MS PK 7718 Posted November 2, 2017 To svi kazu , da je unutra veliko razocarenjeПослато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted November 2, 2017 I meni je bravo unutra lepsi, a i delta Osim u ovoj izvedbi, ali ona je bas skuplja Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted November 2, 2017 Stoji da je unutra podbacila malo, ali ne toliko u višim paketima opreme i svakako ne u odnosu na konkurente unutar kuće, nego spoljne konkurente. Enterijer dobro opremljene Đulijete se meni, lično, poprilično sviđa, više od Brava i Delte bez dileme. Polemika o kvalitetu je uvek subjektivna, da li je bolji telefon od stakla ili plastike, šta je stvarno kvalitetniji materijal - u smislu luksuza, ili u smislu funkcije, ergonomije, održavanja itd. Što se vožnje tiče, ućićemo u polemiku koja nas neće odvesti nigde. Ono što je najbolja strana jedne Alfe se teško može dovesti u pitanje. Kao putnik to je malo teže osetiti, treba biti vozač, ali ne 5 minuta, nego par sati, dana, da uđe virus u krv. Neće vam se izlaziti iz tog auta, pogotovo posle Brava ili Stila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted November 2, 2017 Polemika i o kvalitetu i o dizajnu je uglavnom subjektivna, samo ostaje problem da li se za te pare može negde drugde dobiti više/bolje.. Pitanje jedno totalno nevezano, ali pošto vidim da se razumeš moram da te pitam Čemu zaboga služi ova polugica iznad ručice menjača? Prvo sam mislio da je automatska ručna ali sad nemam ideju čemu služi.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 159 Posted November 2, 2017 To su 3 moda voznje. Ne mogu da se setim kako tacno ide, sad ce se javiti neko ko zna vise Sent from my SM-G935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted November 2, 2017 Nikad mi ne bi palo na pamet, kontao sam da je to sa modovima vožnje rezervisano za dosta skuplje automobile Po ovome što se ovde može pročitati, deluje mi da je podešavanje u fazonu jednom staviš kad kupiš auto i više ne menjaš nikad http://www.alfaromeo.com.au/alfa-world/blog/389-advantages-of-the-alfa-giulietta-dna-system Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted November 2, 2017 (edited) "Šta kupiti posle Stila?" Tipo ? Edited November 2, 2017 by Woodoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted November 2, 2017 50 minutes ago, shomispc said: Nikad mi ne bi palo na pamet, kontao sam da je to sa modovima vožnje rezervisano za dosta skuplje automobile Po ovome što se ovde može pročitati, deluje mi da je podešavanje u fazonu jednom staviš kad kupiš auto i više ne menjaš nikad http://www.alfaromeo.com.au/alfa-world/blog/389-advantages-of-the-alfa-giulietta-dna-system Promeni malo ćud auta kroz izbor mape. Kod automobila sa automatskim menjačem promeni mapu i menjača, tako da je u tom slučaju smisao prekidača malo veći. Što više aktivnih sistema ima automobil, uticaj izbora moda je veći. Kad bi imao adaptivno vešanje, zatvaranje diferencijala, ili nešto treće, sve bi se to menjalo. Imao bi utisak da voziš drugi automobil pritiskom na dugme, odličan koncept i sve više automobila ga danas koristi. 1 1 PremieRacing and shomispc reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Timke 16 Posted November 2, 2017 Giulietti crno nebo i navitech totalno promene karakter unutra. Svetla su prelepa, bela i crvena.. osecaj prilicno aristokratski u voznji. Ima nekih sitnica koje smetaju. Ali polozaj vozaca je bas dobar i onako..boy racer bas Dinamika u voznji je odlicna, iako bi prenosi mogli biti kraci. Trap je neki kompromis..sta znam.. moglo je to bolje. Ali bezi repom pa je jako zabavno a i upozoravajuce kada se pretera sto je ok. Eto neko subjektivno/objektivno vidjenje Giuliette. Sa Bravom je ne mogu porediti..to bi bilo nuzno zlo kada si na pola puta do kupovine dobre Giuliette..pa ajd da nije Stilo ni 147 vec Bravo. I da dizajn Giuliette je po meni, aktuelna ideja hatchback-a koja traje, i mislim da ce bar jos 5+ godina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dilema 1 Posted December 25, 2018 Da oživim temu. Kupio sam Škodu Superb, 1.9 TDI 77 KW, 2009. god. Potrošnja je za nijansu manja na otvorenom, u mojim krajevima i nema prave gradske vožnje tako da ne bih ni znao kakav je odnos. Ako imate pitanja javite se. Stila još nisam prodao i teška srca ću se odvojiti od njega. 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17445 Posted December 25, 2018 (edited) Kao i svako ko je imao lepo ocuvan primerak dizelke , slatko i pouzdano se covek navoza. U zdravlju da teras Skodilaka! Edited December 25, 2018 by Ivan 1 Dilema reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted December 26, 2018 Moj odgovor na temu "Sta kupiti posle Stila" - u zavisnosti od budzeta - ili Bravo ili Giuliettu. Ja sam u principu jurio Giu ali sam bio otvoren i za dobrog Brava sport benzinca koji se bas nikako nije pojavljivao. Naravno ko bira dizelase, mnogoooo mu je veci ozbor oba auta. Fiatu bih dao blagu prednost po pitanju prostranosti, dok bih Giu dao prednost po pitanju vozne dinamike. Ali nije ni Giu tesna, nit je Bravo los za voznju, samo o nijansama govorim. 159 je drugi segment vec, i svakako dobra opcija, ali ga ne gledam kao logican sledeci izbor nekoga ko je vozio Stila (pre mi je logican sledeci auto za nekoga ko je vozio AR 156)....Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted December 28, 2018 Lepe blage reči za Fićka na Fiat forumu, ali Đuli se ipak primetno bolje vozi. Nije, naravno, ni Bravo loš, ni Stilo dakako, nauživah se u istom, ali ne gađaju sasvim istu publiku. Odlični svi u skladu sa svojom namenom. Primera radi, tek kad sam seo u 159-tku sam skontao koliko je propala desna traka obilaznice AP ka NS. Stilo je gotovo nije osećao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dilema 1 Posted January 15, 2019 Nidža, vidim srećemo se i na škodinom forumu. Samo tamo je mnogo mrtvije na forumu. Očekivao sam mnogo više aktivnosti. Da sam to napisao tamo, počele bi prozivke o tome kako se Italijani više kvare, pa moramo se više konsultovati o popravkama. I kakvi su ti utisci sa sjedištima? Meni su nekako mekša sjedišta na Stilu, nego na Superbu. Ili me puca samo nostalgija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted March 21, 2020 Istina ja Skodin forum je bas mrtav I ja sam tamo posto posle Stila uzeo Yetija, ali sledeci auto zdravje bice neka Alfa Sent from my SM-G960F using Tapatalk 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 635 Posted July 11, 2020 Ljudi posle 4 godine sa Stilom razmišljam o drugom autu. Zapao mi je za oko Opel Astra kabriolet 1.9 mjet ili cdti kako ga oni zovu. Koliko sam gledao cene su oko 4500 do 5000. Performanse su kao kod Stila jer je težak, ali me privlači to što je hard top. Da li imate neke savete i iskustva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 706 Posted July 13, 2020 Ja sam imao Stila 3v, pa sisao na Grande Punta i posle toga uzeo Brava, sta znam ja bi posle Stila isao na Brava ili Gulietu ili eventualno 159, sve zavisi od para od opreme, motora i preferencija. Ja sam uzeo Brava Sport jer sam taj motor zeleo u toj opremi, mozda sam mogao dodati para i uzeti Djulijetu a 159 mi je bila zadnja opcija zbog losih benzinskih agregata... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3996 Posted July 13, 2020 On 7/11/2020 at 5:34 AM, rocket said: Ljudi posle 4 godine sa Stilom razmišljam o drugom autu. Zapao mi je za oko Opel Astra kabriolet 1.9 mjet ili cdti kako ga oni zovu. Koliko sam gledao cene su oko 4500 do 5000. Performanse su kao kod Stila jer je težak, ali me privlači to što je hard top. Da li imate neke savete i iskustva? To je ona astra Bertone hardtop ? Meni je nuđena no..nositi bajseve nije baš pohvalno na njemu Iskreno bih gledao nešto mlađe, kad već daješ pare pogotovu tolike. Zavisi koji su ti afiniteti, ako ćeš kabrio - nema mnogo izbora. Ta astra i možda neki BMW ali mislim da su solidno jači sa cifrom, zavisno od godišta. C segment - Megane III, Bravo, Astra J (teža malo od Brava), Focus. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 635 Posted July 14, 2020 Kupio bih astru jer mogu da dam oko 5000. Sviđa mi se i po izgledu i mislim da je lepša od pug, ford, megan kpnkurencije. Motor je mjet pa me zanima na šta da obratim pažnju, a naj veća briga mi je krov! Koliko je kvalitetan, koliko se kvari, pošto je popravka i da li iko zna to da popravlja, da li hoće da prokišnjava (jer ima i stila koji prokišnjavaju i to bez panorame) i kakva je u vožnji sa dignutim krovom? Da li ima lupanja, cvrčaka itd. Naravno zavisi koliko je istrošen polovnjak, ali recimo da bih uzeo što održavaniji primerak bez obzira na veću cenu. Uvhatio me crv da popakujem ženu i dete, spustim krov i krstarim malo po srbiji. Ako neko ima iskustva sa ovim modelom, javite se. Da ustanem ili da odustanem. Da kupujem brava, znam koga bih pitao (dr. mr. Stilo, Bravo-ivan) Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 635 Posted July 14, 2020 On 7/13/2020 at 2:47 PM, Branislav said: Ja sam imao Stila 3v, pa sisao na Grande Punta i posle toga uzeo Brava, sta znam ja bi posle Stila isao na Brava ili Gulietu ili eventualno 159, sve zavisi od para od opreme, motora i preferencija. Ja sam uzeo Brava Sport jer sam taj motor zeleo u toj opremi, mozda sam mogao dodati para i uzeti Djulijetu a 159 mi je bila zadnja opcija zbog losih benzinskih agregata... Ti si ciljao samo benzince? Ima li neki poseban razlog? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted July 14, 2020 Stilo bez panorame koji prokisnjava? Tesko ako nije olupan citav.Sent from my SM-J530F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 706 Posted July 15, 2020 11 hours ago, rocket said: Ti si ciljao samo benzince? Ima li neki poseban razlog? Da samo benzince jer dizele prvenstveno ne volim biti imam zivaca da trazim dobrog dizela... A kod benzinca mi je mnogo lakse i jeftinije odrzavanje i sve, plus ja ugradim plin u svaki. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17445 Posted July 15, 2020 Sve to postaje vrlo slicno sa modernijim motorima. I benzinci imaju znatno veci obrtni, samim tim i plivajuci zamajac koji stiti menjac i sklopove, turbo, FCA imaju MultiAir jedinice koje su stigle vec do svoje trece generacije sa najnovijim GSE (FireFly) motorima. Stizu polako i GPF filteri koji su pandan DPF-u kod dizela, itd... Vise poenta postaje naci dobar primerak, od toga da li je dizel ili benzinac, em su sve slicniji sa performansama, em svaki ima svoje boljke. Kako su motori noviji, to ce biti sve izrazenije. Mislim, vidis i sam sta si sve ovde odradio na svom benzincu koji je konstrukcijski iz polovine prosle decenije (zamajac, menjac, kvacilo, pitas za nosace motora...), a da maltene nisi ni krenuo posteno da ga vozis . 2 vagenovac and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 635 Posted October 6, 2020 Gledao sam Ford Mondeo 2010 god. Dizele od 140 ili 163 ks. Zbog porodice i svega treba mi veci auto. posto su cene Stila znatno pale ne znam koliko bih mogao da dobijem za mog? Da li imate iskustva sa Mondeom i koliko treba da se ispruzim za dobar primerak? Posto sam u Stila ulozio min 2000 eura za ove 4 god, razmisljam se da ulozim jos 1000 i sredim sve moguce sitnice,chipujem ga i vozim bar jos 5 godina. Pod sitnice podrazumevam chukanja sa parkinga kojih ima dosta, zamena prednjeg branika koji se ljusti, zamena termostata, ugradnja multimedie, ugradnja tempomata, presvlacenje koze volana i rucice menjaca, zamena hladnjaka klime koji curka po malo i cekanje da rikne turbina jer je pocela da se cuje. Poenta price je da li da ulozim 1000 eura i vozim ispravan auto ili da kupujem noviji i veci sa rizikom da ulozim kao sto sam u Stila? Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6590 Posted October 6, 2020 Ne isplati se uložiti 1000 evra u Stila, on sad vredi oko 1500 evra, a za 5 godina će vrediti 700-800 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites