Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

To svi kazu , da je unutra veliko razocarenje

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je bravo unutra lepsi, a i delta :( 

Osim u ovoj izvedbi, ali ona je bas skuplja

67faaa8dcf43-1920x1080.thumb.jpg.4a4db1080632da11938b53e36d58f327.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoji da je unutra podbacila malo, ali ne toliko u višim paketima opreme i svakako ne u odnosu na konkurente unutar kuće, nego spoljne konkurente. Enterijer dobro opremljene Đulijete se meni, lično, poprilično sviđa, više od Brava i Delte bez dileme. Polemika o kvalitetu je uvek subjektivna, da li je bolji telefon od stakla ili plastike, šta je stvarno kvalitetniji materijal - u smislu luksuza, ili u smislu funkcije, ergonomije, održavanja itd.

 

5f151c899c3f655dc44287167b4f74b6.jpg

 

Što se vožnje tiče, ućićemo u polemiku koja nas neće odvesti nigde. Ono što je najbolja strana jedne Alfe se teško može dovesti u pitanje. Kao putnik to je malo teže osetiti, treba biti vozač, ali ne 5 minuta, nego par sati, dana, da uđe virus u krv. Neće vam se izlaziti iz tog auta, pogotovo posle Brava ili Stila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polemika i o kvalitetu i o dizajnu je uglavnom subjektivna, samo ostaje problem da li se za te pare može negde drugde dobiti više/bolje..

 

Pitanje jedno totalno nevezano, ali pošto vidim da se razumeš moram da te pitam :D Čemu zaboga služi ova polugica iznad ručice menjača? Prvo sam mislio da je automatska ručna ali sad nemam ideju čemu služi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikad mi ne bi palo na pamet, kontao sam da je to sa modovima vožnje rezervisano za dosta skuplje automobile :D

 

Po ovome što se ovde može pročitati, deluje mi da je podešavanje u fazonu jednom staviš kad kupiš auto i više ne menjaš nikad :D

http://www.alfaromeo.com.au/alfa-world/blog/389-advantages-of-the-alfa-giulietta-dna-system

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, shomispc said:

Nikad mi ne bi palo na pamet, kontao sam da je to sa modovima vožnje rezervisano za dosta skuplje automobile :D

 

Po ovome što se ovde može pročitati, deluje mi da je podešavanje u fazonu jednom staviš kad kupiš auto i više ne menjaš nikad :D

http://www.alfaromeo.com.au/alfa-world/blog/389-advantages-of-the-alfa-giulietta-dna-system

 

 

 

Promeni malo ćud auta kroz izbor mape. Kod automobila sa automatskim menjačem promeni mapu i menjača, tako da je u tom slučaju smisao prekidača malo veći.

 

Što više aktivnih sistema ima automobil, uticaj izbora moda je veći. Kad bi imao adaptivno vešanje, zatvaranje diferencijala, ili nešto treće, sve bi se to menjalo. Imao bi utisak da voziš drugi automobil pritiskom na dugme, odličan koncept i sve više automobila ga danas koristi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giulietti crno nebo i navitech totalno promene karakter unutra. Svetla su prelepa, bela i crvena.. osecaj prilicno aristokratski u voznji. 

Ima nekih sitnica koje smetaju. Ali polozaj vozaca je bas dobar i onako..boy racer bas :)

Dinamika u voznji je odlicna, iako bi prenosi mogli biti kraci. 

Trap je neki kompromis..sta znam.. moglo je to bolje. Ali bezi repom pa je jako zabavno a i upozoravajuce kada se pretera sto je ok. :)

Eto neko subjektivno/objektivno vidjenje Giuliette. 

Sa Bravom je ne mogu porediti..to bi bilo nuzno zlo kada si na pola puta do kupovine dobre Giuliette..pa ajd da nije Stilo ni 147 vec Bravo. 

I da dizajn Giuliette je po meni, aktuelna ideja hatchback-a koja traje, i mislim da ce bar jos 5+ godina. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da oživim temu. Kupio sam Škodu Superb, 1.9 TDI 77 KW, 2009. god.

Potrošnja je za nijansu manja na otvorenom, u mojim krajevima i nema prave gradske vožnje tako da ne bih ni znao kakav je odnos.

Ako imate pitanja javite se.

Stila još nisam prodao i teška srca ću se odvojiti od njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao i svako ko je imao lepo ocuvan primerak dizelke :) , slatko i pouzdano se covek navoza.

U zdravlju da teras Skodilaka!

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj odgovor na temu "Sta kupiti posle Stila" - u zavisnosti od budzeta - ili Bravo ili Giuliettu. Ja sam u principu jurio Giu ali sam bio otvoren i za dobrog Brava sport benzinca koji se bas nikako nije pojavljivao. Naravno ko bira dizelase, mnogoooo mu je veci ozbor oba auta. Fiatu bih dao blagu prednost po pitanju prostranosti, dok bih Giu dao prednost po pitanju vozne dinamike. Ali nije ni Giu tesna, nit je Bravo los za voznju, samo o nijansama govorim. 159 je drugi segment vec, i svakako dobra opcija, ali ga ne gledam kao logican sledeci izbor nekoga ko je vozio Stila (pre mi je logican sledeci auto za nekoga ko je vozio AR 156)....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepe blage reči za Fićka na Fiat forumu, ali Đuli se ipak primetno bolje vozi. :) Nije, naravno, ni Bravo loš, ni Stilo dakako, nauživah se u istom, ali ne gađaju sasvim istu publiku. Odlični svi u skladu sa svojom namenom.

 

Primera radi, tek kad sam seo u 159-tku sam skontao koliko je propala desna traka obilaznice AP ka NS. :D Stilo je gotovo nije osećao.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nidža, vidim srećemo se i na škodinom forumu. Samo tamo je mnogo mrtvije na forumu.
Očekivao sam mnogo više aktivnosti.

Da sam to napisao tamo, počele bi prozivke o tome kako se Italijani više kvare, pa moramo se više konsultovati o popravkama. :lol:

I kakvi su ti utisci sa sjedištima? Meni su nekako mekša sjedišta na Stilu, nego na Superbu.

Ili me puca samo nostalgija :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istina ja Skodin forum je bas mrtav

I ja sam tamo posto posle Stila uzeo Yetija, ali sledeci auto zdravje bice neka Alfa

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi posle 4 godine sa Stilom razmišljam o drugom autu. Zapao mi je za oko Opel Astra kabriolet 1.9 mjet ili cdti kako ga oni zovu. Koliko sam gledao cene su oko 4500 do 5000. Performanse su kao kod Stila jer je težak, ali me privlači to što je hard top. Da li imate neke savete i iskustva? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao Stila 3v, pa sisao na Grande Punta i posle toga uzeo Brava, sta znam ja bi posle Stila isao na Brava ili Gulietu ili eventualno 159, sve zavisi od para od opreme, motora i preferencija. Ja sam uzeo Brava Sport jer sam taj motor zeleo u toj opremi, mozda sam mogao dodati para i uzeti Djulijetu a 159 mi je bila zadnja opcija zbog losih benzinskih agregata...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/11/2020 at 5:34 AM, rocket said:

Ljudi posle 4 godine sa Stilom razmišljam o drugom autu. Zapao mi je za oko Opel Astra kabriolet 1.9 mjet ili cdti kako ga oni zovu. Koliko sam gledao cene su oko 4500 do 5000. Performanse su kao kod Stila jer je težak, ali me privlači to što je hard top. Da li imate neke savete i iskustva? 

To je ona astra Bertone hardtop ? Meni je nuđena no..nositi bajseve nije baš pohvalno na njemu :D Iskreno bih gledao nešto mlađe, kad već daješ pare pogotovu tolike. Zavisi koji su ti afiniteti, ako ćeš kabrio - nema mnogo izbora. Ta astra i možda neki BMW ali mislim da su solidno jači sa cifrom, zavisno od godišta. C segment - Megane III, Bravo, Astra J (teža malo od Brava), Focus.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio bih astru jer mogu da dam oko 5000. Sviđa mi se i po izgledu i mislim da je lepša od pug, ford, megan kpnkurencije. Motor je mjet pa me zanima na šta da obratim pažnju, a naj veća briga mi je krov! Koliko je kvalitetan, koliko se kvari, pošto je popravka i da li iko zna to da popravlja, da li hoće da prokišnjava (jer ima i stila koji prokišnjavaju i to bez panorame) i kakva je u vožnji sa dignutim krovom? Da li ima lupanja, cvrčaka itd. Naravno zavisi koliko je istrošen polovnjak, ali recimo da bih uzeo što održavaniji primerak bez obzira na veću cenu. Uvhatio me crv da popakujem ženu i dete, spustim krov i krstarim malo po srbiji. Ako neko ima iskustva sa ovim modelom, javite se. Da ustanem ili da odustanem. Da kupujem brava, znam koga bih pitao (dr. mr. Stilo, Bravo-ivan) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/13/2020 at 2:47 PM, Branislav said:

Ja sam imao Stila 3v, pa sisao na Grande Punta i posle toga uzeo Brava, sta znam ja bi posle Stila isao na Brava ili Gulietu ili eventualno 159, sve zavisi od para od opreme, motora i preferencija. Ja sam uzeo Brava Sport jer sam taj motor zeleo u toj opremi, mozda sam mogao dodati para i uzeti Djulijetu a 159 mi je bila zadnja opcija zbog losih benzinskih agregata...

Ti si ciljao samo benzince? Ima li neki poseban razlog? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo bez panorame koji prokisnjava? Tesko ako nije olupan citav.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, rocket said:

Ti si ciljao samo benzince? Ima li neki poseban razlog? 

Da samo benzince jer dizele prvenstveno ne volim biti imam zivaca da trazim dobrog dizela... A kod benzinca mi je mnogo lakse i jeftinije odrzavanje i sve, plus ja ugradim plin u svaki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve to postaje vrlo slicno sa modernijim motorima. I benzinci imaju znatno veci obrtni, samim tim i plivajuci zamajac koji stiti menjac i sklopove, turbo, FCA imaju MultiAir jedinice koje su stigle vec do svoje trece generacije sa najnovijim GSE (FireFly) motorima. Stizu polako i GPF filteri koji su pandan DPF-u kod dizela, itd... Vise poenta postaje naci dobar primerak, od toga da li je dizel ili benzinac, em su sve slicniji sa performansama, em svaki ima svoje boljke. Kako su motori noviji, to ce biti sve izrazenije.

Mislim, vidis i sam sta si sve ovde odradio na svom benzincu koji je konstrukcijski iz polovine prosle decenije (zamajac, menjac, kvacilo, pitas za nosace motora...), a da maltene nisi ni krenuo posteno da ga vozis ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam Ford Mondeo 2010 god. Dizele od 140 ili 163 ks. Zbog porodice i svega treba mi veci auto. posto su cene Stila znatno pale ne znam koliko bih mogao da dobijem za mog? Da li imate iskustva sa Mondeom i koliko treba da se ispruzim za dobar primerak? Posto sam u Stila ulozio min 2000 eura za ove 4 god, razmisljam se da ulozim jos 1000 i sredim sve moguce sitnice,chipujem ga i vozim bar jos 5 godina. Pod sitnice podrazumevam chukanja sa parkinga kojih ima dosta, zamena prednjeg branika koji se ljusti, zamena termostata, ugradnja multimedie, ugradnja tempomata, presvlacenje koze volana i rucice menjaca, zamena hladnjaka klime koji curka po malo i cekanje da rikne turbina jer je pocela da se cuje. 

Poenta price je da li da ulozim 1000 eura i vozim ispravan auto ili da kupujem noviji i veci sa rizikom da ulozim kao sto sam u Stila?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...