zunto 517 Posted October 1, 2015 Nekoliko profesionalnih vozaca- voze direktore i imaju insignije, kako ko 131 ili ovu sa 165 ks. Doslovce kazu da je auto golo govno, dosta nestabilan i previse mali.Inace rec je o ljudima koji su vozili sve i svasta i kazu da su r25 i SAFRANA bili AUTINE. Jako dobro iskustvo imaju sa Superbom.U K.C Nis imamo superba 1.8t mk 1, par puta sam putovao sa njim. I posle 450000 km ne zvecka i ne lupa nista u njemu. Fakultet ima prethodni A6 ( onaj model koji je dosao od 2005 ) i vozaci uvek pre voze Skodu. Sto se 159-ke tice 120 ks je ok ako nisi nesto zahtevan, moze lepo da povuce i oseti se tromost tu i tamo ali nista spektakularno. 150 ks ide odlicno u svakom pogledu i tu nema greske. Ukoliko si u mogucnosti trazi ovaj novi 2.0 jtdm sa 170 ks i osmeh sa lica ti nece silaziti. Ja kola uglavnom kupujem srcem a ne razumom i dosa da se nikad nisam zajebao. Ne slusaj predrasude i ne gledaj statistike kvarova jer se ttamo belezi brojka, nije svejedno da li je zviznula sijalica 5 puta ili brizgaljka ali na papiru je odnos kvarova 1:5 i znaci da je onaj auto kome crkava sijalica nepouzdaniji od ovoh\g kome rikne brizgaljka.Obici par mehanicara koji znaju svoj posao i pitaj sta i kako. Uostalom Toma iz Resnika vozi Deltu, Goran sa Altine isto hvali taj auto. Kazu jeftin do bola jer se sve pasuje od stila sto se trapa tice a motor ko motor. Jedini razlog koji je mene odbio od Delte su kratak sedista i ne bas toliko funkc.gepek. Ali to sam ja. Sada sam u IT video neku ediciju Delte sa perverzijom od sedista,produzena,stepovana tabla,neke besne felne,takav auto bih odmah kupio.Posle Stila moj izbor bi bio Delta ili AR 159.Negde sam vec pisao da se oseti prilicna razlika u kvalitetu izmedju AR 159 i Lance a u korist ove prve. Delta je ubedljivo najkvalitetniji auto C segmenta po pitanju svega tj.Golf klasa. p.s. posto 159-ku znam da gledam,na brzinu sam provreto oglase i mogu ti reci krs do krsa sve,ponuda je ocajna. Delta ima samo jedna bela koja mi je zapela za oko. Ako hoces Alfu naoruzaj se strpljenjem i cekaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17669 Posted October 1, 2015 (edited) Inace rec je o ljudima koji su vozili sve i svasta i kazu da su r25 i SAFRANA bili AUTINE.A ko je imao priliku da se vozi pocetkom 80-ih - sto se same voznje tice, tata za sve njih je bio Renault 30.Matori je imao sluzbeni R30 TX - koji je to avion tada bio i posle 30 godina napamet znam : 2664 ccm V6 masina, Bosch K-Jetronic ubrizgavanje. Kako je to islo hebem li ti, zlo i naopako, bandit na putu. Preko stare Yuge dlanom o dlan.Posle njega je imao R25 koji je vec bio vise sminka, secam se da sam se odusevljavao jer je imao glasovna upozorenja (tipa za otvorena vrata i sl...). Sorry za off. Edited October 1, 2015 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dilema 1 Posted October 1, 2015 Iskreno dok se ne obrne koja para Stilo ostaje.Do sada sam prezadovoljan obzirom da sam prije njega vozio Škodu Feliciju 1.3 LX, Stilo mi dodje kao Ferari u svakom pogledu. Što se tiče pouzdanosti Insignie uporedi ga sa bilo kojim modelom, ispada kao da je jedan od najpouzdanijih.Vjeruj mi njemački TUV nije kao naš, mada što kolega reče upravo i tu i jeste problem, jer oni prijavljuju kao nespravnost ako je pregorila pozicija, ali bukvalno skoro sve što imaš na autu mora da bude ispravno.Meni lično nisu svi kvarovi isti.Kada sam birao auto, nahvališe mi DCI motore, te ne troše te dobri te startni (JTD-MJET nisu vozili), ali od Laguna i Megana i njihovih turbina, ne mogu kod majstora da stignem da zamijenim diskove i pločice.Ukratko TUV pretjeruje i ne daje nam realnu sliku, ako imaš 16-ke na njima i ideš na kontrolu ali zato čini mi se da pregled rade svake 2 godine ako se ne varam.Isto ako kupuješ auto koje tek prošlo TUV, znači da je vjerovatno ispravno.Ali još negdje sam pročitao kao test po klasama automobila, sada sam tražio ali ne mogu da nadjem, znam da mi se urezala Insignia, Mazda 2, Škoda City Go, Toyota Rav4.E sad za RAV 4 i City Go se slažem, ali za Mazdu 2 i Insigniu ne znam a ljudi reaguju različito.Opet što iskusnije kolege rekoše, najbitnije je u kakvom je stanju.Kolega vozi Golfa IV 1.4 najbudjaviji motor na daleko u IV-ci, kupio ga je sa čini mi se oko 150 000 km na satu sada ima ok 350 000 km samo mijenja ulje (što se tiče motora) još ga na plin tjera i to momački. Za Stila ja sam mislio da je onaj Uproad 4x4, mada samo sam jednog vidjeo u oglasima i to havarasian, meni je lično ljepši od običnog.Što se tiče 500X mi se svidja ali ima u tazbini jedan mali fićo žale se na plastiku i koje kakva pištanja od kako su ga kupili.Mada ima tu par faktora, starija ga žena vozi.Mada i pored ženske ruke zgazio je skoro 180 000 km ako se ne varam, bez većih kvarova, samo skoro za malo im je točak spao.Ali to opet pripisujem ženskom osjećaju.500x kod nas nema uopšte u ponudi, a i dobrih je 6 000 evra skuplji koliko vidim na zvaničnom sajtu.Mada ima i malo više opreme u osnovnom paketu čini mi se od Kadjara u Srbiji ima akcija staro za novo, tako da to donekle amortizuje razliku. Poslije 1.3 MJET-a i ovog 1.9 JTD-a najviše bih volio italijanskog dizela eventualno Opelovu kopiju istih.Samo sam im zamijero što ga podesiše tačno na 85 KW, da je 1 KW manje, skoro 100 evra manje svake godine za registraciju. Uh što se ja raspisa, izvinjavam se ponese mašta.Ali najradije AR 159 1.9 JTDM i to obična limuzina, pa makar me i proglasili za najveću budalu u selu Nego ima li ko još kakav predlog od poznanika Italijana sam čuo da je Sedici extra auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted October 1, 2015 Ima moj komsija Insigniu, Forda C-Max i sad evo covek kupio Deltu. Insigniu inace ima 2.0 turbo 4x4. Kaze nazad nezgodna za prici, sin ne moze sa detetom da se snadje pa mu je uzeo Ford-a i onda je on kupio Deltu jer ova trosi i smara ga. Inace je sve kupio novo, Delta je polovna 1.6 mjtd. Odusevljen je covek potrosnjom, udobnoscu, mestom pogotovo. Visok je oko 185 i kaze na suvozackom mestu ne moze da dohvati nogama kraj, dok mu se tek sad Insignia cini skucenom. U Fordu su mu sedista kaze kao daska tapacirana, tako da mu se ni to ne svidja i sto je onaj stariji model sa malo ruznijom maskom. Al eto, sta reci kad je covek radije presao sa nove Insignie u fulu na polovnu Deltu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted October 1, 2015 Pametan čovek! Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted October 1, 2015 Ja sve ocekivah u zadnje 2 godine da cena Delte krene da pada, kad ona skoci gore...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 1, 2015 Da nam svima živi Stilo. Otac svih dobrih potomaka. Živeo Stilo.Davno sam napisao "i posle Stila Stilo". Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted October 1, 2015 Promeniti naziv teme Šta kupiti posle Punta ? Pa Stilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted October 1, 2015 sad je kao Yugić onomad Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted October 2, 2015 E dobro si rekao. Ja sam sa Punta presao na Stila, e sad kontam da je AR 159 ili Delta jos uvek prilicno van dometa...Znaci jos uvek se vozimo u italijanskom Stilu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 2, 2015 (edited) Meni je mnogo žao što nema nove Delte, to bi bio pun pobodak. Što se polovnjaka tiče jako je loš izbor. Nije mi neki uspeh dati Stila sa 210 000 za Deltu sa 170 000 i doplatiti 5-6000e iako je Delta daleko ispred Stila. A što se Stila tiče ja sam i dalje zadovoljan, mada pripremam se polako za nešto drugo. Razlog za to je što će Stilo uskoro napuniti 12 godina i približava se 220k. Još uvek nisu dirani turbo, kvačilo, zamajac i, naravno, motor. Kada saberem sve potencijalne probleme (naravno, ne bi se desili odjednom) i novu turu redovnog održavanja koja mi sledi za 30ak hiljada (veliki servis, kočnice, trapovi, verovanto i akumlator jer ulazi u 4. godinu), računam da je najbolja opcija preći na nešto novije za 15ak hiljada km. E sada šta će to biti videćemo. Trenutno su mi favoriti Giulietta, Astra J limuzina i Mazda3 limo. Edited October 2, 2015 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted October 2, 2015 (edited) Bez uvrede Igore, Gulietta i Mazda su mi ok, ali Astra mi je od prve pa do ove poslednje sinonim za ruzan auto ciji konstruktori nemaju ni trunke maste. Jesu ove poslednje upakovane u novo moderno ruho ali kada se malo bolje pogleda osnovni dizajn se nije skoro pa ni malo ili vrlo malo promenio. Ne kazem zato sto je ovo Fiat forum pa se na Opelo gleda sa podsmehom, nego zato sto imam averziju prema Astri od samog pocetka. Edit: doduse moj ukus je mnogo cudan pa i nisam merodavan. Meni je npr Multipla bila predivna, a vecini ljudi je to najruzniji auto na svetu. Edited October 2, 2015 by francuz69 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 2, 2015 Ma kakva uvreda, pa nisam je ja dizajnirao Meni se poslednja verzija baš sviđa, tj ona koja izgleda gotovo identično kao Insignia. A i stekao sam utisak da nudi dosta više prostora od Giuliette i još je nešto jeftinija trenutno u 1.6 dizel varijanti. A što se ovog tiče: Jesu ove poslednje upakovane u novo moderno ruho ali kada se malo bolje pogleda osnovni dizajn se nije skoro pa ni malo ili vrlo malo promenio. Pre neki dan obilazim ja Astru J limuzinu i pokazujem majci i kaže ona "Pa ista je kao naša Astra" A naša je G koja po meni ima baš malo sličnosti sa J. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted October 2, 2015 Vidi žena...nije slepa! Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted October 2, 2015 Vidi žena...nije slepa! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted October 2, 2015 Nije jos videla Insigniju Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 2, 2015 Aj ne preterujte! Kolega kupio Astru GTC 1.8 140ks, 2008god, stanje extra za 5100eur. Predivan auto, iako je benzinac! Doduše, ne mož sa mnom na crtu, ali je stvarno lep auto! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17669 Posted October 2, 2015 A tek je Astra J GTC ubica, ono je bolesno kako izgleda. Tako da se slazem sa kolegom iznad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 2, 2015 (edited) Pa jeste J gtc, auto bolesno izgleda,ima mogućnost sportskog trimovanja amortizera, + 500 O/min, jedino mi se ne sviđa preglednost pozadi (kao kroz puškarnicu ), ali to je danasnji trend. Ide i leži jako dobro, volan je mnogo precizniji nego kod Fiata i baš je podvozna.. Ni performanse nisu zanemarljive, e sad kako će se pokazati za koju godinu, ne znam. Amortizeri su užasno skupi (prednji) zbog elektronike u S modu.Auto je pravi "ribolovac". Edited October 2, 2015 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted October 3, 2015 Ova tema je pocela za porodicni auto posle Stila,gde coveku treba mesta. Kakav sad gtc i mastanje o zeljama i sportskim amortima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 3, 2015 (edited) Pa druže, nismo pričali o Ferrariju, već o Astri GTC koja je slična Stilu ili Bravu sa dvoja vrata! Nisam mišljenja da porodični auto MORA imati četvoro vrata. A Sport mod je u jednom od paketa gore pomenute Astre. Edited October 3, 2015 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 3, 2015 Astra je sasvim ok predlog za kupovinu posle Stila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted October 3, 2015 (edited) Dobro sto niko jos nije spomenuo Merivu Edited October 3, 2015 by vix Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted October 3, 2015 (edited) CItajuci Poljske i Britanske forume, stice se utisak da vlasnici ipak nisu previse zadovoljni sa Astrom j, auto je prilicno otezao, za klasu kojoj pripada.Kad je jedna nova Octavia redukovala tezinu na 1255kg (1.6tdi), Astra sa svijih bezmalo 1.5t nemoze da parira trendu smanjivanja tezine i upotrebi novih materijala, sve to prate i Focus, c4, Megane i ostali.....Sve to naravno utice na performanse i potrosnju. Kvalitetno je uradjen auto, ali motorizacija (osim 2.0 i sada mozda ovog novog 1.6) nije adekvatna da nosi ovaj veliko mali auto.... 1.3cdti je bio preslab i za seriju H a kamoli za J, dok je 1.7cdti davno pregazilo vreme i uglavnom na njega su najvece prituzbe na potrosnju (Trosi a ne ide), zatm problemi sa DPF-om, SCV ventilom, Denso diznama i pumpama (koje valjda ne mogu da se remontuju nego se menjaju u komadu itd....Kad su Japanci znali da naprave dizel, jedino skidam kapu Tojotinom D4D, drugi ionako uzimaju Evropske.... Sve u svemu jedan izuzetno lep i kvalitetan auto upropasten losim tehnickim resenjima..... Nista bolja stvar nije ni sa benzincima, malo stvar vade turbaci, ali vise to nije onaj Opel poznat po kvalitetnim benz. motorima...I dalje je problem M32 menjac, jos uvek ga se nisu resili..... Edited October 3, 2015 by hansf Quote Share this post Link to post Share on other sites