Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Pa reetko koji benzinac od 1,6 i moze ispod 10l cist grad. I stilu 1,6 je deklarisana gradska nesto oko 10l, i posrce toliko ladno :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa teram ga ne zavlacim se po Majdanpeku kao ti:D

 

Pa kad je odlična magistrala do tamo, a ne ova ostala ravna smeća, gde moram da ga teram do 140 i više, a tad nema dovoljno snage. :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6 benz. motor u bilo kom autu od 1300+ kila slobodno moze da srce 12-13 u graskoj voznji- mislim stvarnoj  gradskoj....

kao sto i Mjtd 8-9..... provereno, ali zato je 1.5dci/110 pava mera za odnos perf -potrosnja.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš, evo ne mogu ljudi da promene zamajaca i turbina koliko crkavaju :D

 

Misilm da je samo u Srbiji glavni kriterijum za izbor automobila najskuplji kvar koji može da nastane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne bre Igore razmisljam o njima, ne mislim da se kvare...Preći ću i ja jednog dana u protivnički tabor...Bez sumnje, samo za sada još ne...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko je meni lepo davno rekao za Stila da je to vrhunski motor spakovan u solidan automobil i baš je tako.

Motori su im definitivno najjača strana. Što se ostalog tiče ima boljeg, skupljeg, pouzdanijeg, svašta, ali računam da je za odnos uloženo-dobijeno sasvim pristojan automobil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam vec na drugom Fiat dizelu, ni dizne, ni zamajac ni kvacilo nisam menjao ni na jednom (doduse na Stilu sam promenio sve ostalo :) ) a s prvim sam presao 90 000 a ovaj sadasnji oko 63 000, toliko o popravkama dizela

 

Sad bi hteo malo da odem i u benc tabor. Benc trosi pa trosi, sta da mu radim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tri Fiatova dizela trenutno oko 300 000km kod mene i još ni na jednom nisam ni lamelu menjao (verovatno će sve tri da me stignu u istom trenutku kakav sam maler ),dizne, turbine takođe nisu dirane. Pu pu pu da ih ne ureknem... da u .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja gledam da nisam promasio temu, Benzinci vs. Dizeli. Kontam da ustvari to uopste nije bitno, kao ni velicina auta. Bitno je u cemu uzivate. Evo neko moze da uziva i u Twingu benzincu 0.9 Tce. Pa to mu dodje koncepcijski kao ficko nekad. Pa ima i tu neke drazi. To je kao ono: Volis visoku zgodnu plavusu, a onda probas nisku vragolastu crvenokosu i skontas da se ova druga bolje.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa i ja tako gledam, to mi nije bitno ali na forumu ti je vecita tema koji bolje vuce i koji manje trosi
a uporedjuju babe i zabe, mesaju klase auta, svasta nesto. I u ovoj temi je pocelo tim ritmom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja noćas sanjao da vozim Stila u zamenu za Octaviu 2.0 tdi kod dede i da je doplata 700e.

 

A inače Octavia bila kao nova, ali sa 266 000 i spuštena na 166. Bila je i servisna knjiga.

 

Budim se jutros i razmišljam u polu snu "Mora da je neki teški krš kada mi traži samo 700e doplate za Stila" :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

HahAHA. Vidim da je moj izbor auta potegao neke ozbiljne polemike na forumu. Sto se mene tice, meni je uvek bilo najbitnije da me auto "radi". Inace, vec sam rekao ranije u nekoj temi da je meni fetish mali auto sa dovoljno jakim motorom da me izvuce iz neprijatne situacije. Razlog za moja prethodna dva auta je bila potreba. Kao sto neko reche, ja biram auto shodno mojoj potrebi, mogucnostima i ukusu.

Kod odabira proslog auta sam zeleo da imam auto sa velikom snagom i bile su mi bitne cifre kao sto je kubikaza, konjaza, torq i ubrzanje. Sada razmisljam malo drugacije. Bitno mi je samo ubrzanje. Eto taj Twingo TCe naprimer, auto sa samo 898 cc, 90 konja i 135Nm, ali zato ide do stotke za 10.8 sec i to stock. Slozicete se da je to bolji rezultat od mnogih automobila za daleko vecim kubikazama, konjazama i.t.d.

Inace primetan je trend da ljudi prelaze skoro iskljucivo na vece i jace automobile. Zato i nikom nije bilo jasno kako sam sa Crome od 180 konja presao na Twinga sa doplo manje konja.

Sta da vam kazem... ovoga puta sam razmisljao out of the box. Vreme ce pokazati da li sam bio u pravu.

Cinjenice stoje:

Uzimam nov auto sto sa sobom povlaci milion dobrih stvari, izmedju ostalog sigurno par godina odrzavanje ne bi trebalo/smelo da bude problem

Uzimam auto cija je registracija vise nego duplo manja

Potrosnja daleko niza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni nije jasno kako sa crome na twinga?Na stranu to koji je motor snaga konjaza bla bla,,, :laughing:Nego zbog prostora kako ti sad odgovara mnogo manji auto.Mozda puno pitam al ajd da pitam :laughing: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledaj, Croma mi generalno nije trebala sto se velicine tice, od starta mi je bila oversize-ovana. Nju sam kupio jer je tada bila po meni best buy, odnosno najvise automobila za ulozen novac. Vremenom sam shvatio da me troskovi tog automobila kostaju previse i tu ne pricam o parama koje sam ulozio na odrzavanje. Te pare sam dao zato sto sam ja manijak. Pricam o tome da dajem 32000 za registraciju i da taj auto trosi po gradu 9-10 l. A pritom mi je gepek u zadnje vreme prazan jer deca rastu a vise mi nisu potrebna kolica i gomila gluposti. U pocetku jesu ali sad vise nisu. A na sve to treba dodati cinjenicu da je moja voznja 95% po Beogradu, a Croma kao Croma svoj pun sjaj pokazuje tek kada se krene na put.

Lako se onda dodje do zakljucka da imam auto koji mi realno i ne treba. Jos kad su se neke finansijske kockice slozile, onda sam poceo da razmisljam o novom autu. Kriterijume po kojima sam dosao bas do Twinga cu obrazloziti u temi o Twingu kada je otvorim.

Da se razumemo, ja i dalje mislim da je Croma fenomenalan auto, pogotovu moj sada vec bivsi primerak, ali to je auto za nekoga kome je veliki auto (gepek) stalno ili bar chesto potreban i takodje za nekoga ko cesto ili stalno vozi magistralu i auto put. Po gradu je taj auto razbacivanje. Trosi, registracija skupa, komplikovano parkiranje tj. nalazenje adekvatnog mesta za parking i.t.d. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...