skile86 538 Posted September 27, 2015 Meni je Megan karavan bas lep auto, a jos ako je gt line oprema... :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted September 27, 2015 Kolega ima novog megana 1.6 benzin , strogo gradska voznja 11-12l provereno vise puta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 27, 2015 Pa reetko koji benzinac od 1,6 i moze ispod 10l cist grad. I stilu 1,6 je deklarisana gradska nesto oko 10l, i posrce toliko ladno Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted September 27, 2015 Pa teram ga ne zavlacim se po Majdanpeku kao ti:D Pa kad je odlična magistrala do tamo, a ne ova ostala ravna smeća, gde moram da ga teram do 140 i više, a tad nema dovoljno snage. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 173 Posted September 27, 2015 Ma benzinac je to nit ide, mnogo troši, kupiću biciklu na kraju Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted September 27, 2015 1.6 benz. motor u bilo kom autu od 1300+ kila slobodno moze da srce 12-13 u graskoj voznji- mislim stvarnoj gradskoj....kao sto i Mjtd 8-9..... provereno, ali zato je 1.5dci/110 pava mera za odnos perf -potrosnja.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted September 27, 2015 Ma benzinac je to nit ide, mnogo troši, kupiću biciklu na kraju Ali obavezno dizel. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 173 Posted September 27, 2015 Dizel sanjam noću svake noći mislim o njemu...O zamajcu, turbini... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted September 27, 2015 Baš, evo ne mogu ljudi da promene zamajaca i turbina koliko crkavaju Misilm da je samo u Srbiji glavni kriterijum za izbor automobila najskuplji kvar koji može da nastane. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 27, 2015 Lepo koristis vreme nocu Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 173 Posted September 27, 2015 Ma ne bre Igore razmisljam o njima, ne mislim da se kvare...Preći ću i ja jednog dana u protivnički tabor...Bez sumnje, samo za sada još ne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted September 27, 2015 Neko je meni lepo davno rekao za Stila da je to vrhunski motor spakovan u solidan automobil i baš je tako.Motori su im definitivno najjača strana. Što se ostalog tiče ima boljeg, skupljeg, pouzdanijeg, svašta, ali računam da je za odnos uloženo-dobijeno sasvim pristojan automobil. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted September 27, 2015 Najveći stra' u Srba...promaja i plivajući zamajac! Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted September 27, 2015 Ja sam vec na drugom Fiat dizelu, ni dizne, ni zamajac ni kvacilo nisam menjao ni na jednom (doduse na Stilu sam promenio sve ostalo ) a s prvim sam presao 90 000 a ovaj sadasnji oko 63 000, toliko o popravkama dizela Sad bi hteo malo da odem i u benc tabor. Benc trosi pa trosi, sta da mu radim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted September 27, 2015 Na tri Fiatova dizela trenutno oko 300 000km kod mene i još ni na jednom nisam ni lamelu menjao (verovatno će sve tri da me stignu u istom trenutku kakav sam maler ),dizne, turbine takođe nisu dirane. Pu pu pu da ih ne ureknem... da u . Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 173 Posted September 27, 2015 300 000 za tog dizela nije nista... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted September 27, 2015 Ne ne...ja sam skupa sa njih tri prešao oko 300kkm i nisam ništa od pomenutog radio ni na jednom.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted September 27, 2015 Najveći stra' u Srba...promaja i plivajući zamajac!Zbog ovog prvog straha ti imas vise posla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted September 28, 2015 Ma ja gledam da nisam promasio temu, Benzinci vs. Dizeli. Kontam da ustvari to uopste nije bitno, kao ni velicina auta. Bitno je u cemu uzivate. Evo neko moze da uziva i u Twingu benzincu 0.9 Tce. Pa to mu dodje koncepcijski kao ficko nekad. Pa ima i tu neke drazi. To je kao ono: Volis visoku zgodnu plavusu, a onda probas nisku vragolastu crvenokosu i skontas da se ova druga bolje.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted September 28, 2015 pa i ja tako gledam, to mi nije bitno ali na forumu ti je vecita tema koji bolje vuce i koji manje trosia uporedjuju babe i zabe, mesaju klase auta, svasta nesto. I u ovoj temi je pocelo tim ritmom Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted September 28, 2015 To je zato što ovde imamo gomilu Hamiltona, gde je samo bitno da li će na semaforu odrati Oktaviju ili A3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted September 28, 2015 Ja noćas sanjao da vozim Stila u zamenu za Octaviu 2.0 tdi kod dede i da je doplata 700e. A inače Octavia bila kao nova, ali sa 266 000 i spuštena na 166. Bila je i servisna knjiga. Budim se jutros i razmišljam u polu snu "Mora da je neki teški krš kada mi traži samo 700e doplate za Stila" Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 978 Posted September 28, 2015 HahAHA. Vidim da je moj izbor auta potegao neke ozbiljne polemike na forumu. Sto se mene tice, meni je uvek bilo najbitnije da me auto "radi". Inace, vec sam rekao ranije u nekoj temi da je meni fetish mali auto sa dovoljno jakim motorom da me izvuce iz neprijatne situacije. Razlog za moja prethodna dva auta je bila potreba. Kao sto neko reche, ja biram auto shodno mojoj potrebi, mogucnostima i ukusu.Kod odabira proslog auta sam zeleo da imam auto sa velikom snagom i bile su mi bitne cifre kao sto je kubikaza, konjaza, torq i ubrzanje. Sada razmisljam malo drugacije. Bitno mi je samo ubrzanje. Eto taj Twingo TCe naprimer, auto sa samo 898 cc, 90 konja i 135Nm, ali zato ide do stotke za 10.8 sec i to stock. Slozicete se da je to bolji rezultat od mnogih automobila za daleko vecim kubikazama, konjazama i.t.d.Inace primetan je trend da ljudi prelaze skoro iskljucivo na vece i jace automobile. Zato i nikom nije bilo jasno kako sam sa Crome od 180 konja presao na Twinga sa doplo manje konja.Sta da vam kazem... ovoga puta sam razmisljao out of the box. Vreme ce pokazati da li sam bio u pravu.Cinjenice stoje:Uzimam nov auto sto sa sobom povlaci milion dobrih stvari, izmedju ostalog sigurno par godina odrzavanje ne bi trebalo/smelo da bude problemUzimam auto cija je registracija vise nego duplo manjaPotrosnja daleko niza Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted September 28, 2015 Meni nije jasno kako sa crome na twinga?Na stranu to koji je motor snaga konjaza bla bla,,, :laughing:Nego zbog prostora kako ti sad odgovara mnogo manji auto.Mozda puno pitam al ajd da pitam Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 978 Posted September 28, 2015 Gledaj, Croma mi generalno nije trebala sto se velicine tice, od starta mi je bila oversize-ovana. Nju sam kupio jer je tada bila po meni best buy, odnosno najvise automobila za ulozen novac. Vremenom sam shvatio da me troskovi tog automobila kostaju previse i tu ne pricam o parama koje sam ulozio na odrzavanje. Te pare sam dao zato sto sam ja manijak. Pricam o tome da dajem 32000 za registraciju i da taj auto trosi po gradu 9-10 l. A pritom mi je gepek u zadnje vreme prazan jer deca rastu a vise mi nisu potrebna kolica i gomila gluposti. U pocetku jesu ali sad vise nisu. A na sve to treba dodati cinjenicu da je moja voznja 95% po Beogradu, a Croma kao Croma svoj pun sjaj pokazuje tek kada se krene na put.Lako se onda dodje do zakljucka da imam auto koji mi realno i ne treba. Jos kad su se neke finansijske kockice slozile, onda sam poceo da razmisljam o novom autu. Kriterijume po kojima sam dosao bas do Twinga cu obrazloziti u temi o Twingu kada je otvorim.Da se razumemo, ja i dalje mislim da je Croma fenomenalan auto, pogotovu moj sada vec bivsi primerak, ali to je auto za nekoga kome je veliki auto (gepek) stalno ili bar chesto potreban i takodje za nekoga ko cesto ili stalno vozi magistralu i auto put. Po gradu je taj auto razbacivanje. Trosi, registracija skupa, komplikovano parkiranje tj. nalazenje adekvatnog mesta za parking i.t.d. Quote Share this post Link to post Share on other sites