Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

U najboljem slučaju ostaneš kao onaj čika na 2:28 sa izduvanom gumom i iskrivljenom felnom.

«Tapatalk Desire»

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja danas posle jednog dela puta sa vise rupa nego asfalta vidim pored puta parkirana vectra, obe leve gume kao palacinke, ostavljena pored puta i vidim da i popodne niko nije dosao po nju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuda sam išao pre dve godine i nikad više. Jedina razlika što je mokro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pazi taktiku, neka plavusa krka sendvic, komsija urla kako je ispred njegove kapije rupa pa kad je mokro voda mu prska prozore kad neko proleti, neki sef pije kafu na neku cuclu, jedno trojica njih gledaju, a jedan metlom cisti rupe, drugi nekom duvaljkom izduvava vodu iz bara ... od njih 10 prisutnih rade dvojica

Share this post


Link to post
Share on other sites

vise ne idem za vrsac preko grebenca, put je uzasan, i sad idem 'okolo' preko crvene crkve. kako stvari stoje sledeci put idem zmajem, gore nema rupa.

Послато са U8815 користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel zna neko zašto je zatvoreno uključenje na Pančevački most iz bulevara Despota Stefana?

I ko je odgovoran za stanje kolovoza na mostu? Ako je neko išao iz Krnjače ka gradu, kad se pređe most pa pre isključenja za bulevar ona spojnica otkida točkove :realmad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahah :unworthy:

I ja sam juče preleteo tuda, pa tek danas video da imam štete. Izgleda da sam levu viljušku sjebao :realmad:

Jel znaš možda postoji li sad mogućnost naknade štete, s'obzirom da nemam zapisnik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam došao iz Trstenika u Kragujevac, na putu Kv-Kg, negde između Vitanovca i Vitkovca, onaj veliki pravac je bio neki ozbiljniji udes, dva kombija hitne su napustile mesto pod rotacijom, a koliko sam primetio u rupi sa strane puta je borda Laguna BG table i ako sam dobro video baš kvalitetno zgužvana teget Kappa... Na putu ima mnogo srče i plastike, bukvalno nekih 20m uzduž je rasuto sve po putu, tako da ako neko danas-sutra ide tuda neka malo pripazi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afalt Novog Sada je ZLO za automobile!!!!! Na par mesta je OK, ali posle par minuta voznje vratis se u relanost. Ogromna rupa u Partizanskoj u pravcu Merkura, tacno ispod nadvoznjaka sa koga uvek kaplje neka voda, zbog neke cevi valjda. I tako se ta rupa napuni vodom i ne vidis je, a kad udaris-dodje ti da sa Kalasom i 10 okvira municije prostorije gradske vlasti pretvoris u ''Matijevic''!!!!!



Smederevo- copy/paste Novi Sad

Share this post


Link to post
Share on other sites

„Blic“ patrola na autoputu od Beograda do Novog Sada: Rupa rupu stiže...

 

Na karti Srbije kojom ministar saobraćaja Milutin Mrkonjić često maše objašnjavajući kako idu radovi na izgradnji koridora 10, deonica autoputa od Beograda do Novog Sada obojena je crvenom bojom. To bi trebalo da znači da je završena. Na terenu to ni izbliza nije tako, u šta se uverila ekipa “Blica”...

 

362599_16_f.jpg?ver=1374350666

 

 

Problemi počinju već kod naplatne rampe u Dobanovcima. Moderna, opremljena novom tehnologijom elektronske naplate, trebalo je da omogući veći protok vozila. To što vozač ima potreban uređaj na svojim kolima, međutim, ne znači da rampu prolazi bez zaustavljanja. Posebna traka za vozila s elektronskim uređajem ne postoji, već svi čekaju u istom redu. Pitanje je, dakle, šta se dobilo novim načinom naplate. Brži prolaz svakako nije.

 

Posle rampe, za 240 dinara koliko košta korišćenje deonice od oko 80 kilometara, vozači dobijaju sve samo ne udobnu i komfornu vožnja kakva se očekuje na putevima te kategorije. Prvo što se primeti, a pre svega oseti, jesu rupe i neravan kolovoz. Pri brzini od 80 kilometara na sat, u krajnjoj desnoj traci automobil se bukvalno trese, iako ima dobre amortizere. Pri većoj brzini vozač bi rizikovao da ostane i bez točka. Da ironija bude veća, reč je o delu puta na kome se radilo pre tri godine.

 

Brojke:

 Na autoputu Beograd - Novi Sad, što je nezamislivo bilo gde u Evropi, moguće je naleteti na bicikliste, a neretko i na pešake.

- Kada strancima damo podatak o broju poginulih pešaka na autoputu, oni misle da je greška. To kod njih nije moguće jer je autoput obezbeđen zaštitnom mrežom, što kod nas često nije slučaj - kaže Vujanić.

 

Na pitanje sme li autoput da izgleda tako, saobraćajni stručnjak Milan Vujanić sleže ramenima.

 

 - Da li sme ili ne sme, to smo videli. Sme jer ga imamo. A da li bi trebalo da izgleda tako, drugo je pitanje. Autoput bi morao da bude uređeniji i kvalitetniji. Ovde je reč o javašluku izvođača, ali i onih koji su ih kontrolisali - kaže Vujanić, koji je odnedavno i predsednik Nadzornog odbora „Puteva Srbije“.

 

 Na deonici koja se vodi kao završena i dalje ima radova, poput dela kod Batajnice gde se gradi obilaznica i druga traka autoputa. Na nekoliko mesta vozi se i samo jednom trakom, a da apsurd bude veći, delovi puta koji su napravljeni još za vreme nekadašnje Jugoslavije u mnogo su boljem stanju od novog.

 

 - To govori dve stvari - da domaće firme znaju da naprave kvalitetan put, ali da su za ovaj loš put odgovorni svi u lancu, od izvođača, preko nadzora do kontrole. Svi oni su morali da naprave propust da bismo dobili ovakav put - kaže Vujanić.

Nakon polusatne vožnje u kojoj se smenjuju loš i dobar kolovoz, sledi most kod Beške. Završen je pre dve godine, a na njemu su se već otvorile rupe. Golim okom se vidi i da je asfalt oko ulaska i izlaska sa mosta sav u talasima.

 

 - Ne postoji nijedan razlog da kolovoz na mostu koji je nedavno završen izgleda ovako. Reč je o ljudskom faktoru. Svi projekti ovog tipa u građevinarstvu se rade sa bankarskim garancijama za dobro urađen posao. Kada utvrdite da nije dobro urađeno, imate dve mogućnosti - da se traži popravka ili da se angažuje drugi izvođač - kaže Vujanić.

 

 Nakon bankrotstva „Alpine“ koja je gradila Bešku, to međutim više i nije moguće. Možda najbolji deo puta sledi upravo posle prolaska mosta pa sve do ulaska u Novi Sad. I u tom delu, međutim, kao i uostalom duž cele deonice, saobraćajna signalizacija nije dobra. Gotovo svaki drugi znak je pogrešno postavljen.

 

Naplatne rampe koje to nisu:

 Na mestu gde treba da budu naplatne rampe kod Novog Sada, a gde se proteklih meseci dogodilo nekoliko nesreća, na jednom od betonskih stubova i danas se vide tragovi krvi. Direktor Puteva Zoran Drobnjak tada je izjavio da bi stubove „i ćorav video“. I danas nije sve dobro obeleženo, pa vozači u suženi prostor rampe i dalje ulaze s velikom brzinom.

 

http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/394610/Blic-patrola-na-autoputu-od-Beograda-do-Novog-Sada-Rupa-rupu-stize

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na pitanje sme li autoput da izgleda tako, saobraćajni stručnjak Milan Vujanić sleže ramenima.

A i ovih "strucnjaka" i njihovih komentara i angazovanosti mi je vise preko glave, rezultate rada svih njih vidis cim sednes u auto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda sednes u auto i od beograda do paralie za 700km puta vidis da je deonica bg-presevo daleko bolja od bilo kog makedonskog pa cak i grckog puta

Na sever nisam isao ali ovamo je put za svaku pohvalu, asfalt i signalizacija!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jankovicu, da nisi i ti u Nadzornom odboru puteva ;) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam, sto? Brate u grckoj je auto put cesto u zakrpama, putokazi standardno slabi, asfalt jako grub pa pravi buku, prelazi preko mostova grubi kao bilo gde u srbiji....

Makedonski auto put je horor! Izgleda kao smederevac kroz bolec i lestane! Katastrofa!

U Srbiji radovi, put kao staklo, sve je obelezeno kako vertikalno tako i horizontalno!

na auto putu bez rupa, svuda postoje ograde i branici, putokazi... malo je mozda losiji deo bas pokraj Vranja, klisura je kao juce da su je novu napravili, malo malo pa prosirenje za parking za odmor i u slucaju kvara, svaki tunel osvetljen, table sa ogranicenjima, zabranama i dozvolama preticanja postavljene na svakom potrebnom mestu, vidljive su - nema onih tabli izbledelih jos u doba komunizma.

Naplatne rampe organizovane - niska rampa je zbog guzve samo 2 prolaza otvorila ka bgu a sve ostale ka jugu, tako da ni sa jedne strane nije bilo cekanja....

Nema milicije, zivotinja, smeca i sl. Sve pumpe i odmorista daleko lepse i uredjenije nego kod juznih komsija....

Sve sto sam nabrojao su cinjenice koje su mene, nakon 10-11god aktivne voznje, prvi put naterale da priznam da je u Srbiji put dobar. Bolji nego negde preko. Svih ~400km!

Svaka cast!

Samo jednu zamerku imam - deluje da sporo rade taj auto put dole sto fali!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videcu i uzivo u cetvrtak pa cu izvestiti ;););)

Moram samo da napomenem da je sve ovo sto sam napisao sa stanovista prosecnog porodicnog coveka sa prosecnim autom koji je vozen po ogranicenju ili nesto malo preko.

Da sam kroz klisuru isao 120 a na auto putu 170 moguce da bih drugacije pricao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deo koji ide prema HR je dosta losiji.

 

pogotovo onaj nadvožnjak kod Sr.Mitrovice..tu kad kreneš da skačeš kao jarac psovaćeš i Srbiju i puteve i Tita... :laughing:

 

Južno je loša deonica od Kruševca do Aleksinca (najgora je kod Ražnja, ali tu su radovi u toku), prema Leskovcu (ustvari traka od Leskovca prema Nišu) je drndav asvalt, klisura je okej što se tiče asfalta, a radovi na autoputu do Vranja stvarnoizgledaju kao da nikad neće biti gotovi..

 

Makedosnki autoput je talasast kao nadvožnjak kod Sr. Mitrovice, a Grčki je samo drndav bez većih talasa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...