Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Izgleda nisi skoro išao od Negotina do Kladova :D tu ima 18 semafora, koji neće skorije da se sklone. Taman čovek pomisli da je gotovo, a oni krenu da skidaju asfalt koji su tek stavili :D 18 aktivnih gradilišta ima na tom pravcu, put od nekih 30 min se pretvorio u nekih sat i jače :ph34r: Uz to lokalci gaze na crveno pa i sam semafor gubi smisao, jer naidješ na zeleno na koje ne možeš da prodješ. 

 

Ludilo smo od zemlje onakav karantin putatri ništa nisu pipnuli, prodje karantin u svakom gradu bar dva gradilišta i to na prometnim pravcima :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj put od Negotina do Kladova je dugo vremena bio za renoviranje. Kao i po obicaju, sve krene pre neke 'letnje sezone' koje ove sezone ce biti sve sem 'sezona', ali dovoljno da ubiju u mozak.

Secam se kada smo isli na radiliste u Bor (Jasikovo, Lipe) i to ima malo posle vanrednog stanja. Ajd gledamo logicno kratak put - V.Plana - Despotovac - Strmosten - Zagubica (imali smo neke razbacane tacke za fotosignale)...bajo moj koji za*eb. Put zalostan.
Bolji je bio put po cukama na koje smo isli sa tucanikom.
Naravoucenije - put nazad je bio pista i to preko Majdanpeka - Rabrovo - Pozarevac - Smederevo - AP do BG. Skoro asfaltiran i nismo skidali ispod 60-80 (vracali se oko 10h uvece).
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali Pozarevac - Vrcin radovi na auto putu, haos

 

Prosao pre sat vremena auto putem smer NI->BG. Radi se deo auto puta nizbrdica Begaljickog brda prema BGu. Kolone su od Malog Pozarevca sve do radova. Sat ipo mi je trebalo vise tj od Cuprije do BGa tj 3 sata umesto sat ipo propisne voznje. Kolone su tolike da sam svo vreme vozio u 1. brzini kreni stani. 10ak automobila je prokuvalo na moje oci, a jos 20ak video pored puta jer su sve 3 trake u tom smeru bile zauzete. Naravno, vecina je prokuvala uz brdo. Otvorim prozor, smrad lamela oko mene da se ugusis. 

Prvo, proverite stanje na  a.putu pre nego prodjete iskljucenje za Mladenovac i Mali Pozarevac. Ako se crveni, bolje starim putem. 

Drugo, pratite kazaljku temp. tecnosti u takvim situacijama da ne bi prokuvao auto. Kako rashladiti auto? Stari savet je da ukljucite grejanje kabine i ventilator na maksimum i spustite prozore ako je prevruce. Tada 2 ventilatora i hladnjaka rashladjuju motor... 

Trece, u kolonama ljudi uglavnom ubrzavaju i koce. Pokusajte da se krecete sa sto manje polazaka i zaustavljanja. Bilo je npr deonica gde sam mogao da vozim po 10ak ili vise sekundi sekundi u 1. brzini na malom gasu sa distancom umesto da sam nekoliko puta krenuo i stao uzbrdo. Svakako mnogo bolje za lamelu... 

Nije mi ideja da pametujem, samo sam pod utiskom koliko ljudi sam video sa problemima u pola noci u nepreglednim kolonama. Mogu samo da zamislim koliko ima raspolozivih vozila slep sluzbi i kako ce doci do njih kada su kolone kilometarske. 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno / formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ti si dobro prosao, ja sam putovao sat i po od iskljucenja za Mladenovac do onog suzenja. Astra nema kazaljku za temperaturu pa nismo imali pojma koja je temperatura motora bila. 

Svaka ti na mestu za savete, bilo je bas dosta ljudi sa strane sto novijih sto starijih vozila a slepa nijednog. Podelili smo svu vodu koju smo imali u kolima :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Dale said:

Prvo, proverite stanje na  a.putu pre nego prodjete iskljucenje za Mladenovac i Mali Pozarevac. Ako se crveni, bolje starim putem. 

:respect:

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Dale said:

Trece, u kolonama ljudi uglavnom ubrzavaju i koce. Pokusajte da se krecete sa sto manje polazaka i zaustavljanja. Bilo je npr deonica gde sam mogao da vozim po 10ak ili vise sekundi sekundi u 1. brzini na malom gasu sa distancom umesto da sam nekoliko puta krenuo i stao uzbrdo. Svakako mnogo bolje za lamelu... Nije mi ideja da pametujem

Nije nikakvo pametovanje, nego odlican savet :thumbup: . A klasicna voznja dobrog dela BG vozaca - nervoza, najbitnije je da se slucajno neko ne ubaci iz druge trake i gledaj samo onog ispred sebe. Zato non stop gledamo karambolke. A u laganim kreni-stani kolonama 90% vidjam da onaj ispred mene po kilometar-dva na desetine puta ostro krece i staje, takodje na desetine puta pritisne kvacilo, stopaljka pozadi samo blinka. A ti se samo lepo malo izvuces ulevo, gledas koliko mozes vozila ispred njega (ili koristis senke automobila) i polako milis u prvoj. Na necijih desetine puta stisnuto kvacilo, tvoje jednom :) . Preostalih 10% su uglavnom iskusniji vozaci, sa kojima je mnogo lakse voziti "u paru". Kao rezultat racionalne voznje, npr. do sada mi ni na jednom autu nije bilo potrebe da se menja kvacilo. I ne samo to - nego se i ti manje nerviras i zamaras stalnim pedalanjem, licno uzivam i da predvidjam unapred... Zna se gde se vozi ostrije, a takvih zustrih po kolonama onda najcesce nema nigde ili su tzv. "pravac" ili "cigla" vozaci.

Hvala za info :thumbup:, prebacicemo u odgovarajucu temu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/57043-stanje-na-putevima/

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisao sam u ovoj temi takodje da bi bilo upadljivo jer je sezona povratka gastarbajtera, guzve su velike, sinoc je bas bio haos jer je bila nedelja vece. Vozim 130 i od jednom ispred mene nepregledna kolona svi stoje samo se puni. Samo gledam u retrovizor da  nas ne pokupi neki Babic ili sl. Ni na kraj pameti ti nije da ces narednih sat-dva da stojis i pomeras se mic po mic. Nemas gde ni u wc, ostajes bez goriva, nemas vodu... 

Idem opet za 2 dana, alternativa mi je da se iskljucim kod Umcara pa preko Grocke do Mirijeva. 

 

Screenshot_20200810-113902.png

Edited by Dale

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nedelju sam se vraćao tuda, znao za radove i sve vreme razmišljao gde najkasnije mogu da se isključim i zaobiđem gužvu. Imao sam sreću da je kolona počinjala bukvalno 50 metara posle skretanja za Mali Požarevac i Mladenovac a to je poslednje isključenje pre Begaljičkog brda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam putovao NI-BG u nedelju popodne...sva sreća pa sam još u prošli četvrtak, kad sam kretao na jug, video koliko je strašno uz i niz Begaljičko brdo pa sam sišao sa AP mnogo ranije i preko Smedereva i Pančeva išao za NS. Jeste duže ali bez gužve i stajanja. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Info za one koji idu na Taru iz pravca Perucca - skidaju asfalt u kockama i trapezima, dubine nekih 3-4cm neobelezeno i skroz random sve od podnozja do gore (ili obratno, za one koji silaze), jako je zeznuto zbog em uskog puta i jos sad ovoga + sto seku.

Dodatno, za one koji bi da obidju celom duzinom jezero Zaovine - put od posle brane pa oko jezera posle par km je jako zapusten, sa manjim rupama, dok ima mnogo odrona i neociscenog dela, tako da je savet za laksu voznju. Inace ko hoce da se okupa - slobodno da dodje u 7-8 izjutra, nemoguca je misija. Put preko brane se pretvara u naizmenicno propustanje kasnije posle 10-11...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Info i za danas...iz Bajine Baste preko Kadinjace do Uzica...put solidno propao. Ulegnuca (potapanja) nemali broj, ispucao dosta, nema rupa al krpljen i previse puta. Bas voziti oprezno, 50-60 plafon sa nizim autom i racunajte da 'gadjate' dobar deo asfalta. Inace idu sleperi i sa 2 prikolice i pazite jer umeju jako da zaseku.

Uzice-Pozega-Ovcar i Kablar put je pista. Renovirali su ga alal im cufte. Jedino ima jos, mislim 3-4 cekanja od Uzica do Pozege, vremenski 150-180 sekundi.
Kod kamenoloma je put do 00. Kablar je standardno.

Koliko ce trajati, ne znam, vreme ce reci svoje. Inace, na svu glupost na ivicu puteva stavljaju ivicnjake, ostre i verovatno na njih ili do njih bankine...zbogom gume u najavi.

Put ka Potpeckoj pecini je dobar, ko bude isao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Info za puteve na Tari, koji se odnose na neke vidikovce (npr Oslusa, Sokolarica, Banjska stena, Crnjeskovo).

Mi smo na Taru isli iz Bajine Baste magistralnim putem koji je u dobrim stanju, nema potapanja (sem jedno, ali se vidi i nije strasno ni sa 70-80) i malo je duzi u odnosu na neke vidikovce kad bi isli na Perucac.

Deo puta koji je dosta uzan (kroz serpentine, kada se sidje sa magistralnog puta i krene lokalnim putem - kod male pumpe) i posle malo odvajanje ka tom delu Tare je dobar, ali ima svega par krivina na koje treba obratiti paznju (lakat krivine preko betonskih mostica) jer imaju po 2-3 nezgodne rupe pa da ih ne overite. Konkretno na celom ovom putu sam put je dobar i ko voli da mota krivine poput mene, bice mu pravo uzivanje.

 

E sad, do Osluse, Sokolarice je tucanik cim se iskljucite sa magistralnog puta, moze se doci i sa karavanom i nizim autom od Brava mkII sa 16" (vidjeni passati B8 karavani, mecka kupe) ali ako ste bas natovareni - oprez.

 

Tucanik je u dobrom stanju i ceo deo puta izmedju ova dva vidikovca je tucanik i nije problem obici oba, udaljeni su mislim oko nekoliko kilometara jedan od drugog - nema toliko rupa (iako ih ima nisu duboke i opasne) i dovoljno je sirok.

 

E sad...put do Mitrovca je dobar ali put do vidikovca Banjska stena je...pa recimo uzas. Mi kada smo isli 11.08.2020 navlacili su kamionom tucanik i ravnali put na samom pocetku odvajanja za vidikovac..posle smo skontali i zasto.

 

Niski auti, spustani, ako hoce da ostanu sa citavim pragovima, bez donjih ostecenja i grebanja neka zaobidju ovaj put i idite peske. Meni prosecna brzina tu sigurno nije bila iznad 3-5km/h i par puta sam cuo suspleh (inace je malo nizi i ima 'bubreg' sto mu daje na spustenosti, ali opet nije neka preterana razlika u odnosu na npr nov , mozda koji 1-2cm).

 

Mnogo je rupa, maltene rupa na rupu, solidne dubine i zahteva dosta rada na kvacilo-gasu ako hocete da iole cuvate auto (kao ja) ali ako imate dzip ili ne marite previse, verujem da ce te posle 1-2km tamo i nazad mozda resiti da menjate trap...mnogo ljulja i dosta sam cuo struganja kod nekih sto su me obilazili.

Taj put je u duzini oko 2-3km koji su kao vecnost. U povratku je za nijansu lakse jer je i taj blag nagib sada kontra.

 

Da li ce ga srediti dok mozda neko drugi ne prodje tuda - nadam se obzirom da su krenuli sa nasipanjem.

 

Uskoro info za pristupne puteve za manastire u ovcar-kablaru i vidikovce.

 

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Put za vrh Kablara iz pravca magistrale - zaobici. Iskljucenje i prvih 50m je ok, stariji ali solidan put a posle novi asfaltiran kao pista...medjutim, nisu strane puta zasticene mrezom i ima bas mnogo odrona, moze se proci vozeci u suprotnoj traci ali cista napomena i....taj put je asfaltiran svega 700-800m i posle ide onaj stari polu-odneseni put koji ima delova onako bas za oprez. Mi smo Bravom tuda, iza nas 207 SW sa 3 putnika i izgurao je kao i mi. Preniski i spustani neka zaobidju ovaj put.

Vracali smo se drugim, mnooogo boljim (u odnosu na taj), asfaltiranim na selo Rosci i koji izbija sa gornje strane u Cacak. Verujte mi, bolje tuda ici, put ima 'propadanja' ali nista spram puta sa magistrale. Inace, iskljucenjem sa tog asfaltnog prema parkingu za NP Kablar i vidikovac ima jos nekih 300-400m, moze se ali smo prepesacili..ne moramo siliti Bravka, vec jesmo.

Volvo V70 Cross Contry (dal mk2) je uspeo da razbije dal hladnjak ili posudu za vetrobran, curkala mu voda ispod (culo se kao da neka posuda pusta mehuric i kaplje, ispod auta voda) te verujem da je nesto razbio od ta 2 :(
Gore parkirani VW passat B5, Ceed karavan, Multipla mk1...znaci moze se popeti dotle.

Ne pokusavati da prekratite put do Ovcar Banje a da ne idete kroz Cacak, iduci pored reke...verujte mi na rec, ko nece, neka proba sam.

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, ISV_01 said:

Iskljucenje i prvih 50m je ok, stariji ali solidan put a posle novi asfaltiran kao pista...medjutim, nisu strane puta zasticene mrezom i ima bas mnogo odrona,

Ako sam te dobro skapirao, iz pravca Uzica ste se sa magistrale iskljucili u banji desno, presli preko mosta, pa tuda niz klisuru? Ako je tako, to je trasa stare pruge, onda ste prosli i kroz jedan podugacak, bivsi zeleznicki tunel od 300-400m? A taj novi asfalt koji pominjes je onda verovatno do manastira Nikolje, odmah dole uz reku.

Lepo ti rekoh da nije (bar za moj :D) auto, a i da je neuporedivo lepsi dozivljaj izaci uz Kablar peske ;) . Bar meni.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites



Ako sam te dobro skapirao, iz pravca Uzica ste se sa magistrale iskljucili u banji desno, presli preko mosta, pa tuda niz klisuru?
 


Ne, naprotiv, u banju nismo ni ulazili. To sto navodis je 'put odozdo' od manastira Nikolje pa se ide do isposnice Sv.Save pa se izbija na vidikovac Kablara.
Mi smo bukvalno sa magistrale skrenuli desno, ima tabla za 'vrh Kablara', slika u prilogu.
Na prvoj slici, crvena cioda je vrh Kablara, donji zeleni put je magistrala a beli put je put kojim smo mi isli.
Na drugoj slici je put kojim smo sisli, ka selu Rosci.Screenshot_20200814-103113.jpgScreenshot_20200814-103537.jpg

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, sve jasno. Mislio sam da ste se i popeli sa severoistocne strane. A dotle iz banje moze da se dodje ovim putem kojim sam ti rekao, stara trasa pruge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi, javljeno je a i bilo na vestima da je neki ludak naobelezavao drvece, pa su neke devojke spasavli gorani i spasilacke sluzbe i to bas na ovoj deonici koju si naveo. Inace ista ima epitet opasne staze, tako da je onda sve logicno ako ne pratis oznake ili ne pitas za put.

 

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

 

 

 

 

Info za manastire Sretenje i Svete trojice, kao i vrh Ovcara.

Put je stari sa povremenim uleganjima i solidno krpljen kroz selo Pakovrace do odvajanja za manastire, a onda je put potpuno NOV. Asfaltiran pre 2 meseca (info iz 1.ruke) i ide do manastira Sretenje i delom do manastira Svete Trojice. Bukvalno pista, milina.

Odvajanje i skretanje za vrh Ovcara....ako imate Nivu 4x4, Suzuki Jimmy, eventualno Pandu 4x4, ili nesto ogromno sa klirensom, moze, a posle tog uspona i nizbrdo sigurno racunajte na centriranje trapa i proveru kod majstora. Put je odnesen, degradiran jako, prepun rupa i izbijanja osnovne stene ispod puta, sigurno nikad renoviran. Jako jako los. Neko je izbusio karter i video se trag od maltene pocetka penjanja pa do vrha. Zlo i naopako (nisam ocenio kada je pocelo).

Put ka manastirima je pesma.

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako neko planira tokom jula meseca da ide vikendom deonicom od Foče preko Tjentišta ka Gacku i dalje ka Bileći ili Trebinju, neka vodi računa o ovogodiišnjem reliju "Sutjeska", pošto su ove godine dva organizatora zakazala reli, a u različitim terminima i to za vikend 3. i 4. juli, ali i za produženi vikend 16, 17. i 18. juli.

Tako da, ako se putuje, na vreme treba dobro proveriti, da ne bi bilo čekanja i neprijatnosti.

http://automoto.ba/stranica/auto-reli-kozara-sutjeska-2021-saopstenje-za-javnost_12021.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

BiH, Mješaja ( izmedju Tjentišta i Foče). Obojica koji su na ovim fotografijama bili ispred mene su na kraju pretekli na punoj liniji, na potpuno nepreglednim deonicama, rizikujući svoje i tudje živote.

Nekada u životu izazovemo probleme koji su "imovinski" i ekonomski nadoknadivi ( kao npr. plaćena novčana kazna ), ali, nekada su i "neimovinski" i realno, ekonomski nenadoknadivi ( kao što je, ne daj Bože, mrtva glava )

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je neka zver od motora i da "skontas". Em moze da se uvuce gde god, em ubrzava bas dobro, mada opet nije opravdanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj motocikl sa koferima ima širinu od skoro metar, a taj put ( Foča - Tjentište ) je veoma uzak ( nekada čak dolazi do zastoja kada treba da se u krivini mimoidju bus ili šleper i "mala kola" ).

A taj motociklista (iz BG ) je čak preticao i u krivini.

To je debilizam (blago rečeno).

Ako hoće da se ubije, neka to uradi sam, a ne tako ( može sa druge strane da mu naidje neka porodica koja je krenula na more, on će, ne daj Bože, možda i da pogine, a i njima će "sve da upropasti" ).

A nija ni taj sa Porscheom (iz Stare Pazove ) bio mnogo bolji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta su predrasude.

Vozi neko auto od xx konja i smatra da neki motorciklom nema dovoljno mesta za preticanje. Percepcija preticanja motorom i autom su dva sveta. Ovaj motor što sad vozim obiđe brže od 85%auta a onaj prošli od 99, 5%. To što se iz auta vidi je samo deo onoga što se vidi sa motora. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta ćeš, nismo svi isti.

Ja nemam dilemu oko percepcije pune linije i šta ona znači. A kada bih sebi eventualnio i dao slobodu da tumačim da li je neka vertikalna i horizontalna saobraćajna signalizacija primerena (iako učesnici u saobraćaju uopšte nemaju tu slobodu, već samo obavezu poštovanja saobraćajne signalizacije), rekao bih da je ovde sa razlogom stavljena puna linija.

A nemam ni dilemu oko širine ovog puta.

Naravno, često me je strah da će na nekom nepreglednom delu puta iz kontra smera da mi naidje neko ko u odnosu na mene ima sasvim drugačije razumevanje obaveznosti saobraćajnih propisa ( i ko će tako možda da ugrozi moju porodicu, mene i ostale ). A brojne mrtve glave i povredjeni u nezgodama na drumu govore da ima dosta onih kojima razne zakonske zabrane ili ograničenja i glave drugih ne znače ništa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...