Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
srboljub

Punto Classic 1.2 8v - problem sa obrtajima u leru nakon ugradnje plina

Recommended Posts

Posle ugradnje plina auto podiže i spušta obrtaje u leru

Bio sam do servisa nekoliko puta i majstor mi je rekao da se to dešava samo u leru kada se pritisne i pusti kočnica, jer tada povuče više vazduha i pomisli da je bogatija smeša i zato dolazi do oscilovanja obrtaja. Da li je to normalno i može li na neki način da ošteti motor?

Video sam još par punta sa ugrađenim plinskim uređajem i nemaju ovaj problem :(

Otišao bih do drugog servisa ali ne znam koliko može da košta opravka. Ne bih da mi neko naplati dijagnostiku, dijagnostika ne pokaže ništa, a ostane isti problem. Savet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja prvi put vidim ovo i nesto definitivno nije dobro uradjeno, to majstorovo objasnjenje mi nema nidje veze.... Mislim da ti generalno ne moze ostetiti motor ali isto tako mislim da bi trebao to srediti. Kako ti vuce auto na gas, jer primetis razliku u odnosu na benzin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vuče skoro isto kao na benzin, sa te strane sam zadovoljan.

Jedino što prebacivanje sa benzina na plin nije idealno. Nekad posle 500 metara, a jednom čak i pole 12 km :(

Kada je u 5. brzini nema šanse da prebaci na plin već moram da ga spustim u 4. ili da skroz stanem pa 1. 2. 3. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brzina uopste nije bitna za prebacivanje, bitna je temperatura i broj obrtaja (za ovo drugo nisam siguran). I nije normalno da ti prebaci posle 12 km, osim ako motor nije dostigao 40 stepeni ni za 12 km, sto je realno nemoguce ako je sve ispravno. Ne znam sta da ti kazem, jasi tog majstora dok ne resi sve probleme :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sredio sam problem sa obrtajima u leru. Sada imam novi problem :)

Auto prebacuje sa benzina na plin tek posle 1 min i 28 sekundi (mereno više puta) i to samo kada je u leru i broj obrtaja je veći od 1.500.

Recimo ako stanem pored auto puta i ponovo se uključim u saobraćaj, moram da sačekam 1min i 28 sekundi, da pritisnem kvačilo i sačekam dok kazaljka ne padne na 1.000 obrtaja i onda stisnem gas dok ne dođem do 2.000 obrtaja :)

Da li to po vama ima nekog smisla? Spoljašnja temperatura je 0C, možda to ima nekog uticaja?

Da li je normalno da se sa benzina na plin prebacuje tek kada je auto u leru i posle koliko vremena je normalno da izvrši prebacivanje sa benzina na plin ako je automobil prethodno bio zagrejan, a spošaljnja temeperatura oko nule?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo reci kako si rešio prethodni problem...

A novi problem ti je u setovanju...sve se šteluje, kolko sec/min da čeka, koju temperaturu, broj obrtaja, itd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prikačio ga na kompjuter i ubacio nova podešavanja. Kaže da sad ima noviji firmware.

Majstor mi reče da Puntići sa fabrički ugrađenim plinom imaju zaštićena podešavanja kojima on me može da pristupi sa svog kompjutera, ali kada bi mogao, kaže da bi to onda bila pesma. Eto odgovora zašto se Puntići sa fabrički ugrađenim plinom ne ponašaju isto kao i ovi kod kojih je naknadno ugrađen u ovlašćenim servisima.

E sad me zanima za ovo gore što sam opisao, da li je samo u pitanju loš softver u Pivaševiću ili je normalno da tako radi zimi? Ako imaju loš softver, gde bih mogao da odem da mi to reprogramiraju i koliko bi to koštalo? Pre ove zime prebacivao mi je u roku od 5 - 10 sekundi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji je uređaj u pitanju?? Stag...??

Pivaševiću ne bih dao ni gumu da mi zakrpi...

Edited by Doctor NO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au, ala taj majstor petlja...

Verovatno ti je "zaboravio" podesiti kada i pod kojim uslovima da prebacuje na plin. Idi da ti to resi. Kod normalnih to ne kosta nista jer spada u garanciju da ce uredjaj ispravno raditi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doctor No

Landi - omegas plus.

@JLZ

Već sam išao 5 puta. Na prijemnici ne moram ni da kažem kako se zovem i zbog čega sam došao, već me znaju po imenu i prezimenu :) Majstor radi svake druge subote, a radnim danima mi je nezgodno jer moram da izostajem sa posla.

Mislim da mi se više isplati da to sredim kod drugog majstora nego da se vraćam kod Pivaševića: odsustvo sa posla, vreme, živci...

Edited by srboljub

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzeo sam sa onim adapterom što se stavlja pored otvora za benzin za 590e.

Ona varijanta što ide u branik je 560e.

U tu cenu mi je bio uračunat i atest.

Edited by srboljub

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je tada bio još mesec dana pod garancijom. Ugradio sam u ovlašćenom servisu da bih izbegao kada nešto krene naopako da mi majstor priča kako ne valja nešto sa mehanikom ili elektrikom, a on jelte nije stručan za to, pa da me šetaju u krug. Ovako lepo ovlašćeni servis pa ako nešto ne valja, izvolite popravite :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi, ne znam baš tu proceduru da radi svake druge subote, ali ako imaš problem ne možeš čekati 14 dana da dođe taj lik, vataj ih za gušu. Mada ako više nema onih oscilacija strpi se dok ne dođe majstor i tada idi. A baš zbog te garancije i svih čuda, oni su ti namestili najnepovoljnije setovanje da bi izbegli da ti uništiš uređaj, znači on ga je namestio na 1min 28sec, 40-45 stepeni, obrtaje na 1500(mada je to ok), a tebi je cilj da ti auto što brže ujutro i uopšte prebaci na plin i da ne trošiš benzin, ali ako želiš garanciju 2 god ili kolika god da je, mislim da će morati raditi po tim safe setovanjima ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...