Jump to content
FAS Goran
igor0511

Stil vožnje / obrtaji /gas

Recommended Posts

Pokusacu sutra da usnimim.Najcesce je to kad saltam iz prve u drugu...Nemam prilike da probam neki 16 ventilas,pa da uporedim

Edited by Skajnet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokusacu sutra da usnimim.Najcesce je to kad saltam iz prve u drugu...Nemam prilike da probam neki 16 ventilas,pa da uporedim

Na Stilu 1.6 takodje samo iz prve u drugu, nekako ostane na 2000 obrtaja dok saltam odn. dok drzim kvacilo.

Mada to se desava samo prilikom prvog paljenja ujutru i kad krenem,da'l ima veze sa sauhom ne znam al toga nema kasnije .

Jos neko sa tim simptomom ?

Sent from my PMP5097CPro using Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni na Astri nekad zalepi na 1700 obrtaja, takođe 16v motor. Ali samo pri prvih par šaltanja kada je hladan auto. Može biti i da sam malo zadrži obrtaje da se ne bi ugasio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako vam se to dešava samo kada je motor hladan, nemojte se brinuti, to kompijuter radi sam od sebe kako se motor ne bi ugasio na niskim obrtajima.  :turned:  Ako to ne prestane posle nekog vremena, tj. kada temperatura motora skoči, onda možete početi da se brinete.  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala vi gnjavite te motore :laughing: Ispod 2000 obrtaja sam ja vozio samo kad se zafrkavam da vozim ko penzioner :laughing: Dok se ne zagreje trudim se da vozim izmedju 2000 i 3000 obrtaja ali kao sto kazem, trudim se, ne znaci da uspevam pa pre bude izmedju 2500 i 4000 obrtaja... Kad se zagreje, ako ne zurim onda ga zavrtim u rasponu od 3500 do 5000 obrtaja kad zurim hocu i do 7500, kada vozim konstantno nekom brznom duze vreme onda gledam da obrtaje spustim maksimalno do 2500. Gas pri ubrzanju stiskam obicno u fazonu 2/3 do pun. Kad krecem iz mesta i ne zurim onda sam ja jedno 2000-2500 obrtaja kad zudim onda obicno se lansiram sa jedno 3000-4000 obrtaja, nekad 5000 ako je dobar asfalt :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro je, jer se dizelaš tako ne može voziti.  :laughing:  I ja dedinog Yuga vozim pod velikim obrtajima, jbg, visokoturažna mašina.  :laughing:  A Bogami, i Puntu dajem fin gas, retko ga pustim ispod 2500 obrtaja.  :turned:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam zaboravio voziti benzinca...dizel nagazis i saltas. Nedje prije par mjeseci posle godina vozenja dizela uzeo drugovog brava 1.6 16v cipovan nekim bjesnim cipom uradjen usis i izduv i jos bucan...smijesan sam sam sebi bio...saltam ga na 3000rpma maximum...a vrtio se aa tim cipom oko 8000rpma...

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valjda je to taj. Oko 10-15ks je dobio sa tim na tih 104-5 koliko je imao ali sto je bitnije kad ga on vozi vrti se ko lud..nikad blokada da dodje...

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar dan imam fiata 1.9 jtd 2001 god elx , problem je u tome sto mi je auto lijen dokle se ne ugrije tempreratura vode na sredinu kad se ugrije treba mu malo duze voznje da se ugrije na tu tempreraturu i ne prelazi preko sredine i onda ide ko lud poteze nenormalno trecom  dize  i preko sto na sat, problem je u tome sto ja vozim kratke relacije nekih 20 km najvise pravim sa njim na jedan dan i da lije normalno da mi prikaziva potrosnju 15,5 km/l to jenih 6.5 litara na 100 km kombinirane voznje, napomena promjenio sam mu sve filtere , i egr ventil ulje prije 400 kilometara

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, sve je u redu sa tvojim autom, normalno je.

Ali, neće ti dugo trajati taj turbo dizel ako ga hladnog teraš u obrtaje, i tako radiš svaki dan izgleda. Isto tako neće ti dugo trajati ako ga trećom voziš preko 100.

To je turbo dizel, on se tako ne vozi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim ga normalno znaci nece nikako da ide kad je hladan slabo skroz vuce i kad tempreratura ode na 1/4 isto ne ide  i ne silim ga dok se ne ugrije na sredinu tek tad hoce da vuce hvala unaprijed ,mislio sam da mu je neki veci kvar , mislio sam da ovaj 1.9 jtd da postigne radnu tempreraturu treba 5 minuta da odradi eventualno 10 min  , al mom treba duze jel to ok , jos jednom se zahvaljujem neshoct ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko će mu trebati vremena da se zagreje zavisi od spoljne temperature, uslova vožnje, uključenog grejanja kabine ili ne. Inače, normalno je da mu treba 10 minuta da dođe do radne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar dan imam fiata 1.9 jtd 2001 god elx , problem je u tome sto mi je auto lijen dokle se ne ugrije tempreratura vode na sredinu kad se ugrije treba mu malo duze voznje da se ugrije na tu tempreraturu i ne prelazi preko sredine i onda ide ko lud poteze nenormalno trecom dize i preko sto na sat, problem je u tome sto ja vozim kratke relacije nekih 20 km najvise pravim sa njim na jedan dan i da lije normalno da mi prikaziva potrosnju 15,5 km/l to jenih 6.5 litara na 100 km kombinirane voznje, napomena promjenio sam mu sve filtere , i egr ventil ulje prije 400 kilometara

Dobar dan imam fiata 1.9 jtd 2001 god elx , problem je u tome sto mi je auto lijen dokle se ne ugrije tempreratura vode na sredinu kad se ugrije treba mu malo duze voznje da se ugrije na tu tempreraturu i ne prelazi preko sredine i onda ide ko lud poteze nenormalno trecom dize i preko sto na sat, problem je u tome sto ja vozim kratke relacije nekih 20 km najvise pravim sa njim na jedan dan i da lije normalno da mi prikaziva potrosnju 15,5 km/l to jenih 6.5 litara na 100 km kombinirane voznje, napomena promjenio sam mu sve filtere , i egr ventil ulje prije 400 kilometara

Ipak nesto nije u redu ako je lenj dok se ne ugreje. Meni isto vuce i hladan i zagrejan. Da li ti izbacuje neke greske na tabli?

Pitam zato sto moj kum ima astru 2.0dti i kaze da ga zeza egr, nece da vuce dok se ne ugreje. Ide kao da nema turbinu, uzas jedan. Inace ovo mu je uslovno receno novi egr, menjao ga je recimo pre 40000km. Za pocetak blindiraj egr i uradi dijagnostiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1, isto vuče tj. u normalnoj gradskoj vožnji se ne primećuje razlika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dugo me koska pa reko da se obratim prijateljima, kakva su vam iskustva sa nabijanjem u 5000rmp-a, jer vidim svi kad ono bas gaze auto idu do 4000, pa mi nije bas najbolje jasno, znam da moj ima najvecu snagu od 1900-4000, pa mi nije jasno bas kako ide u 5000, moram da probam to samo da zamenim gume, jer sam ih ocelavio za kartko vreme :D

 

Fiat Ulysse 2.2 HDi 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je maksimalna snaga na 4000 obrtaja onda ako hoces maksimalno ubrzanje i da izvuces sav potencijal iz auta i motora nije pozeljno da se salta na 4000 obrtaja nego posle toga. To je iz razloga sto ako saltas tacno na 4000, onda sa pika maksimalne snage obrtaji padaju previse nisko. Zato treba preci pik i pustiti da opada snaga i presaltati u tom trenutku kada pad obrtaja dovede snagu na isti nivo kao i ranije. Tj pre i posle saltanja, treba da bude ista snaga a pik snage je negde izmedju. Tako sem sto manje trpi udare posto snaga ostaje ista imas i najbolje ubrzanje. Ali da bi tako nesto funkcionisalo potrebno je znati kako se razvija snaga tj imati grafikon, znati koliko opadaju obrtaji u svakom stepenu prenosa i onda naspram toga sprovesti to u delo. To je princip zasto raditi a sad posledice kod dizela i da li vredi gurati bas do 5000obrtaja, nemam pojma sta da ti kazem, nisam ljubitelj istih tako da ih nisam nikad ganjao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja iskreno samo znam da imam najjacu snagu od 1900-4000 obrtaja. Nikad vise od 4000 nisam isao. Imam neki osrcaj da ce mi zviznuti ne daj Boze kais pa posle mogu da se slikam samo sa njim.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O kom motoru je rec? Motor 1.2 16v maksimum izvlaci na 5500rpm a saltanje tek na 6000+ rpm ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam šta će ti to. Ja i kad pretičem šaltam na 3-3500 zavisno od toga koliko traje preticanje, a više mu ni ne treba. U 3. brzini sa 60-100km/h bukvalno odleti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...