Skajnet 0 Posted September 20, 2013 (edited) Pokusacu sutra da usnimim.Najcesce je to kad saltam iz prve u drugu...Nemam prilike da probam neki 16 ventilas,pa da uporedim Edited September 20, 2013 by Skajnet Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted September 20, 2013 Pokusacu sutra da usnimim.Najcesce je to kad saltam iz prve u drugu...Nemam prilike da probam neki 16 ventilas,pa da uporedimNa Stilu 1.6 takodje samo iz prve u drugu, nekako ostane na 2000 obrtaja dok saltam odn. dok drzim kvacilo.Mada to se desava samo prilikom prvog paljenja ujutru i kad krenem,da'l ima veze sa sauhom ne znam al toga nema kasnije .Jos neko sa tim simptomom ?Sent from my PMP5097CPro using Tapatalk HD Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2876 Posted September 20, 2013 Meni na Astri nekad zalepi na 1700 obrtaja, takođe 16v motor. Ali samo pri prvih par šaltanja kada je hladan auto. Može biti i da sam malo zadrži obrtaje da se ne bi ugasio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted September 20, 2013 Ako vam se to dešava samo kada je motor hladan, nemojte se brinuti, to kompijuter radi sam od sebe kako se motor ne bi ugasio na niskim obrtajima. Ako to ne prestane posle nekog vremena, tj. kada temperatura motora skoči, onda možete početi da se brinete. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted September 21, 2013 Kod mene je isto hladan/topao Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 21, 2013 Ala vi gnjavite te motore Ispod 2000 obrtaja sam ja vozio samo kad se zafrkavam da vozim ko penzioner Dok se ne zagreje trudim se da vozim izmedju 2000 i 3000 obrtaja ali kao sto kazem, trudim se, ne znaci da uspevam pa pre bude izmedju 2500 i 4000 obrtaja... Kad se zagreje, ako ne zurim onda ga zavrtim u rasponu od 3500 do 5000 obrtaja kad zurim hocu i do 7500, kada vozim konstantno nekom brznom duze vreme onda gledam da obrtaje spustim maksimalno do 2500. Gas pri ubrzanju stiskam obicno u fazonu 2/3 do pun. Kad krecem iz mesta i ne zurim onda sam ja jedno 2000-2500 obrtaja kad zudim onda obicno se lansiram sa jedno 3000-4000 obrtaja, nekad 5000 ako je dobar asfalt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted September 21, 2013 Čekaj, jel o Yugu pričaš ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 21, 2013 Naravno, nije sigurno JTD Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted September 21, 2013 Dobro je, jer se dizelaš tako ne može voziti. I ja dedinog Yuga vozim pod velikim obrtajima, jbg, visokoturažna mašina. A Bogami, i Puntu dajem fin gas, retko ga pustim ispod 2500 obrtaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 21, 2013 Ja bih probao Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted September 21, 2013 Ja sam zaboravio voziti benzinca...dizel nagazis i saltas. Nedje prije par mjeseci posle godina vozenja dizela uzeo drugovog brava 1.6 16v cipovan nekim bjesnim cipom uradjen usis i izduv i jos bucan...smijesan sam sam sebi bio...saltam ga na 3000rpma maximum...a vrtio se aa tim cipom oko 8000rpma... Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 22, 2013 Uf uf, takav je bio u mom Yugu, taj 1.6 ide ko besan Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted September 22, 2013 Valjda je to taj. Oko 10-15ks je dobio sa tim na tih 104-5 koliko je imao ali sto je bitnije kad ga on vozi vrti se ko lud..nikad blokada da dodje... Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gainward1992 0 Posted September 29, 2013 (edited) Dobar dan imam fiata 1.9 jtd 2001 god elx , problem je u tome sto mi je auto lijen dokle se ne ugrije tempreratura vode na sredinu kad se ugrije treba mu malo duze voznje da se ugrije na tu tempreraturu i ne prelazi preko sredine i onda ide ko lud poteze nenormalno trecom dize i preko sto na sat, problem je u tome sto ja vozim kratke relacije nekih 20 km najvise pravim sa njim na jedan dan i da lije normalno da mi prikaziva potrosnju 15,5 km/l to jenih 6.5 litara na 100 km kombinirane voznje, napomena promjenio sam mu sve filtere , i egr ventil ulje prije 400 kilometara Edited September 30, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 30, 2013 Da, sve je u redu sa tvojim autom, normalno je.Ali, neće ti dugo trajati taj turbo dizel ako ga hladnog teraš u obrtaje, i tako radiš svaki dan izgleda. Isto tako neće ti dugo trajati ako ga trećom voziš preko 100.To je turbo dizel, on se tako ne vozi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gainward1992 0 Posted October 1, 2013 Vozim ga normalno znaci nece nikako da ide kad je hladan slabo skroz vuce i kad tempreratura ode na 1/4 isto ne ide i ne silim ga dok se ne ugrije na sredinu tek tad hoce da vuce hvala unaprijed ,mislio sam da mu je neki veci kvar , mislio sam da ovaj 1.9 jtd da postigne radnu tempreraturu treba 5 minuta da odradi eventualno 10 min , al mom treba duze jel to ok , jos jednom se zahvaljujem neshoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 1, 2013 Koliko će mu trebati vremena da se zagreje zavisi od spoljne temperature, uslova vožnje, uključenog grejanja kabine ili ne. Inače, normalno je da mu treba 10 minuta da dođe do radne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 1, 2013 Proveri termostat.Ako nemaš zatvoren EGR za nijansu slabije vuče dok ne postigne određenu temperaturu. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=32497&page=10 Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted October 1, 2013 Dobar dan imam fiata 1.9 jtd 2001 god elx , problem je u tome sto mi je auto lijen dokle se ne ugrije tempreratura vode na sredinu kad se ugrije treba mu malo duze voznje da se ugrije na tu tempreraturu i ne prelazi preko sredine i onda ide ko lud poteze nenormalno trecom dize i preko sto na sat, problem je u tome sto ja vozim kratke relacije nekih 20 km najvise pravim sa njim na jedan dan i da lije normalno da mi prikaziva potrosnju 15,5 km/l to jenih 6.5 litara na 100 km kombinirane voznje, napomena promjenio sam mu sve filtere , i egr ventil ulje prije 400 kilometaraDobar dan imam fiata 1.9 jtd 2001 god elx , problem je u tome sto mi je auto lijen dokle se ne ugrije tempreratura vode na sredinu kad se ugrije treba mu malo duze voznje da se ugrije na tu tempreraturu i ne prelazi preko sredine i onda ide ko lud poteze nenormalno trecom dize i preko sto na sat, problem je u tome sto ja vozim kratke relacije nekih 20 km najvise pravim sa njim na jedan dan i da lije normalno da mi prikaziva potrosnju 15,5 km/l to jenih 6.5 litara na 100 km kombinirane voznje, napomena promjenio sam mu sve filtere , i egr ventil ulje prije 400 kilometaraIpak nesto nije u redu ako je lenj dok se ne ugreje. Meni isto vuce i hladan i zagrejan. Da li ti izbacuje neke greske na tabli?Pitam zato sto moj kum ima astru 2.0dti i kaze da ga zeza egr, nece da vuce dok se ne ugreje. Ide kao da nema turbinu, uzas jedan. Inace ovo mu je uslovno receno novi egr, menjao ga je recimo pre 40000km. Za pocetak blindiraj egr i uradi dijagnostiku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted October 2, 2013 +1, isto vuče tj. u normalnoj gradskoj vožnji se ne primećuje razlika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted February 12, 2014 (edited) Dugo me koska pa reko da se obratim prijateljima, kakva su vam iskustva sa nabijanjem u 5000rmp-a, jer vidim svi kad ono bas gaze auto idu do 4000, pa mi nije bas najbolje jasno, znam da moj ima najvecu snagu od 1900-4000, pa mi nije jasno bas kako ide u 5000, moram da probam to samo da zamenim gume, jer sam ih ocelavio za kartko vreme Fiat Ulysse 2.2 HDi Edited February 12, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted February 12, 2014 Ako je maksimalna snaga na 4000 obrtaja onda ako hoces maksimalno ubrzanje i da izvuces sav potencijal iz auta i motora nije pozeljno da se salta na 4000 obrtaja nego posle toga. To je iz razloga sto ako saltas tacno na 4000, onda sa pika maksimalne snage obrtaji padaju previse nisko. Zato treba preci pik i pustiti da opada snaga i presaltati u tom trenutku kada pad obrtaja dovede snagu na isti nivo kao i ranije. Tj pre i posle saltanja, treba da bude ista snaga a pik snage je negde izmedju. Tako sem sto manje trpi udare posto snaga ostaje ista imas i najbolje ubrzanje. Ali da bi tako nesto funkcionisalo potrebno je znati kako se razvija snaga tj imati grafikon, znati koliko opadaju obrtaji u svakom stepenu prenosa i onda naspram toga sprovesti to u delo. To je princip zasto raditi a sad posledice kod dizela i da li vredi gurati bas do 5000obrtaja, nemam pojma sta da ti kazem, nisam ljubitelj istih tako da ih nisam nikad ganjao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted February 12, 2014 Ja iskreno samo znam da imam najjacu snagu od 1900-4000 obrtaja. Nikad vise od 4000 nisam isao. Imam neki osrcaj da ce mi zviznuti ne daj Boze kais pa posle mogu da se slikam samo sa njim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted February 12, 2014 O kom motoru je rec? Motor 1.2 16v maksimum izvlaci na 5500rpm a saltanje tek na 6000+ rpm Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2876 Posted February 12, 2014 Ne znam šta će ti to. Ja i kad pretičem šaltam na 3-3500 zavisno od toga koliko traje preticanje, a više mu ni ne treba. U 3. brzini sa 60-100km/h bukvalno odleti. Quote Share this post Link to post Share on other sites