tipotipo 0 Posted April 2, 2014 Zahvaljujem se na odgovorima... Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kosta.dz 0 Posted July 8, 2014 (edited) Jel ne steti konstantna voznja na 3.500 obrtaja? To pitanje me uvek muci Edited July 16, 2014 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted July 8, 2014 Ne steti naravno,ali bi bilo lepo da posle takve voznje malo pustis auto da odradi na leru,jedno 5 minuta ne bi bilo na odmet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted July 8, 2014 Šta može da mu šteti? Samo gas. Ja sam mog prošlo leto više od 200 km držao na malo preko 150 i posle toga mi se auto razleteo po auto putu. Mnogo je lakše ubrzavao, nekako startniji je posle te vožnje. Naravno dok ga opet nisam ugušio u gradskoj vožnji Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 982 Posted July 8, 2014 Ja koliko sam primetio doslovno mu godi!neko vreme posle takvih tura doslovno drugi auto! Leti , mirnije radi...kao nov auto.Samo da imam više vremena da nam takve ture priuštim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kosta.dz 0 Posted July 8, 2014 Ja koliko sam primetio doslovno mu godi!neko vreme posle takvih tura doslovno drugi auto! Leti , mirnije radi...kao nov auto.Samo da imam više vremena da nam takve ture priuštim.Matori jel se secas potrosnje posle takve voznje, naime meni preko 130kmh krene da guta gorivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 982 Posted July 8, 2014 Pisao sam već, kao i svaki drugi auto sa malo konja i kratkim menjačem. Negde preko 120-130 kmh svaki kilometar više je doslovno decilitar više! U povratku cigla na gasu 168 kmh po GPSu i potrošnja 9,5 Litara. Nakon toga auto radio bolje nego nov. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted July 8, 2014 A jbg ne možeš sve da ugodiš. I da ideš brzo i da ti malo troši-realno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 982 Posted July 8, 2014 620 kilometara sam prešao za malo više od 4 sata prosek po bordu mi je bio oko 8 litara. 5 ljudi pretovaren auto. Druga krajnost mi je more kroz Bosnu. Po krivinama su cvilile gume a kroz svako selo strogo po ograničenjima. 540 kilometara put prosek brzine oko 50kmh a potrošnja 4,3 ili 4,7l zaboravih. Nas dvoje u autu a prijatelj koji me je pokušavao pratiti sa P 407 2.0HDI je prošao sa 5,7 litara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
psychofedex 0 Posted March 29, 2016 (edited) E ovako, imam Stila 1.9 JTD vec godinu i jace, prvi put dizela da vozim. Zanima me kad, tj. na koliko obrtaja se menjaju brzine? Posto mi je kolega rekao od 1700 do 2000, a u servisu sad kad sam menjao ulje i filtere, kaze covek da se tako gusi auto, da slobodno teram do 2500-3000, pa me zanimaju iskustva ostalih vozaca. Edited March 31, 2016 by neshaoct spojeno by Ivan :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted March 30, 2016 2000-2250rpm mislim da je sasvim ok, mada mu nece skoditi ni da ga povremeno nategnes do 3500-4000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted March 30, 2016 Sve ispod 2000 obrtaja je gušenje auta. Takođe, vožnja u niskim obrtajima je loša za kvačilo, zamajac i menjač. Optimalno vreme za promenu je između 2-3000. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar984 0 Posted March 30, 2016 @joshibeast sto se tice voznje na koliko niske obrtaje mislis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted March 30, 2016 Ja ne obracam paznju na to ali eto od 1700-2200rpm saltam. Cesto ga izvucem i na 3500-4000rpm ali to negde kad sam na putu, cisto onako, povuce me A voznja na niskim ti je tipa 1000-1500rpm mada prevari lako jer vuce lepo sa bas niskih obrtaja Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted March 30, 2016 Na ovo što je MS PK rekao sam mislio. Hoće dizel da prevari. Vuče lepo iz niskih ali krlja transmisiju. Znam jednog što sa dizelom kruzira na 1200-1400obr zbog potrošnje. Ja kruziram na 2000 ali to je malo ekstremnije. Tamo gde ti je max torque je dobro mesto za vožnju. Izpod 2000 obrtaja ne treba naglo dodavati gas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17634 Posted March 30, 2016 Svakom motoru prija voznja oko max obrtnog momenta, sto mu na JTD 115 dodje oko pomenutih 2000 rpm, shodno tome se racionalno i salta. U zavisnosti od raspolozenja i uslova voznje kod mene to zna da varira... Od kruziranja i na ispod 2000 rpm pa navise. JTD se vrlo lepo vozi u svim rezimima, najvecu snagu ima na oko 4000 rpm i za moj ukus mi najvise lezi od svih dizelasa koje sam vozio. Cak, meni je njegova voznja (u poredjenju sa HDI recimo) mnogo bliza voznji benzinca i onako po krivincinama i u preticanju znam da ga poteram i u crveno preko 4500 rpm. Mada to vec izlazi van granica racionalne eksploatacije, rekoh vec kao benzinac kada se dere bez rezultata . Svakako izbegavati potapanje iz nizih obrtaja (kao sto kolege rekose), ne gaziti hladan motor i turbinu, ne gasiti odmah vrelu turbinu (motor) posle forsiranja i to sve vrlo lepo traje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted March 30, 2016 4 minutes ago, Ivan said: najvecu snagu ima na oko 4000 rpm Jel ovo greska ili je stvarno tako? Moj 59kW je na oko 2500 obrtaja najeksplozivniji, do malo preko 3000 ima efekta a preko toga se dere na prazno. Kruziram na oko 1700-800 ali umem i cesto da ga razvucem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17634 Posted March 30, 2016 (edited) 52 minutes ago, milan-jtd said: Jel ovo greska ili je stvarno tako? Ti bas ne verujes coveku koji laze, ovaj, 8-godisnjem vlasniku : Ili crvena (donja, pre remap) kriva za snagu i torque: To sto osetis udarac u ledja na nizim obrtajima je zasluga dizelskog torque (obtnog momenta), ali JTD 115 ima najvecu snagu na cca 4000 rpm, zato ga ponekad i poteram u obrtaje kad mi je merak. Imas u gornjoj tabeli i vrednosti za tvoj JTD 80. Edited March 30, 2016 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted March 30, 2016 Eto, covek uci dok je ziv, nisam imao pojma da i moj najvecu snagu ima na 4000, a nesto mi nije tako delovao u voznji, mislim, razvucem ja njega do tih obrtaja, ali "preskakanje drugih" je na oko 2500, preko 3000 mi nesto i nije ubedljiv a dere se k'o blesav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted March 30, 2016 Viče preko 3000 svaki. Moj 59kw obično vozim od 2-3000. Nekada odem malo preko. Dere se on i nema kick ali prati brzinomer kako raste. Kod mene je još dosta kratak menjač pa je vožnja interesantna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted March 30, 2016 Pa ono kada malo razmislim, sve ste u pravu, nego ja izgleda slabije gledam u obrtaljku kada ga poteram Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 30, 2016 Kako opadne obrtni tako ti je subjektivni utisak slabiji, ali ubrzanje je tu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted March 30, 2016 (edited) 1 hour ago, Ivan said: Svakom motoru prija voznja oko max obrtnog momenta, sto mu na JTD 115 dodje oko pomenutih 2000 rpm, shodno tome se racionalno i salta. Cisto da se nadovezem da je na JTD 59kw Max torque na 1500rpm... Edited March 30, 2016 by majkicbane Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17634 Posted March 30, 2016 On 3/30/2016 at 2:16 PM, vagenovac said: Kako opadne obrtni tako ti je subjektivni utisak slabiji, ali ubrzanje je tu. Upravo tako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lapobb 1 Posted July 27, 2016 (edited) ciao ragazzi ! da li vozite u "leru"? ako : da dajte primere. ako: ne ( zashto ) ? grazie... Edited July 27, 2016 by neshaoct spojeno by Dante :) Quote Share this post Link to post Share on other sites