Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Mesto gde se prave najbrži Audi automobili / Audi S6 / Audi RS6

Recommended Posts

2015. Audi RS6 Avant

 

 

-----------------------------------------

 

 

Više o Jon Olssonovom Audiju RS6 DTM sa preko 900KS možete pogledati ovde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi RS6 Avant u Mocha Latte izdanju

 

audi%20rs6%20mocha%201.jpg

 
Audi Forum Neckarsulm izlaže specijalni Audi RS6 Avant, i to u atraktivnoj Audi Exclusive Mocha Latte boji.
 

audi%20rs6%20mocha%2011.jpg

 
Automobil takođe ima i RS-sport izduvni sistem, crne retrovizore, atraktivne alu točkove, kao i dvobojni kožni enterijer sa kontrastnim šavovima. 
 

audi%20rs6%20mocha%201111.jpg

 

audi%20rs6%20mocha%20111.jpg

 
Pod haubom je motor sa 412 kW/560KS, dovoljno da ovaj sportsko-porodični karavan do 100 km/h ubrza za manje od četiri sekunde (radi se o 3.9 s).
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

CDC Performance Audi RS6

 

cdc%201.jpg


cdc%2011.jpg

 
Pod haubom je 4.0 litarski biturbo V8 motor pojačan na 695KS i 861 Nm, najveća brzina sada iznosi 314 km/h. U paketu su i sportski izduvni sistem, kao i komplet 22-inčnih Forgiato točkova u mat crnoj boji.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schmidt Revolution Audi RS6 Avant

 

133080-schmidt%201.jpg

 
Ako vam serijski Audi RS6 Avant nije dovoljno snažan, nemački tjuner Schmidt Revolution je za ovaj sportski karavan pripremio paket za pojačanje njegovog V8 motora. To praktično znači da je 4.0 twin-turbo V8 motor pojačan na 500 kW/680KS, što je za 88 kW/120KS više od fabričkog primerka.
 

133081-schmidt%2011.jpg

 
Kao opcija se nudi i sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, što donosi dodatnih 11 kW/15KS i ukupno 511 kW/695KS.
 

133082-schmidt%20111.jpg

 
Schmidt Revolution navodi da njihov RS6 Avant postiže maksimalnih 330 km/h, dok podatak o ubrzanju do 100 km/h nije naveden (ali je u svakom slučaju boji od serijskog modela kome do stotke treba 3.9 sekundi).
 

schmidt%201111.jpg

 
Takođe, u ponudi su i specijalna grafika eksterijera, modifikovano KW oslanjanje, kao i komplet 21-inčnih alu točkova sa gumama ContiSportContact SP in 295/30x21.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uništen unikatni Audi RS6 DTM by Jon Olsson

 

129091-audi%20rs6%207.jpg

 
Unikatni Audi RS6 DTM kojeg ste nedavno imali priliku i uživo da vidite na Kalemegdanu, ovih dana je ukraden tokom oružane pljačke u Amsterdamu, a potom u potpunosti spaljen!
Da li se sećate nedavne posete egzotičnih i supersportskih automobila prestonici Srbije, u okviru The Challenge 2015 turneje? Ako ste kojim slučajem bili na Kalemegdanu ili ispratili našu reportažu, sigurno ste uočili i jedan ekstremni Audi – RS6 DTM sa 1000 konja, koji je nekada bio u vlasništvu skijaša Jon Olssona!
 

audi%20rs6%2077.jpg

 
E, pa nažalost, taj automobil više ne postoji! Zapravo, od njega je ostala samo ugljenisana hrpa metala, a sve to tokom, verovali ili ne, oružane pljačke koja se odigrala u Amsterdamu! Naime, tokom snimanja promotivnog filma, odjednom se pojavio VW Transporter iz kojeg su iskočila dva maskirana i naoružana razbojnika, otela RS6 i pobegla u nepoznatom pravcu!
 

138911-mtm%20audi.jpg

 
Tokom noći, policija je pronašla napušten automobil, i to spaljen, kako bi se najverovatnije prikrili tragovi koji vode do razbojnika… Detaljnijih informacija još uvek nema, a holandska policija radi na prikupljanju svih iole relevantnih podataka, kao i potrazi za eventualnim svedocima ovog bizarnog incidenta.
 
preuzeto sa - Auto Blog
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sledeće godine stiže i Audi RS6 Allroad

 

audi%20rs6%20allroad.jpg

 
Kako pišu nemački mediji, Audi će na jesen 2016. godine predstaviti i Allroad verziju sportskog karavana RS6 Avant. Dakle, imaćemo kombinaciju snažnog motora, povišenog klirensa, (pro)terenskog izgleda, velikog prtljažnika i pogona na sva četiri točka. Pod haubom će biti već dobro poznati 4.0 litarski V8 motor sa 560KS i 700 Nm obrtnog momenta, dok ostali detalji tek slede.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi priprema još RS modela

 

93805-audi%20rs%20q3%201111.jpg

 
Vodeći ljudi američkog Audija, Scott Keogh i Filip Brabec, otkrili su nekoliko pojedinosti o daljnjem razvoju modelske ponude ovog nemačkog proizvođača. Tačnije, oni nagoveštavaju da bi Audi mogao da proširi ponudu RS modela. Naime, oba su potvrdila da će Audi povećati prisutnost RS-a u SAD-u, ali su dodali da bi svi trenutni modeli trebalo da dobiju naslednike, a zatim bi ''moglo biti još novosti''. Nisu želeli da ulaze u detalje, ali izgleda da je Audi spreman da reaguje na dodatnu potražnju za svojom performance modelskom porodicom i i snažnije suprotstavljanje konkurenciji.
Takođe, ponovo su istakli posvećenost Audija električnim modelima. Naime, Keogh veruje da će oko 25% prodaje za deset godina činiti automobili s baterijama. Pored proširenja ponude takvih vozila Audi namerava da na pojedinim tržištima, poput američkog, izgradi i mrežu stanica za punjenje, po uzoru na mrežu Tesla Motorsa. Što se autonomnog upravljanja tiče, na tom polju se ostvaruje veliki napredak iz dana u dan, ali Koegh smatra da u potpunosti autonomnu vožnju na normalnim saobraćajnicama nećemo videti još neko vreme. Naime, broj prepreka pred takvom tehnologijom je još uvek značajan i trebaće neko vreme dok se ne reše.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi render novog Audija A6

 

144360-audi%20a6.jpg

 
Objavljen je još jedan nezvanični render koji nam pokazuje kako bi eventualno mogla da izgleda nova generacija Audija A6 (interne oznake C8), pri čemu je kao inspiracija autoru poslužio Audijev Prologue concept. Audijev novi šef dizajna Marc Lichte je tim konceptom (predstavljen krajem 2014. godine na sajmu u Los Anđelesu) najavio izmenjeni dizajnerski rečnik kompanije koji će pre novog A6 biti primenjen na novom A8. Kako bilo, sem novog A8, stižu nam i novi A6 i A7, pri čemu se očekuje da će nova generacija A6-ice koristiti MLB Evo platformu, što takođe znači i smanjenje težine vozila (za oko 100 kg).
Pored upadljivijeg dizajna i manje mase, novi A6 će karakterisati i nešto veće dimenzije, veća ekonomičnost, snažniji motori, prostraniji i komforniji entterijer, kao i bogatija oprema koja između ostalog uključuje brojne sisteme za asistenciju vozaču. Posebno se ističu sistem polu-autonomne vožnje (pri brzinama do 60 km/h), vazdušno oslanjanje, Magic Ride sistem sa kamerom koja skenira put ispred vozila, opciona laserska prednja svetla, opciona OLED zadnja svetla, Matrix svetla, novi ekran osetljiv na dodir...
U gami motora se između ostalog očekuju 4.0L V8 TDI agregat, pa 2.0 TDI i 2.0 TFSI motori, kao i plug-in hybrid varijanta. Novi A6 sedan se u u prodaji po nekim ranijim najavama iz nemačkih medija očekuje u julu 2017. godine, a Avant i Allroad verzije oko devet meseci kasnije. Takođe treba očekivati i sportske verzije S6 i RS6.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prior Design Audi A6 Avant

 

148803-prior%2011111.jpg

 

Prior Design predstavlja njihov novi PD600R widebody kit namenjen Audiju A6 Avant, kao i sportskoj RS6 Avant verziji.

 

148800-prior%2011.jpg

 

Widebody kit sadrži doterani prednji branik, prednji spojler, proširenja blatobrana, set pragova, zadnji branik sa difuzorom i zadnji krovni spojler. Na kraju, automobil je napred širi za 8 cm, a pozadi za 10 cm.

 

148802-prior%201111.jpg

 

U ponudi su i 21-inčni Vossen VPS-310 točkovi, kao i modifikovano KW oslanjanje.

 

148799-prior%201.jpg

 

Prior Design nudi i pakete za pojačanje motora pa je tako A6 Avant 3.0 TDI pojačan na 411KS i 807 Nm, dok je RS6 Avant dobio još 110KS i 130 Nm (pa sada raspolaže sa 670KS i 830 Nm).

 

148801-prior%20111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi RS6 kao sedan

 

audi%20rs6%2044.jpg

 

Na nedavnom Wörthersee tjuning okupljanju se pojavio i Audi RS6 sedan, na bazi A6-ice generacije C7.

 

audi%20rs6%204.jpg

 

Sam Audi inače nudi samo karavanski RS6 Avant, dok je ovaj RS6 sedan delo jednog entuzijaste koji je pod haubu A6-ice ugradio 4.0 litarski twin-turbo V8 agregat. Ostaje međutim pitanje da li motor raspolaže sa standardnih 560KS i 700 Nm ili je dobio još više snage.

 

audi%20rs6%20444.jpg

 

Takođe, automobil je u ''Mocha-latte'' izdanju, sa agresivnim aero body paketom, crnim točkovima i modifikovanim oslanjanjem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT RS6-R Edizione Italiana

 

150333-abt%201.jpg

 

Nemački tjuner ABT Sportsline je prikazao još jedan u nizu modifikovanih Audija RS6 Avant.

 

150335-abt%20111.jpg

 

U pitanju je ABT RS6-R Edizione Italiana čiji 4.0 TFSI V8 motor sada raspolaže sa 527 kW/730KS i 920 Nm, ubrzanje do 100 km/h traje 3.3 sekunde, a najveća brzina iznosi 320 km/h.

 

150334-abt%2011.jpg

 

Pogon je quattro na sva četiri točka, a treba napomenuti da deo paketa čine i ABT Aero body kit od ugljeničnih vlakana, alu točkovi od 22 inča, gume Dunlop 295/25 R22, sportski izduvni sistem, kao i enterijer sa kožom, detaljima od ugljeničnih vlakana, alkantarom i sa malim oznakama u bojama italijanske zastave.

 

abt%201111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi A6 na sajmu u Frankfurtu 2017.

 

152326-audi%20a6%201.jpg

 

Sledeća generacija Audijeve tzv. poslovne limuzine bi na tržište trebalo da stigne u prvoj polovini 2018, a glavnu konkurenciju će joj naravno predstavljati nova Mercedesova E klasa i BMW-ova Serija 5. Nova ''šestica'' će im se suprotstaviti prvenstveno sa novim motorima, naprednijom tehnologijom i nešto posebnijim dizajnom. Nedavno je već bilo reči o tome da u Audiju nameravaju da ubuduće nešto više vizuelno razlikuju svoje modele, posebno kada je reč o onima više klase, što se odnosi i na A6 čija bi premijera trebalo da se održi sledeće godine na frankfurtskom auto salonu. Dakle, za nešto više od godine dana. Novi A6 bi trebalo da bude nov u svakom pogledu. Naime, nova će biti platforma, motorizacija, već pomenuti dizajn inspirisan konceptnim modelom Prologue, ali i on-bord tehnologija i oprema, delom preuzeta s novog A8 koji će na tržište stići tokom sledeće godine. Kod opreme treba posebno istaći mogućnost prenosa sistema autonomnog upravljanja koji će debitovati s ''osmicom''. Takođe, celokupna prednja armatura, odnosno kokpit bi trebalo da budu u potpunosti promenjeni i modernizovani.

 

152327-audi%20a6%2011.jpg

 

Ovaj automobil će se bazirati na verziji modularne MLB platforme, koju će deliti sa modelom A8, što će već samo po sebi dovesti do smanjivanja mase za oko stotinjak kilograma. Takođe, to će značiti i ugradnju novog 48V električnog sistema. Što se motorizacije tiče, osnovu će činiti 2.0 litarski 4-cilindrični benzinski i dizelski turbo motori, dok će vrh ponude činiti 6-cilindrični motori, a jedni i drugi bi trebao da budu opremljeni električnim turbo punjačima kako bi se dodatno povećala ekonomičnost. Takođe, sigurna je barem jedna, ako ne i više hibridnih verzija, a prema nekim izvorima ovaj model bi mogao da bude dostupan samo sa automatskim 7 i 8-stepenim menjačima sa dvostrukim kvačilom, dok bi ručni trebalo da budu izbačeni iz ponude. Pored limuzine, kupcima će biti dostupne karavanska Avant i Allroad varijanta, a kasnije će stići i novi A7 Sportback. A7 će biti imidž automobil, dok će karavani biti praktičniji i veći od sadašnjih, iako nešto manje kutijastog dizajna.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrele Gume test: Audi A6 2.0 TDI Quattro S Tronic S-Line

 

audi%20a6%20s%20line.jpg

 

Kada se kaže Audi A6, odmah pomislim na Mercedes E klase i BMW serije 5. Dilema strara koliko i ova klasa i trajaće dok je bude bilo. Vodeća trojka odmakla je gotovo nedostižno, mada mora se naglasiti, neće nas začuditi ako u sledeću deceniju zakoračimo sa vodećom četvorkom. Ko bi to mogao biti ''Taj''? Pa Jaguar, naravno! Ambicije indijske Tate da britansku ''mačku u skoku'' podignu na nivo svetskog lidera ne treba potcenjivati.  Ipak , to je druga tema, pa vratimo se večitima. I dok svi ostali iz klase bar za sada ostaju ''druga limuzinska liga'', ovde sitnice odlučuju. Zapravo, u prednosti je uvek i po pravilu onaj ko ima najsvežiju robu na tržištu. Dakle, to je trenutno bez sumnje Mercedes E klase, dok je Audi u sredini očekujući jesen i dolazak nove BMW petice.

 

audia6_1.jpg

 

U ovom redizajniranom obliku, Audi A6 je predstavljen 2014. godine, bez eksperimenata i naglih poteza, baš kako dolikuje modelu koji spaja dva sveta, Mercedesovu udobnost i BMW-ovu dinamiku. Zapravo, deluje vrlo klasično, a opet oštro i beskompromisno, pre svega zbog svojih oštro sečenih linija začinjenih LED svetlima i upečatljive maske koja ''pokazuje zube''. 

 

Deluje veće i staromodno
Prvi utisak možda vara, ali sve deluje kao da A6 izgleda veći od konkurenata, što nije daleko od istine, jer do pet metara dužine nedostaje debljina palca. Što se enterijera tiče, u odnosu na prethodni model nema mnogo suštinskih izmena ali ono što je dorađeno urađeno je vrhunski, počev od kvaliteta materijala pa do prostranosti kabine. Audi A6 dominira i kada se govori o ergonomiji. Komande su sjajno pozicionirane, upravljač je više nego prijatan i direktan. Sedišta su komforna a čvrsta. Jedina ozbiljna kritika se može uputiti MMI sistemu, koji je prilično zastareo, pogotovo ukoliko ga uporedimo sa novim u modelu A4.

 

audia6_502.jpg

 

Što se udobnosti tiče, nju možemo shvatiti dvojako. A6 je udoban ali i nije. Ta spomenuta sedišta su za mnoga leđa i previše čvrsta, pa tako u kombinaciji sa nešto tvrđim ogibljenjem, novi A6 neće svrstati u kategoriju krstarica koje plove drumovima. I dok u startu oduševljava dinamikom koju pruža, povremeno ta agresivnost smeta na lošijem asfaltu. Naime, uz S Line paket stiže nekih 30 milimetara niže ogibljenje i felne od 18 cola, što kroz upotrebu na našim putevima može izazvati prilično mnogo lumbalnih problema ali i glavobolje zbog poderanih niskoprofilnih pneumatika. Dakle, evo nam udobnosti kao prve žrtve kompromisa koji je učinjen da se direktorska limuzina pretvori u vozački automobil. A da bi bio baš pravi vozački, neophodan je i adekvatan pogon.

 

audia6_503.jpg

 

Potentan i upravljiv
Već i sama pomisao da jednu limuzinu pokreće dizel agregat manji od dve litre zapremine, odbacuje dinamične ambicije. Ipak, čuda su moguća pa ovaj novi 2.0 TDI sa 190 ks, osim što uspešno zamajava naš okoštali poreski sistem, kod A6 pruža veoma dobre performanse. Do stotke ubrzava za 7.7 sekundi a maksimalno ga je moguće poterati čak do 230 km/h. Uz kako rekoh dobar osećaj i sjajne performanse, ide i iznenađujuća ekonomičnost. Potrošnja se kreće od 6.5 litara na otvorenom putu, do 9.5 litara kada se forsira po gradu. Prosek testa, pohvalnih 7.7 litara dizela na 100 pređenih kilometara. U čemu leži tajna ove performantnosti a ekonomičnosti? Trend smanjivanja motora obogatio je dizel četvorocilindraše turbinama i elektronikom. Rezultat je u svakom pogledu iznenađujući. Zapravo, ti manji motori i te kako dobro rade svoj posao.  Lakši su i ''veseliji'' a ostvaruju snagu i obrtni moment nekadašnjih šestocilindraša, uz napomenu da kod njih nema one potmule grmljavine šestaka, već se samo čuje disciplinovan rad. Ako izuzmemo taj nedostatak moćne zvučne kulise, ova cilindarska četvorka pruža još prednosti u odnosu na klasiku. Manja težina motora manje opterećuje prednji deo, pa je i sama vožnja neutralnija i sa manje izraženim podupravljanjem, što je kod teških Audijevih agregata prirodna pojava.

 

audia6_4.jpg

 

Quattro? I da i ne!
Automobil se ponaša neutralno sa sjajnim držanjem pravca na asfaltu i uz dobar prenos snage na podlogu. Svemu naravno kumuje i legendarni Quattro pogon, koji slobodan sam reći, možda i deluje kao hleba preko pogače u limuzini ove klase. Ipak, korisnicima koji se voze u svim meteo uslovima, Quattro pogon nije bespotrebna investicija i toplo ga savetujem. Ne toliko zbog performansi, koliko zbog bezbednosti. Dovoljno je samo okrenuti upravljač u željenom pravcu, stisnuti gas i onda je samo izdržljivost pneumatika granica. Rekao bih opet, sjajno ali možda i nepotreban napad na BMW dinamiku, jer ko želi ''žišku'' onda ne savetujem A6 2.0 TDI već RS6.

 

audia6_505.jpg

 

Inače, pogled na cenovnik (od 48.800 evra) u kojem se nalazi ovaj naš testirani Audi A6 2.0 TDI Quattro S-Line učinio je da potpuno razumem frustraciju našeg premijera kada se uhvatio za džep u želji da Bajdenu plati opanke. Tako bih želeo ali nemam! Neka plati ko može, ja imam samo lepu želju i preporuku!

 

audia6_506.jpg

 

Piše: Miodrag Piroški
Fotografija: Igor Pejović i Branko Avramović

 

preuzeto sa - vrelegume.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi RS6 je porodični karavan koji obara sa nogu

 

153885-adv%201111.jpg

 

Audi A6 spada u red najpoželjnijih premium limuzina, a RS6 Avant verzija je dokaz da se za vrhunsku dinamiku nije potrebno odreći prtljažnika i zadnje klupe. Svaki ljubitelj Audija zna šta nosi slovo S u imenu, a isto tako zna da se dalje od RS ne može. I tu ne mislimo samo na Audi, jer i drugi ne mogu da ponude puno više. Ako ipak želite još stila rešenje sledi u nastavku.

 

153883-adv%201.jpg

 

Iako pojam karavana i stila često ne ide ruku pod ruku, u Audiju su stvari drugačije. Osim što karavani po mnogima nude bar jednaku dozu stila, klasični zahvati u pogledu eksterijera mu dobro stoje. Ispod poklopca je ionako 560KS (i 700 Nm) snažan 4.0 TFSI V8 kome ništa ne fali. Osim malo zvuka, a tu je onda Akrapovič i njegov izduvni sistem. Pritom rastu i mogućnosti, i to na čak 675KS i 900 Nm.

 

153884-adv%2011.jpg

 

A ako poželite da do 100 km/h stignete za 3.9 sekundi i da budete primećeni ovo je najbolje rešenje za celu porodicu. Tada su tu i specijalni točkovi, ovoga puta ADV.1 od 21 inča.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi RS6 Avant Performance u mat belom izdanju

 

154870-audi%20rs6%204.jpg

 

Audi Forum Neckarsulm u Nemačkoj izlaže i zanimljivo doterani primerak Audija RS6 Avant Performance, za koji se pobrinuo Audi Exclusive.

 

154871-audi%20rs6%2044.jpg

 

Ovaj sportski karavan naime dolazi u mat belom izdanju i sa Cognac Brown kožnim enterijerom (uz elemente u crnoj koži i alkantari), sa detaljima od ugljeničnih vlakana, kao i sa 21-inčnima alu točkovima.

 

154872-audi%20rs6%20444.jpg audi%20rs6%204444.jpg

 

Ovakav Audi RS6 Avant Performance pokreće motor sa 605KS i 750 Nm, što je dovoljno da 2025 kg težak automobil od 0 do 100 km/h ubrza za samo 3.7 sekundi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi Sport - novo ime sportskog programa

 

130815-audi%20tt%20555.jpg

 

Audijevo performance odeljenje Quattro je dobilo novo ime - Audi Sport i ubuduće će pod ovim pod-brendom biti objedinjen celokupni sportski program ingolstadtskog proizvođača, odnosno obuhvatiće sve R modele i R8, kao i Audijev trkački program. nStephan Reil, šef Audi Sporta, u svom najnovijem intervjuu je potvrdio da postoji mogućnost lansiranja hardcore verzija RS modela. Tačnije, rekao je da je reč o veoma zanimljivom projektu koji bi mogao da ugleda svetlost dana, ali bez ikakvih potvrda da zaista postoje planovi za razvoj i proizvodnju. Ako bi do toga došlo, Reil napominje da takve verzije ne bi bile dostupne u ranoj fazi životnog ciklusa pojedinog RS modela, već nešto kasnije. Dalje, potvrdio je i mogućnost širenja ponude modelske porodice modela R8, ali do toga bi trebalo da dođe tek nakon što na sva Audijeva tržišta stigne R8 Spyder, a to će biti za otprilike godinu dana. Na kraju tu je i pitanje elektrifikacije Audijeve sportske ponude. Reil je izjavio da je elektrifikacija samo pitanje vremena i da je to definitivno smer u kome ide razvoj budućih sportskih modela. Za sada još uvek nije trenutak za tako nešto, a biće onda kada to bude opravdano s poslovne i tehnološke tačke.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi duplira broj RS modela

 

audi%20rs3%2001.jpg

 

Audi Sport direktor i bivši šef Lamborghinija, Stephan Winkelmann, otkrio je da će Audijeva ponuda RS modela biti duplirana u narednih 18 meseci. Autocar prenosi da će do početka 2018 godine, dodatnih osam RS performance modela stići na tržište, pored sedam već dostupnih. Među novim modelima se očekuju A1 i Q5, a potencijalno i novi RS4, kao i nova verzija R8 modela koji će pokretati motor koji je potvrđen pre par dana, 2.9 twin turbo.

 

audi%20rs%20888888.jpg

 

Winkelmann je za Autocar izjavio: ''Dolaze novi modeli. Imamo kompaniju, imamo brend i imamo ime. Ali ćemo ostati ekskluziva''. Takođe je rekao da uprkos tome što je prodaja AMG modela skočila neverovatno, Audi Sport novi RS modeli idu u drugom pravcu. Nažalost, ostao je nem na pitanje koji je tačno taj pravac. Aktuelni Audi Sport modeli su R8, RS3, RS Q3, TT RS Coupe, TT RS Convertible, RS6 i RS7. Dodavanjem osam novih modela, prodaja brenda bi trebala da značajno skoči, zbog veće mogućnosti izbora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

------------------------------------

 

B&B Automobiltechnik Audi RS6 sa 820KS

 

bb%20rs6%20111.jpg

 

Mada serijski Audi RS6 raspolaže sa svih 560KS (605KS u Performance verziji), to očigledno nije bilo dovoljno ljudima u tjuning kući B&B Automobiltechnik, pa su za ovaj model pripremili više paketa koji podrazumevaju povećanje snage sve do 820KS i 960 Nm (turbo punjači, sportski izduvni sistem, reprogramirana ECU jedinica...).

 

bb%20rs6%201.jpg

 

RS6 sa pomenutih 820KS od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 2.9 sekundi, do 200 km/h stiže za 9.8 sekundi, a može do maksimalnih 340 km/h.

 

bb%20rs6%2011.jpg

 

U ponudi su i slabiji B&B Automobiltechnik paketi, i to sa 675KS i 875 Nm, sa 695KS i 910 Nm, kao i sa 725KS i 925 Nm.   

 

bb%20rs6%201111.jpg

 

Na kraju, vlasnicima se nudi i set 22-inčnih alu točkova, kao i sportske opruge (auto je niži za 40 mm).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...