Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Mesto gde se prave najbrži Audi automobili / Audi S6 / Audi RS6

Recommended Posts

Quattro GmbH, mesto rođenja modela RS3, RS4, RS5, RS6 i R8. Od 1983. godine na ovom mestu Audi pravi svoje najbrže, najjače limuzine, a od 2006. godine tu prave i svoj ponos, model R8.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MTM Audi RS6 Avant sa 722 KS

 

105625-mtm%20rs6%201.jpg

 

Dok standardni Audi RS6 Avant ima 4.0 litarski twin-turbo V8 agregat koji razvija 412 kW/560KS i 700 Nm obrtnog momenta (u paru sa osmostepenim tiptronic menjačem), MTM je pripremio novi kit za njegovo pojačanje.

 

105626-mtm%20rs6%2011.jpg

 

MTM je inače još ranije ponudio pojačanu verziju RS6 Avanta, pa je tako u avgustu bilo reči o MTM RS6 Avantu sa 675KS i 860 Nm (njegovo ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3.5 sekunde), a sada je stigao novi paket koji pdrazumeva 538 kW/722KS i 885 Nm obrtnog momenta. To je rezultiralo smanjenjem ubrzanja do stotke na 3.3 sekunde, do 200 km/h stiže za 11.3 sekunde, a može do maksimalnih 340 km/h.

 

mtm%20rs6%20111.jpg

 

U paketu su i set Bimoto alu točkova od 20 inča, gume Michelin Pilot Supersport 285/35, sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, Brembo kočnice i opcioni prednji spojler od ugljeničnih vlakana.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

img_2649_i6613900x700_27_247.jpg  img_2672_i6612900x700_27_247.jpg

 

a uz to dobijate i pilule za smirenje, kao i aparat za kafu, da ne zaspete dok vozite ovaj sjajni auto :unworthy:

a na vama je da kupite neku malu jahtu pa da je zakacite na ovaj auto, pa pravo na azurnu obalu

Share this post


Link to post
Share on other sites


 


------------------------------


 


Šef Audi quattro odeljenja nije zadovoljio, premešten u Peking

 

audi%20r8%20e-tron%2011.jpg

 

Automobilski svet je obišla vest koja još jednom dokazuje koliko je okrutan savremeni korporativni svet. Dobro, nije baš okrutan, jer glavni junak priče nije završio na zavodu za zapošljavanje, već je premešten na drugo radno mesto, uz verovatne promene u plati i verovatno povređen ponos.

Dosadašnji, i još uvek aktuelni, šef Audijevog quattro odeljenja, Franciscus van Meel, navodno će biti udaljen sa tog radnog mesta. Uprkos pozitivnim rezultatima u poslovanju, van Meel nije zadovoljio visoke kriterijume, a na teret mu se stavlja i nekoliko očigledno ključnih odlaganja. Među glavne greške Quattrovog šefa se ubraja odlaganje nove generacije sportskog R8, kao i neprestano nećkanje oko toga da li će e-tron varijanta novog R8 krenuti u proizvodnju ili ne.

Vođenje quattro odeljenja trebalo bi, po informacijama koje prenose britanski mediji, da preuzme Heinz Hollweger, jedan od ključnih direktora u odeljenju za razvoj. Van Meel će na insistiranje predsednika Audijevog odejenja za istraživanje i razvoj, Ulricha Hackenberga, biti premešten u novi tehnološki centar u Pekingu.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
ABT Audi RS6-R Avant sa 730KS na sajmu u Ženevi

 

110046-abt%20r%201.jpg

 

ABT Sportsline je još ranije ponudio Audi RS6 Avant pojačan na 490 kW/666KS i 830 Nm, zatim i u verziji koja raspolaže sa 515 kW/700KS i 880 Nm obrtnog momenta, da bi sada za predstojeći sajam u Ženevi najavio i varijantu sa 730 konja.

 

abt%20r%2011111.jpg

 

ABT Audi RS6-R Avant spreman za ženevski sajam ima pojačani 4.0 litarski twin-turbo V8 motor, i to na 537 kW/730KS i 920 Nm, dok je najveća brzina 320 km/h.

 

abt%20r%201111.jpg

 

Fabrički RS6 Avant raspolaže sa 412 kW/560KS i 700 Nm obrtnog momenta. 

 

110047-abt%20r%2011.jpg

 

ABT Sportsline za RS6-R Avant takođe nudi i ABT aero body kit, modifikovano ogibljenje, sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, doteranu unutrašnjost (sportski volan, nove patosnice, aplikacije od ugljeničnih vlakana...), kao i komplet ABT DR alu točkova od 22 inča sa Dunlop gumama 295/25 ZR22.

 

abt%20r%20111.jpg

 

ABT Sportsline navodi da će ponuditi ograničenu seriju od samo 25 komada ovakvih RS6-R Avanta sa 730 KS.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao što rekoše na početku video klipa...nije lako naći nekog drugog karavana pored kojeg cifre Audija RS6 izgledaju nedovoljno velike, ali...evo jednog drugog karavana sa malo preko 600 konja. Ludilo, dva karavana, a zajedno imaju skoro 1.200 KS. Ma, kome trebaju karavani sa 500, 600 konja... :D :D :D :whistle:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
HPerformance Audi RS6 Avant

 

hp%20audi%20rs6%201.jpg

 

Vlasnicima ionako snažnog Audija RS6 Avant sada na raspolaganju stoji još jedan paket za pojačanje njihovog sportskog karavana. Dok 4,0 litarski twin-turbo V8 agregat u fabričkom izdanju razvija 412 kW/560KS i 700 Nm, nemački HPerformance nudi kit koji podrazumeva njegovo pojačanje 515 kW/700KS i 860 Nm (reprogramirana ECU jedinica i sportski izduvni sistem). Podaci o ubrzanju do 100 km/h i najvećoj brzini nisu saopšteni.

 

hp%20audi%20rs6%2011.jpg

 

Ipak, tu nije kraj jer HPerformance najavljuje još nekoliko i to jačih tjuning paketa za RS6 Avant, ali detalji o tome tek slede.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
WrapStyle Audi RS6 Avant sa 750KS

 

wrap%20rs6%20111.jpg

 

Češki WrapStyle je nedavno predstavio tjunirani primerak ionako snažnog Audijevog karavana RS6 Avant.

 

wrap%20rs6%2011.jpg

 

Automobil pre svega privlači pažnju jedinstvenim ''chrome blue'' eksterijerom (folija), kao i srebrnim akcentima (trake na haubi, okvir prednje maske, deo prednjeg spojlera i prednjih otvora za vazduh, retrovizori, okvir zadnjeg difuzora).

 

wrap%20rs6%201.jpg

 

Takođe, twin-turbo 4.0L V8 motor je sa serijskih 560KS pojačan na 750KS, ali se u kratkoj vesti ne pominju podaci o ubrzanju i najvećoj brzini. 

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Audi A6 facelift i zvanično (+ Audi S6, RS6 Avant i A6 allroad quattro)

 

audi%20a6%2010.jpg

 

Na evropskim putevima su proteklih meseci snimljeni brojni maskirani test primerci obnovljene game Audija A6, čija premijera će se održati početkom oktobra na sajmu automobila u Parizu.

 

118269-audi%20a6%201.jpg

 

Dok se to ne desi, Audi je objavio komplet zvaničnih slika kompletne game koja pored restilizovanog A6 podrazumeva i S6, RS6 Avant i A6 allroad quattro.

 

118271-audi%20a6%2011.jpg

 

Velikih vizulenih izmena nema, što se uostalom i nije očekivalo. To u praksi znači da je Audi A6 između dobio doteranu single frame prednju masku i svetla, kao i blago modifikovane branike, pragove i izduvne cevi. Opciono će moći da se dobiju i LED ili Matrix LED prednja svetla.

 

118272-audi%20a6%201111.jpg

 

Tu je i novi infotainment sistem, a u opremi se između ostalog nalaze (u zavisnosti od paketa opreme) i adaptivni cruise control sa stop & go funkcijom, Audi side assist, Audi active lane assist, night vision, head‑up display...

 

118273-audi%20a6%20avant%201.jpg

 

Ovde i podatak da Audi A6 Avant ima zapreminu prtljažnika od 565 litara (sa oborenim zadnjim sedištima 1680 litara).

 

118274-audi%20a6%20avant%2011.jpg

 

Svi motori u paleti sada zadovoljavaju Euro 6 norme (Audi navodi da je emisija CO2 smanjena do 22 odsto), a po ekonomičnosti izdvajaju se 1.8 TFSI sa 140 kW/190KS (težina vozila je 1535 kg, potrošnja 5,7 l/100 km, emisija CO2 iznosi 133 grama po km) i 2.0 TDI sa 100 kW/150KS koji ima potrošnju od samo 4,2 l/100 km i emisiju CO2 od 109 g/km.

A6 će biti dostupan i sa unapređenim 3.0 TDI clean diesel motorom sa 160 kW/218KS i 200 kW/272KS, kao i sa bi-turbo verzijom ovog motora sa 235 kW/320KS. Tu je i A6 / A6 Avant 3.0 TDI competition edition gde ovaj motor ima 240 kW/326KS, a privremeno (overboost) razvija i 255 kW/346KS.

 

118283-audi%20s6%201111.jpg

 

118282-audi%20s6%20111.jpg

 

Sportski Audi S6 / S6 Avant pod haubom ima 4.0 TFSI bi-turbo V8 sa 331 kW/450KS (sedan do 100 km/h stiže za 4.4 sekunde, a S6 Avant za 4.6 sekunde), dok potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 9.2 l/100 km kod sedana, odnosno 9.4 l/100 km kod Avanta.

 

118280-audi%20s6%201.jpg

 

118281-audi%20s6%2011.jpg

 

Standardno Audi S6 i S6 Avant imaju quattro pogon i adaptivno vazdušno oslanjanje, a tu su i mat crna kočiona klešta i 19-inčni alu točkovi.

Najjači u ponudi je RS6 Avant sa 4.0 V8 TFSI agregatom koji raspolaže sa 412 kW/560KS (do 100 km/h ubrzava za 3,9 sekunde, najveća brzina 305 km/h).

 

118277-audi%20rs6%201.jpg

 

118278-audi%20rs6%2011.jpg

 

Po fabričkim podacima potrošnja goriva je 9,6 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 223 grama po km. Menjač je osmostepeni tiptronic, pogon je na sva četiri točka, a tu su i adaptivno vazdušno oslanjanje i alu točkovi od 20 inča (opciono i od 21 inča).

 

118279-audi%20rs6%20111.jpg

 


 


Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Audi RS6-R

4.0L V8 motor sa 537 kW/730KS i 920 Nm, najveća brzina 320 km/h, ubrzanje od 0-100 km/h za 3.3 sekunde

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Audi dodaje elektrifikaciju svim RS modelima do 2020. godine

 

115949-audi%20rs5%2011.jpg

 

Audi je najavio planove da implementira neku formu elektrifikacije na sve svoje RS modele u narednih šest godina. Ova odluka je preduzeta kao mera da se kompanija bolje povinuje novim propisima koji se odnose na emisije štetnih gasova.

Naime, od 2021. godine sva evropska vozila će morati da emituju manje od 90 g/km. Prema navodima rukovodstva kompanije Audi već radi na ažuriranju RS modela da se oni održe u skladu sa novim propisima. Bez mnogo ulaska u detalje, rukovodioci kompanije Audi su obelodanili planove da dodaju elektrifikaciju RS modela da bi oni bili u skladu sa najnovijim propisima vezanim za emisiju štetnih gasova. Neki od ovakvih modela će koristiti električni turbo punjač kao što je onaj koji je korišćen kod modela RS5 TDI Concept.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Vilner Audi RS6 Avant

 

vilner%20rs6%201.jpg

 

Bugarski dizajn studio Vilner se nakon nedavne obrade Audija R8 pozabavio još jednim Audijevim modelom.

 

vilner%20rs6%20111.jpg

 

U pitanju je RS6 Avant koji je ovom prilikom dobio modifikovani enterijer i pojačani motor.

 

vilner%20rs6%2011.jpg

 

Ukratko, unutrašnjost se ističe belom kožom, crnom alkantarom i ''Racing Blue'' plavim sigurnosnim pojasevima, dok je twin-turbo V8 motor pojačan sa 560KS i 700 Nm na 700KS i 889 Nm obrtnog momenta (za to je je zaslužan RaceChip Germany).

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Audi Exclusive RS6 Avant

 

123978-audi%20rs6%203.jpg

 

Audi Exclusive je pred kraj 2014. godine pripremio još jedan zanimljiv automobil – specijalni RS6 Avant.

 

123979-audi%20rs6%2033.jpg

 

Ukratko, automobil je dobio mat sivi eksterijer, elemente od ugljeničnih vlakana, crne alu točkove, crna kožna sedišta, detalje od ugljeničnih vlakana i žute šavove u enterijeru.

 

123980-audi%20rs6%20333.jpg

 

RS6 Avant pod haubom ima twin-turbo 4.0L V8 motor sa 412 kW/560KS i 700 Nm, u paru sa osmostepenom tiptronic transmisijom. Pogon je na sva četiri točka, ubrzanje do 100 km/h traje 3.9 sekundi, a može do maksimalnih 305 km/h.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Audi RS6-R

 

730KS i 920 Nm, ubrzanje do 100 km/h za 3.3 sekunde, najveća brzina 320 km/h, cena 187.250 evra

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Sportsline Audi RS6-R Avant

 

127079-abt%20rs6%2011.jpg
 
Pažnju posetilaca na sajmu automobila u Ženevi bi trebalo da privuče i ABT Sportsline Audi RS6-R Avant koji pokreće pojačani 4.0 litarski twin-turbo V8 motor, i to na 537 kW/730KS i 920 Nm, dok je najveća brzina 320 km/h.

 

127078-abt%20rs6%201.jpg
 
ABT Sportsline za RS6-R Avant takođe nudi i ABT aero body kit, modifikovano ogibljenje, sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, doteranu unutrašnjost (koža, alkantara, sportski volan, nove patosnice, elementi od ugljeničnih vlakana...), kao i komplet ABT FR alu točkova od 22 inča sa gumama 295/25 ZR22.

 

127080-abt%20rs6%20111.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jon Olssonov Audi RS6 DTM sa više od 900KS

 

129091-audi%20rs6%207.jpg

 
Jon Olsson će na ovogodišnjem Gumballu 3000 učestvovati sa jednim zaista ekstremnim Audijem RS6 DTM.
 

audi%20rs6%2077.jpg

 
Automobil je naime dobio pojačani 4.0 V8 twin-turbo motor koji sada raspolaže sa više od 900KS (STM Stage 3+ tuning package), a tu su i agresivni body kit inspirisan DTM trkama, mat crni točkovi ADV.1 Wheels, kamuflažni eksterijer (by Wrapzone), Milltek izduvni sistem, Intrax trkačko oslanjanje i Movit brake kit.
 

audi%20rs6%20777.jpg

 

audi%20rs6%207777.jpg

 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2015 Audi S6

 

 

-----------------------------------------


ABT Audi S6 Avant

 

abt%20s6%201.jpg

 
ABT Sportsline u svojoj ponudi ima i novi tjuning program namenjen Audijevom S6 Avantu. U najkraćem, njegov 4.0 twin-turbo V8 motor je pojačan na 404 kW/550KS i 680 Nm obrtnog momenta. U vesti se ne pominje podatak o ubrzanju, ali je navedeno da najveća brzina sada iznosi 290 km/h.
 

abt%20s6%2011.jpg

 
Takođe, u paketu su i retrovizori od ugljeničnih vlakana, zadnji spojler, više različitih alu točkova od 20 do 21 inča, ABT patosnice i Level Control modul za oslanjanje (auto je napred niži za 20 mm a pozadi za 15 mm).
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...