Skajnet 0 Posted December 23, 2013 Meni se čuje na prvo paljenje,i samo kad je hladno,posle nestane Quote Share this post Link to post Share on other sites
dudule1 0 Posted February 4, 2016 (edited) Pozdrav, imam slicno iskustvo kao kolega koji je postavio ovu temu. U pitanju je Fiat Punto Classic 1.3 Multijet. Naime posle promene ulja na 60000 km (do tada je menjano na svakih 10000 km i sipan je posle Selenie WR 5w-40 u garantnom roku do 20000km Mobil Super 3000 5w-40) pocelo je da se cuje kliktanje hidropodizaca. posle toga je uradjeno sledece:1. sipan je Fuchs Tytan Supersyn 5w-40 (kupljen u AutoMiki) kliktanje se smanjilo ali se nastavilo. sipan je adidiv Liqui Moly za smanjenje buke hidropodizaca ali nije dao rezultate. 2. otvoren je dekl sa bregastama i ociseni podizaci, sipan Shell Helix Ultra 5w-40 (kupljeno u AutoMiki) (kao i u svim Fijatovim servisima sada) ali se posle par stotina kilometara kliktanje opet culo. Pri ciscenju je utvrdjeno da dva propadaju pod pritiskom prsta, ostali su cvrsti. Napominjem da je posle kompletnog cedjenja (jer je bio skinut i karter) pri ulivanj stalo neverovatnih 3.9 litara ulja do max crte na sipci. inace po katalogu ide 3l. Napoinjem da je karter konstrukcijski lose odradjen jer je u njemu posle skidanja ostalo 300-400 grama ulja, tj cep nije u najnzoj tacci. Sada mi je jasno zasto je ulje odmah posle promene odmah bilo crno - zato sto je posle izmene ispustanjem kroz cep u motoru fakticki ostalo 700-800 grama starog ulja u karteru, supljinama i u kucistu filtera ulja. Zato svima preporucujem sisaljku ubuduce. 3. drugi put je otvoren dekl i ovaj put je promenjeno svih 16 podizaca marke AE FOL187 (Federal Mogul). Sve je bilo ok ali se kliktanje opet cuje posle par stotina kilometara. Napominjem da motor iznutra izgleda kao da je izasao iz fabrike. Ne postoje nikakva ostecenja bregastih, klackalica, hidropozicaca, lanca....... Da li neko ima neko resenje. Da li cu mozda problem resiti sipanjem te Selenije wr 5w40 ili stavljanjem boljih podizaca (INA ili nesto slicno). . . Da li je moguce da sam baksuz i tri puta naisao na fals ulje. da nije pumpa za ulje, pritsak je meren i dobar je. Ako neko ima neki predlog........da li voznjom sa bucnim podizacima mogu nesto ostetiti, da li ventili onda imaju pravilan rad. Napominjem da auto sem krepetanja odlicno ide i vuce, pali iz prve, odmah ugasi lampicu za ulje. a potrosnja mu je smesna. Edited February 4, 2016 by dudule1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20041 Posted February 4, 2016 Ne znam kako ti je ostalo pri zameni 700-800 grama starog ulja ? Kad sam u julu menjao ulje i filter ulja s njim, sipan je Syntium 3000AV tacno 3L, sipka na MAX posle zamene. Ulje je pocrnelo tek posle nekih 3.000 predjenih km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dudule1 0 Posted February 5, 2016 (edited) Ne znam kako ti je ostalo pri zameni 700-800 grama starog ulja ? Kad sam u julu menjao ulje i filter ulja s njim, sipan je Syntium 3000AV tacno 3L, sipka na MAX posle zamene. Ulje je pocrnelo tek posle nekih 3.000 predjenih km.napominjem da je posle kompletnog cedjenja ulja sa skintim karterom i stajanjem u garazi 2dana stalo 3,9l ulja do sipke na maksimumu. Po tome zakljucujem da je razlika od nekih 700gr, posto kada menjam ulje posle izlivanja na cepu kartera stane 3,2 l do maximuma. kako ti se pokazalo to Petronas ulje? kakva je razlika izmedju obicnog 5w40 i AV 3000 5w40? Edited February 5, 2016 by dudule1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20041 Posted February 5, 2016 Ja sam licno zadovoljan Syntiumom 3000 AV. Nekolicina sa foruma je presla sa Selenie na Syntium i ne vidim da se neko zalio, sto se mene tice na sl. malom servisu cu ponovo njega sipati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dudule1 0 Posted February 16, 2016 Ja sam licno zadovoljan Syntiumom 3000 AV. Nekolicina sa foruma je presla sa Selenie na Syntium i ne vidim da se neko zalio, sto se mene tice na sl. malom servisu cu ponovo njega sipati.U cemu je razlika izmedju Synthium 3000 i Synthium 3000 AV Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20041 Posted February 16, 2016 Syntium 3000 je full syntetic a 3000 AV syntetic.Evo jednog citata sa foruma Alfista poredjenje Selenie WR i Syntium 3000AV."Syntium 3000 AV(-AV) 5W-40 je vrlo dobro ulje a cena je tu jedino na granici "sumnjivog". Naravno nije nemoguće i sa uvoznom deklaracijom ne treba da bude problem.Za Selenia WR ste ZAISTA U PRAVU!(Šta bih ja bez čitaoca)WR nema ACEA C3 i u klasi je Mobil 3000 (tj. za istu ili sličnu cenu mi se Mobil više sviđa).Syntium je zapravo klasa Selenia K P.E. (verovatno sam napamet i u "simultanci" odgovora, permutovao ova dva ulja).Dakle još jednom da potvrdim (vašu ispravku):Selenia WR 5W-40 NIJE ACEA C3 ulje već ACEA B4 (nije čak ni A3/B4).Ovo je "klasično" Diesel 5W-40 (skoro) sintetičko ulje ("sintetsko").Dakle ne da nema ACEA C3 na nalepnici nego nema (naravno) ni u tehničkoj dokumentaciji.Petronas Syntium AV 3000 ima ACEA C3 i višeg je kvalitetnog razreda ili je makar modernije ulje.Dakle sigurno bolje za novija vozila dok za stara ne mora da bude."Kolega sa foruma vicent u Puntu 1.9 vise puta sipao 3000 AV i nikakav problem niti potrosnja sa njim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tocke83 0 Posted March 1, 2016 Proba ,pozz drustvo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Street Racer Boy 29 Posted November 3, 2021 Pozdrav svima ... Imam Fiat Bravo 2001 godiste 1.2 16V od kako je krenulo ovo da kazemo malo hladnije vreme pojavio mi se jedan problem na prvom paljenju ujutro , upalim ga i pocnu da se cuju hidropodizaci ako ga u tom trenutku odma ugasim i upalim opet onda se ne cuju ( nekada al to je velika retkost se desi da se opet cuju ) . A i nemam problem da mi se pali lampica za ulje ... Jutros sam ga prvi put tako vozio presao sam nekih 4/5 km do posla i culo se i dalje al dosta dosta tise Mali servis sam mu uradio sipao sam Selenia 10/40 20K ... Prethodni gazda je u njega sipao 5/40 ja nisam bio za to pa sam sipao 10/40 , no meni je glavno pitanje sta da radim povodom toga sto se cuje , od malog servisa sam presao negde oko 5500km i dosuo sam oko pola litre ulja ... Quote Share this post Link to post Share on other sites