Punto Abarth 18 Posted December 13, 2008 'vako ljudi...sta cenite, da li je kompletna instalacija za maglenke ipak razvedena i na varijantama bez maglenki, ili nije?ovo je, kao sto znamo, slika fuse box-a koji se nalazi pod haubom Punta mk2. Ono sto je zaokruzeno plavim je mesto releja za maglenke, a crvenim je mesto osiguraca za maglenke (15A)ovo je shema vezivanja svih svetala, a tako i maglenki, preuzeto iz AutoDate. Ovo sto je oznaceno sa M su same maglenke, iznad njih sa K2 je oznacen relej za iste, a iznad njega, sa F17 osigurac maglenki... Prilicno jednostavno.e sad, ako se ne varam, na far ide samo jedan glavni jack, koji sadrzi kontrole za sva svetla (pozicija, dugo, zmigavac, kratko, maglenka), pitanje je da li je na svim verzijama provucena i zica za maglenku (iako je nema)?I, da li je ipak, provucena zica i za prekidac maglenke (koje, je li, nema :lool: )Da sumiram, da li je dovoljno uzeti far(ove) sa maglenkom, relej, osigurac i samo povezati neki levi prekidac u kabini, i da sve lepo sljaka?Sta cenite? Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted December 15, 2008 A nisi se zapitao da li je u fuse box-u povezano za maglenke...Prvo proveri na mestu prekidaca da li ima izvucene instalacije.Mozes da stavis osigurac i relej i to bi trebalo da radi, ali pre toga moras proveriti da li je povezano na fuse box-u...Sta je zica 30, a sta zica 16. Mislim, zasto su odvojeni + naponi?Samo pazi da ne uteras u board + na pogresno mesto... Mozes da zaobidjes board, ako to nije povezano, pa da na špulnu releja dovedes "rucno" plus i minu, jedino sto onda nece da ti svetli lampica na tabli... Sve u svemu moze, a nije ni komplikovano samo pazi da ne spalis ECU... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted December 16, 2008 tragajuci dalje po forumima, saznao sam sledece:na modelima visih specifikacija ELX i tako to - cak i ako nema fara sa maglenkom, sva instalacija je plug&play, kao sto sam i pitao (makar zasigurno izvedena zica u kabinu)menjao sam one sijalicice iza ventilacije pre par dana, tad se nisam setio da skinem i onaj gornji deo za podizace, city, maglenke... A posle me je mrzelo da kroz sve to prolazim jos jedared, pa sam pitao. Ipak cu morati jopet sve da skidam...Sto se tice povezivanja u fuse boxu (kako da nazovem srpski frikin kutiju za osigurace jednom recju :mad: ), bilo bi logicno da je tu sve povezano, makar bio i najosnovniji model, verujem da je bilo skuplje praviti pojedinacne boxove, povezujuci pojedicano za svaku konkretnu opremu, nego napraviti jednu za sve (bez nepotrebnih releja i osiguraca), pa makar bilo vise spojeva.sa kompom ce biti pipavo, ako se upustim u ovo, dacu detaljno objasnjenjeidem sad da raskopavam tablu ponovo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted December 16, 2008 fali tu malo vise stvari da bi bilo fabricki.prekidac u centralnoj konzoli,dosta instalacije,uticnica na poklopcu fara,pogledaj u tabli osiguraca ima li kontakte u prorezima za relej i osigurac.po meni bolje uraditi novu instalaciju ali to je samo moje misljenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted December 18, 2008 update:kuda idu zice:shema povezivanja iz satiz-a, malo preglednija i sa nekim mojim naznakama:izgled dzeka za city/grejac zadnjeg stakla/podizace/zadnja maglenka/prednje maglenke - sa znacenjima pinova (ovakav bi trebao biti na svim verzijama koje imaju podizace):na zalost, nisam stigao da raskopavam ponovo centralnu konzolu, a ni fuse box pod haubom...za prvu ruku, za sigurno moze da se poveze bilo kakav prekidac unutra - zice postoje.konktakti za relej i osigurac 80% postoje u fusebox-u, (mislim i da se vidi sa slike)e sad: ako nekom nije problem, neka pogleda oznake na releju za maglenke kod sebe, i napise...Jerbo sam bio u AP sportu, trazio relej, (jedva se sporazumeo sa prodavcem - novosadski ogranak mora dobiti novog radnika, covek je totalno konfuzan, jeste da je to druga prica, ali eto), - nazad na temu: ali relej koji mi je nudio je 50A. Nisam uzeo, jer mi je u secanju ostalo da je relej 20A sto i pise u AutoData-i, i kosta nekih 1400 dinara, a prodavac ne da nikakvu garanciju - jer sta ako ga auto sprzi... (mogu do nekle da razumem)za sad mi je jedino problem jack samih maglenki na faru, on je valjda (ne znam zasto), odvojen od drugog jack-a ostatka svetala.suma sumarum, kad utanacim te sitnice i kakav relej mi treba, uzecu ga, povezati neki prekidac unutra, ubosti osigurac i proveriti unimerom dobijam li struju za maglenke ili ne... Onda farovi.Dosadih... :mrgreen: Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjapvo 0 Posted April 10, 2009 koja ti je to verzija AUTODATE? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted April 11, 2009 2005, mislim...jesi ti pricao da si u farove bez maglenki ubacivao samo maglenke? Ili se varam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjapvo 0 Posted April 11, 2009 (edited) dada;kupio sam farove bez maglenki a moje stare sam skinuo sa starih farova(u radnji nisu imali farove sa maglenkama a bilo i dobrano skuplje)p.s. skino sam 2007 sinoćke.....našao na nekom bugarskom site-u Edited April 11, 2009 by ninjapvo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted April 11, 2009 koliki je to posao i kako se radi, opisi malo ako ti nije problem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjapvo 0 Posted April 11, 2009 (edited) ovako izgleda kad rasturiš far bez maglenke....odšrafiš ona 4 šrafa što drže srebrnu plastiku što se vidi iznutra i na to mesto ušrafiš maglenku....e sad što se tiče konektora za maglenku ja sam uzeo sa starog fara poklopac tog dela tako da nisam to budžao....posao od cca 2-3 min da skineš i namestiš maglenku.... Edited April 12, 2009 by ninjapvo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted April 12, 2009 a prednje staklo se sece? Mislim, da bi izvadio ovo sranjce koje je bilo mesto maglenke, ili gresim? I, imaju li maglenke nivelaciju, ili ne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjapvo 0 Posted April 12, 2009 (edited) ma ne.....to je sve sa zadnje strane fara....nema šta da se seče jerbo se vadi sa zadnje strane fara kroz poklopac...e sad što se tiče nivelacije mislim da nema jer su fizički povezani sa ostatkom unutrašnjosti tako da nemogu samo oni da se šteluju...ako su ti farovi naštelovani i maglenka će biti ok; Edited April 12, 2009 by ninjapvo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted April 12, 2009 (edited) Vrlo korisne informacije... Na nivelaciju sam mislio u smislu, da li se nivelise zajedno sa kratkim svetlom, koje ima to... No nebitno.btw, je l' neko zainteresovan za nove farove bez maglenki? Ja uzmem maglenke sebi, trosak podelimo... 3500 far bez maglenke, 4300 sa istom... Nov. Kopija. Dobijete nove farove za 6000... Edited April 12, 2009 by Punto Abarth Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjapvo 0 Posted April 12, 2009 (edited) drago nam je pomoći..........pozz(odo da se odmorim za roštilj sutrašnji....)p.s. imam jedan par farova bez maglenki u rezervi Edited April 12, 2009 by ninjapvo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted April 12, 2009 (edited) cega, cega????Magljenki?Davaj!edit: nita onda... Edited April 12, 2009 by Punto Abarth Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejo_Joe 0 Posted November 26, 2011 Da probudim onda temu...naime,hteo bi u far bez maglenke da ubacim maglenku samo iz drugog fara,jer mi je ostecen a ne znam da li cu moci naci sad na brzinu takav far...da li se isplati,dal je zdravo raditi tako nesto,i sto je najvaznije da li ima neko slike kako sta otvoriti i rastaviti da bi se taj posao obavio.Da li neko ima vremena i rastavljen far da slika i pokaze sta i kako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted November 26, 2011 Ako ti je isti fazon kao kod njinjepvo onda nemas sta da razmisljas. Skini far, skini pozadi onaj poklopac i imas 4 srafa i to je to Mada mislim da ima farova kod kojih ta laznjak plastika nije na sraf vec izlivena sa ostatkom fara. Ako je tako onda bi najverovatnije morao da otvaras far.Skini i probaj, ne kosta nista, a ako uspes bice kao i original Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mikica83 0 Posted February 23, 2012 (edited) Zanima me da li na fiat puntu clasik koji fabricki nema svetla za maglu ima ostavljenu instalaciju? Jer bih kupio svetla i taster koji ide u kabini pa da to ugradim.Da dodam moj je model DINAMIC Edited February 23, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
tomasher 0 Posted November 25, 2012 Da zna li neko da li su instalacije izvedene iako fabricki nisu postavljena svetla za maglu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted November 26, 2012 Ja sam naknadno ugradio maglenke u Punta mk2a. Kod mene je SX oprema i imao sam ostavljenu instalaciju, s tim što sam morao da prepravim doznu osiguraca ispod haube, jer nisam imao ostavljeno mesto za relej i osigurac. Ajde postaviću postupak večeras.Sent from my ST17i using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted November 27, 2012 (edited) Ovako sam ja ugradio fabricke maglenke u Fiat Punto mk2a, a ista je procedura i za mk2b.Imam H7/H7 farove u koje sam ubacio fabricke maglenke (H3 sijalica) iz H1/H1 farova, i naravno zadnji poklopac fara sa dzekom za maglenke.Na nekim farovima je moguce skinuti ukras i ubaciti maglenku, a na nekim ne. Imao sam fabricki izvucenu instalaciju za maglenke od osiguraca do farova,ali nisam imao kontakte za relej T14 niti za osigurac F30, koji sluze za maglenke. To zavisi od paketa opreme, kod mene je SX.Prvo skinuti klemu sa akumulatora, zatim skinuti tablu sa osiguracima ispod haube (lako se skida, da ne objasnjavam). Kad ste odvojili tablu sa osiguracima od automobila savetujem da je slikate, da bi znali koji osigurac/relej gde ide.Povaditi sve osigurace i releje iz table, i otvoriti je polako, u krug, jednu po jednu zabicu. Ide malo teze ako se prvi put radi.Ovako izgleda rasklopljena tabla.Ovo su kontakti releja, kao dupla zenska buksna. Isti su i za osigurac, samo manji.Sad treba prebaciti kontakte sa releja T10 na relej T14 (ne znam cemu sluzi T10, uglavnom ima kontakte ali nema releja).Posto ni osigurac F30 nema kontakte njih sam prebacio sa osiguraca F10, a na mesto F10 napravio kontakte od uskih celicnih buksni za zvucnike.Inace osigurac F10 sluzi za sirenu, a ona ne radi konstantno pa sam zbog toga stavio njene kontakte na F30, a na F10 improvizovane.Sada pazljivo sklopiti kutiju osiguraca, vratiti osigurace i releje na svoja mesta, dodati relej od 20A ili 30A na mesto T14, i osigurac od 15A na mesto F30.Sad jos ostaje da se stavi prekidac za maglenke, i to bi trebalo da radi.Ja sam stavio prekidac sa plavom plastikom pozadi, jer on ima funkciju automatskog otvaranja i zatvaranja vozacevog prozora. The End Edited November 27, 2012 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
tomasher 0 Posted December 24, 2012 A za MK2B one maglenke sto idu u donji deo branika...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted December 25, 2012 Potpuno ista procedura sto se tice elektrike, samo sto su maglenke u braniku a ne u faru.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
faya_tz 0 Posted January 7, 2013 A gdje su ti bili dzekovi, koji se ubace u far...ja ih bar kod sebe nisam vidio jos...? :SSvaka cast na objasnjenju, taman sad da znam kako uradit...jer imam i prekidac originalni na centralnoj konzoli, imam originalni relej, al nemam samo te dzekove sto idu na polopac fara...ili da ih mozda malo bolje potrazim Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted January 7, 2013 Džek ide uz instalaciju od fara. Ako ga ne vidiš skini far, možda se sakrio negde, a moguće je da ga i nema fabrički. Quote Share this post Link to post Share on other sites