Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Maserati Ghibli

Recommended Posts

Dodge Challenger i Charger stižu 2021. na Ghiblijevoj platformi?

 

dodge%20cc.jpg

 

Fiat-Chrysler Automobiles (FCA) navodno radi na prebacivanju naredne generacije Dodge Challenger i Charger modela na platformu Maserati Ghiblija. Ovim potezom ta dva modela postala bi lakša i samim tim bi manje trošila u odnosu na svoje prethodnike. Nove generacije očekuju se 2021. Dok ovaj brend u vlasništvu FCA ne bude spreman da predstavi nove modele Challengera i Chargera, 2019. će oni dobiti poslednji fejslift. U životu će ostati i Dodge Journey, koji potpuno nov stiže 2019, na Grigio platformi koju će deliti sa Alfa Romeo Stelviom. Još uvek nisu poznati planovi po pitanju naslednika Vipera, a postoji mogućnost da se on neće dobiti zamenu, pošto će arhitektura na kojoj je bio zasnovan - ista ona koja je dosad bila u osnovi Chargera i Challengera - biti napuštena, a njegova proizvodnja završena je prošle godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novitec Maserati Ghibli

 

180649-novitec 1.jpg

 

U paketu su aerodinamički elementi od ugljeničnih vlakana (uključujući prednji spojler i spojler na prtljažniku), alu točkovi od 22 inča, gume Pirelli P Zero (255/30 ZR 22 napred i 315/25 ZR 22 pozadi), sportske opruge, sporrtski izduvni sistem i elmenti za doterivanje unutrašnjosti po želji klijenta (koža, alkantara, drvo, ugljenična vlakna).

 

180651-novitec 1111.jpg

 

Naravno, bez pojačanja motora paket nije kompletan, pa je 3.0 litarski V6 biturbo benzinac pojačan sa 430KS i 580 Nm na 494KS i 660 Nm (verzija sa pogonom na sva četiri točka sada postiže 296 km/h i do 100 km/h ubrzava za 4.4 sekunde što je za 0.3 sekunde brže od serijskog modela).

 

180650-novitec 11.jpg

 

Takođe, bazni Ghibli benzinac je pojačan sa 350KS i 500 Nm na 412KS i 590 Nm, a 3.0 litarski V6 dizelaš sada raspolaže sa 47KS i 80 Nm više pa razvija 322KS i 680 Nm.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wald International Maserati Ghibli

 

wald-international 1.jpg

 

Japanski tjuner Wald International u svojoj ponudi pored čitave serije doteranih luksuznih limuzina više evropskih proizvođača i domaćeg Lexusa LS, sada ima i modifikovani Maserati Ghibli.

 

wald-international 11.jpg

 

Waldov Black Bison paket za Ghibli sadrži doterani prednji branik sa LED svetlima, prednji spojler, set pragova, izmenjeni zadnji branik sa integrisanim difuzorom, spojler na poklopcu prtljažnika, komplet alu točkova (B11-C i I11-C, svi od 22 inča), novi izduvni sistem, crni prednji gril i doterani enterijer (po želji vlasnika).

 

wald-international 111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati Ghibli Ribelle

 

Maserati-Ghibli-Ribelle 1.jpg

 

Maserati predstavlja novo ograničeno izdanje svoje manje limuzine Ghibli, uz najavu da će biti napravljeno samo 200 primeraka. Ukratko, u pitanju je Ghibli Ribelle, u Nero Ribelle boji, sa 19-inčnim Proteo alu točkovima u gloss black finišu, crvenim kočionim kleštima, zatamnjenim staklima i elegantnim kožnim enterijerom u kombinaciji crvene i crne boje.

 

Maserati-Ghibli-Ribelle 11.jpg

 

Treba pomenuti i Ribelle logo i aluminijumsku pločicu sa serijskim brojem, pa adaptivna prednja svetla sa Matrix full-LED tehnologijom i Harman Kardon audio sistem. U ponudi su turbo-dizel V6 motor sa 275KS, kao i twin-turbo V6 benzinac sa 350KS i 430KS. Prodaja startuje sledećeg meseca, dok se cena u kratkoj vesti ne navodi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati proizveo 100.000-ti Ghibli

 

maserati ghibli 100k.jpg

 

Maserati je saopštio da je u Grugliasco fabrici proizveo jubilarni, i to 100.000-ti primerak modela Ghibli. Jubilarni primerak je verzija Ghibli S Q4 GranSport, u Blu Emozione boji i sa crnim kožnim enterijerom, a namenjen je kupcu iz Italije. Pod haubom je 3.0 litarski V6 turbo motor sa 430KS, dovoljno da ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 4.7 sekundi, a njaveća brzina 286 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati Ghibli Royale

 

maserati royale 03.jpg

 

Maserati je na sajam automobila u Briselu dovezao specijalni Ghibli Royale, u ekskluzivnim bojama i sa bogatom opremom. Između ostalog, tu su tamno plava ili tamno zelena boja eksterijera, 21-inčni Titano točkovi, srebrna kočiona klešta, zatamnjena stakla, dvobojna two-tone Zegna Pelletessuta Cuoio kožna sedišta, Bowers & Wilkins sound sistem, el. šiber, grejanje prednjih sedišta i volan sa grejanjem.

 

maserati royale 02.jpg

 

Maserati navodi da je serija ograničena na samo 100 primerka, ali se cena u vesti ne navodi.

 

maserati royale 01.jpg

 

Osim Ghiblija Royale, Maserati na sajmu u Brieslu prikazuje i Levante Trofeo i Quattroporte modelske godine 2020.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020 Maserati Ghibli Edizione Ribelle

 

maserati ghibli02.jpg

 

Kako bi poboljšao prodaju, Maserati je na američkom tržištu spustio cene svojih automobila za modelsku godinu 2020, a istovremeno je predstavio i novu specijalnu ediciju. Tako je 2020. Ghibli jeftiniji za 5.990 dolara u odnosu na 2019. model, a nova ograničena specijalna edicija se zove ''Edizione Ribelle'' u kojoj se nalazi 100 Ghiblija. Automobili su u Nero Ribelle boji, sa black chrome detaljima, 20-inčnim alu točkovima, crvenim kočionim kleštima, crveno-crrnim kožnim sedištima, detaljima od ugljeničnih vlakana i Harman Kardon audio sistemom. 

 

maserati ghibli03.jpg

 

Cena za 2020. Maserati Ghibli Edizione Ribelle je 93.285 dolara. Od marta će biti dostupan i GT Sport paket s kojim će Maserati modeli vizuelno biti još agresivniji. U paketu su doterani GT Sport prednji i zadnji deo, novi alu točkovi, kočiona klešta u crnoj, crvenoj ili plavoj boji, kao i high gloss piano crno drvo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Za volanom Maseratija Ghibli 3.0 V6 BiTurbo

 

3.0 V6 turbo sa 330 konja i 500 Nm obrtnog momenta. Pogon pozadi, do stotke za 5.6 sekundi, maksimum je na 263 Km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Maserati Ghibli

 

Isti auto kao u postu odmah iznad, ali sada vožnja punim gasom na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Maserati Ghibli Hybrid

 

203692-maserati ghibli hibrid.jpg

 

Maserati je još u septembru prošle godine otkrio svoje planove o novim vozilima za koje se najavljuje da će biti razvijeni, elektrifikovani i proizvedeni u Italiji. U pitanju su modeli sa hibridnim i električnim pogonom, sa kombinacijom tipičnih Maserati voznih karakteristika i sledeće generacije baterija, a koji će pružati dugački domet i mogućnost ultra brzog punjenja. Osim toga, Maserati je potvrdio da će nastaviti da unapređuje svoju aktuelnu paletu koja uključuje Levante, Quattroporte i Ghibli. Za početak, prvo će Ghibli dobiti hibridni pogon.

 

Ghibli Hybrid je trebalo da bude predstavljen u aprilu ove godine na sajmu automobila u Pekingu, ali je taj događaj zbog koronavirusa otkazan. Za sada je poznato tek da je u pitanju Ghibli sa plug-in hybrid pogonom, kao i da izmene na vozilu između ostalog podrazumevaju i revidiranu haubu i promene u unutrašnjosti (očekuju se digitalna instrument tabla i veći ekran infotainment sistema). Tačan datum promocije još nije poznat, ali se očekuje da će se to desiti uskoro. Kasnije inače stižu i hibridne verzije modela Levante i Quattroporte.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisao sam i ranije. Riječ je 2.0 GME T4 sa 330 KS, a sam hibrid je tu da se nađe kako je riječ o P0/BSG 48V mild hybridu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati Ghibli Hybrid najavljen za 15. jul

 

maserati hybrid.jpg

 

Maserati je još ranije potvrdio da će nastaviti da unapređuje svoju aktuelnu paletu. Za početak, prvo će Ghibli dobiti hibridni pogon.

Ghibli Hybrid je trebalo da bude predstavljen u aprilu ove godine na sajmu automobila u Pekingu, ali je taj događaj zbog koronavirusa otkazan. Sada međutim stiže informacija da je novi datum premijere - 15. jul. Za sada je poznato tek da je u pitanju Ghibli sa plug-in hybrid pogonom (to bi trebalo da bude kombinacija 2.0 benzinca i elektromotora sa ukupno 330KS), kao i da izmene između ostalog podrazumevaju i revidiranu haubu i promene u unutrašnjosti (očekuju se digitalna instrument tabla i veći ekran infotainment sistema). Kasnije inače stižu i hibridne verzije modela Levante i Quattroporte.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati Ghibli Hybrid premijerno 16. jula

 

204736-maserati-ghibli.jpg

 

Maserati je još ranije potvrdio da će nastaviti da unapređuje svoju aktuelnu paletu. Za početak, prvo će Ghibli dobiti hibridni pogon.

Ghibli Hybrid je trebalo da bude predstavljen u aprilu ove godine na sajmu automobila u Pekingu, ali je taj događaj zbog koronavirusa otkazan. Zatim je određen novi datum premijere - 15. jul, ali je sada opet došlo do novog pomeranja. Najnoviji termin je naime 16. jul. Za sada je poznato tek da je u pitanju Ghibli sa plug-in hybrid pogonom (to bi trebalo da bude kombinacija 2.0 benzinca i elektromotora sa ukupno 330KS). Izmene između ostalog podrazumevaju i doterani prednji i zadnji deo, kao i promene u unutrašnjosti (očekuju se digitalna instrument tabla i veći ekran infotainment sistema).

Kasnije stižu i hibridne verzije modela Levante i Quattroporte.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Maserati Ghibli V6

 

Konkretan auto je iz 2014. godine, prešao je malo više od 30.000 kilometara i na prodaju je :) ...a, ovako ide po Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati Ghibli postao hibrid i dobio facelift

 

maserati-ghibli-hybrid 06.jpg

 

Nakon neobično duge najavne reklamne kampanje, Maserati Ghibli Hibrid je konačno stigao. Izgleda poznato jer ovo nije model druge generacije, već temljeno ažuriranje iste sportske limuzine koja postoji od 2013. godine. Najveću vest predstavlja uvođenje blagog hibridnog pogonskog sistema. Tu je 2.0 četvorocilindrični turbo motoro kome je dodat ''veliki alternator'' na 48 Volti i baterija montirana pozadi. Sve zajedno to je 330 konja pri 5.750 obrtaja i 450 Nm obrtnog momenta na 4.000 obrtaja, što pomaže hibridu Ghibli da ubrza do stotke za 5.7 sekundi i ide sve do 255 km/h.

 

maserati-ghibli-hybrid 01.jpg maserati-ghibli-hybrid 02.jpg maserati-ghibli-hybrid 03.jpg

 

U poređenju sa V6 dizelom ova hibridna varijanta pogona smanjuje emisiju Co2 za 25%, smanjuje težinu za oko 80 kilograma. Snaga se usmerava na zadnju osovinu putem ZF-ovog automatskog menjača sa osam stepeni prenosa. Maserati se namerno odlučuje na ''blagi'' hibrid, a ne PHEV (Plug-in hibrid) kako bi izbegao stavljanje baterije većeg kapaciteta koja bi povećala težinu. Rečeno je da težina Ghibli hibrida 1.950 kilograma, pa dodavanje još kilograma bi ''pojelo'' svu koristi od plug-in hibrida.

 

maserati-ghibli-hybrid 05.jpg maserati-ghibli-hybrid 04.jpg maserati-ghibli-hybrid 06.jpg

maserati-ghibli-hybrid 07.jpg maserati-ghibli-hybrid 08.jpg maserati-ghibli-hybrid 09.jpg

 

Kako bi dizajnerski naglasio da je u pitanju hibrid, Maserati je dodao plave detalje za tri bočna vazdušna kanala, kao i za kočione čeljusti i Trident logo na zadnjem stubu.

 

maserati-ghibli-hybrid 011.jpg maserati-ghibli-hybrid 012.jpgmaserati-ghibli-hybrid 013.jpg

 

Plava tema se ponavlja i unutra u vidu šavova iste nijanse. Ghibli Hibrid je dobio i facelift u vidu malo drugačije prednje maske, svetala, nova zadnja svetla sa bumerang svetlosnim potpisom inspirisanim modelima 3200 GT i Alfieri konceptom.

 

maserati-ghibli-hybrid 016.jpg maserati-ghibli-hybrid 017.jpg maserati-ghibli-hybrid 018.jpg maserati-ghibli-hybrid 014.jpg

 

Ima još promena unutra u vidu novog infotainment sistema koji sada radi na platformi Android Automotive, i ima veći displej od 8.4 do 10.1 inča. Tu je i u potpunosti digitalna instrument tabla koja menja analogne pokazivače, a predstavljen je i novi Maserati Connect koji redovno proverava automobil na bilo kakve probleme.

 

2021-maserati-ghibli-hybrid 020.jpg maserati-ghibli-hybrid 015.jpg 

 

Ghibli Hibrid predstavlja uvod u elektrifikaciju brenda Maserati jer nas u narednom periodu očekuju sledeća generacija GranTurismo i GranCabrio, a pre toga već u Septembru 2020. biće predstavljen MC20.

 

2021-maserati-ghibli-hybrid 022.jpg maserati-ghibli-hybrid 010.jpg 2021-maserati-ghibli-hybrid 021.jpg 

 

rsz_flcs_logo.png

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

 

Odakle su informacije? Dosta je toga krivo.

 

Prva stvar. U Europi mijenja dizel no redukcija CO2 od 25% je naspram V6 benzinca od 350 KS. 

 

Druga stvar, Maksimalni okretni moment od 450 Nm je već pri 1500 o/min pa ga drži sve do 4000 o/min. Nije tek na 4000 o/min.

 

Treća stvar. E ovo je i najvažnije. Ovo je prvi serijski četverocilindrični motor sa električnim kompresorom. Ne vidim da je tu igdje spomenuto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...