Jump to content
neshaoct

Maserati Ghibli

Recommended Posts

maserati%20maseratina.jpg

Maserati je čvrsto odlučio da poveća svoje prodajne brojke. Kako bi mu to i pošlo za rukom, ovaj italijanski brend je izbacio ili planira da izbaci nekoliko noviteta.

Početkom meseca smo imali priliku da (bar na prvim zvaničnim slikama) vidimo novi Quattroporte, a poslednje glasine koje trenutno kruže kažu da ćemo i pre nego što smo se nadali videti i manju Maseratijevu limuzinu Ghibli.

Ako je verovati pisanju nekih stranih portala, novi Maserati Ghibli pojaviće se već na Salonu automobila u Ženevi sledećeg proleća. Ime Ghibli nije nikakav novitet u Maseratijevoj istoriji. Sada će ono biti okačeno na konkurenta BMW-u serije 5 i Mercedesovoj E klasi.

Kako je trenutno definitivno prerano za baratanje tehničkim podacima ovog noviteta, sve što preostaje jeste nagađanje šta će nam Maserati servirati. Jedna od špekulacija je da će ovaj novitet biti baziran na dorađenoj platformi Chryslera 300. Tu će se naći još komponenti iz Chryslerove ponude kao Pentastar V6 motor sa otprilike 390KS. Pored njega, ispod haube bi mogao da se krije i novi 3.8 litarski V8 sa 490KS koji za Fiat završava Ferrari.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati Ghibli već u aprilu?

maserati%20ghibli.jpg

Kako bi ostvario svoje ambiciozne planove o povećanju prodaje, Maserati će predstaviti više novih modela, a proširiće i svoju dilersku mrežu.

Sem što je prošlog meseca u Detroitu već predstavio novi Quattroporte, Maserati priprema i SUV model Levante (u formi koncepta Kubang predstavljen na Salonu u Frankfurtu 2011. godine), a takođe radi na sedanu koji će biti manji od pomenutog Quattroportea. Ovaj novi sedan će poneti ime Ghibli (razvijen pod kodnom oznakom M157), a po poslednjim vestima njegova premijera će biti održana u aprilu ove godine, i to na Salonu u Šangaju (prodaja se očekuje krajem ove godine)

Po ranijim informacijama, Ghibli će biti sedan dužine 490 cm u čijoj ponudi motora će između ostalog biti i jedan dizelaš. To je 3,0 litarski V6 turbo-dizelaš sa više od 300KS, a pored njega u paleti će biti dva benzinca: 3.0L V6 twin-turbo sa 385KS i 3.8L V8 twin-turbo sa 480KS.

Ghibli će dobiti ZF osmostepeni automatski menjač, a opciono će biti dostupan i sa 4x4 pogonom.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je Maserati Ghibli

maserati%20ghibli%201.jpg

Kako bi ostvario svoje ambiciozne planove o povećanju prodaje, Maserati će predstaviti više novih modela, a proširiće i svoju dilersku mrežu.

Sem što je u januaru na Salonu automobila u Detroitu već predstavio novi Quattroporte, Maserati najavljuje i SUV model Levante (u formi koncepta Kubang predstavljen na Salonu u Frankfurtu 2011. godine), a takođe je pripremio i sedan koji će biti manji od pomenutog Quattroportea.

maserati%20ghibli%2011.jpg

Ovaj novi sedan je poneo ime Ghibli (razvijen pod kodnom oznakom M157), a ovo su prve zvanične slike koje su se pojavile u javnosti i pre njegove premijere na predstojećem Salonu u Šangaju (prodaja se očekuje krajem ove godine).

maserati%20ghibli%20111.jpg

Dakle, Ghibli je sedan dužine 490 cm koji će između ostalog konkurisati modelima kao što su Audi A6, BMW serije 5 i Mercedes E klase.

maserati%20ghibli%2070.jpg

maserati%20ghibli%20701.jpg

U ponudi motora će između ostalog biti i jedan dizelaš. To je 3.0 litarski V6 turbo-dizelaš, a pored njega u paleti će na početku biti i 3.0 litarski V6 turbo benzinac u verzijama sa 330KS i 410KS. Kasnije stiže i V8 benzinac.

maserati%20ghibli%207.jpg

maserati%20ghibli%208.jpg

Ghibli je dobio i ZF osmostepeni automatski menjač, a opciono će biti dostupan i sa 4x4 pogonom.

maserati%20ghibli%2080.jpg

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maserati Ghibli predstavljen u Šangaju

 

maserati%206.jpg

 

Maserati je na Sajmu automobila u Šangaju predstavio svoj novi model Ghibli koji već nazivaju ''baby Quattroporte''. Ghibli je inače prvi Maserati koji je, pored poslovično sjajnog benzinskog motora, sada dobio i svoju dizel varijantu. Prilikom konstruisanja trolitarskog 6-cilindarskog dizela V konfiguracije pomogao je i bivši šef inženjeringa Ferrarija Paolo Martinelli.

 

maserati%20601111.jpg

 

Motor razvija 275KS i 600 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno da Ghibli od 0 do 100 km/h stigne za 6.3 sekunde. Prosečna deklarisana potrošnja goriva iznosi 6 litara na 100 kilometara, a emisija CO2 je manja od 160 g/km.

 

maserati%2060111.jpg

 

maserati%206011.jpg

 

Pored dizel motora Ghibli se nudi uz trolitarski V6 biturbo motor koji u slabijem izdanju nudi 330KS i 500 Nm obrtnog momenta. Uz prosečnu potrošnju od 9.6 litara na 100 kilometara, sa pogonom na zadnjim točkovima Ghibli od 0 do 100 km/h stiže za 5.6 sekundi. Isti motor u varijanti Ghibli S nudi 410KS i 550 Nm obrtnog momenta. Maksimalna brzina automobila iznosi 285 km/h, a od 0 do 100 km/h potrebno mu je samo 5 sekundi.

 

maserati%2060.jpg

 

Bez obzira na izbor motora, kupac uz Ghibli uvek dobija 8-stepeni ZF-ov automatski menjač. Osim na tržištu Velike Britanije, Ghibli će se moći dobiti i sa Q4 pogonom na sva četiri točka. U odnosu na veći Quattroporte, međuosovinsko rastojanje Ghiblija kraće je za 20, a ukupna dužina za 29 cm.

 

maserati%20601.jpg

 

Model Ghibli S je opremljen Brembo prednjim kočnicama sa šest klipova (diskovi 360 mm), dok su nazad čeljusti sa po četiri klipa uz diskove 350 mm. Ghibli se isporučuje sa 18-inčnim točkovima, a u opciji su 19, 20 i 21-inčni točkovi.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ovako bi izgledao Maserati Ghibli karavan

 

97941-maserati%20ghibli.jpg

 

Sveprisutni Theophilus Chin je objavio kompjutersku simulaciju potencijalne karavanske verzije nedavno lansiranog Maserati Ghiblija. Iako realizacija takvog projekta ima slabe izglede, Maserati bi ipak mogao promeniti svoju strategiju i lansirati praktičnu verziju svoje uzdanice budući da potražnja za snažnim karavanima itekako postoji, treba samo pogledati modele poput Audija RS6 Avanta ili karavanskog Mercedesa E63 AMG. Ferrarijev motor, Maseratijev nepogrešivi stajling i praktičnost jednog karavana mogli bi da budu prava kombinacija za postizanje velikog tržišnog uspeha. Odluka ostaje na čelnicima kompanije, a do tada možemo uživati u pogledu na kreaciju Teophilus China.

Inače, Maserati je nedavno objavio da namerava da lansira manji sportski dvosed koji bi se mogao pojaviti 2016. godine, a odbacio je glasine o mogućem superautomobilu baziranom na LaFerrariju.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne može Maserati zauvek da pravi 10.000 automobila godišnje, to je posao za Ferrari. ;)

''Spuštanje'' Maseratija je u konkretnom slučaju, za konkretnu klijentelu mnogo bolje nego ''dizanje'' Lancie, jer...direktori malih i srednjih preduzeća (klijentela serije 5, Audija A6...) će uvek razmisliti da li da kupe Maserati ili Audi...dok nema razmišljanja da li će za 40k ili 50k evra da kupi Lanciu ili Audi, ili Mercedes. Ne može klijentela biti samo Italija, a po Evropi se zna da takve firme, takva klijentela se samo šeta između Audija, Mercedesa i BMW-a...i sad im dolazi ovaj Maserati. Ime koje su oduvek želeli da imaju, da voze, ali nisu mogli ili hteli da daju 100k evra...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati za prvih devet meseci ove godine imao 22 500 porudžbina. 17 000 na kraju jula, 20 304 na kraju avgusta. Na top listi je Quattroporte sa 9000, drugi Ghibli 7 900 ostatak oko 5 600 Gran Cabrio & Turismo.

Zadnji rekord od 9000 prodatih vozila postavljen je 2008. g dok su prošle godine prodali oko 6300 kom. Plan je da se uvođenjem novih modela dostigne produkcija od 50 000 kom do 2015.god.

Fiat će u Maserati od 2011.-2014, godine uložiti oko 1,5 mlrd evra , najviše nade se polažu u novi SUV Levante i očekivanu produkciju 20 000- 25 000 kom.

Izjava CEO Harald Wester da se naše investicije (u nove modele) već isplaćuju , donose malo nade Fiat-u koji je prošle godine bio u gubitku od 700 mil evra (na evropskom tržištu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×