Jump to content
FAS Goran
simon39300

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - vibracije prilikom kretanja

Recommended Posts

aj da probam


aj da probam


Da li bi ti bilo teško da fotkaš taj deo gde se vidi zamajac?

Nema sanse slabo se vidi jbg rupa 5x5cm a smeta crevo od vode .Tacno sa gornje strane na zvonu ima crni plastivni cep


Da li bi ti bilo teško da fotkaš taj deo gde se vidi zamajac?


 

aj da probam


aj da probam


Da li bi ti bilo teško da fotkaš taj deo gde se vidi zamajac?

Nema sanse slabo se vidi jbg rupa 5x5cm a smeta crevo od vode .Tacno sa gornje strane na zvonu ima crni plastivni cep


Da li bi ti bilo teško da fotkaš taj deo gde se vidi zamajac?

 

20151220_185253.jpg


aj da probam


aj da probam


Da li bi ti bilo teško da fotkaš taj deo gde se vidi zamajac?

Nema sanse slabo se vidi jbg rupa 5x5cm a smeta crevo od vode .Tacno sa gornje strane na zvonu ima crni plastivni cep


Da li bi ti bilo teško da fotkaš taj deo gde se vidi zamajac?

 

aj da probam


aj da probam


Da li bi ti bilo teško da fotkaš taj deo gde se vidi zamajac?

Nema sanse slabo se vidi jbg rupa 5x5cm a smeta crevo od vode .Tacno sa gornje strane na zvonu ima crni plastivni cep


Da li bi ti bilo teško da fotkaš taj deo gde se vidi zamajac?

 

20151220_185253.jpg

evo kao nesto

Edited by Dragomir m

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/20/2015 at 5:41 PM, MS PK said:

Simptomi su i dan danas :D:D

Standardno, brunda unutra , trese zadnja tablica na leru.. :D

 

Pozdrav druze, da li si resio tresenje tablice? I moj poceo da ludi pre neki dan...:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je problem sto su uvek u redu kad se proveravaju pa vecina ljudi i ne zna da su problem nego misle "to je dizel, mora da drnda" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma drnda on i vise nego sto treba, ali sad i trese i bas tako kao sto kazes brunda i trese se tablica.Gledam slike po netu kako izgleda taj modifikovani nosac pa sve mislim takav je i kod mene.Kada sam kupio auto na nekom nazovi racunu je pisalo da su promenjeni donji nosaci.Ako cu da verujem ljudima da su ih promenili :mellow: , onda ova dva zezaju.

Edited by Milos Pozarevac

Share this post


Link to post
Share on other sites

DRugari , imam problem. Nekad pri polasku koliko lupa da je to čudo, a čini mi se kada je toplije malo slabioje tako reći bez lupanja, kad je ravno uspem nekako na kvačilo da ga suzbijem, ali na uzbrdici skoro uvek lupa. To je samo taj polazak sve ostalo normalo. Lepo se menjaju brzine, prima lepo gas, paučica za kvačilo je kako treba. Testirao ga ja nešto :) ,  na uzbrdici pođem, zatrese se, pustim gas i ide bez gasa na 850 obrtaja, tad nema da trese a ipak je nagub (košutnjak kod vrtića pionirski grad).

čuo sam se smajstorom da pogleda u subotu štaje, on kaže dizne. nije mi jasno, baš sam preneki dan gazio prema Meljaku malo jače 170-180 sve normalo, potrošnja tu negde u gradu oko 8l. Šta bi moglo da bude ??? :rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstor mi pominje dizne, a ja njemu nosače.

Videćemo u subotu.

Evo jutros sam krenuo sa prkinga bez gasa, nema nikakvo drhtanje, vibracije. Polazio na uzbrdici takođe bez drhtanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio juros kod majstora :) Korpa (odnosno ceo set) :(  Ali kaže majstor da je tek početak, nije toliko strašno, i da može još da se vozi. :)  Kaže i da mi malo višlja pedala (lamela) :( 

Ja nisam ni znao, ali meni je takvo kvačilo od kad sam uzeo auto (2014), pošto lepo se šalta, nema proklizavanja, ide ko BLESAV :) sve sam svaljivao na nosače motora :blink:

Inače set kvačila Sachs za Mareu 1,9 81kw jtd, sa ugradnjom 20000, ima i jeftinija varijanta  Valeo  16000  :cry:

Ali nek tera još godinu dan pa će ga menjamo ;)  Poklon za 2018 od :santa:  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nigde, to kad sam bio kod majstora i on mi reko za te cene (cena sa ugradnjom), nisam video na drugo mesto

 

Ovih dana ću videti kolike su cene, ne znam da li je ova cena, što mi reko majstor realna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam stavio Sachs pre 2,5 god. Tada je 10k bio Valeo, 14k Sachs i Luk. Od tada prešao 65k km i već mi se čini da je za zamenu. Nije hitno, kad bude malo više para. Ruke su standardno reda 50 evra. U međuvremenu sam svesno uradio remap. Prijatelj je posle remapa sahranio 3 seta Valeo tako da sam ga odmah otpisao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa izgledami da je to ta cena +/-, ai je to. Ja sam za skuplju varijantu  tj. Sachs. Ali to tamo, kao što rekoh gore 2018 :santa:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nisam ništa čačkao oko auta (remap), možda predhodni vlasnik, možda??

Remont može da dođe I on obzir, ali videću :ermm:

Zvaću od ponedeljka pa da vidim, nešto sam na blic sad pogledao, vidim da ima baš ozbiljnih firmi koje rade remont kvačila.

Ali nekako mi se najviše sviđa da dam majstoru auto i da ga sredi, i naravno da da garanciju (bar 60k-70k) :) 

Ovako on ili neki drugi majstor da skine set, pa drugi majstor da remontuje set, .... garancija postoji, ali može da bude ovaj nije dobro remontovao, ovaj nije lepo namestio.... Igranka za 20-30€ manje :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo JTD 1.9 85KW 2003.god.

Vidim dosta stara tema ali ne vidim konkretan odgovor nije niko napisao. Isti slučaj kod mene kad polazim prvom normalan gas i pustanje pedale kvačila osećaj da će da se pokida i motor i menjač zato polazim uz veći gas oko 1500 - 1800 obrtaja i odmah šaltanje u drugu i onda nema cimanja tako isto u bilo koja brzina prilikom šaltanja. Kada polazim drugom ništa sasvim normalno tako isto i u rikverc kad polazim mali gas i sve normalno. Kad pređem malo veću kilometražu auto putem ili bilo gde 50 i više pređenih kilometara sve ok. Neka i na prvo kretanje izjutra sve ok. Primetio sam kad je skoro bilo posledice na asfaltu isto sve ok malo točkovi proklizaju i nema cimanja i ludačkog podrhtavanja kao pod optetećenjem. Letos pre 5.000 km zamenjena lamela, obrađena korpa i nov hidro druk lager sve bilo ok do pre mesec dana. Zamajac ok nije imao lufta osim onog u granici nema da lupa motor šuška niti lupa niti zatrese prilikom gašenja. Svi nosači u dobrom stanju bez lufta jer i prilikom rada na leru motor što kažu stari majstori da napuniš punu čašu vode vršnu do prelivanja i staviš na motor nema da prolije. Čuo sam razne varijante raznih majstora problem od zamajca, korpe, lamele i druge stvari. Razmišljam da je do toga zar ne bi podrhtavao i  prilikom polaska u rikverc ili drugom brzinom, trećom, zašto nekad bude sasvim ok nekad da motor iskoči od podrhtavanja. Šta mislite može li biti do menjača u sistemu zubčanika onaj sistem ne znam kako se zove kad primera radi jedan točak se nađe na ledu ili blatu, a onaj drugi na suvom i umesto da povuče točak koji je na suvom ono šlajfuje i okreće onaj u blatu -  ledu. Može li biti tu problem? 

Tražim rešenje u problemu unapred jer nagađanja me ostavljaju bez auta više dana ujedno nisam pri parama jer me koštalo letos skoro 500 evrića servisi lamela, druk, majstor i ostali sitni delovi. 

Hvala na odgovoru ako ima. 

Pozdrav. 

Edited by DehanVP
Dodavanje godine proizvodnje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DehanVP

 

Pogledaj i ovu temu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41997-fiat-stilo-19-mjet-jtd-trese-vibracije/

 

Generalno, ne može biti da je sve provereno, sve je urađeno i opet problem. Ili nešto nije provereno, ili nije provereno kako treba.

Koliko sam razumeo nisu ti nigde gledali krst poluosovine...ako si već pročitao sve postove u temi na kojoj smo, baci pogled i na onu čiji link sam ti gore ostavio. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...