Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Tvrđave na točkovima

Recommended Posts

Blindirani INKAS Mercedes V klase

 

Ponuda kanadske kompanije INKAS, ovakav blindirani Mercedes V klase nudi zaštitu balističkog nivoa CEN BR6, uz ojačana vrata, pod i krov, kao i nova neprobojna stakla. Modifikovani su i oslanjanje i kočioni sistem, a tu su i run-flat gume. Unutrašnjost nudi sedišta sa masažom, grejanjem i ventilacijom, 7.0-inčni ekran infotainment sistema...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes 600 Pullman na prodaju za 240.000 evra

 

209260-Mercedes Pullman 03.jpg

 

Ako neko želi da se oseća kao šef Ministarstva spoljanih poslova Narodne Republike Kine, ovo je izvrsna prilika. Možete da kupite limuzinu Chena Yi koja je tu funkciju obavljao od 1958. do 1972. godine. Reč je o Mercedes-Benzu 600 Pullmanu iz 1965. godine. Loša vest je da, za razliku od političara Narodne Republike Kine, na njega morate da potrošite sopstveni novac. Prodavac bi želeo da dobije 285 hiljada dolara. Zauzvrat ćete dobiti jednu od najpoznatijih limuzina u istoriji automobila. Uz to, nakon profesionalne restauracije izvedene u Mercedes-Benz Classic Centru u Kaliforniji.

 

209259-Mercedes Pullman 02.jpg

 

Mercedes-Benz 600 je legendarni automobil. Luksuzna limuzina serije W100, koja se u Nemačkoj naziva ''Grosser'' (iz ''Der Grosse Mercedes''), proizvodila se dugi niz godina - od 1963. do 1981. godine.

 

209261-Mercedes Pullman 01.jpg

 

Osim Chen Yi, još slavnije osobe redovno su se vozile u ovakvim automobilima: Aristotel Onassis, Coco Chanel, David Bowie, Eric Clapton , Elizabeth Taylor, John Lennon i mnogi političari i diktatori poput Leonid Brežnjev, Tita, Idi Amin, Sadam Husseina i Mobutu Seko. Dovoljno?

 

Pullman je bila najskuplja verzija ''Grossera'' izrađena ručno i samo po narudžbini. Pozadi se nalaze dva reda sedišta okrenuta jedan prema drugom. Navodno su napravljena samo 304 Pullmana, a većina ih je pripadala poznatim ljudima. Krvava senka istorije koja stoji iza ovog automobila nije krivica Mercedesa. Najbogatiji na ovom svetu su jednostavno odabrali ono što je najbolje na tržištu. A Mercedes 600 Pullman imao je sva tehnička dostignuća tog vremena. Ispod duge haube Mercedesa 600 se nalazi V8 motor kapaciteta 6.3 litra i 250 KS. Razvijen je posebno za ovaj model, jer proizvođač iz Štutgarta u svom portfelju nije imao dovoljno snažnu pogonsku jedinicu.

 

Veličanstvene linije Mercedesa 600 je povukao jedan od najboljih dizajnera automobila, Paul Bracq. Njegova dela uključuju poznati Mercedes 280 SL ''Pagoda'', modele iz serije W108/109, W114/115 nemačke marke, kao i brzi TGV voz. Ovo je automobil koji možete kupiti na eBay-u. Prvi vlasnik ovog primerka nije predugo uživao u njemu. Ubrzo nakon kupovine, komunista je optužen za nelojalnost svojoj domovini tokom Kulturne revolucije, a Hunwejbini iz Crvene garde držali su ga u zatočeništvu. Formalno nije izgubio funkciju, ali lišen je stvarne moći i...Mercedesa. Pre nego što je postao ministar, Chen Yi je bio ugledni kineski vojskovođa, gradonačelnik Šangaja i maršal NRK. Njegov Mercedes 600 Pullman je prošao kroz mnoge ruke i bio je u vlasništvu različitih kompanija. Sada je na internet aukciji. 285 hiljada dolara je puno, ali zajedno sa izuzetnim automobilom se kupuje i komad moderne istorije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blindirani Ferrari 458 Speciale

 

ferrari blinda 458 003.jpg

 

Kompanija AddArmor se bavi blindiranim vozilima, a čak i vlasnici Ferrarija 458 Speciale mogu da dobiju ovu uslugu. Iako se blindirani automobili povezuju sa velikom težinom, u ovom slučaju nema takvih problema jer AddArmor ne pretvara Ferrari 458 Speciale u teški tenk.

 

209778-ferrari blinda 458 002.jpg

 

Automobil visokih performansi opremljen B4-nivoom paketom zaštite nije dovoljan da zaustavi hice teških mitraljeza, ali će definitivno pružiti zaštitu od npr. pištolja.

 

ferrari blinda 458 001.jpg

 

AddArmor nije samo zavario čelik na vrata, nego je koristio specijalni materijal koji je 10 puta čvršći od balističkog čelika, a uz to i 60% lakši. Zaštita dodaje samo nešto više od 70 kg na težinu vozila, ali treba uzeti u obzir činjenicu da se težina smanjuje zahvaljujući karbonskim komponentama i modifikovanom izduvnom sistemu koji uz to donosi i dodatnih 40 KS za 4.5 V8 motor. Kada se sve sabere i oduzme, blindirani Ferrari je svega tridesetak kilograma teži od običnog. Kompanija AddArmor svojim modifikacijama nudi dodatnu zaštitu koja je posebno korisna u delovima sveta gde postoji mogućnost krađe ovakvog automobila, a za svoj trud naplaćuje 28.000 dolara. Naravno, u slučaju potrebe se sve modifikacije mogu ukloniti i automobil može da se vrati u originalno stanje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Mercedes Elvisa Prislija iz 1969. godine

 

mercedes elvis 02.jpg

 

Prestižna limuzina je obeležila tri decenije, proizvodila se od 1963. do 1981. godine i u tom periodu je proizvedeno tek 2.677 primeraka. Većinu čini standardna limuzina kojih je proizvedeno preko dve hiljade, dok je značajno ređi bio kabriolet. U Titovoj ''ergeli'' su bila dva takva primerka.

 

mercedes elvis 01.jpg

 

Vratimo se Elvisu koga pamtimo po ljubavi prema Cadillacu, kao i sportskim modelima poput BMW-a 507.

Mercedes 600 je bio priča za sebe, a takvu krstaricu su imali samo odabrani. Dovoljno je reći da je cena ovakvog automobila, zavisno od želja kupaca, mogla da ide i do 600.000 nemačkih maraka. A to je i danas pravo bogatstvo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/3/2020 at 10:53 PM, neshaoct said:

testos.jpg Testosteeron video: BMW 760Li V12 B7 blinda

 

 

 

Kupljeno   :cool:

 

Kad budem imao prilike sam da ga provozam i uslikam, sledi detaljan opis. 

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites



Poslato sa ART-L29 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blindirani Hennessey VelociRaptor

 

Za zaštitu se pobrinula firma AddArmor pa Hennessey VelociRaptor pruža zaštitu protiv improvizovanih eksplozivnih naprava i metaka iz AK-47. Vozilo sada raspolaže sa 447 kW/600KS i od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za 4.2 sekunde. U paketu su između ostalog i izduvni sistem od nerđajućeg čelika, run-flat gume, modifikovano oslanjanje i kočioni sistem, dodatna svetla, sirene, sistem za komunikaciju...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novo rusko oklopno vozilo Lasok 4-P izgleda kao da je uzeto od Topalovića

 

Lasok 1.jpg

 

Čudno oblikovano novo oklopno vozilo ruske vojske, najblaže rečeno, jedinstvenog je oblika. Vozilo ''Lasok 4-P'', koje je podseća na nešto što bi pogrebno preduzeće Topalović koristilo, zamišljeno je da bude bacano iz vazduha jedinicama na frontu. Kako prenosi RTS, naručene specifikacije dovele su do jedinstvenog izgleda vozila, koje je planirano da bude transportovano vazduhom unutar skladišnog prostora Mi-8 (AMTSh) borbeno-transportnog helikoptera.

 

Osim po čudnom izgledu, vozilo se razlikuje od uobičajenih lakih guseničara i drugih terenskih vozila, koja se isporučuju putem vazduha. Šasija oblika latiničnog slova ''V'' svakako je bila vođena namerom zaštite posade od unapređenih eksplozivnih naprava i mina. To je takođe uticalo na dizan oštrih ivica. Još nije poznato od čega je tačno ''Lasok 4-P'' konstruisan, ali se čini da je delimično pokriven nekom vrstom sintetičkog materijala, koji verovatno služi kao izolacija u zimskim temperaturnim uslovima. Vozilo takođe ima i neku vrstu teretne pregrade pozadi. Za sada nije poznato da li će neko naoružanje biti namontirano na vozilo ili će imati samo transportnu funkciju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blindirani BMW X7

 

inkas x7 02.jpg

 

Još jedna ponuda iz kanadske kompanije INKAS, blindirani BMW X7 nudi zaštitu balističkog nivoa CEN BR6, uz ojačana vrata, pod i krov, kao i nova neprobojna stakla. Modifikovani su i oslanjanje i kočioni sistem, a tu su i sistem za stvaranje dimne zavese, sistem za filtraciju vazduha, sirene, rotacijska svetla...

 

inkas x7 01.jpg

 

Unutrašnjost nudi sedišta sa masažom, grejanjem i ventilacijom, infotainment sistem... Motor je 3.0 sa 340KS ili 4.4 Twin-turbo V8 sa 620KS (uvek u kombinaciji sa 8-stepenim automatikom i sa 4x4 pogonom).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Miloš i Lazar na specijalnom testu

 

Predrag Milojević, glavni i odgovorni za ova dva vozila, pojašnjava nam njihove specifikacije i mogućnosti:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blindirani INKAS Chevrolet Suburban

 

inkas chevrolet.jpg

 

Još jedna ponuda iz kanadske kompanije INKAS je ovaj blindirani Chevrolet Suburban, koji nudi zaštitu balističkog nivoa CEN 1063 BR 6 (zaštitia od AK-47 i od eksplozija DM51 ručnih granata).

Modifikovani su i oslanjanje i kočioni sistem, a tu su i neprobojna stakla, run-flat gume, sirene, interkom sistem, veliki LED ekran, premium audio sistem... Motori u ponudi su 3.0 šestocilindarski turbo-dizelaš sa 277KS i 624 Nm, pa 5.3 V8 sa 355KS i 519 Nm, kao i 6.2 V8 sa 420KS i 624 Nm.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tvrđava na točkovima u praksi

 

Evo primera kako jedno blindirano vozilo opravdava svoju cenu.

Pokušaj zaustavljanja i pljačke ovog vozila se dogodio u Južnoj Africi, vozilo je pogođeno sa desetinama metaka, ali nije probijeno. Jednako važan faktor zašto ovo razbojništvo nije uspelo je i vozač, koji je očigledno veoma dobro obučen i iskusan u poslu kojim se bavi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercarblondie.jpg SupercarBlondie: Brabus Invicto Mercedes G klase

 

Totalno blindiran, može da izdrži granate bačene na krov, ili ispod njega, felne i gume su mu otporne na metke takođe. Ima svoj poseban sistem za dotur svežeg vazduha u kabinu...i nije nastao tako što su dodavane ploče preko fabričke G klase, nego je kompletna kabina ustvari od starta pravljena sa pancirnim čelikom kao što se to radi kod vojnih oklopnih vozila:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oklopni SVI Max 3 Troopy baziran na Toyoti Land Cruiser

 

svi 04.jpg

 

Južnoafrička kompanija SVI Engineering, koja je specijalizovana za blindirana, odnosno oklopna vozila, predstavila je naslednika modela Max 3 koji smo videli prošle godine. Dok je prethodni model bio praktično kamionet, SVI je sada pripremio vozilo za više namena koje može da prevozi do osam putnika. Radi se o modelu SVI Max 3 Troopy otpornom na metke, koji je baziran na Toyoti Land Cruiser (70 Series).

 

svi 03.jpg

 

Iako će mnogi pomisliti da se radi o vojnom vozilu, SVI je proizveo civilnu verziju vozila bez dodataka za puške i tešku artiljeriju. Zato vozilu nije potrebna dozvola južnoafričkog nacionalnog komiteta za kontrolu oružja NCACC, pa se može koristiti za različite svrhe, od razbijanja protesta, pružanja bezbednosti, usluga za konvoje i drugo.

 

svi 02.jpg

 

Max 3 Troopy ima oklopne ploče napravljene od čelika, koje pružaju EN1063 BR6 zaštitu. To znači da vozilo može da izdrži vatru automatskih pušaka, kao i eksplozije te protivpešadijske mine.

 

svi 01.jpg

 

Ispod haube se nalazi 4.5 V8 turbo-dizel koji razvija 202 KS i 430 Nm obrtnog momenta, a maksimalna brzina iznosi 140 km/h. Nosivost je povećana, poboljšano je oslanjanje, a osnovna cena iznosi 105.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Zver'' prelazi na struju? Američki predsednik razmišlja o novom službenom vozilu

 

trump cadillac.jpg

 

Sekretarica za medije Bele kuće Džen Psaki je novinarima rekla da predsednik Bajden želi što pre električne automobile u svojoj floti. ''To je sigurno nešto o čemu je predsednik govorio. To je zaista jedan od njegovih ciljeva'', rekla je Psaki. Naglasila je da se razmišlja o elektrifikaciji predsedničkog automobila, Zveri ili The Beasta, koji je sada dizelaš.

 

Konstruisanje električnog predsedničkog automobila biće veliki izazov. Limuzina je najteže oklopljeni putnički automobil na svetu. To mu podiže masu na više od 8 tona. Da bi dobio dovoljan električni domet, predsednički automobil bi trebalo da ima ogroman paket baterija - ako se i pronađe dovoljno prostora za ugradnju. Inače, Zver je nastala na podvozju pick-upa, a za proizvodnju je zadužen General Motors. Bajden je nekoliko puta rekao da na području električnih vozila želi pobediti u konkurenciji sa Kinom. Uznemiren je što se 80% proizvodnih kapaciteta baterija sada nalazi u Kini. Ekspanzija električnih automobila je deo njegove privredno-energetske strategije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blindirani Inkas Cadillac Escalade

 

inkas cadillac 03.jpg

 

Kao baza je poslužio Cadillac Escalade modelske godine 2021. a delo je kanadske firme Inkas, specijalizovane za blindirana vozila. Blindirani Inkas Cadillac Escalade zadovoljava BR6 norme, pa nudi zaštitu i od pušaka kalibra 7.62mm.

 

inkas cadillac 02.jpg

 

Vozilo ima i runflat gume, modifikovano oslanjanje i kočnice, sirene, a pozadi nudi sav mogući komfor (koža, mini bar, multimedia sistem, Apple CarPlay i Android Auto, surround sound sistem, posebno osvetljenje, kožna sedišta).

 

inkas cadillac 01.jpg

 

U ponudi su 6.2 benzinski V8 motor sa 420KS i 10-stepenim automatskim menjačem (opciono sa 4x4 pogonom), kao i 3.0 turbo-dizel agregat.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapadni mediji uporedili neranjivost Putinovog Aurusa i Bajdenovog Cadillac-a
 

kortez 23.jpg

 

Na samit u Ženevi predsednici Rusije i Amerike, Vladimir Putin i Džo Bajden, stigli su svaki sa svojom pratnjom u blindiranim i neprobojnim limuzinama Aurus i Cadillac, opremljenim tajnim uređajima. Britanski tabloid Daily Mail pokušao je da utvrdi koji je automobil moćniji.

 

''Predsednik Amerike stigao je u svom Cadillacu pod imenom ''Zver'' koji vredi 1.5 miliona dolara i može se pohvaliti kamerama za noćno osmatranje, topovima sa suzavcem i oklopom debelim 20 centimetara. Njegova vrata su teška kao kod aviona Boing 757, a njegove gume ne mogu biti probijene. U unutrašnjosti ''Zveri'' predsednik na raspolaganju ima ugrađen savremeni sistem za komunikaciju, a čitav auto je težak oko devet tona'', ističe list. Nabrajajući dodatke automobila američkog lidera list navodi da je njegovo vozilo opremljeno bezbednosnim sistemom za dovod kiseonika i rezervom predsednikove krvi za slučaj vanredne situacije. ''Zver'' može da izdrži hemijski i biološki napad, kao i pucnjeve i eksplozije, a za njegovu šasiju se kaže da je neuništiva. Navodi se da su mu prozori debeli 7.6 centimetara, a kombinovani oklop od čelika i keramike ima debljinu od 20 centimetara.

''U zadnjem delu vozila šef Bele kuće je sa društvom koje može da broji do četiri putnika odvojen od vozača staklenom pregradom. Predsednik Amerike je jedini koji može pritiskom na dugme da spusti pregradu'', navodi tabloid. Na zadnjim sedištima postoji satelitski telefon sa direktnom vezom sa potpredsednicom Kamalom Haris i Pentagonom. A rezervoar sa gorivom je blindiran i pun specijalne pene koja sprečava eksploziju čak i u slučaju direktnog pogotka. Šasija automobila koju je proizveo General Motors napravljena je od čelika, a karoserija je kombinacije čelika, aluminijuma, titanijuma i keramike.

 

''Ruski predsednik se takođe može pohvaliti jedinstvenom blindirnom limuzinom, u kojoj će, kako se tvrdi, putnici biti bezbedni čak i pod vodom'', piše DailyMail. ''Aurus (model Senat) namenjen za čelnike države ruskog automobilskog brenda klase deluks Državnog naučnog centra NAMI poseduje motor V8 od 4.4 litre sa 598 konjskih snaga.'' Senat ruskog predsednika je dug 6.6 metara, težak 6.5 tona, opremljen hibridnom vučom i automatskim menjačem sa 9 brzina, sa pogonom na sva četiri točka. ''Navodi se da NAMI radi na još moćnijem modelu koji će imati motor V-12 od 6.6 litara sa 857 konjskih snaga. Model Senata za širu javnost, čiji spoljni izgled je očigledno inspirisan britanskim Rolls-Royce, proizvodi kompanija sa velikim udelom državnog vlasništva. Kupca će on koštati 18 miliona rubalja odnosno 245 hiljada dolara'', navodi se u članku. U njemu je ističe da je ''model za Putina znatno skuplji, s obzirom na sve dodatke i sredstva bezbednosti'', ali da se o njemu malo zna.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je najmanje oklopno vozilo

 

tata mbpv.jpg

 

Tata Motors već nepunu deceniju nudi MBPV, odnosno Micro Bullet-Proof Vehicle. Radi se o borbenom vozilu namenjenom borbi u zatvorenim prostorima. Da, dobro ste pročitali, ovo vozilo ide tamo gde klasično borbeno vozilo ne staje. Ako pomislite na aerodrome, železničke stanice, šoping-centre i slične objekte ova ideja postaje puno jasnija i logičnija.

 

MBPV ima sve što je potrebno za uspešnu borbu i neutralizaciju neprijatelja. Pre svega se radi o vozilu minijaturnih dimenzija što omogućava odlične manevarske karakteristike. Na sve dodajte mogućnost zakretanja sva četiri točka i malu masu, pa dobijate odličnu bazu za nezaustavljivo vozilo spremno da se penje i uz stepenice. Tačka na i su zaštitni paneli koji štite od pešadijskog naoružanja. Sa druge strane putnici, odnosno vojnici mogu da dgovore u svakom smeru zahvaljujući za to predviđenim puškarnicama. Ugrađeni prozori garantuju preglednost okoline na svih 360 stepeni. Vozilo ima još jednu prednost, a to je nečujni električni pogon, pa lako može da se prišunja u neposrednu blizinu neprijatelja.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restaurirani Mercedes Pullman vredan 2.3 miliona evra

 

216277-pullman 4.jpg

 

Potpuno restaurirani primerak limuzine Mercedes W100 Pullman 600 pojavio se na tržištu tražeći novog vlasnika. Radi se o limuzini predstavljenoj 1963. godine na Sajmu automobila u Frankfurtu, koja je odmah postala senzacija. Limuzina je šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog veka predstavljala vrhunski luksuz nemačkog brenda. Primerak specijalne limuzine koji je prikazan na fotografijama proizveden je 1975. godine za kupca iz Libana, lakiran je u antracit sivu boju, dok je unutrašnjost presvučena plavom kožom. Limuzina se sada ponuđena na prodaju po ceni od 2.3 miliona evra.

 

216278-pullman 3.jpg

 

Mercedes-Benz Classic je kupio limuzinu u Malagi 2007. godine te je započeo dug i detaljan proces restauracije. Na zahtev kupca limuzina je rastavljena i restaurirana u fabričko stanje. Karoserija je dovedena u savršeno stanje i lakirana u Mercedesovom postrojenju u Štutgartu. Šasija, motor, menjač i druge ključne komponente takođe su restaurirane.

 

216279-pullman 2.jpg

 

Unutrašnjost je unikatna i napravljena specijalno za ovu limuzinu, a sadrži i neke elemente moderne Maybach serije. U ovom slučaju to znači stakleni krov, infotainment sistem s ekranom osetljivim na dodir, panel koji pritiskom na dugme razdvaja deo za vozača i putnike na zadnjim sedištima, kao i prednje i zadnje kamere za sigurnije manevrisanje.

 

pullman 1.jpg

 

Sedišta su dizajnirana na osnovu modernih Maybachovih sedišta i hidraulički su prilagodljiva. Zadnja imaju originalni prenosni frižider, sklopive stolove i ostavu za šampanjac. Klima uređaj je takođe unapređen. Limuzinu pokreće 6.3 V8 motor koji razvija 250KS i koji je uparen sa automatskim menjačem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blindirani Mercedes S 680 Guard 4Matic

 

216709-mercedes guard 03.jpg

 

U paleti nove Mercedesove S klase se sada nalazi i njena blindirana verzija. To je Mercedes S 680 Guard 4Matic, namenjen biznisimenima, šefovima država i poznatim ličnostima, baziran na S klasi sa dužim međuosovinskim rastojanjem.

 

216710-mercedes guard 02.jpg

 

Automobil je sa VR10 nivoom zaštite, uz polikarbonatno staklo debljine 1 cm, zaštićeni deo za putnike, run-flat gume, sistem za gašenje požara, sistem za zaštitu putnika od dima ili gasa...

 

216711-mercedes guard 01.jpg

 

Unutrašnjost je ista kao i kod standardne S klase (premium koža, drvo...), na raspolaganju je u konfiguraciji sa četiri ili pet sedišta, a tu je i frižider. Pod haubom je 6.0 twin-turbo V12 motor sa 612KS i 830 Nm, uz 9-stepeni automatikk i pogon na sva četiri točka. Mercedes je za S 680 Guard 4Matic odredio cenu od tačno 500.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Američka vlada će jedan SUV platiti 3.6 miliona dolara

 

218227-chevrolet suburban.jpg

 

GM će u sledeće dve godine napraviti 10 Suburbana po narudžbini u sklopu razvojnog ugovora vrednog 36.4 miliona dolara. Oni će se proizvoditi za Diplomatsku sigurnosnu službu (DSS).

 

Ako vam 3.64 miliona dolara po Suburbanu zvuči malo previše, GM Defense kaže da ovi SUV-ovi zahtevaju novu i jedinstvenu šasiju na karoseriji koja je posebno dizajnirana da podrži povećane zahteve državnih vozila za većom nosivošću i većom težinom vozila. Naravno, svi će biti oklopljeni i nosiće naoružanje. ''Oduševljeni smo razvojem potpuno integrisanog, namenski napravljenog HD Suburbana u partnerstvu sa američkim State Departmentom'', rekao je Steve duMont, predsednik GM Defensea. Nakon završetka prvih deset primeraka odeljenje očekuje da će uslediti još jedan ugovor prema kojem će proizvesti otprilike 200 HD Suburbana godišnje tokom devet godina, počevši od maja 2023. godine. Iako GM Defense nije jasno razjasnio način pogona, Bajdenova administracija je rekla da se ulaže u elektrifikaciju savezne flote. Biće zanimljivo videti da li će to uključivati i ova vozila jer GM Defense je razvio i električna i vozila na vodonik.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Crvena zastava'' je dobila prednost u odnosu na Mercedes

 

cz003.jpg

 

Proizvođač Hongqi čije ime u prevodu znači ''Crvena zastava'' stoji iza zvanične limuzine kineskog predsednika. Hongqi L5 je moderna verzija limuzine koja predstavlja omaž prethodnom, retro modelu ove kompanije, a predsednik Kine Si Đinping trenutno je najveći promoter ovog vozila koje je postalo klasa za sebe. Prilikom posete Indiji pre dve godine, kineski predsednik je odlučio da putuje u turistički grad Mamalapuram drumom umesto helikopterom, za razliku od svog indijskog kolege Modija. Si je put od 57 kilometara prešao u automobilu Hongqi (Hongći), koji je baš tog dana izašao na svetlost svetske pozornice, iako istorijat proizvođača ovih automobila nije od juče. To se sasvim sigurno ne bi dogodilo da ne postoji faktički nepisano pravilo po kome kineski državnici ne putuju helikopterom, već isključivo automobilom ili avionom. Čak i kada je prisustvovao multilateralnim sastancima, poput G20, predsednik Si je izbegavao upotrebu helikoptera, a da je ovo zaista praksa potvrđivali su tokom godina i brojni kineski zvaničnici.

 

Si Đinping, najmoćniji lider u Kini nakon Mao Cedunga, sa izgledima da doživotno ostane na vlasti nakon ustavnog amandmana iz 2018. kojim je uklonjeno pravilo o dva predsednička mandata, uveo je praksu korišćenja limuzine Hongqi, slično kao što američki predsednik putuje u specijalizovanom Cadillacu čiji je nadimak ''Zver''. Prvi put je Si koristio ovaj automobil tokom državne posete Novom Zelandu 2014. godine, i to dve verzije automobila L5. Ista limuzine, otporne na metke, prevozila ga je i tokom turneje po jugoistočnoj Aziji i Pacifiku aprila 2019. godine. Ovaj potez je viđen kao pokušaj da se kineska marka promoviše na međunarodnoj sceni, u skladu sa Sijevom direktivom iz 2012. po kojoj kadrovi Komunističke partije trebaju da daju prednost domaćim vozilima u odnosu na inostrane. Na ovu odluku uticaj je sasvim sigurno imao i američki predsednički Cadillac poznatiji kao ''Beast'', ''Cadillac One'', odnosno ''First Car'' (sa cenom od 1.5 miliona dolara, i težinom od čak 9.100kg u svojoj najgabaritnijoj verziji).

 

cz001.jpg

 

Su Hao, profesor na kineskom Univerzitetu za inostrane poslove u Pekingu, rekao je za jedan kineski radio da će odabir limuzine brenda Hongqi za prevoz Sija verovatno biti deo napora da se skrene pažnja na međunarodnoj sceni na ovu kinesku kompaniju. Sa istim entuzijazmom i naporima predsednik Si nastavio je i prošle godine kada je apostrofirao imperativ ambicije jačanja nacionalnih marki automobila u Kini, priznajući da je ta grana u svetu izuzetno kompetetivna. ''Moramo da imamo jezgro i ključne tehnologije u svojim rukama, ambiciju da ojačamo naše nacionalne marke automobila, u industriji sa stalnim razvojem u digitalizaciji i automtizaciji, što je za nas izazov, ujedno i prilika'', izjavio je tada Si. Ove opaske tada su došle u jeku sve veće kontrole kineske tehnologije od strane Amerike  i njenih saveznika, u svitanje pogoršavanja trgovinskih odnosa super sila.

 

Hongqi, tradicionalni ideološki simbol Komunističke partije Kine, marka je luksuznih automobila koju je 1958. godine pokrenula grupacija China First Auto Works. Ime ima jasnu simboliku - Crvena zastava. Najstarija kineska marka putničkih automobila, dugo je bila službeno vozilo visokih vladinih zvaničnika i gostujućih uglednika u Kini. Mao Cedung je koristio tokom istorijske posete predsednika Amerike Ričarda Niksona Kini sedamdesetih. Ali počev od devedesetih godina prošlog veka, marka je postala nepopularna jer su kineski lideri prešli na upotrebu uvoznih vozila, trenda koji je trajao sve to Sijevog govora 2012, nakog kojeg je kineski ministar inostranih poslova Vang Ži momentalno seo u Hongqi H7, dajući primer ostalim članovima partije.

 

Hongqi L5 je zvanični državni automobil Kine, koji koristi generalni sekretar Komunističke partije Si Đinping. To je veliki luksuzni automobil u retro stilu čiji je dizajn inspirisan modelom Hongqi CA770, koji je imao pogon na 5.6 V8 motor sa 215 KS američke kompanije Chrysler. Njegova proizvodnja je trajala od 1966. do 1981, a proizvedeno je samo 847 primeraka.

 

cz002.jpg

 

Inače, postoje tri varijante modela L5: za vladu, verzija za parade, a treća verzija je ona civilna.

L5 je prvi put predstavljen 2013. godine na sajmu automobila u Šangaju, a poznat je po tome što je trenutno najskuplji automobil kineske proizvodnje koji je ikada bio dostupan za kupovinu - cena mu je 5 miliona juana (800.000 dolara). Namenjen je milijarderima, biznismenima i zvezdama iz sveta šou biznisa koji žele da potenciraju svoju pripadnost Kini. Više nego bilo koji drugi lokalni brend Hongqi je blisko povezan sa Kinom, a vlasnici su na to jako ponosni. Ovaj sedan je u ponudi trenutno isključivo u Kini, iako je svojevremeno viđen i u Belorusiji, gde je stigao kao donacija i gde ga je beloruska vojska koristila kao automobil za parade (prvi put na Paradi pobede u Minsku 2015.).

 

Hongqi je 2016. najavio V8 verziju L5, sa 4.0 twinturbo V8 motorom koji proizvodi 381 KS i osmostepenim automatikom. Model V12 je označen kao CA7600, a verzija V8 kao CA7400. CA7400 je inače predstavljen 2017. godine. Hongqi L5 je prilično veliki automobil, dužine 5.55 metara, širine nešto više od dva metra, visine 1.5 metara i međuosovinskog rastojanja od 3.4 metra. Poređenja radi, aktuelni Mercedes-Maybach S600 dug je 5.2 metra. L5 je takođe veoma težak, čak i civilnoj verziji bez oklopa - neverovatnih 3.150 kilograma, u poređenju sa ''samo'' 2.390 kilograma limuzine Mercedes-Maybach. Motor, koji ima nimalo lak zadatak da ovu težinu iznese je 6.0 V12 sa 408KS/550Nm, dok je menjač šestostepeni automatski, a snaga se prenosi na sva četiri točka. Kompanija Hongqi nije navela maksimalnu brzinu i ubrzanje, verovatno zato što one ne bi bile preterano reprezentativne. Potrošnja je takođe misterija, ali možemo da pretpostavimo da ovaj automobil često posećuje benzinsku pumpu. Srećom, rezervoar za gorivo ima kapacitet od 105 litara.

 

Unutrašnjost je obložena panelima od ružinog drveta, dok su sedišta presvučena krem belom kožom. Centralno postavljena instrument tabla je potpuno digitalna veličine 40 centimetara, sa donjim ekranom od 20 cm osetljivim na dodir koji je multifinkcionalan i obuhvata razne funkcije, od klime do satelitske navigacije. Logo na sredini volana je zlatni suncokret. U kineskoj simbolici suncokret predstavlja dug život i sreću. Hongqi koristi taj simbol već neko vreme,a tu su i mali logotipi suncokreta na sredini točkova. Zadnji deo vozila nudi sav luksuz koji bi jedna predsednička limuzina trebalo da ima, uključujući 1.1 metar prostora za noge, bež tepihe i zabavni sistem na zadnjim sedištima sa televizorom i Bose ozvučenjem. Zanimljivo je da je Hongqi L5 takođe opremljen CD plejerom sa šest diskova, što je prava retkost na savremenim automobilima, dok prtljažnik deluje ogromno. Na kraju, Hongqi L5 bi na tržištu trebalo da se takmiči sa automobilima marki Bentley i Rolls-Royce, mada se u stvarnosti uopšte i ne takmiči - toliko je redak i jedinstven da predstavlja klasu za sebe.

 

preuzeto sa - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blindirani Klassen Rolls-Royce Cullinan

 

Pruža CEN 1063 Level BR6 nivo zaštite, a cena vozila iznosi 833.000 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Personalni tenk kao igračka za bogate vredna 345.000 evra

 

howe 03.jpg

 

Oni koji imaju duboke džepove i u potrazi su za vozilom koje koristi gusenice umesto točkova sada imaju savršeno rešenje. Reč je o vozilu Howe&Howe Ripshaw EV3-F4 Personal Recreational Tank koje izgleda poput tenka, ali koje nema naoružanje. Ipak, vozilo izgleda robusno i impresivno, zabavno je za vožnju, a to zadovoljstvo košta 345.000 evra. Novog vlasnika će dobiti na aukciji kuće Hemmings Auctions.

 

howe 02.jpg

 

Vozilo je proizvod kompanije Howe&Howe iz Mainea, koja je poznata po proizvodnji tenkova bez posade za različite vojne, borbene i policijske svrhe. Vozilo ima čvrsti čelični egzoskelet i nudi dovoljno mesta za četiri osobe. Teško je više od 4.5 tona, klirens iznosi gotovo 60 cm, a radijus okretanja 2.43 m.

 

howe 01.jpg

 

Vožnja je za putnike prilično udobna zahvaljujući King amortizerima, a gusenice su napravljene od polietilena ultravisoke molekularne mase i same se podmazuju da se nikada ne bi zaglavile. Pored pomenutog zavarenog čeličnog egzoskeleta, vozilo je opremljeno snažnim LED svetlima, infracrvenom tehnologijom, FLIR kamerom i vitlom. Vodootporne kutije za teret postavljene su nazad i namenjene su čuvanju namirnica. U unutrašnjosti vozilo izgleda poput kombinacije nemačke limuzine i borbenog aviona F-16, dok su napred grejana kožna Recaro sportska sedišta. Takođe, tu je Bose interkom sistem, dva 12-inčna Garmin ekrana osetljiva na dodir koji prikazuju ono što snimaju kamere u okruženju, a postoji i opcija ugradnje noćnih kamera. Za pokretanje vozila se koristi Safe-T-Lock digitalni taster.

 

Ripshaw EV3-F4 pokreće 6.6 Duramax turbodizelski V8 motor koji je tjunirala kompanija Pacific Performance Engineering iz Kalifornije, tako da sada razvija 800 KS i 2.034 Nm obrtnog momenta. Motor je uparen sa petostepenim Allison ekstremno izdržljivim menjačem, a omogućava maksimalnu brzinu od 90 km/h. To znači da je Ripshaw najbrže vozilo sa dvostrukim gusenicama. Proizvedeno je svega 5 primeraka vozila, a ovaj primerak je prešao samo nekoliko stotina kilometara. Prodaje se sa dodatnim setom gusenica i paketom rezervnih delova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je Karlmann King - SUV koji košta skoro 2 miliona evra

 

kk01.jpg

 

Ali, ako štiklirate sve opcije koje auto podržava, ode mu cena za još milion evra gore.

Na prvi pogled, automobil izgleda kao SUV verzija Batmobila. Prema službenoj web stranici, Karlmann zapošljava 1.800 ljudi koji rade sa jedinstvenim ciljem isporuke visoko prilagođene verzije vozila kako bi automobil po vašim željama zapravo bio uinikat. Svaka porudžbina počinje sa šasijom Forda F-150, pouzdanog imena u segmentu velikih pick-upova. Karlmann se ne trudi puno petljati sa komponentama vešanja ili menjačem, a za pokretanje njegovog Kinga koristi 6.8 V10 motor.

 

kk02.jpg

 

Ono što Karlmann nudi je unikatni dzajn koji podseća na stealth avione. Za korisnike koji se imaju razloga bojati, Karlmann osigurava otpornost na metke, koja je na spisku dodatne opreme. Sa samo dva zadnja sedišta nudi i puno prostora za noge. Plišani enterijer se može pohvaliti i ambijentalnim osvetljenjem, zvezdnaim nebom, izvlačećim stolovima i šankom za šampanjac za opuštanje dok uživate u vožnji. Ako van treba malo kafe tu je i aparat za kafu, ili PlayStation, da potrošite malo vremena dok ne stignete na odredište. Sve se može kontrolisati putem daljinskog upravljača sa dispejem osetljivim na dodir. Sve zajedno, cena Karlmann Kinga može završiti na oko 3 miliona evra.

 

kk03.jpg

 

Sa velikom masom ovo vozilo može ići do 140 km/h, ali kada se potroše ovolike pare na automobil otporan na metke verovatno vam se nigde i ne žuri. Na kraju, gledajući sve - niko ga neće moći optužiti da je lep. Ali, davno su ljudi rekli da je lepota u očima posmatrača...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...