FoxX 0 Posted November 9, 2012 Menjao sam danas ulje,rekoh hajde da obradujem menjac posto ko zna da li je ikad menjano,barem ne u protekle 4 godine kako je kod mene. gde god da sam pogledao po netu za kolicinu i oznaku,kaze:2.5 litre i sintetika 75-90,to im je taj neki standard. odem u radnju,proverimo po katalogu,to su te iste informacije,uzmem 3 kile ulja,ajd u garazu,odvijem oba cepa,ispustim staro ulje,sacekam malo da budem siguran,krenem da sipnem novo i na 1.5 litara krene da preliva na cepu sa strane,sto znaci da je pun.e sad,dal' sam ja lud,ili ima nekih varijacija u tim menjacima?kazu mi da je 2.5 litara previse za mali auto,mada po katalogu i svemu,toliko staje..a opet,kazu da je 1.5 litara malo ulja u menjac. (majstori koji su se nasli u radnji) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted November 10, 2012 Meni je u kombijima( Dukato) 1,9tdi, 2,5tdi i 2,8jtd stajalo po 2,8l ulja u menjac. U fabrickoj knjizi za punto mk2 1,2benz pise mislim da staje 1,8l koliko se secam. Moguce da je greska u tim katalozima, secam se kada sam prvi put menjao ulje u motoru u ovom mom 1,9tdi, pitam u radnji koliko staje, oni kazu po katalogu 6l, a kod majstora se ispostavi da staje jedva 3,4l sa filterom. 1 Denis891 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
FoxX 0 Posted November 10, 2012 moguce je da ima neke greske,ali evo i danas sam pretrazio pa jos nekim forumima,sajtovima i to, i 2.4 litre stoji svuda.mada sam pronasao neke postove vezane za pande,isti bi to menjaci trebalo da su,i na nekim staje manje nego sto je naglaseno fabricki.proverio sam i posle nekog vremena ponovo ulje posto nisam zavio cep do kraja,cim ga skinem,ulje izlazi napolje.mislio sam mozda mu treba neko vreme da se slegne ili sta vec,ali eto nije. to je to.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 10, 2012 ...kazu da je 1.5 litara malo ulja u menjac. (majstori koji su se nasli u radnji)Loše kažu.http://www.fiat-lanc...showtopic=33480Npr:- Fiat Grande PuntoAllestimento: 1.2Motore: 199A4000Cambio e differenziale: Tutela Car Technyx - 1,5 L- Fiat MareaAllestimento: 1.9 JTD 110CVCambio e differenziale: Tutela Car ZC 75 Synth. - 1,5 L- Fiat PuntoAllestimento: 1.2 8vMotore: 188A4000Cambio e differenziale: Tutela Car Technyx - 1,65 L Quote Share this post Link to post Share on other sites
FoxX 0 Posted November 10, 2012 eto..nadje covek informacije..dobro,barem mi je sada mirna glava.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted November 10, 2012 Za zabare informacije prave informacije samo ovde mozes da nadjes! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gringi 0 Posted May 1, 2017 Eto nađem ti se juče u sličnoj (ali i malo goroj) situaciji kao FoxX pre četiri i po godine. Kupim 3 litra ulja za menjač (jer po katalogu - jelte - ide 2.4L), i iz menjača istočim 1.6L a naspem novog 1.3L. Možete zamisliti moje zaprepašćenje. Vaši postovi ovde su mi otklonili sumnju što se tiče količine. Ali evo tri pitanja koja imam: 1. Desio mi se drugi problem. Iz menjača istočim takoreći belo ulje, odnosno svetlo krem boje. Kao da je bilo vode u menjaču. Pojma nemam odakle voda u njemu. Auto sam kupio polovan pre 7 godina. Nisam imao problema sa menjačem, ulje sam hteo da promenim čisto zbog toga da počastim mališana. Ako neko zna šta se moglo desiti i kako da proverim postoji li neki kvar - da li neka rupa gde ulazi voda od spolja ili iz sistema za hlađenje...?! 2. I sad nešto što ne ide u prilog ovoj priči o količini ulja u menjaču - ja kad sam nasuo novo ulje, i provozao auto 5-6 km, i kad sam odvrnuo čep za dolivanje i proveru - iz menjača počne da curi opet BELO ulje. Potpuno iste boje (samo od prstima malo masnije). Meni to liči kao da je onda u menjaču ostalo pola količine starog ulja i ja sam dolio novo, i to kad se izmešalo, postalo sve belo. Inače da su istočenih 1.6L belog starog ulja bili svo ulje što je bilo u menjaču, onda mislim da ne bi moglo ovo novo ulje da pobeli tako odmah od mešanja samo sa onim uljem koje je eventualno ostalo po zupčanicima i zidovima menjača. Ne bi moglo 50 ml da zaprlja 1.3L, zar ne? I sad sumnjam da je zapremina menjača ipak 2.4L, da može da se istoči samo 1.6L, a da 0.8L ostaje negde po džepovima i udubljenjima. 3. I to možda ne bi bilo vidljivo i ne bi stvaralo problem ljudima koji menjaju ulje redovnije i kojima staro ulje koje ostaje u menjaču izgubi samo viskozitet. Ali ja moram da isperem menjač od ulja izmešanog sa vodom. Kako to da uradim, kad se u njemu stalno zadržava trećina količina starog ulja? A da ne rastavljam menjač? Unapred hvala svakome na pomoći i bilo kakvom savetu ili razmišljanju na temu!!! Svaka ideja će mi dobro doći! Quote Share this post Link to post Share on other sites