Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
lomisa

Tipo 1.4 i.e. - ima li ventil povratnih para iz kartera?

Recommended Posts

Ima li Fiat Tipo Pcv Ventl.Model 1.4 ie 93 godiste.Kod mene je otkaceno crevo Ibera pa ne znam da li je i ventil bio na njemu.Ako nema moze li se ugraditi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ventil povratnih para iz kartera , obicno se nalazi negde kod poklopca ventila, a funkcija mu je da propusta te pare nazad u usis pod odgovarajucim vakumom da tako da sagore.Ventil ima u sebi jedan kliipic koji pod vakumom otvara ventil koji je spojen crijevom sa usisom.Nalazi se na iberu i kontrolise pritisak para iz kartera.Imaju ga neki fordovi,toyote....

cvv5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok.Moze li da se crevo prikaci bez tog zicanog filtera.Mehanicar je cistio to crevo I bacio ga.Mislim da ta spirala u crevu sluzi i da spreci pojavu plamena....tako nesto...Malo duvka na iberu-Nema ulja i dima.Imam plin.Da li da ostavim otkaceno iber crevo-Da ga ne vracam na kuciste!?

Edited by lomisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam isti ovakav karburator zanima me za shta je okrugla bela stvar u gornjem desnom uglu ulaz na koji ide ovo crno crevo je pukao i to jedva stoji je ima neku preteranu funkciju?

cxc11.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ovako izgleda Iber crevo? Mislim ima li dva dela.Ako se deblje crevo kaci na kuciste filtera vazduha,cemu sluzi ovo tanje crevo i gde se ono zakacinje-negde na telo monopointa ( polukarburator -spi )!? Inace ovo crevo prodaju na ebayu kao crevo iberlaufa za Fiat tipo - tempra,a kod nas ga nema osim mozda na ponekim otpadima..

TEMPRA / TIPO CRANKCASE VENTILATION HOSE LONG N.M. Ø6-16 730mm-870mm

cxc12.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je vrlo slicna varijanta (ja imam obican dvogrlni karburator a ovo tanko crevo se kaci na njega).Jedina razlika je sto nema ovog zadebljanja na spoju i mogu da se fizicki razdvoje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema taj deo posebno da se kupi , vidi na otpadu da nadjes ceo karburator pa zameni samo taj deo , lako se menja , isti ovakav TLDE se ugradjivao na Floridu 1.4 , ako nista ne uradis mozes i da skines gornji leptir pa probaj kako pali i kako ide , mada ne bi trebalo da ima problema , na mom yugu sam imao dvogrli i nije hteo da radi sa povezanim vakumima pa je sve to zapuseno bilo i pocupani leptiri , i posle radio extra i na plinu je palio odma . Ne savetujem ti to da odma radis nego vidi da nadjes neki karb , a ovo neka ti bude rezervna varijanta :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To drugo crevo ide u karburator,to ti je vakum,ne znam kakvu ulogu igra ali ide na vakum,pored onoga gde ide sa paljenja crevo...

cxc12.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...