lomisa 9 Posted November 5, 2012 Ima li Fiat Tipo Pcv Ventl.Model 1.4 ie 93 godiste.Kod mene je otkaceno crevo Ibera pa ne znam da li je i ventil bio na njemu.Ako nema moze li se ugraditi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 6, 2012 Sta ti je PVc ventil ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
lomisa 9 Posted November 6, 2012 Ventil povratnih para iz kartera , obicno se nalazi negde kod poklopca ventila, a funkcija mu je da propusta te pare nazad u usis pod odgovarajucim vakumom da tako da sagore.Ventil ima u sebi jedan kliipic koji pod vakumom otvara ventil koji je spojen crijevom sa usisom.Nalazi se na iberu i kontrolise pritisak para iz kartera.Imaju ga neki fordovi,toyote.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 6, 2012 To nema na Tipu...imas samo zicani fiter u crevu koji skupla kapljice i vraca ih u karter. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lomisa 9 Posted November 6, 2012 (edited) Ok.Moze li da se crevo prikaci bez tog zicanog filtera.Mehanicar je cistio to crevo I bacio ga.Mislim da ta spirala u crevu sluzi i da spreci pojavu plamena....tako nesto...Malo duvka na iberu-Nema ulja i dima.Imam plin.Da li da ostavim otkaceno iber crevo-Da ga ne vracam na kuciste!? Edited November 6, 2012 by lomisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djoxaa 0 Posted November 13, 2012 imam isti ovakav karburator zanima me za shta je okrugla bela stvar u gornjem desnom uglu ulaz na koji ide ovo crno crevo je pukao i to jedva stoji je ima neku preteranu funkciju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted November 14, 2012 Skoro sam siguran da je to vakum ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djoxaa 0 Posted November 14, 2012 koja je ovome uloga? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted November 14, 2012 Sluzi da pri dodavanju gasa pomeri gornji leptir , koji se zatvori pri povlacenju rucice za sauh , da karburator ne bi presisavao . Quote Share this post Link to post Share on other sites
lomisa 9 Posted November 15, 2012 Da li ovako izgleda Iber crevo? Mislim ima li dva dela.Ako se deblje crevo kaci na kuciste filtera vazduha,cemu sluzi ovo tanje crevo i gde se ono zakacinje-negde na telo monopointa ( polukarburator -spi )!? Inace ovo crevo prodaju na ebayu kao crevo iberlaufa za Fiat tipo - tempra,a kod nas ga nema osim mozda na ponekim otpadima..TEMPRA / TIPO CRANKCASE VENTILATION HOSE LONG N.M. Ø6-16 730mm-870mm Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ddd 4 Posted November 15, 2012 Kod mene je vrlo slicna varijanta (ja imam obican dvogrlni karburator a ovo tanko crevo se kaci na njega).Jedina razlika je sto nema ovog zadebljanja na spoju i mogu da se fizicki razdvoje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djoxaa 0 Posted November 18, 2012 markoni hvala konacno svatih zashto puno srche na leru :-) znash li da lito ima ovako na prodaju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted November 18, 2012 Nema taj deo posebno da se kupi , vidi na otpadu da nadjes ceo karburator pa zameni samo taj deo , lako se menja , isti ovakav TLDE se ugradjivao na Floridu 1.4 , ako nista ne uradis mozes i da skines gornji leptir pa probaj kako pali i kako ide , mada ne bi trebalo da ima problema , na mom yugu sam imao dvogrli i nije hteo da radi sa povezanim vakumima pa je sve to zapuseno bilo i pocupani leptiri , i posle radio extra i na plinu je palio odma . Ne savetujem ti to da odma radis nego vidi da nadjes neki karb , a ovo neka ti bude rezervna varijanta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djoxaa 0 Posted November 20, 2012 hvala na savetu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuka PA 0 Posted January 23, 2013 To drugo crevo ide u karburator,to ti je vakum,ne znam kakvu ulogu igra ali ide na vakum,pored onoga gde ide sa paljenja crevo... Quote Share this post Link to post Share on other sites