Ivan BG 694 Posted November 3, 2012 Kolege forumasi, duze vreme pratim forum. Pa resih i ja da pretstavim svoj novi (polovan) auto. Do sada sam imao tri Fiat-ova automobila, tako da proverene stvari necu da menjm.Dakle,Juce kupljen.Fiat Punto mk2 2001, 1.2 16v, 80hp, 3v, 5b. Eper kaze da je proizveden 9.2001. i da je sa svom opremom koja je sada njemu izasao iz fabrike.Inace auto je uvezen iz Nemacke, radjen je za njihovo trziste, uz auto sam dobio sve papire, uputstva, cod-ove, originalnu servisnu knjizicu i racun kada je auto tamo kupljen.Presao je (po satu) 168000km mada je zbog carine km dignuta na skoro 200000km (ko ce ga znati sta je tu stvarno). Ovako puntic je u stvarno dobrom stanju, vidi se da je odrzavan, utegnut, ne trese, ne lupa, ne vuce (imam sluzbenog Punta skoro pa nov, a ovaj sto sam kupio se ponasa u voznji isto ko sluzbeni sto znaci da je tehnicki 100% ispravan) motor nije pran...prasnjav i suv ko barut, ne duva i ne dimi nimalo , vece havarije nije imao svi kosevi, zazori na haubi, krilima - fabricki na mestu, vidi se da je "kultuno" ofarban ispred zadnjeg desnog tocka.Valjda nisam pogresio sto sam uzeo bas ova primerak, gledao sam par komada i ovaj me je privukao opremom, ali i poreklom. Gledao sam ga sa drugarom koji se (valjda) razume u automobile, kaze uzimaj. Spustismo mu malo cenu zbog soferke koja ima "liniju" i losih guma, ali i cinjenice da mora PUS broja motora da se radi posto je ovaj pojela korozija (vozen na tehnicki da se ta tvrdnja stvarno proveri). Sve u svemu mislim da nije lose za 1800 eura.Od opreme ima sledece: Kilmu, ABS, City servo, 6x air bag, El. podizace prozora, El. retrovizore sa grejacima, Maglinke u farovima. Branike i retrovizore u boji auta, Metalik boju, Plisani enterijer, Fabricki vufer u gepeku, I mozda jos nesto sto jos nisam primetioMane su mu troje vrata i sto je zelene boje, ali u ovom teskom vremenu ne moze biti sve idelano.Pozdrav i izvinjavam se na ovako dugackom post-u. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Tuborg 37 Posted November 3, 2012 Lepo izgleda,svidjaju mi se slike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 694 Posted November 3, 2012 Da budem iskren nisam uspeo slike da zakacim da forum. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Tuborg 37 Posted November 3, 2012 Evo pa procitaj.http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54045 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 694 Posted November 3, 2012 Ja od ovoga bolje nisam uspeo. Mada mi se cini ovako lep na slikama.... Salim se, eto to je sto je, slike su napravljene kod drugara sa kojim sam gledao auto, Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Tuborg 37 Posted November 3, 2012 Lepo,kad bude para prvo felnice pa onda ostalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted November 3, 2012 Pa realno za te pare bolje nisi mogao da prođeš, HLX, pa još i 16v Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 3, 2012 Ma nemac je nemac, nisi pogresio nista. Tablice, veliki servis, bar dve zimske gume i Gas Quote Share this post Link to post Share on other sites
nebojsa01 0 Posted November 3, 2012 Sve je to lepo, al gde nadje tu boju . ...i moj je iz Nemacke uvezen, tamo izgleda voze samo zelene puntice Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 694 Posted November 3, 2012 Znao sam da ces ti udariti "reply" zbog boje. Gledao sam danas tvoje predstavljanje i gle isti punto k`o moj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nebojsa01 0 Posted November 3, 2012 Dobar je green....slazem se sa Dr.Tuborgom za pocetak neke felnice i bombona . Ocuvan je lepo....nije mnogo para, navozaces se lepo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 694 Posted November 21, 2012 Nije me bilo duze veme, pa da malo osvezim temu.Punto je registrovan, morao je da se kuca PUS na motor, stavljene su nove gume (polovne, skoro pa nove) uradjen veliki i mali servis, promenjen antifriz...spremljen je za zimu. Ostalo mi je da promenim sofersajbnu (ima liniju), al ima vremena, kad dodjem do nekih para viska.Evo nekih novih slika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted November 21, 2012 Pristojno stanje.. Kako stoji sa potrošnjom i kako se boriš sa dečijim sedištem pozadi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nebojsa01 0 Posted November 21, 2012 Lepo, lepo....ima i vufer Moram i ja da nadjem taj zvucnik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted November 21, 2012 Super izgleda, ista prica kao i ja moj kad sam kupio, prvo pus pa registracija a i ja sam imao liniju na soferci i evo prodje 2 god i i dalje je imam Mnogo mu je dobar enterijer u toj boji, kod mene je onaj plavi plisani Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 694 Posted November 21, 2012 Pristojno stanje.. Kako stoji sa potrošnjom i kako se boriš sa dečijim sedištem pozadi?Potrosnja po board-u se krece od 12,9 km/L do 15,4km/L, strogo po gradu. Koliko je to tacno pojma nemam, videcemo kad ga napunim do cepa pa 100km pa opet do cepa, tako se najtacnije meri potrosnja.A sa sedistem borba, a tamo a vamo. Sreca ja imam sluzbeni auto, pa Punta mahom vozi zena, tako da borbu prepustam njoj.Lepo, lepo....ima i vufer Moram i ja da nadjem taj zvucnik Video sam skoro na polovnim automobilima vufer ko moj, cena 30 evropljana. Inace veoma se lepo cuje muzika, nije nesto specijalno ali radi bas lepo.Super izgleda, ista prica kao i ja moj kad sam kupio, prvo pus pa registracija a i ja sam imao liniju na soferci i evo prodje 2 god i i dalje je imam Mnogo mu je dobar enterijer u toj boji, kod mene je onaj plavi plisani PUS zajebancija samo da pare drzava otme od nas, cela Evropa ne daje pet para na broj motora a nasi pametnjakovici se nasli da se prave pametni pa kao mora da ima broj motora, a motor deo kao i svaki drugi.Jos te lepo iscimaju prvo tehnicki, pa 29-ti, pa Ljermomntova, pa Komresor...a sve to na probne table ili na rizik da te ne uhvate, posto motorno vozilo nije registrovano. Summa summarum sa probnim tablicama skoro 6000 din + pregistracija sa tablicama i saobracajnom 17550 din, a kraju a di novci idu ko ce ga znati, gorivo sve skuplje, putevi sve losiji....nameti sve veci.Ma za soferku cu da vidim sta cu da radim, dal da uzimam novu ili da stavljam polovnu, brat mi drzi Fiatov otpad, pa cu da se preracunam sta mi se vise isplati nova ili polovna, da mi nije (linija) u vidnom polju ne bih soferku ni menjao, ovako me bas nervira.Enerijer mu je stvarno extra, plis, samo sam zbog toga i trazio HLX-a. Eper kaze da se tvoj enterijer zove 532 Blue Velvet - svetliji a moj tamniji 533 Grey Velvet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 22, 2012 1.2/16 v :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted November 22, 2012 (edited) Što se šoferke tiče moj savet ti je da uzmeš polovnu, jer zašto bi bacao pare na novu kada ti je i auto polovan, samo nađeš neku koja nije izgrebana i oštećena i teraj, ovako za novu će da te oderu, nemam predstavu koliko može da košta, ali je garant duplo skuplja nego polovna.. Odlučio bih se za novu jedino ako je razlika u ceni između nove i polovne mizerna.. A što se tiče PUS-a i kod mene na autu je rađen isto, s tim što je to regulisao ovaj lik što mi je uvezao auto, a sreća pa je bilo blizu sve u krugu od 1km i nisu morale probne table, nego smo malo pripazili.. Edited November 22, 2012 by SikterBre Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted November 22, 2012 Izadje skoro isto kad platis ugradnju, u glass servisu je oko 9000 sa ugradnjom Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 22, 2012 Soferke i ostali staklici na autu ( farovi, zmigavci..) obicno budu jeftiniji novi nego polovni, mada njemu brat drzi otpad tako da ce verovatno biti cena za njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Tuborg 37 Posted November 22, 2012 Ako imas priliku zameni soferku...moze da se desi zimi da kad je zaledjena soferka i pustis da duva toplo da je odledi da se ta crta prosiri. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted November 22, 2012 Ako ima ok cenu onda super, drukcije se ne isplati Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 694 Posted November 22, 2012 U Glass servisu Kuneska sofersajbna kosta 7000 din sa ugradnjom a Pilkington-ova (fabricka Fiat-ova) sa ugradnjom kosta 9000 din. Na obe daju garanciju godinu dana na ugradnju da nece procureti i sl.Polovna kosta 50 eura, lepak 10 eura i ugradnja 20 eura, izadje vise nego nova novcijata, a gde je cimanje prvo uzmi soferku, nadji nekoga da je ugradi, ne daj Boze da se slomi u toku transporta i sta sam uradio...nista.Jeste da bih je ja dobio skoro pa dzabe od brata ali dok se iscimam da sve to zavrsim i nesto podje naopako...ovako dodjes u Glass servis i kazes treba soferka da mi se promeni, ako nesto posle nije u redu dodjes pa reklamiras, garancija svakako postoji. Narodna radinost je malo jeftinija ali nikavu garanciju nemas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 22, 2012 O tome ti pricam Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted December 8, 2012 Kolege forumasi, duze vreme pratim forum. Pa resih i ja da pretstavim svoj novi (polovan) auto. Do sada sam imao tri Fiat-ova automobila, tako da proverene stvari necu da menjm.Dakle,Juce kupljen.Fiat Punto mk2 2001, 1.2 16v, 80hp, 3v, 5b. Eper kaze da je proizveden 9.2001. i da je sa svom opremom koja je sada njemu izasao iz fabrike.Inace auto je uvezen iz Nemacke, radjen je za njihovo trziste, uz auto sam dobio sve papire, uputstva, cod-ove, originalnu servisnu knjizicu i racun kada je auto tamo kupljen.Presao je (po satu) 168000km mada je zbog carine km dignuta na skoro 200000km (ko ce ga znati sta je tu stvarno). Ovako puntic je u stvarno dobrom stanju, vidi se da je odrzavan, utegnut, ne trese, ne lupa, ne vuce (imam sluzbenog Punta skoro pa nov, a ovaj sto sam kupio se ponasa u voznji isto ko sluzbeni sto znaci da je tehnicki 100% ispravan) motor nije pran...prasnjav i suv ko barut, ne duva i ne dimi nimalo , vece havarije nije imao svi kosevi, zazori na haubi, krilima - fabricki na mestu, vidi se da je "kultuno" ofarban ispred zadnjeg desnog tocka.Valjda nisam pogresio sto sam uzeo bas ova primerak, gledao sam par komada i ovaj me je privukao opremom, ali i poreklom. Gledao sam ga sa drugarom koji se (valjda) razume u automobile, kaze uzimaj. Spustismo mu malo cenu zbog soferke koja ima "liniju" i losih guma, ali i cinjenice da mora PUS broja motora da se radi posto je ovaj pojela korozija (vozen na tehnicki da se ta tvrdnja stvarno proveri). Sve u svemu mislim da nije lose za 1800 eura.Od opreme ima sledece: Kilmu, ABS, City servo, 6x air bag, El. podizace prozora, El. retrovizore sa grejacima, Maglinke u farovima. Branike i retrovizore u boji auta, Metalik boju, Plisani enterijer, Fabricki vufer u gepeku, I mozda jos nesto sto jos nisam primetioMane su mu troje vrata i sto je zelene boje, ali u ovom teskom vremenu ne moze biti sve idelano.Pozdrav i izvinjavam se na ovako dugackom post-u.Cestitke za auto! Neka te dobro sluzi! Od elektro gadgeta imas i ''follow me home'' svetla. Kad ugasis motor, ablender povuci ka sebi jednom da se svetla upale. tako ce ostati 30sec. Svaki put kad ablendnes povecavas za 30 sec. auto ne pamti, nego svaki put palis tu opciju. a, ako se odlucis da ti ne treba, samo zadrzis ablender ka sebi duze od 2sec i svetla se gase. Ako imas 2 kluca sa daljincem, onda imas i fabricki alarm. Uz njega je trebalo da dobijes i fabricke alufelne, posto je u HLX opremi, ali i ovako je skroz ok. Mozda Svaba nije hteo alufelne. Proveri kvacilo. Ja sam ga menjao na pravih 122kKM. Ako je pedala tvrda-sledi menjanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites