Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Chevrolet Corvette

Recommended Posts

Novi Corvette C8 sa centralno postavljenim motorom

 

chevrolet-corvette-c8.jpg

 

Chevrolet će u narednoj generaciji modela Corvette uvesti i potpuno drugačiju koncepciju, gde će se veliki V8 motor sada naći iza kabine. Pred američkom automobilskom ikonom, Chevrolet Corvette, izgleda da se nalaze drastične promene kada je u pitanju naredna generacija. Nakon klasične koncepcije motora napred/pogona pozadi, kojeg se američki gigant držao preko 70 godina, novi C8 dobiće potpuno novu koncepciju.

 

chevrolet-corvette-c8 11.jpg

 

Naime, C8 će imati, baš kao i većina ''hardcore'' sportista, motor pozicioniran centralno, odmah iza kabine, a ispred zadnje osovine, u cilju što bolje vozne dinamike, koja baš i nije bila odlika američkih sportskih automobila. Prve ''špijunske'' fotografije koje vidite, napravljene su na Nurburgringu, tokom testiranja. Što se tiče samog motora, prema prvim informacijama, on će biti samo evolucija postojećeg 6.2-litarskog V8 LT1, koji bi trebao da oslobađa preko 460 konjskih snaga, sa koliko trenutno raspolaže Corvette C7. Uz to, Chevrolet radi i na razvoju trkačke verzije C8.R koja će imati 5.5-litarski V8 turbo od barem 750 konja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi Chevrolet Corvette sa centralno smeštenim motorom stiže u Januaru 2019.

 

186353-corvette 11111.jpg

 

U Chevroletu su u završnoj fazi testiranja Corvette osme generacije s kojom prvi put stiže centralno smešteni motor.

 

186349-corvette 1.jpg

 

I dok tvrdokorni poklonici omiljenog američkog sportskog automobila nisu previše srećni zbog činjenice da Chevrolet s Corvettom osme generacije, definitivno, napušta koncept motor napred/pogon pozadi, u General Motorsu odluku o novom konceptu brane tvrdnjom da će Corvette C8 sa centralno smeštenim motorom biti mnogo konkurentniji automobil u svetu supersportskih modela koji dolaze iz Ferrarija, Lamborghinija, McLarena, Porschea...

 

186350-corvette 11.jpg

 

Najnoviji kompjuterski renderi su bazirani na kamufliranim test prototipima nove generacije Corvette, koji su već odavno na putevima i stazama širom sveta i pokazuju kako bi moglo da izgleda produkcijsko izdanje automobila koji bi publici premijerno trebalo da bude predstavljen u januaru na sajmu automobila u Detroitu.

 

186351-corvette 111.jpg 186352-corvette 1111.jpg

 

Prvu verziju Corvette C8 će pokretati poboljšani i pojačani poznati 6.2 litarski V8 motor (LT1), a ponuda bi ubrzo trebalo da bude proširena 4.2 litarskim biturbo V8 motorom (550KS) i novorazvijenim atmosferskim 5.5 litarskim V8 motorom. Na vrhu ponude bi trebalo da bude pomenuti 5.5 litarski V8 koji će uz podršku dva turbo punjača razvijati skoro 800KS, a u planu je i hibridna verzija (1.000KS).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Insajder o novoj Corvetti sa centralno smeštenim motorom

 

corvette c8 1.jpg

 

Neimenovani član foruma posvećenog Chevrolet Corvetti otkrio je razne detalje u vezi sa novom, osmom generacijom tvrdeći da je insajder. Nova Corvetta C8 će stići sledeće godine navodno pod nazivom ''Manta Ray'' sa centralno pozicioniranim motorom. Osnovna verzija će razvijati skoro 530 KS iz modifikovanog LT1 V8. Nakon toga će navodno stići još dva modela 2021. koja će ''revolucionisati Corvettinu postavu''. Prvi će biti luksuzni model pod nazivom Grand Tour koji će se fokusirati na udoban smeštaj, a koristiće verziju Cadillacovog 4.2-litarskog tvin-turbo V8 agregata. Drugi će biti Grand Sport koji će predstavljati ''ludačku sportsku verziju'' sa 5.5-litarskim tvin-turbo V8. Insajder tvrdi da je automobil ''zastrašujuće moćan'' i da će zaseniti nemačke i italijanske superautomobile. Dodaje se da je čak angažovan advokat kao savetnik u vezi sa rizicima prodaje tako potentnog automobila za vožnju na putevima.

Uprkos naglašavanju insajderskog statusa, nijednom nije pomenuta konkretan iznos snage, čak ni približan.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modifikovani 2001. Chevrolet Corvette C5 inspirisan 1953. Corvettom

 

187629-corvette 1.jpg

 

Kreacija fitme Advanced Automotive Technologies koja je napravila ograničenu seriju ovakvih automobila.

 

187630-corvette 11.jpg

 

Automobil na slikama je prešao samo 9.300 milja (14.964 km), a biće ponuđen na ''Kissimmee'' aukciji koja počinje 3. januara.

 

187631-corvette 111.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model 1957. mi je

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corvette C7 Final Edition

 

188623-chevrolet c 4.jpg

 

Chevrolet je u Evropi startovao sa prodajom Corvette Grand Sport i Z06 u specijalnom i ograničenom Final Edition izdanju.

Final Edition između ostalog podrazumeva standardne Brembo karbon-keramičke kočnice, Competition sportska sedišta i kalibraciju šasije optimizovanu za trkačke staze a za neke verzije i Z07 paket sa dodatnim aerodinamičkim elementima i Michelin Pilot Sport Cup 2 gumama. Tu su i crna Nappa koža i detalji od ugljeničnih vlakana u unutrašnjosti, dok su za eksterijer predviđene dve boje (Sebring Orange metalik i Ceramic Matrix Gray metalik).

 

188624-chevrolet c 44.jpg

 

U zavisnosti od verzije na raspolaganju su 7-stepeni manuleni i 8-stepeni automatski menjač, dok se cene u Nemačkoj kreću od 116.500 do 139.500 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dileri Chevroleta u SAD imaju na lageru 9.000 neprodatih primeraka modela Corvette C7

 

188624-chevrolet c 44 (1).jpg

 

Dileri Chevroleta širom SAD imaju zalihe modela Corvette C7 koje su dovoljne za preko 200 dana kontinuirane prodaje. Dok je u decembru 2018. na svoje buduće vlasnike u salonima i na placevima prodavaca čekalo oko 8.000 novih Corvetta, zahvaljujući proizvodnji koja je bila znatno veća od tražnje u poslednja dva meseca ovaj broj se popeo na čak 9.000 automobila. Prodaja aktuelne, sedme generacije modela Corvette dostigla je vrhunac u 2016. kada je kupcima isporučeno 40.689 jedinica. Nakon toga, interesovanje za ovim automobilom smanjivalo se iz godine u godinu, da bi u januaru 2019. prodaja jedva ''dobacila'' do 800 vozila.

Jedan od razloga za pad tražnje leži u najavama da nova, osma generacija (Corvette C8) ''samo što nije stigla''. Iako će novi model verovatno biti skuplji od aktuelnog, poseban mamac za ljubitelje supersportskih automobila predstavlja podatak da će C8 imati centralno postavljen motor. Kako spekuliše ''Corvette Blogger'', kao razlog za gomilanje Corvetta na lageru spominje se potreba da se proizvodnja C7 okonča, ne bi li se fabrika tehnološki pripremila za C8. U tom slučaju, Chevrolet želi da obezbedi dovoljan broj automobila za prodaju kako bi se pokrio period do početka proizvodnje Corvette C8.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog čega je Chevrolet C8 Corvette navodno odložen?

 

190314-Corvette C8.jpg

 

Ljubitelji sportskih automobila bili su spremni za otkrivanje C8 generacije Corvette na proteklom Salonu u Detroitu, ali se to nije desilo. Spekulisalo se da je lansiranje automobila odloženo i da će debitovati na zasebnom događaju ove godine. Hagerty je nedavno preneo da je ''iskopao'' tri razloga zbog kojih novi Corvette, sa motorom u sredini, još nije isplivao.

Razlog broj jedan je spekulacija koja nam je već poznata. Ako je verovati izvorima, Corvette sa centralno postavljenim motorom se ne slaže dobro sa novom elektronskom arhitekturom. U izveštaju se navodi da će svako GM vozilo preći na novu arhitekturu koja podržava 100 ili više računarskih jedinica koje komuniciraju sa CAN busom, ili LAN mrežom. Navodno, inženjeri su se suočili sa mnogo problema tokom rešavanja ''bug''-ova u novom Chevrolet Corvette i ostalim neimenovanim modelima.

 

190315-Corvette C8 11.jpg

 

Drugi razlog je aluminijumski ''spaceframe'' koji je bio sklon krivljenju tokom izlaganja ekstremnim silama. Jedan od motora novog C8 Corvette je, navodno, bio toliko snažan da je uvio zadnji deo automobila do te mere da se staklo, koje pokriva motor, polomilo. Ovaj incident se navodno desio sa V8 motorom sa dva turbo punjača koji proizvodi negde između 900 i 1.000 KS.

Poslednji razlog je pomalo nejasan. Izvori tvrde da postoji interna svađa između dizajnera i inženjera, ali nije poznato oko čega. Naravno, dizajneri vredno rade da naprave novi Corvette lepom mašinom, dok inženjeri pokušavaju da pomere granice performansi. Oko čega se dve strane ne slažu nije poznato, a potencijalnih razloga ima mnogo. Na kraju ostaje i najveće pitanje: kada ćemo videti dugo očekivani C8 Corvette? Hagerty smatra da bi adekvatno mesto bio Corvette muzej, koji u avgustu proslavlja svoj 25. rođendan.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova generacija Corvette najavljena za 18. jul

 

191347-corvette 111.jpg

 

Legendarni američki sportski automobil u svom osmom izdanju prvi put donosi centralno smešteni motor. Iz General Motorsa je stigla potvrda da će dugo čekana Corvetta C8 biti predstavljena 18. jula.

 

191346-corvette 11.jpg

 

Suštinska razlika u odnosu na prethodnih sedam generacija jednog od najpoznatijih američkih sportskih automobila se odnosi na centralno smešteni motor kojim Chevrolet konačno odustaje od koncepta (motor napred, pogon nazad) koji prati Corvette još od prvog izdanja koje je predstavljeno daleke 1953. godine.

 

191348-corvette 1111.jpg

 

Konačan izgled prve Corvette s centralno smeštenim motorom još uvek se krije iza raznih panela i kamuflažnih folija, a prema najnovijim informacijama, C8 će u svom premijernom izdanju pokretati 6.2 litarski atmosferski V8 motor sa 460 konjskih snaga kojem će se vrlo brzo priključiti i značajno snažnije verzije (650 i 850KS) potpomognute turbo punjačima, zaključno sa najavljenom hibridnom pogonskom opcijom.

 

191345-corvette 1.jpg

 

Sve zajedno biće dovoljno da Chevrolet konkuriše nekoliko evropskih proizvođača supersportskih automobila, a sve tajne automobila od kojeg tradiciji skloni poklonici Corvette okreću glavu biće otkrivene 18. jula.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Malo detaljnije o autu iznad:

 

Hennessey Corvette ZR1

 

191885-hennessey 5.jpg

 

U teksaškoj (više od tjuninga) kompaniji Hennessey su pripremili Corvettu ZR1 čiji motor razvija 1.200 konjskih snaga i 1.445 Nm najvećeg obrtnog momenta. Nekoliko je opcija za povećanje snage motora koje u Hennesseyu nude vlasnicima Corvette C7 ZR1 koji iz nekog razloga smatraju da standardni potencijal 6.2 litarskog V8 motora potpomognutog mehaničkim kompresorom (755KS i 715 Nm) nije dovoljan.

 

191886-hennessey 55.jpg

 

Na vrhu ponude je opcija koja se krije iza oznake HPE1200, a sa kojom se u Hennesseyu na najbolji način opraštaju od višedecenijskog koncepta (motor napred / pogon nazad) koji je sa sobom donelo sedam generacija najpoznatijeg američkog sportskog automobila svih vremena, jer sa osmom generacijom Corvette po prvi put stiže centralno smešten motor.

 

hennessey 5555.jpg

 

Kako god, Chevrolet Corvette ZR1 HPE1200 sa sobom donosi temeljito dorađen motor, 8-stepeni automatski menjač, a rezultat svega je gromoglasnih 1.200 konjskih snaga i 1.445 Nm najvećeg obrtnog momenta. U Hennesseyu kažu da za pomenute brojke u rezervoaru mora da bude visokooktansko gorivo, jer sa običnim benzinom HPE1200 razvija ''samo'' 1.100 konjskih snaga. Podaci o performansama nisu objavljeni, ali treba podsetiti da standardna Corvetta ZR1 od 0 do 100 km/h stiže za 2.9 sekundi i razvija više od 340 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednji C7 Chevrolet Corvette ide na aukciju

 

chevrolet c7 111.jpg

 

Dok zainteresovani kupci nestrpljivo očekuju novi C8 Chevrolet Corvette, na aukciji će se u junu pojaviti poslednji proizvedeni C7. Iako u Americi ima još mnogo neprodatih primeraka modela C7 Corvette, ovaj definitivno neće dugo čekati na kupca, jer se radi o poslednjem proizvedenom primerku, a ujedno i poslednjem modelu Corvette sa motorom postavljenim napred. Aukcija je zakazana za kraj juna, a obaviće je aukcijska kuća ''Barrett-Jackson''.

 

chevrolet c7 1.jpg

 

Poslednji proizvedeni primerak C7 Corvette je crni Z06 sa 6.2 litarskim LT4 V8 motorom sa superpunjačem, koji isporučuje 650 KS i snagu prenosi na točkove putem sedmostepenog manuelnog menjača. Automobil je opremljen i 3LZ paketom opreme koji donosi mnogo kože, snimač podataka o performansama i dodatnu tehnologiju poput navigacije, Android Auto i Apple CarPlay sistem.

 

chevrolet c7 11.jpg

 

Kada je reč o aukcijama ovog tima, obično se prikupljena sredstva doniraju u dobrotvorne svrhe, a ovog puta će novac biti uplaćen Stephen Siller Tunnel to Towers Fondaciji. Prodaja prvih i poslednjih proizvedenih modela uvek privlači mnogo pažnje. Prvi Mustang Shelby GT500 je prodat za 1.1 milion dolara na aukciji, dok je kupac prve Toyote Supre izdvojio 2.1 milion dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednji Chevrolet Corvette C7 prodat za 2.7 miliona dolara

 

chevrolet c7.jpg

 

U iščekivanju nove generacije - prve sa centralno postavljenim motorom - odlazeći model broji poslednje dane. Chevrolet je u SAD okončao prodaju sedme generacije svog supersportskog modela još 23. juna, a poslednji proizvedeni primerak Corvette C7 nedavno je ponuđen na prodaju na aukciji kuće ''Barrett-Jackson''. Očekivano, poslednja Corvette C7, izrađena u modelskoj verziji Z06, tokom nadmetanja višestruko je premašila regularnu maloprodajnu cenu ovog automobila koja u SAD startuje od 80.900 dolara - vozilo je na kraju aukcije prodato za čak 2.7 miliona dolara.

 

194044-chevrolet c7.jpg

 

Poslednji C7 ujedno je i poslednji primerak modela Corvette sa napred postavljenim motorom, tj. u konfiguraciji u kojoj se ovaj legendarni model proizvodio preko 65 godina. Aukcijski primerak Z06 ofarban je u crni, sa kožnim enterijerom u kontrastnoj crvenoj nijansi. Ispod haube se nalazi 6.2 litarski LT4 V8 sa 660 ks (485 kW), a snaga se šalje na zadnju osovinu putem 7-stepenog manuelnog menjača.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen zadnji deo Chevrolet Corvette C8

 

Premijera je najavljena za 18. jul, a nešto više o Chevroletu Corvette C8 možete pročitati u prethodnim postovima.

 

corvette me.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Chevrolet Corvette C8

 

chevrolet c8 001.jpg

 

Više o Chevrolet Corvette C8 možete pročitati u prethodnim postovima teme na kojoj smo...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...