Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Chevrolet Corvette

Recommended Posts

Buran život Korvete - posle dilera, voze je policajci

 

166303-corvette%20p%201.jpg

 

Poput svojih kolega iz Abu Dabija ili Dubaija, policajci iz Teksasa sada mogu da se pohvale da i oni voze egzotičan patrolni automobil. Bez konkurencije, organi reda u Ujedinjenim Arapskim Emiratima imaju najskuplje i najbrže automobile na svetu. U Abu Dabiju i Dubaiju lokalni policajci mogu se videti za volanom Ferrarija, Lamborghinija, Aston Martina, McLarena, pa čak i u modelima marke Rolls-Royce. Odnedavno, policija iz gradića Nju Braunfels u Teksasu ima priliku da parira kolegama sa Bliskog istoka. Naime, u njihov vozni park stigla je jedna Korveta (Chevrolet Corvette).

 

166304-corvette%20p%2011.jpg

 

Međutim, za razliku od sličnih skupocenih sportskih vozila iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, koja su nabavljena od zvaničnih prodavaca zahvaljujući ogromnim budžetima kojima raspolažu policijske snage u toj zemlji, Teksašani su svoj patrolni automobil zaplenili od jednog dilera droge. Automobil je nakon oduzimanja od kriminalca prefarban u karakteristične policijske crno-bele nijanse i trenutno se koristi u promotivne svrhe, kako bi policija postigla bolju komunikaciju i interakciju sa lokalnom zajednicom. Iz sedišta organa reda u Nju Braunfelsu najavili su da će nakon izvesnog vremena ova Korveta biti prodata na aukciji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chevrolet Corvette dobija nekoliko dodatnih opcija

 

168455-corvette%2044.jpg

 

Ove godine, model Corvette proslavlja 65 godina proizvodne linije uvođenjem asortimana koji nam donose manje promene. Počevši od eksterijera, novi model je prethodne točkove od 18'' napred i 19'' pozadi, zamenio većim koji sada mere po inč više sa obe strane, a dolaze kao derivat Z51 paketa. Model takođe dolazi sa redizajniranim paletama boja, opcionim Spice Red krovom i nekoliko različito dizajniranih kompleta felni.

 

168454-corvette%204.jpg

 

U putničkoj kabini, vozači mogu pronaći čitavu paletu promena. Enterijer sada sadrži redizajniran HD audio uređaj kao standard, dok Space Red finiši kabine dolaze kao opcija. 2LT modeli poseduju dodatne ponude boja za enterijere, a nekoliko novih kontrastnih šavova dolaze u paketima namenjenim 3LT i 3LZ varijantama.

 

corvette%20444.jpg

 

Ostale promene uključuju modernizovanu prednju kameru, veće dimenzije podižućih i rotirajućih displeja u putničkoj kabini, ali i usavršeni Performance Data Recorder / Cosworth Toolbox sistem sa četiri nova kanala koja mere - individualno okretanje točkova, individualno podešavanje vešanja, količinu pritiska kočnica i temperature vazduha u putničkoj kabini.

 

168457-corvette%204444.jpg

 

Kao poslednje, ali ne i najmanje važno pojačanje novog 2018. Corvette automobila, dolazi Magnetic Ride Control tehnologija, koja će biti ponuđena kao samostalna opcija. Corvette Grand Sport verzija modela poseduje gotovo iste promene, ali takođe dobija i keramičke kočnice kao standardnu opciju, a tu je i novi Carbon 65 paket koji je dostupan u 3LT varijantama linije. Slično poslednje pomenutom, Corvette Z06 dobija redizajnirani sivi enterijer, kao i dve nove opcije dizajna volana. Model takođe može biti poručen sa identičnim Carbon 65 paketom za karoseriju.

Uprkos svim ovim promenama, cene modela su ''neznatno'' porasle i dok kupe startuje sa 56.490 dolara, kabriolet modeli imaju startne cene od 60.000 $.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corvette sa centralno smeštenim motorom

 

image.png

 

Iako zvanične potvrde iz Chevroleta još uvek nema, osma generacija najpopularnijeg američkog sportskog automobila imaće centralno smešten motor. Još pre nekoliko godina prvi čovek inženjerskog odeljenja Chevroleta u kome su zaduženi isključivo za Corvette izjavio je da su s Corvettama koje imaju V8 motor iznad prednje osovine došli do maksimuma, misleći pri tom na ukupne performanse i upravljivost sportskog automobila sa konceptom motor napred/pogon nazad.

 

image.png

 

Bez obzira na negodovanje tradicionalista koji misle da Corvette (za)uvek mora da ima dug poklopac motora i kratak ''rep'', ostati rame uz rame s aktuelnom konkurencijom znači napraviti naredni korak, a u slučaju osme generacije Corvette taj korak bi trebalo da bude smeštaj V8 motora iza leđa vozača i njegovog saputnika.

 

image.png

 

Sudeći po špijunskim fotografijama test prototipa, stvari oko izgleda Corvette C8 s centralno smeštenim motorom i nisu tako loše. Prednji poklopac automobila jeste znatno kraći, ali automobil i dalje ima odlične ukupne proporcije. Mnogi se slažu da je zbog nekoliko karoserijskih detalja C8 privlačna evolucija aktuelnog modela C7. Chevrolet bi koncept nove Corvette premijerno mogao da predstavi naredne godine na Sajmu automobila u Detroitu, dok prodaja serijskog modela može da se očekuje tokom 2020.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Chevrolet Corvette ZR1 zvuči luđe nego ikad

 

 

Chevrolet je nastavio svoje gerilske planove testiranja novog 2018. Corvette ZR1 modela, a u poslednjim trkama na Nirburgringu prototip je dokazao da zvuči brutalnije nego ikada.

Nije nikakva tajna da će najnoviji ZR1 delovati kao pravi stub, ne samo C7 generacije Corvette modela, već i svih automobila sa motorom na prednjoj strani, kao i C8 modela sa srednjim rasporedom motora. Stoga, američki proizvođač automobila sa svojim ZR1 nije ostavio ni jedan kamen neprevrnut, u svom testu na nemačkoj stazi, čvrsto uveren da može postaviti vreme ispod sedam sekundi na prestižnom terenu.

Najnoviji izveštaji govore o tome da je 2018. ZR1 model odbacio standardni V8 motor sa kompresorom, radi potpuno nove twin-turbo LT5 V8 jedinice koja razvija 750KS. Kada se ova snaga upari sa brojnim merama smanjenja težine i aerodinamičnim dodacima ovog prototipa, lako je videti čak i Porsche 911 GT2 RS kako sa mukom pokušava da ga stigne.

 

Što se tiče tačnog datuma kada će ZR1 debitovati, on ostaje misterija, ali će se to definitivno dogoditi pre kraja ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2019. Chevrolet Corvette

 

171578-corvette%20c8.jpg

 

Corvette C8, automobil koji se nestrpljivo očekuje, uočen je na benzinskoj stanici u saveznoj državi Mičigen. Više nalik na Ferrari nego ikada ranije, ovo vozilo sa centralnim motorom uočio je lokalac Džejk Vandermun i postavio slike na FB. Iako je vozilo pod kamuflažom, čini se da će imati aerodinamičniju prednju masku. Detalje je nemoguće razaznati, ali bi se moglo naslutiti da će imati ''zabačene'' farove, veće bočne retrovizore i vazdušne otvore iza vrata. Bočno se vidi da mu je zadnji deo proširen, zbog nove pozicije motora. Vidljiva su okrugla zadnja svetla, centralno pozicionirano treće stop stvetlo i izduvni sistem sa četiri cevi, uz agresivni zadnji difuzor i atraktivne točkove od laganih aluminijumskih legura. Chevrolet je i dalje veoma tajnovit po pitanju nove generacije Corvette, ali od ranije je poznato da će ga pokretati mali V8 motor. O performansama nema nikakvih informacija, ali postoji pretpostavka da će nova generacija koštati značajno više u odnosu na prethodnu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hennessey Corvette ZR1

 

Hennessey Corvette ZR1

 

Nakon što je nedavno predstavljen novi Chevrolet Corvette ZR1 (prvo kao Coupe a zatim i kao Cabrio), američki Hennessey je već pripremio pakete za pojačanje ovog automobila. Fabrički Corvette ZR1 pokreće 6,2 litarski V8 motor sa 755KS (u kombinaciji sa sedmostepenim manuelnim ili osmostepenim automatskim menjačem). Što se cena tiče, ZR1 Coupe u SAD-u košta 119.995, a ZR1 Cabrio 123.995 dolara. Hennessey u ponudi za Corvette ZR1 ima pakete HPE850, HPE1000 i HPE1200, pri čemu broj u nazivu označava njihovu snagu.

 

Hennessey Corvette ZR1

 

Dakle, Hennesseey Corvette ZR1 HPE850 sa 850KS od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za 2,6 sekunde, verzija HP1000 do 96 km/h stiže za 2,5 sekunde (najveća brzina je 354 km/h), a varijanta HPE1200 za samo 2,2 sekunde (najveća brzina iznosi 370 km/h).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corvette će biti poslednji model Chevroleta koji će dobiti tehnologiju autonomne vožnje

 

chevrolet corvette

 

Kao i Porsche, Chevrolet ne žuri da u svoje performantne automobile ugradi tehnologiju polu-autonomne i autonomne vožnje, pogotovo ne u model Corvette. U intervjuu sa magazinom ''GM Authority'' na sajmu automobila u Los Anđelesu, vodeći inženjer u projektu konstruisanja nove Corvette, Tadge Juechter, je rekao da je Corvette verovatno poslednji automobil kompanije koji će dobiti tehnologiju autonomne vožnje, jer je na kraju krajeva, on dizajniran za vozača i njegovo uživanje u vožnji. Dodao je i da Corvette nema čak ni sistem kontrole krstarenja, jer se očekuje od ljudi da žele da voze ovaj automobil.

Međutim, izgleda da elektrifikacija uzimaha maha, pa i ljudi iz kompanije Chevrolet smatraju da je budućnost, odnosno tehnologija autonomne vožnje, neminovna, i da će na kraju i Corvette morati da podlegne pritisku. Ukoliko se to desi (a hoće), Corvette bi mogla da dobije tehnologiju sličnu onoj koju koristi upravo Porsche-ov ''Mark Webber'' mod vožnje, koji pokazuje vozaču najbržu liniju na stazi. Iako još uvek nije otkriveno kada bi se to moglo desiti, sigurni smo da to neće biti na trenutnoj, sedmoj generaciji koja je skoro predstavljena. Međutim, postoje velike šanse da nas već u narednoj generaciji ovog modela, nažalost, očekuje tehnologija autonomne vožnje. Kažem nažalost, jer kakve god da su prednosti autonomne vožnje, neki automobili su napravljeni da bi se vozili, a ne da bi se ljudi vozili u njima dok automobilom upravlja kompjuter.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi 2019. Chevrolet Corvette ZR1 prodat za 925.000 dolara

 

Chevrolet Corvette ZR1

 

Dok je prvi 2019. Ford Mustang Bullitt proteklog vikenda prodat za 300.000 dolara, za prvi 2019 Chevrolet Corvette ZR1 je novi vlasnik na Barrett-Jackson aukciji u Arizoni platio čak 925.000 dolara. A novi vlasnik je inače Rick Hendrick, predsedavajući Hendrick Automotive Groupe i vlasnik Hendrick Motorsports NASCAR tima. 2019. Corvette ZR1 pokreće 6,2 litarski V8 motor sa kompresorom, pri čemu snaga ovog agregata iznosi 755KS i 969 Nm obrtnog momenta (u kombinaciji sa sedmostepenim manuelnim ili osmostepenim automatskim menjačem). Automobil od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za manje od tri sekunde i postiže više od 200 milja na sat (322 km/h). Što se cena tiče, ZR1 Coupe u SAD-u košta 119.995, a ZR1 Cabrio 123.995 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šef Cadillaca tvrdi da novi V8 neće ići u Corvette

 

gm v8.jpg

 

Cadillac je pre nekoliko dana predstavio novi biturbo V8 agregat, koji na papiru zvuči brutalno. Pod poklopcem motora novog CT-6 V-Sport, 4.2 litarski V8 proizvodi respektabilnih 550 KS i čak 850 Nm obrtnog momenta. Njegove performanse, kao i činjenica da će se proizvoditi u GM-ovom Bowling Green postrojenju u Kentakiju, gde se inače Corvette proizvodi od 1981. godine, naveli su mnoge da pomisle da bi se ovaj motor mogao naći u predstojećem modelu Corvette.

Međutim, mala je verovatnoća da će se novi Cadillacov V8 motor naći pod poklopcem motora bilo kod drugog GM proizvoda skoro. Šef Cadillaca, Johan de Nysschen, je u intervjuu odbacio sve glasine da će se ovaj motor naći bilo gde drugde, osim u modelu CT6-a pogotovo u novoj generaciji modela Corvette.

''Prestanite da spekulišete da ide u Corvette'', rekao je Nysschen, i dodao: ''Ne ide''. Nysschen je napomenuo da je fokus novog motora više na uglađenosti nego na performansama, a da ga karakteristike kao što su varijabilno otvaranje ventila i direktno ubrizgavanje goriva, kao i deaktivacija cilindara i stop-start sistem čine jednim od najnaprednijih motora koje je Cadillac ikada napravio. Nysschen je rekao: ''Ovo je stvar čistokrvnog luksuznog automobila'', i dodao: ''On je jedini luksuzni brend koji je u stanju da povrati ove (razvojne) troškove''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

GM-ov direktor na početku trke zakucao pace car Corvette u zid

 

Corvette Pace Car

 

Takozvani pace car, odnosno bezbednosni automobil, ima jedan zadatak – da ograniči brzinu kretanja bolidima tokom trke dok se ne postignu zadovoljavajući uslovi za nastavak spektakla. Iz istog razloga bezbednosni automobili su najčešće natprosečno snažni, pa njime upravljaju vešti vozači, neretko i sami s karijerom u Motorsport takmičenju. Ovo nije bio slučaj prošle nedelje na stazi Belle Isle u SAD-u kada je IndyCar bolide predvodio General Motorsov direktor Mark Reuss, za upravljačem Corvette ZR1 najnovije generacije. Prvi čovek GM-ovog odeljenja za razvoj proizvoda već neko vreme vrši ovu svečanu dužnost, ali ovoga puta planove mu je pomrsilo izbočenje na stazi zbog kojeg je izgubio kontrolu nad automobilom a zatim ga je zakucao u zid. Srećom, incident je prošao bez posledica, a neugodnu situaciju možete pogledati u priloženom video klipu.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chevrolet Corvette sa centralnim motorom

 

 

Ne bi bilo preterano reći da je C8 Chevrolet Corvette jedno od najiščekivanijih automobila u ovoj deceniji, neki bi rekli i veka. General Motors ne žuri da ga učini savršenim pre debija, a sada je dva puta uočen kamuflirani prototip tokom testiranja.

Prvi video prikazuje ubrzanje ovog automobila iz tri puta. Iako je teško reći koja varijanta Corvette je u pitanju, očigledno je da ima V8 motor ili da ima veoma brz automatski menjač ili onaj sa dvostrukim kvačilom. Drugi video prikazuje kamuflirani C8 prototip tokom testiranja na putu. Pogon ovog automobila, prema informacijama od prošle godine, trebalo bi da ima 800 konjskih snaga, što se odnosi na verziju pozicioniranu na samom vrhu ranga.

Novi Chevrolet Corvette model trebalo bi da debituje naredne godine, kao model za 2020. Prodavaće se uporedo sa C7.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hennessey Performance: 2018 C7 Corvette (460KS) vs 2018 Camaro SS HPE650 Supercharged (650KS)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chevrolet Corvette C6 na daljinski

 

181595-corvette 1.jpg

 

Sećate li se scene iz prvog dela filma ''Povratak u budućnost'' u kojoj Dok Braun koristi daljinski upravljač da pošalje svoj DeLorean i svog psa jedan minut u budućnost? Pa tridesetčetvorogodišnji Bjorn Harms se sigurno seća. Naime, Harms je kompjuterski tehničar iz grada Urmond iz Holandije, koji je odlučio da model Corvette C6 iz 2006. godine transformiše u automobil kojim se može daljinski upravljati ''savršeno lako i bezbedno''. On je poznat po tome i što je kreirao nekoliko DeLorean automobila na daljinski kao i KITT iz Knight Rider-a.

Očigledno je Harms odličan u svom poslu, jer njegova kreacija funkcioniše onako kako je i planirano. Corvette sama po sebi izgleda impresivno, a Bjorn navodi da čak i dok se kontroliše daljinski ovaj automobil može postići maksimalnu brzinu, iako to nije preporučljivo. Još jedna interesantna činjenica jeste ta što ova Corvette ima ugrađen sistem koji aktivira kočnice automatski u slučaju da se automobil nađe van dometa daljinskog upravljača. Naime, izgleda da je ova Corvette, osim što se njome može upravljati preko daljinskog upravljača, u fabričkom stanju. To znači da njeno srce čini šestolitarski LS2 V8 agregat koji razvija 400 konjskih snaga, te smo prilično sigurni da slobodno možemo reći da je ovo najsnažniji automobil na daljinski na svetu. Okej, ne pokreće ga plutonijum kao model DeLorean iz gore pomenutog filma, i nima ''gullwing'' vrata, ali s obzirom da DMC-12 zapravo poseduje V6 agregat iz Renault-a koji razvija 130 konjskih snaga, Corvette je defintivno brža. Sa druge strane, mi bismo naravno više voleli da sednemo za volanom ovakvog automobila, i da iskusimo njegovu snagu iz prvog lica, a ne da se igramo sa daljinskim.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2019. Yenko/SC Stage II Corvette sa 1.000KS

 

yenko corvette.jpg

 

Specialty Vehicle Engineering sada kupcima nudi 2019 Yenko/SC Stage II Corvette, modelske godine 2019, i to sa svih 1.000KS. Serija je ograničena na samo 25 komada, pri čemu automobil pokreće LT1 V8 motor sa kompresorom. Zapremina je povećana na 6.8L, a snaga na već pomenutih 1000KS (i 1150 Nm obrtnog momenta).

 

yenko-corvette 1111.jpg

 

U paketu su i Yenko oznake i trkačke trake, kao i modifikovani izduvni sistem, Brembo kočnice (sa Z07 performance paketom ima i karbon-keramičke kočnice i doterano oslanjanje), Z06 aero paket, kao i sedmostepeni manuelni menjač ili opcioni osmostepeni automatik.

 

yenko corvette 11.jpg

 

Što se cene tiče, Specialty Vehicle Engineering za Yenko/SC Stage II paket traži 68.995 američkih dolara kod manuelne verzije (u ovu sumu nije uključen Chevrolet Corvette Grand Sport koji služi kao baza).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

General Motors patentirao više elemenata aktivne aerodinamike

 

corvette-active-aero-patents.jpg

 

General Motors je podneo patente za nove aerodinamičke elemente, koje ćemo najverovatnije videti u narednoj generaciji Chevrolet Corvette, sledeće godine. ''Corvette Blogger'' je otkrio tri nova patenta, a iako se na skicama nalazi aktuelna C7 generacija Corvette, vrlo je moguće da bi ove tehnologije mogli videti na više modela. Patenti su za aktivne bočne lajsne, aktivne spojlere, i kanale za generisanje downforce-a.

 

corvette-active-aero-patents 11.jpg

 

Aktivne bočne lajsne se koriste za kontrolisanje i usmeravanje turbulentnog vazduha na bokovima automobila, koji je izvor značajnih aerodnamičkih otpora, a u skladu sa trenutnom brzinom kretanja. Podaci kao što su brzina okretanja upravljača i brzina vozila u odnosu na podlogu se procesuiraju, a bočne lajsne se po potrebi uvlače ili izvlače. Aktivni spojler je podesivi spojler koji ne samo da može da menja svoj ugao i visinu, veći i svoj položaj u odnosu na uzdužnu osu automobila. U ovom slučaju, podaci kao što su brzina, količina nagiba, i ugao upravljača utvrđuju da li je spojler podešen za više downforcea ili manje otpora. Kanali za generisanje downforcea su upravo to što i zvuče da jesu. GM je pozicionirao uvodne kanale u prednjoj ''usni'', odnosno donjem delu prednjeg spojlera, vozila, i na krovu. Iako još nije moguće reći da li GM planira da stavi bilo koju od ovih tehnologija u serijsku proizvodnju, jasno je da ozbiljno razmišlja o aktivnoj aerodinamici kao načinu da poboljša performanse svojim automobila.

 

Screenshot_19.jpgScreenshot_20.jpgchevy-corvette-active-aero-patents-7.jpgScreenshot_21.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...