Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Chevrolet Corvette

Recommended Posts

Chevrolet Corvette C8 Stingray

 

5d31f33f45280_Chevrolet-Corvette_C81.jpg.0b0c430d3656c65993376ec1bcdcbd69.jpg

 

Nakon nekoliko godina iščekivanja i raznih nagađanja napokon je predstavljen novi Chevrolet Corvette Stingray C8. Kako prenosi portal Autonet, u odnosu na svoje prethodnike, ovaj automobil po prvi put dolazi sa centralno smeštenim motorom pa je tako napokon ispunjen san Zore Arkus-Duntova, slavnog automobilskog inženjera koji je svojevremeno uveliko unapredio ne samo dotični model, već i celi Chevrolet.

 

5d31f33e9f6fb_Chevrolet-Corvette_C811.jpg.bfa8ed216d4370390ac02587bb00bec2.jpg

 

Nova generacije Corvette izgleda više-manje upravo onako kako se moglo i očekivati. U skladu s bogatom istorinom i moderno, sportski, agresivno s izraženim aero paketom, raznim otvorima za hlađenje, mišićavim oblinama, dva para završetaka izduva i sl. Njegov centralno smešteni V8 je pokriven poklopcem s otvorima za hlađenje, a zadnji prozor omogućava pogled na pogonski agregat.

 

5d31f33e14cb2_Chevrolet-Corvette_C81111.jpg.dfb73a783260b5b17f65d3d71ca49928.jpg

 

Iznad prozora se nalazi kamera koja šalje sliku na digitalni centralni retrovizor. Pored njega tu su još dva velika digitalna ekrana, onaj instrument table i centralni ekran infotainmenta.

 

5d31f33d528cb_194615-corvettec81.jpg.51e6f4af6506a10cb403270d13268517.jpg

 

Inače, celi enterijer je nov i odiše sportskim duhom prvenstveno zbog kokpita orijentisanog ka vozaču. Od pojedinih elemenata možda najviše treba istaćči novu povišenu centralnu konzolu s nizom prekidača (ventilacija, klima i sedišta) te komandama menjača i menijem infotainmenta. Od ostalih detalja pomenimo zadnji i manji prednji prtljažnik (sa ukupno 357 litara zapremine) te uklonjivi deo krova, kao i bogatu opremu.

 

5d31f33ca5848_Chevrolet-Corvette_C8111.jpg.33e5e5397475ea71234fd170e4d0bfa4.jpg

 

Za pokretanje ovog automobila je zadužen 6.2 litarski LT2 V8 motor koji razvija snagu od 365 kW/497 KS i 630 Nm obrtnog momenta.

 

5d31f33bea746_Chevrolet-Corvette_C811111.jpg.2cafc376ee29a957102abf88093dd9bd.jpg 5d31f33b5c1d1_Chevrolet-Corvette_C8111111.jpg.080bbf1a18ba2fe4246e99f518052111.jpg

 

S opcionim Z51 Performance paketom snaga motora neznatno raste na 369 kW/502 KS i 637 Nm. Motor je standardno uparen s 8-stepenim automatskim menjačem s ručicama za izmenu stepeni  prenosa na upravljaču i, naravno, pogonom na zadnje točkove. Podaci o performansama trenutno nisu poznati, ali ovaj automobil će od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) sa Z51 Performance paketom stizati za oko tri sekunde.

 

5d31f33abd408_Chevrolet-Corvette_C81111111.jpg.a58bced5bf3aea8df23448081689f43d.jpg

 

Cena na američkom tržištu još uvek nije zvanično potvrđena, ali navodno će se kretati od oko 60.000 dolara. To nije malo novca, ali kada se u obzir uzmu performanse dostojne superautomobila novi Corvette Stingray će i dalje ostati budget supercar.

 

5d31f3394da27_chevrolet_corvette22.jpg.94d7996ecf7efe21b2113283d8a95654.jpg 5d31f3388fbd6_chevrolet_corvette2.jpg.8e4996298a38303f1e262b983466831a.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chevrolet Corvette C8 Stingray

 

Chevrolet-Corvette_C8 011.jpg

 

Nakon nekoliko godina iščekivanja i raznih nagađanja napokon je predstavljen novi Chevrolet Corvette Stingray C8. Kako prenosi portal Autonet, u odnosu na svoje prethodnike, ovaj automobil po prvi put dolazi sa centralno smeštenim motorom pa je tako napokon ispunjen san Zore Arkus-Duntova, slavnog automobilskog inženjera koji je svojevremeno uveliko unapredio ne samo dotični model, već i celi Chevrolet.

 

Chevrolet-Corvette_C8 010.jpg

 

Nova generacije Corvette izgleda više-manje upravo onako kako se moglo i očekivati. U skladu s bogatom istorinom i moderno, sportski, agresivno sa izraženim aero paketom, raznim otvorima za hlađenje, mišićavim oblinama, dva para završetaka izduva i sl. Njegov centralno smešteni V8 je pokriven poklopcem sa otvorima za hlađenje, a zadnji prozor omogućava pogled na pogonski agregat.

 

Chevrolet-Corvette_C8 009.jpg

 

Iznad prozora se nalazi kamera koja šalje sliku na digitalni centralni retrovizor. Pored njega tu su još dva velika digitalna ekrana, onaj instrument table i centralni ekran infotainmenta.

 

194615-corvette 007.jpg

 

Inače, ceo enterijer je nov i odiše sportskim duhom prvenstveno zbog kokpita orijentisanog ka vozaču. Od pojedinih elemenata možda najviše treba istaći novu povišenu centralnu konzolu sa nizom prekidača (ventilacija, klima i sedišta) te komandama menjača i menijem infotainmenta. Od ostalih detalja pomenimo zadnji i manji prednji prtljažnik (sa ukupno 357 litara zapremine) te uklonjivi deo krova, kao i bogatu opremu.

 

Chevrolet-Corvette_C8 006.jpg

 

Za pokretanje ovog automobila je zadužen 6.2 litarski LT2 V8 motor koji razvija snagu od 365 kW/497 KS i 630 Nm obrtnog momenta.

 

Chevrolet-Corvette_C8 005.jpg Chevrolet-Corvette_C8 004.jpg

 

Sa opcionim Z51 Performance paketom snaga motora neznatno raste na 369 kW/502 KS i 637 Nm. Motor je standardno uparen sa 8-stepenim automatskim menjačem sa ručicama za izmenu stepeni  prenosa na upravljaču i, naravno pogonom na zadnje točkove. Podaci o performansama trenutno nisu poznati, ali ovaj automobil će od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) sa Z51 Performance paketom stizati za oko 3 sekunde.

 

Chevrolet-Corvette 003.jpg

 

Cena na američkom tržištu još uvek nije zvanično potvrđena, ali navodno će se kretati od oko 60.000 dolara. To nije malo novca, ali kada se u obzir uzmu performanse dostojne superautomobila novi Corvette Stingray će i dalje ostati ''budget supercar''.

 

chevrolet_corvette 002.jpg chevrolet_corvette 001.jpg

 

Proizvodnja kreće krajem godine, a nedugo zatim se mogu očekivati prve isporuke.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corvette bi mogao da postane ''prava'' marka

 

chevrolet_corvette 002.jpg

 

Glasine o tome da bi Chevrolet od modela Corvette mogao da napravi marku Corvette se zavrte svaki put oko premijere nove generacije ovog sportskog automobila. Tako su odmah nakon premijere najnovije Corvette C8 stigle i glasine o tome da će uskoro Corvette biti nešto više od samo jednog automobila. Ovaj put je izvor američki Autoweek koji se poziva na insajderske izvore iz GM-a, a koji tvrdi da će u skoroj budućnosti Corvette postati ''punokrvna'' marka automobila. Drugim rečima, pod značkom Corvette će se navodno uskoro naći SUV, odnosno crossover kao i limuzina. Kasnije bi ponuda mogla da se i dodatno proširi, ali svaki model će karakterisirati agresivan dizajn, sportski duh i luksuzna oprema.

Za sada naravno nema zvaničnih potvrda ovih navoda. Ono što su u GM-u spremni potvrditi je da će u skoroj budućnosti nova C8 Corvette dobiti hibridni pogonski sklop jer elektrifikaciju podržavaju i novi motor LT2 i platforma na kojoj se vozilo bazira. Konkretna konfiguracija tog hibrida za sada nije poznata. Na kraju recimo da je potvrđen skori dolazak kabrio verzije ovog automobila. Corvette Convertible bi trebao da bude predstavljen u narednim mesecima. Većih tehničkih novosti ne bi trebalo da bude, već samo onih vizuelnih, koji će u osnovi označavati prilagođavanje novoj karoserijskoj varijanti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

5d3a123483340_unnamed(16).jpg.1a3d1df224673288226fd9a3f19bdf6a.jpg Hennessey Performance video: Ferrari 488 GTB (660KS) i Hennessey ZR1 Corvette (1000KS)

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na lageru i dalje preko 6.000 primeraka starog modela Chevrolet Corvette

 

188623-chevrolet c 4.jpg

 

Chevrolet Corvette C8 debitovao je polovinom jula, a proizvodnja ovog modela počeće do kraja godine. Do tada, potencijalni kupci će moći da pazare prethodnu generaciju, Corvette C7, koga još ima dosta na zalihama. Prema poslednjim informacijama, na parkinzima prodavaca Chevroleta u SAD nalazi se 6.025 promeraka odlazeće generacije modela Corvette. Početkom 2019. lager je bio još veći i iznosio je čak 9.000 automobila, ali se do juna smanjio na 7.045 jedinica. Kada kasnije ove godine počne proizvodnja modela Corvette C8, u Chevroletu predviđaju da će se zalihe prethodnika smanjiti na oko 2.500 primeraka. Chevrolet je prestao da prima narudžbine za C7 još 23. juna, a kako bi se što pre rešio zaliha ovog automobila, američki proizvođač ponudio je veoma povoljne uslove za kupovinu preostalih vozila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chevrolet Corvette C8 košta manje od 60.000 dolara

 

Chevrolet-Corvette_C8 002.jpg

 

Chevrolet je objavio cene nove, osme generacije modela Corvette i prve sa centralno postavljenim motorom. C8 je i prvi Chevrolet Corvette u istoriji koji će imati verziju sa ''desnim volanom'', prenosi B92. Američki proizvođač održao je obećanje dato na premijeri Corvette C8 - da osnovna verzija ovog automobila u SAD neće koštati više od 60 hiljada dolara.

 

Chevrolet-Corvette_C8 001.jpg

 

Kako je saopšteno iz Chevroleta, C8 će se prodavati po ceni od 58.900 dolara, bez troškova transporta koji iznose 1.095 dolara, pa će bazična verzija ukupno koštati 59.995 dolara što je svega 3.000 dolara više od aktuelne sedme generacije modela Corvette. Podsećamo, Corvette C8 javnosti je predstavljena polovinom jula. Automobil dobija snagu od centralno postavljenog 6.2-litarskog LT2 V8 motora koji proizvodi 497 ks (365 kW) i 630 Nm. Uz opcioni Z51 Performance paket isti motor isporučuje 502 ks (369 kW) i razvija 637 Nm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020. Chevrolet Corvette Cabrio

 

chevrolet_corvette c8 005.jpg

 

Chevrolet je Corvette Stingray C8 modelske godine 2020. u Coupe izdanju prikazao još u julu (i to sa centralno smeštenim motorom), da bi sada predstavio i njegovu Cabrio verziju. 2020. Chevrolet Corvette Cabrio dolazi sa dvodelnim tvrdim sklopivim krovom koji se otvara za 16 sekundi, pri brzinama do 48 km/h.

 

chevrolet_corvette c8 004.jpg

 

Krov može da bude u boji vozila ili u opcionom Carbon Flash metalik izdanju.

 

chevrolet_corvette c8 003.jpg

 

Automobil pokreće 6.2 litarski LT2 V8 motor sa 365 kW/497 KS i 630 Nm obrtnog momenta, uz 8-stepeni automatski menjač i pogon na zadnje točkove. 2020. Chevrolet Corvette Cabrio će koštati oko 7.500 dolara više u poređenju sa baznim modelom Corvette Coupe (koji inače ima cenu nešto manju od 60.000 dolara), dok će proizvodnja startovati još tokom ove godine. Chevrolet je takođe pokazao i trkački model Corvette C8.R ali za sada nije objavio njegove tehničke specifikacije.

 

chevrolet-c8 002.jpg chevrolet-c8 001.jpg

 

Najavljeno je da će svoj trkački debi imati na trci Rolex 24 na Daytoni u januaru sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chevrolet neće da objavi vreme koje je na Nurburgringu ostvarila nova Corvetta

 

Chevrolet-Corvette_C8 1.jpg

 

Šef razvojnog odeljenja koji ''potpisuje'' prvu Corvettu sa centralno smeštenim motorom je izjavio da su na Nurburgringu bili znatno brži od očekivanja, ali vreme kruga još ne žele da objave.

I Chevrolet spada među kompanije koje vole da se igraju i dokazuju mogućnosti svojih automobila na čuvenoj nemačkoj stazi Nurburgring Nordschleife na kojoj su još u julu isprobali potencijal produkcijskog izdanja osme generacije Corvette čiji motor je po prvi put smešten iza naslona sedišta. Iza upravljača Corvette C8 je bio vozač fabričkog tima Corvette Racing (Oliver Gavin), a prvi čovek inženjerijskog odeljenja koji stoji iza aktuelne Corvette (Mike Petrucci) izjavio je da je Gavinovo najbolje ostvareno vreme kruga u ''zelenom paklu'' iznad svih očekivanja.

 

U svom premijernom izdanju Corvettu C8 pokreće 6.2 V8 motor koji uz paket Z51 raspolaže sa 502 KS i 640 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prenos snage na zadnju osovinu je zadužen 8-stepeni automatski menjač, a u Chevyju kažu da C8 do stotke stiže za manje od tri sekunde. Podsećanja radi, najbolje nezvanično vreme Corvette na stazi Nordschleife je ostvario znatno snažniji model prethodne generacije C7 ZR1 (765 KS i 969 Nm) kome je za zatvaranje kruga trebalo sedam minuta i četiri sekunde, a najbrži američki automobil koji je tutnjao Nurburgringom i dalje je Dodge Viper.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

kelleybluebook.jpg KelleyBlueBook video: Test 2020. Chevrolet Corvette Stingray

 

Posle nekoliko decenija očekivanja i najavljivanja, nova Corvette konačno ima centralno postavljen motor. Njen V8 atmosferac sa tek par konja manje od 500 uparen je sa osmostepenim menjačem sa duplim kvačilom, ima krov koji može da se skine, i ubrzanje do stotke za manje od 3 sekunde ukoliko je sa opcionim Z51 Performance paketom. I, sve to se u Americi prodaje za malo ispod 50.000 evra:

 

 

 

roadshow.jpg Roadshow video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotradervelikoA.jpg Autotrader video: Test 2020. Chevrolet Corvette Stingray

 

Amerikanci misle da je potrebno motor ''samo'' prebaciti odmah iza putnika, tj. postaviti ga centralno, i da se tako odmah dobijaju performanse Ferrari ili Lamborghini modela koji takođe nemaju motor napred ispod haube. Ali, da li je baš toliko lako?

U drugom videu možete pogledati direktno poređenje sada već stare generacije C7 i nove C8.

 

 

 

caranddriveryoutubelogo.jpg CarAndDriver video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trkački Chevrolet Corvette C8.R

 

5daad6c925c60_chevrolet-c85.jpg.a6e940bc4db6dd43e825caefc7edb29f.jpg

 

Paralelno s predstavljanjem Cabrio verzije osme generacije najpoznatijeg američkog sportskog automobila (s kojim po prvi put stiže centralno postavljeni motor) Chevrolet je predstavio i trkačku Corvettu C8.R koja će od naredne sezone u trkama izdržljivosti nastaviti tamo gde je stala njena prethodnica C7.R. Promotivni video materijal je snimljen na američkoj stazi Road Atlanta i prilično dobro pokazuje "oružje“ s kojim će se tim Corvette Racing krajem januara premijerno pojaviti na trci izdržljivosti 24 sata Daytone.  Corvettu C8.R pokreće centralno smešteni 5.5 litarski atmosferski V8 motor koji u skladu sa IMSA pravilnicima raspolaže s 500 konjskih snaga i 650 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prenos snage na zadnju osovinu brine novorazvijeni 6-stepeni sekvencijalni menjač (Xtrac).

 

5daad7118cd38_chevrolet-c855.jpg.ea169a9e1565d9626838a3dbf1260f73.jpg

 

U odeljenju koji je razvijao novu trkačku Corvettu tvrde da čvršći i krući C8.R u poređenju s odlazećim modelom C7.R ima bolje aerodinamičke karakteristike i raspored mase po osovinama. U svakom slučaju, biće zanimljivo videti kako će se nositi sa žestokom konkurencijom koja ih čeka na 24 sata Le Mana.

 


5daad765ac985_unnamed(3).jpg.57bf19e7ea63645eab60be27e5673c0b.jpg IMSA Official video: Corvette C8.R

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizvedena poslednja Corvette sa motorom napred

 

chevrolet last c7.jpg

 

Crna Corvetta C7 Targa je već prodata za 2.7 miliona dolara, a sav novac biće iskorišćen u dobrotvorne svrhe. Nakon 66 godina i sedam generacija najpoznatijeg američkog sportskog automobila poslednji primerak Corvette sa klasičnim konceptom (motor napred, pogon nazad) napustio je proizvodne pogone GM-ove fabrike u Bowling Greenu (Kentacky, SAD). Poslednju Corvettu u verziji Z06 pokreće mehaničkim kompresorom potpomognut 6.2 V8 motor koji raspolaže sa 659 konjskih snaga pri 6.000 obrtaja i 881 Nm najvećeg obrtnog momenta pri 3.600 rpm. Za prenos snage u konkretnom slučaju je zadužen ručni 7-stepeni menjač, a dvosed od 0 do 100 km/h stiže za 3.6 sekundi i razvija 315 km/h. Proizvodnja nove (osme) generacije Corvette koja sa sobom premijerno donosi centralno smešten motor počinje u februaru.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: Proba 2020. Chevrolet Corvette

 

Najveća promena koju je Corvetta mogla doživeti - motor više nije ispred vozača nego iza, postavljen po sred auta. To je faktički potpuno novi start za Corvettu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

edmunds.jpg Edmunds video: Test 2020. Chevrolet Corvette Stingray

 

Iako se u prvi plan kad je nova Corvetta u pitanju stavlja prebacivanje motora u sredinu auta, ipak treba napomenuti da je jednako velika promena i u njenoj unutrašnjosti koja je nikad bolja u nekoj od generacija Corvette:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

General Motors će gubiti po 20.000 dolara na osnovnoj verziji Corvette C8

 

chevrolet_corvette 2nova.jpg

 

Američki proizvođač iznenadio je sve kada je na premijeri svog supersportskog automobila obznanio da će početna cena iznositi svega 59.995 dolara. Uoči lansiranja osme generacije modela Chevrolet Corvette spekulisalo se kolika bi mogla da bude startna cena ovog superautomobila sa centralno postavljenim motorom koji proizvodi 497 KS. Ipak, niko nije moga da pretpostavi da će General Motors postaviti osnovnu cenu tako nisko. Tada se govorilo da je možda u pitanju samo marketinški trik kako bi se o C8 više pisalo u medijima, a da proizvođač kasnije planira da koriguje početnu cenu naviše.

 

Kako piše B92, GM je sličnu praksu primenio kada je predstavljao prethodnu generaciju - Corvette C7. Tada je u drugoj godini proizvodnje bazični model poskupeo za 2.000 dolara, a sledeće godine za još 2.000 dolara. Međutim, čak ni eventualno povećanje od 4.000 dolara ne bi pomoglo GM-u da izbegne gubitke prilikom prodaje najjeftinije verzije C8. Kako saznaje MotorTrend, Chevrolet bi mogao da podigne cenu bazične verzije tek na modelu za 2021. godinu. Do tada, GM će gubiti oko 20.000 dolara na svakom C8 koji se prodaje u osnovnoj verziji. Isti izvor navodi da je projektovana startna cena prilikom preliminarnih kalkulacija iznosila 79.995. Naime, toliko bi trebalo da košta najjeftiniji Chevrolet Corvette da bi se pokrili troškovi razvoja i proizvodnje osme generacije ovog automobila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hennessey Chevrolet Corvette

 

198908-hennessey corvette 002.jpg

 

Poznata tjuning kompanija Hennessey priprema sveobuhvatan paket dorada kojim će osmu generaciju najpoznatijeg američkog sportskog automobila u najekstremnijoj verziji ''gurati'' 1.200 konjskih snaga. Bilo je pitanje vremena kada će se u čuvenoj teksaškoj tjuning kompaniji pozabaviti novim osmim izdanjem Corvette, jer je upravo Hennessey sinonim za beskompromisno dorađivanje najpoznatijeg američkog sportskog automobila.

 

198909-hennessey corvette 001.jpg

 

I dok Chevrolet novu Corvettu za sada nudi samo u kombinaciji sa centralno smeštenim 6.2 litarskim atmosferskim V8 motorom koji na zadnju osovinu isporučuje 500 konjskih snaga i 637 Nm najvećeg obrtnog momenta, u Hennesseyju će kupcima uskoro ponuditi znatno snažnije varijante. Osnivač i vlasnik kompanije John Hennessey je rekao da će prvu u nizu snažnijih Corvetta pokretati motor koji će uz pomoć mehaničkog kompresora raspolagati sa 700 konjskih snaga, a u pripremi je i kombinacija sa dva turbopunjača koja će rezultirati sa čak 1.200 konjskih snaga na zadnjoj osovini. Sa dodatnim potencijalom Corvette će dobiti unapređen sistem adaptivnog oslanjanja, bolje kočnice i novi komplet felni i guma, a adekvatno rekalibrisanje neće izbeći ni automatski menjač sa dva kvačila. Nove karbonske karoserijske komponente će se nuditi u obe kombinacije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Policija uhvatila službenike GM-a dok su se trkali novim Corvette-ma

 

chevrolet_corvette c8 004.jpg

 

Policija je uhvatila službenike General Motorsa (GM) dok su se trkali novim Corvette-ma, modelom za 2020. godinu, u gradu Bouling Grin u Konektikatu gde se proizvode ti automobili. Aleksander Tim (27) i Mark Derkac (30) su vozili brzinom od oko 160 Km/h na javnom putu gde je ograničenje brzine 70 Km/h. Policija je saopštila da je Tim dostigao i brzinu od 193 Km/h, pišu lokalne novine. Policija je saopštila da je u njihovom dahu bilo mirisa alkohola, ali da nisu bili pijani. Zaustavljen je još jedan vozač istovetne Corvette, ali policija je rekla da ta osoba nije učestvovala u trci.

GM je potvrdio da su to njena ''probna vozila'' i da se u kompaniji vodi istraga kako je došlo do toga. Tim i Derkac su optuženi za trku motornih vozila na javnom putu, za nesmotrenu vožnju i za prekoračenje brzine. Obojica su bila pritvorena, a potom puštena na slobodu uz kauciju od po 1.000 dolara. Suđenje im je zakazano za februar. Chevrole Corvette koja košta oko 60.000 dolara sportski je dvosed sa centralno postavljenim motorom od 6.200 kubika i 490 konja. Deklarisana maksimalna brzina je iznad 290 Km/h...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi Chevrolet Corvette Stingray (C8) prodat za 3 miliona dolara

 

corvette-stingray prva nova.jpg

 

Chevrolet je još u julu prikazao Corvette Stingray C8 modelske godine 2020. u Coupe izdanju (i to sa centralno smeštenim motorom), a nekoliko meseci kasnije se pojavila i Cabrio verzija. U međuvremenu, prvi primerak ovog automobila je prodat na aukciji za tri miliona dolara. Tačnije, prvi Chevrolet Corvette Stingray C8 u Coupe formi je prodat na Barrett-Jackson aukciji u Arizoni, a sav prihod ide u dobrotvorne svrhe (i to Detroit Children fondu).

Kupac prvog primerka je inače Rick Hendrick, osnivač i šef Hendrick kompanije. On će svoj automobil moći da preuzme u Bowling Green fabrici u Kentakiju, dobiće i obilazak Corvette muzeja i dokaz o autentičnosti vozila. Automobil pokreće 6.2 LT2 V8 motor sa 497 KS i 630 Nm obrtnog momenta, uz 8-stepeni automatski menjač i pogon na zadnje točkove. U pitanju je verzija 3LT uz sve moguće opcije, crna kožna sedišta, crvene sigurnosne pojaseve, GT2 sedišta, sa zadnjim spojlerom, Z51 performance paketom...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chevrolet Corvette Stingray ostao bez točkova

 

nova corvetta tockovi.jpg

 

Potpuno novi primerak jednog od najpopularnijih sportskih automobila je stradao na domaćem terenu, i to dok je stajao na parkingu. Novi Chevrolet Corvette Stingray je ponos američke autoindustrije, a Detroit je još uvek američka baza kad su automobili u pitanju. I upravo tamo se dogodilo ono što smo navikli viđati u nama puno bližim krajevima. Lopovi nisu ni pokušali da ukradu supersportski bolid, ali su ga zato ostavili na betonskom bloku koji podupire centralni deo automobila. Zadnjim delom je zalegao, a kradljivci su u žurbi ostavili i matice. Šteta se procenjuje na nekoliko hiljada dolara. Time je ovo postao prvi zvanični slučaj otuđenja točkova na ovom modelu čija se proizvodnja tek zahuktava. S obzirom na to da se radi o ''vrućoj robi'' ovo sigurno nije i poslednji slučaj. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objavljeno vreme Chevrolet Corvette C8 na Nirburgringu

 

Chevrolet-Corvette_C8 01a.jpg

 

Nakon mnogobrojnih nezvaničnih informacija o ostvarenom rezultatu na Nirburgringu prve Corvette sa centralno smeštenim motorom, u Chevroletu su zvanično objavili da je produkcijski C8, kojim je upravljao vozač Corvette Racing tima Oliver Gavin, kroz čuveni nemački zeleni pakao protutnjao za 7 minuta i 29.9 sekundi.

 

Prema mišljenju mnogih, ostvareno vreme je veoma dobro ako se uzme u obzir da nova Corvetta u svojoj kategoriji spada među opcije za koje treba izdvojiti najmanji iznos novca, a što se tiče najpoznatijeg američkog sportskog automobila najbolje vreme na Nirburgringu (7:13.90) i dalje pripada Corvetti C7 Z06. Merena Corvetta C8 je bila opremljena opcionim paketom Z51 sa kojim kupac može da računa na elektronsku ograničenu blokadu diferencijala i još efikasnije kočnice, a centralno smešteni 6.2 V8 motor na zadnju osovinu isporučuje nešto više od 500 konjskih snaga i 637 Nm najvećeg obrtnog momenta.

S obzirom da će osma generacija Corvette (tradicionalno) uskoro dobiti i nekoliko znatno snažnijih verzija, u Chevroletu najavljuju nova sučeljavanja sa čuvenom nemačkom stazom koja je već decenijama omiljeno test igralište automobilskih kompanija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: Test 2020. Chevrolet Corvette C8

 

Osma generacija Corvette, ali prva koja nema motor napred nego je u sredini automobila kao kod pravih evropskih sportskih automobila, ali je jedini koji tu i dalje ima V8 atmosferac 6.2 sa 500 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: 2020. Chevrolet Corvette C8

 

Do stotke za 3 sekunde, atmosferac 6.2 V8 pravi odličnu buku dok daje 495 konja koji idu na zadnje toćkove:

 

 

 

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

roadshow.jpg RoadShow video: Test 2020. Chevrolet Corvette

 

Da li je ovaj auto i dalje Corvette sad kad motor više nije napred?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouth.jpg Motormouth video: Chevrolet Corvette C8

 

Nova Corvetta oznake C8 nije samo prva koja nema motor napred već centralno smešten, već je unapređen i opšti kvalitet izrade izdašnim korišćenjem kože, aluminijuma i karbona u kabini:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...