Ivan 17587 Posted November 8, 2012 Potpisujem, to im je izgleda u krvi , gotovo uvek mi prepumpaju gume za pola bara ili jace. Jos im uvek naglasim tacnu vrednost, ali cim krenem vec posle par metara vidim da vozim kamenjare... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 8, 2012 (edited) Evo da podelim neka iskustva.Kupio sam juče u Lav Auto ovakavAli, džaba ga bilo ! Došao kući, probam, a ovaj ne radi. Ma ništa ! Dođem danas, vrate mi pare, sve OK, ali taj isti manometar opet stave na raf, da se neko drugi zahebe ! Kažem im, nije lepo da tako rade.Pošto sam se baš nameračio na digitalni, u istoj radnji sam kupio ovaj:i odmah ga probao, i ovaj radi. Proveriću koliko je precizan, upoređivajući ga sa nekoloko drugih manometara.Taj drugi sam ja probao (pisao pre neki dan) i vratio ga (bio jedini u radnji i original pakovanje isečeno). A od prvog sam odustao jer je bila neka matora godina uvoza-proizvodnje. Igranka se nastavlja.Ovo sa manametrima postaje državni problem i krajnje je vreme da u problem uključimo Eliota aka Mirka pa još i Alvirevića i da razbije spregu vulkanizera i prodavaca delova trapa. Edited November 8, 2012 by ivan.ik 1 Nebek reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2874 Posted November 9, 2012 Potpisujem, to im je izgleda u krvi , gotovo uvek mi prepumpaju gume za pola bara ili jace. Jos im uvek naglasim tacnu vrednost, ali cim krenem vec posle par metara vidim da vozim kamenjare...Isti problem, lepo kažem čoveku da gume idu na 2.1 i kaže on mora tu bar 2.3 i još manometar slaže i eto meni veselja čim naiđe najmanja neravnina. Sad baš pravim strategiju gde da punim gume, a gde da proveravam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted November 9, 2012 (edited) Taj drugi sam ja probao (pisao pre neki dan) i vratio ga (bio jedini u radnji i original pakovanje isečeno). A od prvog sam odustao jer je bila neka matora godina uvoza-proizvodnje. Igranka se nastavlja.Danas ću i ja da ga vratim, jer ne radi. Krivo mi je samo što nisam tvoj post video juče.Dakle, Lav Auto u Žarkovu zaobilaziti u širokom luku ! Edited November 9, 2012 by Mihailovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 13, 2012 Da li ti vratiše pare ?I dokle si stigao sa traganjem za pouzdanim i tačnim manometrom ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted November 13, 2012 Do mene . Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2874 Posted November 13, 2012 Od pumpi meni najtačnije deluje Zmaj dok isključenja za Batajnicu. Onaj manometar kod uključenja sa novosadskog mnogo brka i na oko su vidne razlike u napumpanosti guma, ali ovaj drugi sasvim pristojno radi. Proveravao sam par puta gume kada napumpam na Nisu i izmerim pritisak na "Braća Crnomarković" pumpi i obrnuto, uglavnom se uklapaju savršeno dok kod ostalih pumpi bude razlika do 0,3 bara po gumi. Najbojli mi je OMV gde sam jednom stao samo da napumpam gume, lepo sve napumpa na 2,1, kada sam sve završio proverim prvu gumu od koje sam krenuo i pokazuje 2,3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 13, 2012 Do mene .Ime bidi ozbiljan , ovo je ozbiljna tema sa velikim problemom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted November 13, 2012 (edited) Vidim ja da cu morati da vam izdajem mog "Messka" koji je od skoro zasluzeno u vitrini . I to po paprenoj ceni.Igore, pricas za prenosne pumpe sa manometrom na OMV? Ja mislim da tek ono nema veze sa zivotom.Nije valjda da ce imenjak stalno morati da mi ide na Zmaj kod iskljucenja za Bataju na proveru? Edited November 13, 2012 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2874 Posted November 13, 2012 Da, na te sam mislio. Dovoljno je što ista pumpa jednom prikaže 2,1,a drugi put 2,3, ali izgleda da je sve na OMVu lošeg kvaliteta i netačno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted November 14, 2012 Da li ti vratiše pare ?OK, bili su ljubazni, i vratili bi mi pare. Ali, pitao sam da li imaju takav isti, ali da je nov, neotvaran, i ispalo je da imaju. Uzeo sam ga, i probao sam ga i sasvim je OK. Dakle, sada sam vlasnik tog digitalnog, Takeda, i sad-zasad sam zadovoljan. Uporediću ga sa nekoliko dugih, na pumpama, pa ću napisati ovde kakvi su rezultati.Ipak, budimo realni. Ne koristim ja to svaki dan - ceo dan. Sad sam prekontrolisao pritisak, dopumpao gume, pa ću opet za mesec dana. Kvalitet će se pokazati (ili se neće pokazati) tek za više godina, ako ovo čudo bude i dalje precizno radilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 14, 2012 Mihailoviću cepaj kod Ivana na baždarenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted November 15, 2012 Po preporuci iznad sam juče naduvao gume na Nis ispred Pazove. Odlična mašina, ali loše crevo. Deluje mi Ok.Mada bih i dalje više voleo da imam svoj manometar.Tapatalk HD Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficoman 10 Posted November 17, 2012 Samo zato sto ste vi to trazili http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=56683 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted November 20, 2012 Ovo izgleda interesantno ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted December 7, 2012 (edited) Apropo price o rucnim manometrima i kompresorima na pumpama, natrcah slucajno na ovo :Kompresor za gume na benzinskoj pumpi:Uredjaj koji sluzi za dopunjavanje guma vazduhom. Ne radi gotovo ni na jednoj pumpi, a u slucaju da radi, pokvaren je manometar, tako da je doduvanje guma pozeljno vrsiti samo ako vam je guma potpuno izduvana i imate zelju samo da se dovucete do vulkanizera. Svi vozaci znaju koliko je bitno da gume budu pravilno napumpane, pa zato to izbegavaju da to rade na pumpama, na kojima slepci ne mogu po vise godina da nabave je*eni manometar ,da mozes da naduvas gumu kao covek ! Edited December 7, 2012 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted December 7, 2012 Ja bih dodao: Iako ne mozes naci j..i manometar da valja i da te sluzi bar jednu sezonu !@%@#$^%^%&& Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted January 19, 2013 (edited) Malo skupo ali na duže staze isplatljiva i korisna stvar.http://www.doylejohnsonsautorepair.com/files/Tire_Pressure_Monitoring.pdfhttp://www.sensorland.com/HowPage040.htmlhttp://www.amazon.com/b?ie=UTF8&node=2201764011 Edited January 19, 2013 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted January 19, 2013 Ne kapiram kako ovo funkcioniše ?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MARKAN 3 Posted January 19, 2013 video sam mislim na limundu ili kupindu kapice za ventile koji na neki nacin prikazuju pritisak u gumama,ali u granicama dobar,losiji i vozis na felnida li je neko probao ovo cudo 21 veka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted January 19, 2013 (edited) Ne kapiram kako ovo funkcioniše ?!Imamo mi ovo, samo u OEM varijanti, na sluzbenoj 407. Na svakom tocku nalazi se po jedan ovaj modul (senzor pritiska i temperature, mikrokontroler i transmiter u jednom) koji detektuje promenu pritiska i obavestenje salje centralnoj jedinici koja ispisuje upozorenje na tabli (u ovoj aftermarket varijanti, to je ova jedinica sa displejom u kabini).Cini mi se da su nam svojevremeno u Veranu rekli da je svaki senzor za tacno odredjen tocak. Edited January 19, 2013 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted January 19, 2013 Znači prilikom promene mesta gumama obavezno skidanje sa felni. Logično je, fabrički podešeno Prednji Levi, PD, ZL i ZD senzor tj felna. Sigurno bi bilo komplikovano za vozača da sam programira položaj senzora. Vulkanizeri posebno paze kada naleti auto sa tim senzorima, jer za Lagunu II bilo priločno skup senzor >100 e.Ime kako to funkcioniše tj koliko pouzdano i kolike su razlike u odnosu na manometre sa pumpi ili iz radionica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted January 20, 2013 Znači prilikom promene mesta gumama obavezno skidanje sa felni.Upravo tako. Jeste, skupi su bili ti senzori kao djavo...Mislio sam da je to dosta detaljnije sto se tice podataka. Na Pug-u na pocetku javi "Pressure OK" ako je pritisak u svim tockovima OK iznad nekog definisanog."Jedino" sto sam ja video da postoji su 2 nivoa upozorenja: "Tyre under inflation" sa slicicom izduvane gume i pokazivacem koja je u pitanju. Druga je "Punctured Tyre" sa slicicom probusene gume i takodje pokazivacem na nju. Koliko sam ja prckao - nista detaljnije od konkretnih vrednosti (ima jos poruku za kvar sistema za monitoring pritiska). Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 8, 2014 Po preporuci Sirius9 Odlična i precizna stvarčica. U spisak dodatne opreme dodao sam i digitalni merač pritiska u gumama Schwalbe Airmax Pro. http://www.schwalbetires.com/accessories/helpful_tools/airmax_pro http://www.yowex.com/schwalbe-airmax-pro/ Izluđivalo me što svaki manometar vodi svoju politiku, čak i profesionalni. Gume nikad na pravom pritisku zadni put čak 2,4 atm, fabrika kaže za 15 1,9 atm + 0,2 za zimske.Upoređen sa zvaničnim FLCS manometrom i oba pokazuju identične vrednosti. Marka "Messko" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted February 8, 2014 (edited) Upoređen sa zvaničnim FLCS manometrom Jos nisam poceo da naplacujem bazdarenje .Svracao sam skoro, taj digitalni Schwalbe je sada malo jace od 1600 din (radnja u Patrijarha Gavrila). Imaju i neki obican mehanicki iste marke koji je duplo jeftiniji. Verujem da je i on dobar, ali ima (za auto) tupavu skalu do 10 Bar, pa ne mozes da ocenis pritisak ni u pola Bar. Samim tim poprilicno gubi svoju namenu. Edited February 8, 2014 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites