Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
boza1234

Lancia Y 1.2 8v - check engine

Recommended Posts

Upalio mi se check engine. Dijagnostika kaze low signal za knock sensor i O2 sensor? Otisli konektori senzori ili mozda izbacuje tu gresku posto treba da menjam svecice, kablove? Hvala unapred. . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj ovu temu:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41378

Ne može elektronika da prijavi da je potrebna zamena svećica ili kablova. Tebi je prijavio i lambda sondu. Pogledaj ovu temu takođe:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=47492

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasno mi je sve iz ovih tema, ali pise mi low signal, radi senzor ali da dobija slab signal.

A posto je senzor detonacije fakticki mikrofon mozda zbog jedne lose svecice prijavi tu gresku.

Auto je prokuvao, pre sredjivanja, pa je mozda i neki kontakt na kablovima za senzor otisao pa izbacuje da nema dobar signal, da li je to moguce s obzirom na poruku greske? pise mi i da je upamcena greska i trenutna. . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Check engine je opšta lampica, odnosno ne pali se samo zbog jednog, dva ili tri razloga, nego ih bukvalno ima na desetine. Ti si očitao šta je prijavio. Ne može ti niko preko foruma reći jer jedostavno mora da se pogleda, kako da ti neko kaže da li je kontakt na kablovima ili šta već... :)

Uzmi onda i kreni redom šta već misliš da jeste...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako si ocitao greske i izbrisao,a on opet upalio lampicu,a pri tom opet iste ili ista greska stradao je taj deo,nije nista cudno da strada senzor detonacije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da mi niko ne moze reci napamet sta je, ja sam pitao da li je moguce a ne da li je to, jer ako je moguce onda prvo proveravam to, a ako nije moguce znaci da menjam senzore. Da, vrati gresku za detonaciju opet, a nekad stavi i o2. E sad taj senzor detonacije je na glavi gore pored prvog klipa na ovom modelu ili se varam? Hvala na odgovorima. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

uzrocno posledicna veza greski koje ti ocitava lamda sonda losa smesa i deton signal iscitaj na dijagnostici kako radi sonda na leru i kako pri naglom gasu isprati parametar da li je i u kom rezimu iskljucuje deton. Senzor je na bloku sa zadnje strane kolko me secanje sluzi. Ako nisi u skorije vreme menjao svecice ili nisu odgovarajuce naravno da pravi problem to je najcesci kvar kod tvog modela

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svecice sam menjao bas iz tog razloga pre par dana, po katalogu su kupljenje, a tako pise i u knjizi :D Moram da iscitam te parametre nikako da stignem :(

Da, deton senzor je ispod usisne grane izmedju 2 i 3 cilindra. Negde sam video da nece da radi ako nije dobro zasrafljen, a sipmtome imam bas kao da ne radi nece da primi gas i onda pokida posle 2 sekund kad mu zabodem pun gas na malim obrtajima (isto sam negde video, procitao, da je to uzrok jer on valjda uskladjuje paljenje).

Klapnu cistio, a mislim i da mi je sonda u redu 7L na 100 cist grad 5 popodne.

Hvala na odgovoru :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi imam problem sa autom i nemam ideju kako da ga resim.

Simptomi su sledeci:

Kada vozim sa vecim gasom,recimo pri preticanju i slicno,nakon toga mi se pri zaustavljanju ugasi auto (na plin),i svako zaustavljanje na svakom semaforu do cilja,on se gasi.

Na benzinu nisu isti simptomi,na velikim obrtajuima se upali "check engine" ali se auto ne ugasi.Lampica se ugasi tek kada prebacim na plin.

Pritom motor u nekim trenutcima radi neravnomerno,tj mnogo vibrira u kabini,onda se vrati na staro i vibracije se gotovo ne osecaju u autu.

Napomenuo bih jos da kada idem nizbrdo,na velikoj nizbrdici,u bilo kojoj brzini (2,3,4)auto usprorava i bukvalno sa nekih 70km/h u 4. brzini spusti se na 30km/h.Moram da dodajem gas na nizbrdici kako bi isao.To se dogadja ponekad,ali sve cesce,a nekada je sve normalno.

Molim za pomoc,ako iko ima predstavu sta bi moglo da bude problem.

Da napomenem samo i da dijagnostika nije nista pokazala.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po onome sto si rekao da ti se desava kad vozis na benzin, da moze biti do njih. To za plin moze bitj do nekog vakuma ili step motora ili kako je vec na 8v . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,raspitao sam se kod majstora koji mi odrzava auto,on to ne radi i nema nikoga da mi preporuci za ciscenje dizni.

Gde mogu to uraditi kvalitetno i koliko to uopste moze da kosta?Neko rece da 1.2 8v ima samo jednu diznu,sto mi deluje nemoguce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dusane i ja moram da cistim dizne... ovde kod mene u Zemunu ti je po dizni 500din sto znaci da bi ocistio sve cetiri dizne 2000din. Pozdrav

E da... ja nemam nikakve probleme osim kad ga upalim ujutru on malo kao da proguta..nece da vuce a kad se ugreje ide sve ok... A za dizne mi je rekao majstor da ih ocistim i svecice da zamenim... ponekad cak... krenem 1,2 (pod gasom kao da proguta, a slabo vuce) 3,4,5 normalno vuce...

Edited by nemke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,raspitao sam se kod majstora koji mi odrzava auto,on to ne radi i nema nikoga da mi preporuci za ciscenje dizni.

Gde mogu to uraditi kvalitetno i koliko to uopste moze da kosta?Neko rece da 1.2 8v ima samo jednu diznu,sto mi deluje nemoguce?

TIM servis na Vidikovcu, imas ih i u partnerima kluba, ja sam kod njih cistio zadnji put i maksimalno su korektni. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Nemke,definitivno cu pokusati sa ciscenjem dizni.

Sto se tice TIM servisa,pokusao sam jedno da odem kod njih,ali bilo "dodji prekosutra da zakazes",pa sem odustao :)

Uglavnom,toliko su hvaljeni ovde da verujem da su odlicni,ali na zalost,zbog toga i mora da se ceka.

Ticma,koliko je kostalo ciscenje dizni kod njih?Gledacu da zakazem...I posto vidim da si iz Rakovice,sta mislis o servisu Imola,kao alternativi za TIM?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna koliko su nove dizne? Neko mi kaze da bolje stavim nove... Neko da ih ocistim jer kad se ociste iste su ko nove....

*Dusane: Idi kod bilo kog mehanicara... ja sam bio kod tri,cetiri traze svi isto 500din

Pozdrav :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa skidanjem je bilo 3000rsd a za taj drugi servis nikad nisam ni cuo :) uglavnom sve sam radim a kad je neka frka biram da bude neki dobar pa te druge ni ne posecujem ;)

Edited by Ticma

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ljudi da osvezim malo temu sa mojim problemom. na lambda sondi mi je crkao grejac pa izbaci gresku. E sad jedino me muci taj knock sensor odnosno senzor detonacije. Kad je auto hladan normalno ide, kad se zagreje i kad krenem prvom na malom gasu i ubacim u drugu i dodam gas nece da povuce nego kao da ima 3 konjske snage dok ne dodje do odredjenog broja obrtaja i onda povuce najnormalnije. a nekad se desi da auto radi normalno i da vuce i na niskim obrtajima jednako kao na visokim da li su simptomi tog senzora s obzirom da mi ga izbacuje na dijagnostici? sve sam promenio sem bobina sto se tice strujez ali pretpostavljam da su one da bi bilo kontra ne znam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponovo ja sa istim problemom.Dakle dijagnostika pokazala "neispravna dizna 2".Ociscene sve 4,vraceno sve na mesto i ponovo isti problem.Dakle na velikim obrtajima se pali Engine i gasi se na plinu.Bez gasa nizbrdo usporava skoro do gasenja.Ne prima lepo gas na benzinu,nego nekad krene najnormalnije,nekada moram da prisnem papucicu gasa skoro do kraja...Majstor koji je cistio dizne kaze da je kompjuter verovatno otisao,ali sam hteo da cujem vase misljenje,ako je neko imao isti/slican problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi dizna je neka vrsta elektricnog ventila koji od kompa dobija signal kada da pusti benzin, odnosno od kompa dobija impuls. Plin i benzin imaju odvojene dizne tako da to ne bi imalo veze plin mozda samo treba stelovanje. a na velikim obrtajima ako se pali check engine to je onda auto u safe modu. . . meni je problem jer mi je slab akumulatro pa kada sam na kontaku odmah izbaci low signal jer nema dovoljno struje. meni se desavalo isto da auto je do 3000 obrtaja mrtav posle povuce i to sam resio zamenom senzora detonacije tj premostio sam isti da se uverim da je do toga, pa ce uslediti zamena sa boljim vremenom :D. sad ja ti pricam sta je moje iskustvo. ako ides nek ti nabavi komp pa nek isproba ako nije nemoj ga menjati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle 3 meseca problema sa autom,kvar jednostavno resen zamenom kablova za svecice.Prosto neverovatni simptomi.Auto se gasio na plinu,na benzinu se palio engine,kompjuter prijavljivao neispravnu diznu (ociscene),i sve se vrati u normalu zamenom kablova.Do tada,bio kod raznih majstora,i niko nije pomenuo da moze da bude do njih.Neki servisi nisu nista naplatili,jer nisu otklonili kvar,a majstor u servisu Imola 6000 din za ciscenje dizni,jer je mislio da je do njih,a problem je ostao.

Menjam svecice i kablove na svakih 10k!

Edited by dussan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...