petkovicnikola34 0 Posted October 19, 2012 Pozdrav drugari, posto dolazi zima a ma mom puntu ima par sitnih korozivnih tackica i ogrebotina odlucio sam da to saniram. Nikad prije nisam radio takvo sto i htio bi da pokusam. Zanima me koji je postupak prilikom popravke korozije i ogrebotina. Po nekom mom razmisljanju za koroziju bi uradio bih ovako:1. Smirglanje do zdravog lima tj. da pocne da se sjaji.2. Nanosenje temeljne boje3. Farbanje u boju autaA ogrebotine:1. Smirglanje2. Temeljna boja3. Git4. Smirglanje gita5. Nanosenje osnovna boje u spreju6. Farbanje u boju autaAko sam u necemu pogrijesio ispravite me. Jedino sto me buni je kakvo sredstvo tj. temeljnu boju upotrijebiti, posto sam procitao da ih ima raznih, a kada vec radim nastojim da to uradim kako treba i da nemam problema vise sa tim, bar narednih par godina. Unaprijed hvala na odgovorima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted October 19, 2012 Prvo zavisi na kom delu auta radis i sta radis,drugo,ako nisi majstor,a vidim da nisi tesko ces to uraditi sprejevima i slicno da se ne primecuje i da lici na nesto,bice sav saren....ako suvidiljiva mesta....Sto se tice osnovne boje kupi sto kvalitetniju,sto se tice gita u zavisnosti sta radis na kom delu auta radis,tako zavisi i koji ces git kupiti itd.....Poslesvega ovog ,ti vidi da li ti se isplati raditi,tj da li ces uraditi to da izgleda lepo..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
petkovicnikola34 0 Posted October 19, 2012 Sto se tice korozije, ona se nalazi na krovu i nije nista specijalno znaci par sitnih tackica, za koje ne bi zelio da se prosire, a ogrebotina se nalazi na donjem dijelu suvozacevih vrata i nju ne bi farbao sprejom vec bi kupio akrilnu farbu u nijansi mog auta i spricao pomocu kompresora. Sprejom bi samo nanosio osnovnu boju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted October 19, 2012 UF krov. Pa to je......UF! Ogromna povrsina, svaka tacka se vidi, a gitovanje krova je zezanje do bola dok izvuces da bude sve ravno....I obavezno sto kvalitetniji git-mnogo krovova popuca posle nekog vremena samo zbog korišćenja lošeg materijala.Donja zona obicno nije problem-manje se vidi, vise preloma i prekida u povrsinama tako da mogu fleke fino da se izvuku.Meni je na prethodnom autu poceo krov uz zadnje staklo da rđa (limuzina-gepek bez stakla) i majstor Daja mi je to tako dobro uradio da nemam reci. napravio je fleku na zadnjoj četvrtini krova tako da nije bilo šanse da se vidi ni gde ni dokle je farbano, ali je posao........znaju farbari. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petkovicnikola34 0 Posted October 19, 2012 Uslikacu veceras krov pa cete vidjeti o cemu se radi. Mene vise zanima da li je postupak koji sam naveo dobar protiv uklanjanja hrdje. Sto se tice farbanja krova mislio sam ga citavog ofarbati pa se ne bi vidjelo. Quote Share this post Link to post Share on other sites