Jump to content
FAS Goran
filipovic

Slike automobila bez posebnog razloga...

Recommended Posts

Ova Simca 1000 me podsetila na NSU Prinz TT koji sam vec kacio. @YUgisa bi se odusevio kako lezi na slalomu, a i na stazi.
U to vreme kad je testiran bio je najbrzi na stazi sa vremenom 18.46s, ispred Carisme Evo VII (za oko pola sekunde). Kasnije ga pretekao Porsche.
1300 kubika i 121ks, kao karting.

 

 

Screenshot_7.png

Screenshot_6.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault 8 Gordini



Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

I Renault 10 Gordini c09f32acae84e4e35c25fb05f826cda1.jpg

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ga nikad vozio, ali Austina je bilo... pa solidno krajem '70-ih i početkom '80-ih, barem po Beogradu - što Allegra, što 1100/1300.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio Prinz 1200 ispred moje zgrade kada sam bio klinac... Deda, stari vojvođanski švaba ga vozio, imao pretis nalepnicu, gsko da je Sarajevo 200%

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/8/2020 at 7:15 PM, neshtry said:

Deda, stari vojvođanski švaba ga vozio, imao pretis nalepnicu, gsko da je Sarajevo 200%

Prvo je Pretis sklopio saradnju sa NSU i sastavljao cuvenog Princa u Vogosci. Takodje i NSU motocikle.

Pa kada je Vagen preuzeo NSU, sa Pretisom prave UNIS, zatim pod njim TAS, gde je drzava imala pomenutih vecinskih 51% vlasnistva, Vagen 49%.

Ostalo sa Golfom je vec legenda... Krenulo je cak i svecano sklapanje prvih komada "trojke" ali je vec nazalost krenulo sr*nje...

Imao sam priliku da pre nekoliko godina prodjem kroz deo kruga fabrike, koji je sada komercijalni. Tuga sta je ostalo od onakvog kompleksa. Uz deo namenske rekli su mi da se to pruzalo nekih 12 km od glavne zapadne do istocne kapije, uz dodatne podzemne objekte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tačno, sve sam to već čuo od mog drugara sa Vogošće(sada u Kanadi) kome su oba roditelja radila u Pretisu

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

U svoje vreme, Princ je mogao da bude donekle pandan danasnjem Audi TT, u neku ruku :) . Iza toga pod Vagenom krece proizvodnja Bube, a 2 godine iza pocetka u Nemackoj krece i Golf kec. Takodje sa 2 godine "zakasnjenja" krece i dvojka. Sklapano je i nesto Jette, a ono sto je bitno, '83. krece da se radi i Caddy za celu Evropu. Tj. to je bila jedina fabrika gde se on pravio. Koliko god da je u pitanju bilo sklapanje, udeo domacih delova na Golfu je bio cca 20%.  Krece i Golf trojka, ali dogadjaji '92. sve unistavaju. Kacili smo i ranije slike:

 

699449_golf-tas-04_origh.thumb.jpg.4507b5e910673212877b9465d787b658.jpg 699448_golf-tas-03_origh.thumb.jpg.efa24932458e3e517d96dff067b9084d.jpg unnamed.thumb.jpg.6d28b49f449580cf4cfd18f376d9447a.jpg 5717d92c-0768-4829-acf1-7fd30a0a0a64-golf-3-718x446-850x400.thumb.jpg.554a7dbdc30780b3aabe0ebb594ad130.jpg

 

Pa uz TAS Vogosca i Famos, nasi Zastava automobili Kragujevac (saradnja sa FIAT), IDA Kikinda (Opel), FAP (kamioni po licenci Saurer, Leyland, Mercedesa) slovenacki Tomos i Cimos u Kopru (Citroen), IMV Novo mesto (Renault i ranije Austin), TAM kamioni (krenuli po licenci Deutz) i autobusi, Avtomontaza je radila MAN gradske buseve, makedonski "11. Oktomvri" takodje buseve po licenci Merca...

I to sto se secam ovako iz glave, stvari koje danas mozemo samo da sanjamo, nazalost. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I Autokaroseriju(Volvo, posle bio Neobus ) Novi Sad i Dubrava Zagreb

 

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poluautomatic,Autokaroserija, Novi Sad

Jedna šasija sa motorom sahrani 3 školjke prosečno...

 

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iii koliki je gigant samo Fap bio... pa Neobus, kakav su cirkus sa njim napravili..

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

stefan-kotze-speedhunters-evo-x-232.jpgstefan-kotze-speedhunters-evo-x-235.jpg

Photo-27-10-2018-17-18-59.jpgPhoto-27-10-2018-17-21-10.jpg

 

Nekom smrkne, nekom svane U gradu između Dunava i Save Neko broji pare, neko broji dane A ja se samo nadam kad će da mi svane...

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...