FAS Goran
filipovic

Slike automobila bez posebnog razloga...

15 hours ago, TheWickerMan said:

Cene ovih Specijal satova su nerealne. Treba mi jedan set ali 250e da dam nisam lud... 

A cene im samo rastu kako postaju sve ređi.Može tu dobro da se zaradi jer su cene istih takvih za 128 sport duplo i troduplo više po evropskim sajtovima 

3 hours ago, TheWickerMan said:

Video sam ali baš mi je žao i tih 250e da dam. Doduše, ne trebaju mi za preprodaju već da ugradim u svog Keca kojeg planiram da doteram u DE.

kupiš ovde,pa prodaš u De…i imaš love za pola 101… ja bih uzeo

Edited by neshtry

internet koliko je dobar toliko je i los, nekad si mogao gomilu takvih dodataka da kupis za sitne pare kao i same automobile a sad kad se svaka  šuša iole informisala ili jednostavno pocela da prati trend oldtajmera i cena generalno i kod nas i preko poceli da luduju pa se za razne krševe trazi pravo pogatstvo bilo da su automobili ili delovi a nekad bi se takve stvari bacale ili prodavale za siću.

Kod delova za starije automobile i oldtajmere,glavna stvar je su resursi ograničeni i da ih je sve manje,kada ti naiđe kupuješ,neki čak (čovek vozi tristaća) gomilaju sebi delove preventivno,da mogu da se vozi….tržište diktira cene

Mogu da pricaju sta god za tu alfu  147 ja i dalje mislim da je zanimljiv autic pogotovu onaj 2.0ts  , kako bi ga ispodesavao da izuva :wub:

ALFA ROMEO ITALDESIGN CAPSULA

The real peculiarity of the #ItaldesignCapsula consists in the interchangeable base, made up of the transmission, the steering wheel, the tank, the spare wheel, the boot, the heating, the lights and the engine, which was the 1.5-litre 4-cylinder boxer (104 HP ) of #AlfaRomeo Alfasud. The bodywork could be easily removed and replaced with others of various types, intended for the transport of passengers, goods or even cars: among the suggested applications there was also that of a tow truck.

The car body of the minivan was made up of five parts: the side ones, the front and rear ones (which fitted into the base) and a roof spar, designed to keep them all together.

0.jpg

Edited by The Punisher