Jump to content
FAS Goran
filipovic

Slike automobila bez posebnog razloga...

Recommended Posts

Da li ovi ljudi mogu nekako da naplate štetu ako nemaju kasko? Na primer se zna koji se auto prvi zapalio da li bi njegovo osiguranje pokrilo štetu na druga dva?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/12/2017 at 9:09 AM, shomispc said:

Da li ovi ljudi mogu nekako da naplate štetu ako nemaju kasko? Na primer se zna koji se auto prvi zapalio da li bi njegovo osiguranje pokrilo štetu na druga dva?

Ja se baš razmišljao da ugovorim kasko za moj Bravo II, sad ću to definitivno uraditi, pa ću pitati za ovakvu situaciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez kaska (samo sa osnovnim osiguranjem od autoodgovornosti), cisto sumnjam da imaju bilo kakvu mogucnost nadoknade.

Seti se pa dopisi ako te ne bude mrzelo, bas me zivo zanima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kad sam se raspitivao za kasko, cenili su mi oko 300e godisnje sa svim nekim mogucim popustima..

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/14/2017 at 10:38 PM, Ivan said:

Bez kaska (samo sa osnovnim osiguranjem od autoodgovornosti), cisto sumnjam da imaju bilo kakvu mogucnost nadoknade.

Seti se pa dopisi ako te ne bude mrzelo, bas me zivo zanima...

Evo, pre neki dan sam uzeo kasko za moj Bravo II 1,9MJ (2007).

Kod DDOR-a Novi Sad.

Ugovoreni osnovni kasko rizici: saobraćajni rizici, požarni rizici :), prirodni rizici, vandalizam, ostali kasko rizici

Dopunski kasko rizici: dopunski rizik krađe vozila.

Delimično kasko osig: lom stakla, tj. osigurana stakla.

Popust za vozački staž preko 15 godina.

5% učešća u šteti.

Procena vrednosti vozila 3.500 evra.

Ukupno: 22.700 dinara - keš.

 

Usput smo pomenuli i ovu paljevinu automobila.

Otprilike/nezvanično: MUP je konstatovao da je u pitanju samozapaljenje koje se proširilo na druge automobile, tako da nema potrage za počiniocem.

Tako da se ovi bez kaska ne nadaju bilo kakvoj nadoknadi od osiguranja. Eventualno mogu privatno tužiti ovog čiji se automobil prvi zapalio da im nadoknadi štetu.

 

P.S.

Nema više opcije da ti na onom obaveznom osiguranju stoji štriklirano i osiguranje stakala, već se osiguranje stakala radi posebnom polisom ili ovako dodaje uz kasko.

 

Edited by Grafit

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M3 koji je dva puta osvajao sampionat u BTCC koji slavi 60 godina postojanja,a tu je i Volvo 850 u karavan verziji koji je isto ucestvovao u tom sampionatu

BMW-E30-M3.jpg

Volvo-850.jpg

 

Edited by silenci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neki dan je pronađena karoserija Škode Fabije R5 negde u Grčkoj. Pretpostavlja se da se radi o automobilu koji je prošle godine na Acropolisu bio ukraden iz hotela...

26805116_10212204209675219_8120086046005556858_n.jpg

26814985_10212204208915200_6380449588161272694_n.jpg

26992642_10212204210195232_8444017027824212831_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, Dezurni said:

Poyy

classic_virtueller-rundgang_exponate_AMG-Mercedes190-E-2-5-16-Evolution-II-DTM-Tourenwagen_660x602-660x602.jpg

 

 

Aha, vidim da si dodao sliku kasnije.
E da ti pokazem...znas kakav kazu da je pogled iz tog mercedesa...ovakav

 

2814dc5180eba0f03014d47ac715736a.thumb.jpg.003d6958310f09528984f5c107a1ae1c.jpg

 

POYIC 5a6ef28932fdf__35.JPG.e9ef59d4f4bd2e0fcb6381a1dabe961b.JPG
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako je izgledao prvi Suzukijev automobil

 

suzulight.jpg

 

Iako je počela sa radom još 1909, kompanija Suzuki u prvih pola veka nije se dovodila u vezu sa automobilima. Kompaniju Suzuki osnovao je početkom 20. veka Mičio Suzuki, kao fabriku za proizvodnju tekstilnih razboja. Iako je Suzuki poslovao sa uspehom zahvaljujući dinamičnom razvoju tekstine industrije i novom tipu razboja koji je kompanija konstruisala i izvozila širom sveta, Mičio Suzuki želeo je da proširi svoj biznis i na druge delatnosti. Procenio je da će auto-industrija, koja je između dva svetska rata beležila značajan rast, doživeti još veću ekspanziju u narednim decenijama, pa je 1937. započeo razvoj sopstvenog automobila. U naporima da konstruiše motorno putničko vozilo prekinuo ga je Drugi svetski rat, a automobil je u fokus kompanije ponovo došao tek u 1950-tim godinama, nakon što je Suzuki već započeo da izrađuje motocikle.

 

Kao rezultat želje da japanskom tržištu ponudi sopstveni model automobila, Suzuki je 1955. lansirao Suzulight. Ipak, ti prvi automobili nisu nosili oznaku Suzuki, sve do 1965. i pojave modela Suzuki Front 800, već su svi bili poznati samo pod nazivom Suzulight. Prvi Suzulight bio je mali, lagan i jeftin za održavanje i postavio je temelje za buduće Suzuki automobile, a kompanija je kasnije postala poznata kao specijalista za proizvodnju malih putničkih vozila. Prvi Suzuki imao je dužinu 2.990 mm, širinu svega 1.295 mm i visinu od 1.400 mm, dok masa praznog vozila nije prelazila 500 kg. Konstruisan da bude lak za vožnju i održavanje, ali i jeftin na tržištu, Suzulight je za pogon koristio dvotaktni, dvocilindarski motor zapremine 360 ccm, koji je proizvodio 16 konjskih snaga. U početku je mesečno izrađivano svega 3-4 automobila, a 1956. mesečna proizvodnja dostigla je 30 jedinica.Pretpostavlja se da je do danas sačuvano svega par originalnih Suzulight automobila, od kojih se jedan čuva u Suzukijevom muzeju u gradu Hamamacu, u Japanu. Šest decenija posle ulaska u automobilsku industriju, Suzuki je izrastao u globalnog proizvođača motronih vozila u čijim se fabrikama godišnje napravi preko 3 miliona automobila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mazda Miata iz 97. godine uznemirujuće podseća na klasični Mustang model

 

mustang m 1.jpg

 

Roršahov test omogućuje psihoanalitičarima da testiraju emocionalno funkcionalisanje i karakteristike ličnosti subjekta. Psiholog prikazuje svojim ispitanicima inkblot karte i pita ih šta trenutno vide na njima. Ovo je 1997. Mazda MX-5 Miata nedavno predstavljen na jednom javnom aukcijskom događaju i dolazi kao ekvivalent Roršahovog testa.

 

mustang m 111.jpg

 

Svako ko pogleda ovaj automobil, na prvi pogled videće očiglednu Ford Mustang jedinicu iz šezdesetih godina prošlog veka. Možda ne baš primerak u najboljem stanju, ali definitivno nešto što izgleda kao Mustang te generacije. Neko će verovatno gledati u točkove, naslone za glavu, drveni upravljač i cifre performansi, koje će konačno predstaviti realnost i to da se ovde zapravo radi o Mazda MX-5 modelu.

 

mustang m 11.jpg

 

Međutim, istina je u tome da je vlasnik ovog automobila odlučio da Miata model iz 1997. godine pretvori u Ford Mustang. U prošlosti smo videli dosta ovakvih primera, koji su Miata liniju pretvorile u neku od klasičnih mašina, ali ovaj posebni model je itakako zbunjujuć.

 

mustang m 1111.jpg

 

Ovo nije prvi put da vidimo Mazda automobil kako pozira kao Mustang, jer je jedan ljubitelj ove linije, zajedno sa tjunerom Bilom Karnesom, kompletirao sličan projekat pre nešto više od deset godina. Iako se mi možemo smejati ideji koja stoji iza sličnih frankenmobila, ovakav postupak ipak pruža priliku svim zaljubljenicima u klasike da dobiju svoj model bez potrebe za prodajom kuće ili bubrega. Dok je eksterijer čist Mustang, motor je i dalje matična NA jedinica iz modela Miata. Ovaj agregat poseduje 130 ks i 1.8 litara zapremine zajedno sa četiri cilindra, tako da automobil ne poseduje onaj prepoznatljivi V8 urlik klasičnih ponija.

 

mustang m 11111.jpg

 

Enterijer je još jedna stavka koja odaje da je ovde reč o regularnom Miata modelu, osim dodatka nekoliko kožnih presvlaka za sedišta. Sigurnosni kavez i mekani krov takođe poseduju Mazda specifikacije, dok tanke gume daleko više pristaju Miati nego klasičnom Mustang automobilu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...