nikola01 0 Posted July 1, 2015 znaci trebao bih da proverim benzinske dizne ,za sada sam ugradio prekidac kojim iskljucujem benzinsku pumpu dok auto radi na plin Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted July 1, 2015 Odvezi kod nekog ko zna poso i neka ti namesti da kad prebacis na plin ugasi pumpu a ne dizne,jer dizne kad ugase ako je losa ona pod pritisak popusti i piska po malo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola01 0 Posted July 1, 2015 pa i ugradio sam prekidac kojim gasim pumpu dok auto radi na plin Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted July 1, 2015 Nikola, tebi je ventil već bio načet, plin ga je samo dokusurio.Kod automobila na plin brže stradaju ventili, naročito izduvni. Benzin ima funkciju i da ih hladi (nikada ne sagori sav), dok kod plina toga nema, gasovit je i pri tom zagrejan. Nije to stradanje ništa značajno, ali je činjenica da ga ima.Sve drugo je na strani plina, slabije se prlja ulje, samim tim bolje podmazivanje i td. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 2, 2015 Posto se auto vozi na plin kada se bude radila masinska obrada na glavi (frezovanje siceva), treba ostaviti ventil da malo vise naleze na sic jer se tako bolje hladiti i teze izgoreti.Moze biti do lose nastelovanog plina pa da se motor previse greje,pa zbog toga dolazi da izgorelih ventila. Quote Share this post Link to post Share on other sites