Jump to content
FAS Goran
raske14

Fiat Marea 1.6 16v - izgoreo ventil u cilindru

Recommended Posts

Da li je moguce da za sest meseci dva puta izgori ventil ,prvo u prvom,zatim u drugom cilindru.U pitanju je fiat marea 1.6 16v 1997.god

U cemu je problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U stelovanju ventila. Nepravilno nastelovani ventili dovode do sagorevanja istog...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta, gde kako ....? Gas, nema GAS , ima GAS , nema ...?

Moras malo vise reci o doticnom avtu ako zelis da ti neko od drugara pomogne! :smoke:

p.s.

Ubi mi vreme kuckanje! hehe

Edited by Mijailović P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada je izgoreo prvi da li su menjani/proveravani ostali?

Da svi koji su bili losi su zamenjeni a ostali podeseni,bar je majstor tako rekao

Ajd ponovo...ima plin i pretezno se vozi na plin. Prosle godine u julu izgoreo ventil u prvom cilindru(ne znam da li je usisni ili izduvni).

U februaru je izgoreo ventil u drugom cilindru,otvarana glava i zamenjeni osteceni ventili.Pre dva dana ponovo kompresija na prvom cilindru nula iako su ti ventili promenjeni pre 10 000km.

Majstor sumnja da je ponovo izgoreo ventil!!!

I sta sad da radim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovako u procentima

u 75 % slucajeva do izgaranja ventila dolazi zbog nepravilog podesavanja zazora na ventilima tj trenutka otvaranja i zatvaranja

u 15 % slucajeva zbog ne pravilnog izbora temperature svecica

u 9 % zbog ne pravilno podesenog uredjaja za pogona automobila na TNG

u 1 % slucajeva Dosie X za diagnostiku zaduzeni Molder i Skali...

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6 16v ima hidraulicne podizace,tako da nema stelovanja ventila.

Posto se auto vozi na plin kada se bude radila masinska obrada na glavi (frezovanje siceva), treba ostaviti ventil da malo vise naleze na sic jer se tako bolje hladiti i teze izgoreti.

Da li je plin sekvant ili obican? moze biti do lose nastelovanog plina pa da se motor previse greje,pa zbog toga dolazi da izgorelih ventila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovako u procentima

u 75 % slucajeva do izgaranja ventila dolazi zbog ne pravilog podesavanja zazora na ventilima tj trenutka otvaranja i zatvaranja

u 15 % slucajeva zbog ne pravilnog izbora temperature svecica

u 9 % zbog ne pravilno podesenog uredjaja za pogona automobila na TNG

u 1 % slucajeva Dosie X za diagnostiku zaduzeni Molder i Skali...

Na svu moju muku nasmejah se :unworthy:

Majstor rece da hidro podizaci se ne podesavaju i da je to to .Cinjenica da do gorenja ventila dolazi zbog njegovog nepotpunog naleganja pa prilikom sagorevanja zbog velike temperature dolazi do ostecenja. Nije mi jasno zasto ventil kada je na probnom stolu sve je kako treba a kada se sklopi "izgori"

P.s Osim ventila izgoreo je i moj novcanik :thumbdown:

1.6 16v ima hidraulicne podizace,tako da nema stelovanja ventila.

Posto se auto vozi na plin kada se bude radila masinska obrada na glavi (frezovanje siceva), treba ostaviti ventil da malo vise naleze na sic jer se tako bolje hladiti i teze izgoreti.

Da li je plin sekvant ili obican? moze biti do lose nastelovanog plina pa da se motor previse greje,pa zbog toga dolazi da izgorelih ventila.

Plin je sekvant ali vozim ga vec tri godine a problem pocinje od prosle godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod ne podesene smese mnogo pre ventila stradaju sami klipovi...

a ja mislim da su ovde naj verovatnije izazvali problem podizaci ili sto je minimalna sansa ne odgovarajuce svecice...

Ja bih promenio majstora.

definitivno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajmo redom

1. proveri svecice vidi u fabrickom uputstvu koje su svecice fabricki propisane za tvoj auto... ako imas druge instalirane na autu zameni ih!

2. otidji kod dobrog majstora za sredjivanje glave motora I obavezno mu napomeni da dobro proveri podizace ventila

3. proveri bregastu ili bregaste (ne znam koliko ih ima na tom motoru)

4. odgovori na pitnje: Gde si i koje ventile si kupio? u orethodnim ugradnjama

5.ako imas slike prethodne havarije slobodno postavi mnogo olaksavas diagnostiku ovako preko foruma...

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Svecice NGK sa dva pipka( kupio u prodavnici za moj tip auta,obcno kupujem u AP Sportu)

2. Ok

3. Pa valjda je majstor proverio

4. Ne znam (kupio majstor) :thumbdown:

5. Sliku ne znam da postavim!

Share this post


Link to post
Share on other sites

znaci ima slika!!!!!!!!!!!!!!! extra!!!!

imas upustvo za postavljanje slika na prvoj strani foruma! ili posalji nekome sa foruma da posatavi umesto tebe mada je prosto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovde nije doslo do izgaranja ventila nego do pucanja istog

a to su dve razlicite vrste havarije po nacinu nastanka

Share this post


Link to post
Share on other sites

da li ti je majstor kojim slucajno objasnio poreklo ove kolicine ulja ma mestu havarije?

sad smo vec poceli da zalazimo u onu grupu od 1% ali molder i skali su daleko pa moramo da se amo snadjemo da istermo dajvola...

ovako redosled

1. naci poreklo ulja na mestu havarije tj. u kompresionom prostoru

2. za vecinu lomova u kompresionom prostoru su krive ne kontrolisane detonacije goriva tj samoupaljenje smese u ne odgovarajucem trenutku...

3. gde je zavrsilo parce koje fali na ventilu?

4. proveriti mapu na plinskom uredjaju i isto tako mapu za benzin tj uraditi diagnostiku oba

5. definitivno promeniti majstora...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje

Da li je neko prilikom servisa glave motora naisao na skracene ventile, naime pre par dana mi je na stilu 1,6 16v napukao zupcasti kais, nesto je upalo izmedju remenice i dekla radilice ostetilo dekli, ventile itd... prilikom obrade glave majstor je primetio da su vrhovi ventila skraceni svih 16(strana koja ulazi u hidro podizac) da lije neko naisao na slicnu stvar. Ja sam kupio standardne ventile, i oni su namontirani, sutra idu zavrsni radovi na montazi pa me zanima da lije to ok? Da znam pre paljenja motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vec sam ti odgovorio u drugoj temi ali aj da vidis I ovde

 

znaci menjaj majstora odma ako ne skrati te nove ventile nista nije uradio s|ebacete motor ponovo.... prilikom obrade sedista ventila uvek moraju da se krate ventili zbog cega su tebi prethodni I bili kraceni..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

interesuje me od cega pregori ventil u glavi motora ,imam multiplu 1.6  2002 godiste i skoro sam ugradio plin i sve je odlicno funkcionisalo dok mi nije crkao ventil , a majstor kad sam obradjivao glavu motora mi kaze da je nalivala benzinska dizna dok je radio na plin dok mi drugi pricaju da je slaba smesa pa je zato crkao ventil .kako se to ne bi ponavljalo intreresuje me sta bih trebao da uradim

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...