Jump to content
FAS Goran
sasabor

Fiat Doblo 1.2 / Doblo Cargo 1.4 - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Imam fiat doblo 2002 benzin 1.2 i imam problem pri jutarnjem paljenju,naime tesko pali samo ujutru znaci prvo paljenje(posle toga pali normalno) i nakon toga radi nekoliko sekundi i ugasi se,kao da ga gusi nesto. Menjao sam kablove i bio na pranju dizni ali opet nista.

Zna li neko u cemu je problem? Hvala

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mora da dize sauh, svaki auto mora dokle je hladan, znas i sam. Pre dok ti je bio ispravan kada ga upalis ujutru radio ti je npr. na 1200rpm, pa je lagano spustao do 800rpm. kada se zagreje, zar ne? Oko toga je problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da ti kazem konkretno, jer ne znam na kom principu njemu radi sauh. Pogledaj da nije neki konektor pod haubom otkacen ili neko crevo od nekog vakuma, ako se ne snadjes idi u servis, nije to nikakav komplikovan ni ozbiljan kvar da bi bio problem da se resi. Mozda neko od forumasa zna kako radi ili ima semu pa izbaci, sacekaj malo. Jeli 8 ili 16v?

Share this post


Link to post
Share on other sites

u prvom postu nisi naveo da ne dize sauh a to je veom bitna stvar... pa te posle jedno pet dana nije bilo

proveri sve konektore verovatno ti je spala neka zica i sad nema informaciju i zato brljavi...

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

aj ti zaviri pod haubu pa nam prenesi utiske porveri konektore da nesto nije labavo da nije nesto spalo mozda je spodoba koja je prala dizne zaboravila da vrati sve ne mesto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

aj ti ako mozes uzmi i skini jednu svecicu slikaj je i postavi ovde sliku da vidim...

nemoj da je cistis nego onako kako si je skinuo tako slikaj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slobodno pogledaj i druge teme na forumu, tj. za one modele koji takođe imaju 1.2 8v motor, ne moraš se usko držati samo tvoje teme. Kao što znaš, isti motor ide i u goooomilu drugih modela... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odmah da se ogradim da ne znam sta je ali nije do svecica.

U bivsoj firmi na novom sluzbenom doblu sa istim motorom posle predjenih 20000 km isti problem i zamenjene svecice u ovlascenom servisu i isto se ponasao.

Pitacu kolegu da li je resio taj problem ili ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moguce daje do senzora reshladne tecnosti i da nema informaciju,mogu ce je da podigne ler i da ne spusti,a moguce je da drzi noramlan ler i ako je hladan,ali jesi li bio na dijagnostici ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

99,9% su ti dizne zaprljane jer prvo paljenje zahteva najvecu kolicinu goriva i racunar drzi dizne duze otvorene ali ne zna za pojam zaprljne pa se desava da se ugasi ili da nekih minut dva nece da primi gas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi bre pa napisao sam da sam bio na pranje dizni bas zbog toga,radio je lepo prvih dva tri dana ali se opet vratili ti simptomi pri prvom paljenju

Menjaj sondu ako je stradala ....

Nije sonda nego senzor iza sonde za izduvne gasove od loseg goriva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...