sasabor 0 Posted October 13, 2012 (edited) Imam fiat doblo 2002 benzin 1.2 i imam problem pri jutarnjem paljenju,naime tesko pali samo ujutru znaci prvo paljenje(posle toga pali normalno) i nakon toga radi nekoliko sekundi i ugasi se,kao da ga gusi nesto. Menjao sam kablove i bio na pranju dizni ali opet nista. Zna li neko u cemu je problem? Hvala Edited October 26, 2020 by neshaoct update naslova teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 13, 2012 filter goriva... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasabor 0 Posted October 13, 2012 nemam druze filter goriva Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted October 13, 2012 Jeli "dize" sauh? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasabor 0 Posted October 14, 2012 Ne dize sauh,upali on posle duzeg verglanja ali ako mu ne drzim gas hoce da se ugasi,kao da radi iz prekida kao da je zapuseno nesto Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted October 14, 2012 Pa mora da dize sauh, svaki auto mora dokle je hladan, znas i sam. Pre dok ti je bio ispravan kada ga upalis ujutru radio ti je npr. na 1200rpm, pa je lagano spustao do 800rpm. kada se zagreje, zar ne? Oko toga je problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasabor 0 Posted October 14, 2012 (edited) Pa sta onda da radim,sta treba menjati? Edited October 14, 2012 by sasabor Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted October 14, 2012 Ne znam da ti kazem konkretno, jer ne znam na kom principu njemu radi sauh. Pogledaj da nije neki konektor pod haubom otkacen ili neko crevo od nekog vakuma, ako se ne snadjes idi u servis, nije to nikakav komplikovan ni ozbiljan kvar da bi bio problem da se resi. Mozda neko od forumasa zna kako radi ili ima semu pa izbaci, sacekaj malo. Jeli 8 ili 16v? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 15, 2012 (edited) u prvom postu nisi naveo da ne dize sauh a to je veom bitna stvar... pa te posle jedno pet dana nije biloproveri sve konektore verovatno ti je spala neka zica i sad nema informaciju i zato brljavi... Edited October 15, 2012 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasabor 0 Posted October 15, 2012 Ne dize sauh uopste,radi istim tempom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 15, 2012 aj ti zaviri pod haubu pa nam prenesi utiske porveri konektore da nesto nije labavo da nije nesto spalo mozda je spodoba koja je prala dizne zaboravila da vrati sve ne mesto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasabor 0 Posted October 15, 2012 Ma to mi se desavalo i pre pranja dizni,zato sam i bio na pranju,radi malo bolje ali se opet ugasi na prvo paljenje i ne dize sauh Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 15, 2012 aj ti ako mozes uzmi i skini jednu svecicu slikaj je i postavi ovde sliku da vidim...nemoj da je cistis nego onako kako si je skinuo tako slikaj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasabor 0 Posted October 15, 2012 slikacu sutra posto nemam sad kljuc kako da je skinem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 15, 2012 ok... cekam slike... sve ce da bude jasnije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted October 15, 2012 Slobodno pogledaj i druge teme na forumu, tj. za one modele koji takođe imaju 1.2 8v motor, ne moraš se usko držati samo tvoje teme. Kao što znaš, isti motor ide i u goooomilu drugih modela... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted October 15, 2012 Odmah da se ogradim da ne znam sta je ali nije do svecica. U bivsoj firmi na novom sluzbenom doblu sa istim motorom posle predjenih 20000 km isti problem i zamenjene svecice u ovlascenom servisu i isto se ponasao.Pitacu kolegu da li je resio taj problem ili ne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasabor 0 Posted October 15, 2012 Ajde pitaj pa mi javi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted October 16, 2012 moguce daje do senzora reshladne tecnosti i da nema informaciju,mogu ce je da podigne ler i da ne spusti,a moguce je da drzi noramlan ler i ako je hladan,ali jesi li bio na dijagnostici ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasabor 0 Posted October 16, 2012 jesam bio sam i javlja mi gresku lamda sonda senzor za izduvne gasove,kazu od loseg goriva Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted October 17, 2012 Menjaj sondu ako je stradala .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 17, 2012 99,9% su ti dizne zaprljane jer prvo paljenje zahteva najvecu kolicinu goriva i racunar drzi dizne duze otvorene ali ne zna za pojam zaprljne pa se desava da se ugasi ili da nekih minut dva nece da primi gas Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasabor 0 Posted October 18, 2012 Ljudi bre pa napisao sam da sam bio na pranje dizni bas zbog toga,radio je lepo prvih dva tri dana ali se opet vratili ti simptomi pri prvom paljenjuMenjaj sondu ako je stradala .... Nije sonda nego senzor iza sonde za izduvne gasove od loseg goriva Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 18, 2012 Jos nema slike koju sam trazio ona ce da kaze sve ostalo je samo nagadjanje... Quote Share this post Link to post Share on other sites