sasabor 0 Posted October 18, 2012 Nemam odgovarajuci kljuc da bi skinuo svecice Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 18, 2012 zasto bi ti radio par dana dobro nakon ciscenja dizni ako je drugi problem?ja bih iztestirao dizne ponovo i izmerio pritisak goriva jer najcesce je to uzrok simptoma koje imas na kolima.moze da se desi da prilikom ciscenja nesto nije ispalo kako treba pa i mi majstori previdimo nesto ili pogresimo ponekad Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasabor 0 Posted October 18, 2012 nekad mi se desi dok idem polako nekih 20-40km/h kao da se gusi tj kao da koci usporava, Quote Share this post Link to post Share on other sites
ribolovacr 3 Posted October 26, 2020 (edited) Doblo Cargo 1.4 Kad je auto hladan vergla kao da nema goriva i upali iz petog, sestog verglanja. Dok je bilo toplo vreme letos palio je iz drugog puta, prvi put se ugasi. Sada kako pada temperatura sve teze pali ujutru. Preko dana dok se vozi pali na kljuc. Primetio sam letos da prilikom prvog paljenja malo kasni sa dodavanjem sauha, tj. poveca ler na 1300 obrtaja tek posle par sekundi od paljenja. Kako se greje tako spusti sauh i to je ok. Primetio sam i da se skazaljka temperature rashladne tecnosti pomera skokovito u nekim koracima po 2-3 mm odokativno dok ne postigne radnu temperaturu koju inace drzi dobro. Pumpa se cuje da odradi. Probao sam da nekoliko puta nadrukam gorivo na kontaktu, pa onda da verglam, ali to nema nikakvog efekta. Vergla i ne daje znak da ce da upali. Ako neko ima neku ideju molio bih za pomoc. Hvala unapred. Edited October 26, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 26, 2020 (edited) @ribolovacr Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano. Videćeš da se kao najverovatniji razlog za teže paljenje samo kad je auto hladan pominju dizne (jer kad je hladan treba najviše da brizgaju, a kad motor dođe do radne ili blizu nje, onda i diznama bude ''lakše'' jer tada po mapi treba manje benzina. Ta njihova zaprlljanost pravi problem kad trebaju više goriva da proguraju, ali posle kad se motor zagreje i po mapi mu treba manje goriva rade dovoljno dobro), pritisak goriva, zatim senzor rashladne tečnosti...pa sve do svećica. Edited October 26, 2020 by neshaoct dopuna Quote Share this post Link to post Share on other sites
ribolovacr 3 Posted October 26, 2020 Hvala, bacih pogled. Probao direktno na plin i upalio odmah. Moracu da nadjem nekog da mi izmeri pritisak goriva, sto se ispostavlja kao nepremostiva prepreka u Zajecaru, jer niko od mehanicara nema tester. Ako neko zna koji set odgovara za fiate, panda kocka i doblo, neka okaci link molim vas. Samo da ne kosta mnogo, treba mi samo za ta dva auta. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
ribolovacr 3 Posted October 27, 2020 Proverio sam srafciger metodom pritisak u magistrali. Posle duzeg stajanja nema nikakav pritisak u magistrali i upali posle 5 verglanja. Nakon 10 minuta stajanja pritiska nema, tj ne strca gorivo uopste. Dam kontakt, odradi pumpa, vratim kljuc i onda strcne rmalo. Posle toga probam da upalim, zavergla malo duze i upali. Zna li neko gde se nalazi regulator pritiska na ovom motoru i kako da ga proverim? Takodje me zanima gde je nepovratni ventil, u pumpi ili u regulatoru? Kako da proverim da li dizne drze pritisak? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ribolovacr 3 Posted October 30, 2020 (edited) Resio sam problem. Regulator pritiska goriva je na pumpi u rezervoaru. Propala je gumica koja ga dihtuje za kuciste pumpe i tu je imao luft i vracao gorivo. Svi navedeni simptomi su bili uzrokovani losim pritiskom goriva. Moze lock teme. Edited October 30, 2020 by ribolovacr 2 Mijailović P. and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites