Jump to content
FAS Goran
NIKOLA79

Fiat nuova Bravo 1.6 MJet - problem prilikom ubrzanja

Recommended Posts

valjda oce pise EGR fizicki i softverski 25e...valjda je za svaki auto 25e...:D a za DPF od 60 upravu si...a DPF mi radi ok ne moram ga jos skidati posto vozim auto dosta na otvorenom :) ali svakako planiram skinuti i njega samo kad uletim u malo veci kes ne baca mi se sad mnogo love na skidanje i cipovanje :/ ne znam jel zna neko cenu mozda samog cipovanja i dizanja snage posle zatvaranja EGR-a ? i da li moze cip da se uradi i poveca snaga i ako ostane DPF ? ili se mora i skinuti i egr i dpf ? i koliko mogu uopste od tog 1.6 16 v 120 ks .. da izvucem ? 140-150 ? posle cipa i tih skidanja ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlucio sam da zatvorim EGR ventil posto mi se posle ciscenja istog posle nedelju dana opet upalila lampica check engine....da je opet zaprljan.....e sad raspitivao sam se za cene i ko da mi uradi posto navodno svi razlicito rade ta softverska gasenja preko dijagnostike cega vec..pa kao neko vise i bolje zna neko manje....e sad interesuje me posto sam nazvao neki auto centar u Beogradu      http://www.svezavasauto.rs/svezavasauto   

kad su me pitali za model auta i rekao im da je bravo 2010 1.6 multijet 120ks...oni mi rekli kao na tom autu ne moze da se ugasi EGR jer nesto kao zbog hladjenja nekog...protokomera...neku vodu je isto spominjao nemam pojma pola ga nisam razumeo....kao ne moze da se ugasi tj. ne bi trebalo...e sad interesuje me da li je neko gasio to na Bravu i kakva iskustva ima i da li je tacno da ne sme da se zatvara na ovom motoru EGR ??!

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo ti ja kazem prosli put da oni nemaju pojma oko toga.

Ja sam zatvorio kod Gorana na Altini i sve sljaka besprekorno. Cena je bila oko 7000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je i malo veca, makar je osecaj takav.

Ima fora za ciscenje EGR ventila, ne treba ni 20 eura za to,vec samo dobra volja, mislim da bas na ovom forumu ima detaljno opisano, samo ne znam koja bese tema. U sustini plasticni deo egr ventila se izbusi busilicom, izbije se solenoid i ventil, ocisti vodenom smirglom i vrati, posle toga meni na 1.9 mjt stilu radi lepo, obrisao je cak i gresku nakon 15 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se i ja upišem ovde...

Pre nekih metar-dva dana počelo da mi se dešava da prilikom laganog ubrzanja (uvek i jedino u drugoj brzini) trzne na tren kao da me neko povuče od nazad i zatim nastavi da ubrzava normalno. Ovo se dešavalo sporadično, nekad par puta dnevno - nekad jedanput u nekoliko dana.

Ako se oštrije vozi nikada se to nije dešavalo, znači samo pri laganom ubrzanju u drugoj na nekih 1600~2000 o/min.

Nakon čitanja ove teme i rešenja koje je Ticma naveo reših da privrnem EGR ventil za probu. Evo ima 6~7 danada sam to uradio i problem se ni jednom nije desio što znači da EGR glavi i verovatno u nekom trenutku propusti pogrešnu količini gasova na ponovno sagorevanje. Tako da mogu da potvrdim da je ovaj problem uzrokovan EGR-om i da je funkcionalno rešenje njegovo zatvaranje.

Napominjem da sam ventil čistio detaljno i da je klipčić išao bez ikakvog otpora tako da vizuelno ne može da se oceni da li je ili nije ispravan. Takoše smo na dijagnostici u vožnji pratili njegovo ponašanje i sve je ukazivalo da je skroz ok (što verovatno i jeste slučaj u 95% vremena) a u trenu kad zapne toliko kratko traje da to dijagnostika ni ne registruje.

To ste mi sve vi izmalerisali sa onim vašim: "Zatvaraj EGR, šta će ti to..." Ivan, Mića i kompanija

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj brat je zatvorio EGR i skinuo DPF zbog problema sa tim seckanjem, ali i dalje mu se to ponekad javi.

Verovatno ima vise razloga zasto se to desava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicno. Jos da iseces Dpf i konacno da dise punim plucima ta Delta. Greota tolike godine da bude prigusena i na usisu i na izduvu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je juce auto par puta "secnuo" na 1500-1600 obrtaja prilikom laganog ubrzanja.

Bas cu da ispratim ovih dana da li ce se ponavljati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam Fiat Bravo 1.6 multijet 88kw. Prijavljuje mi gresku za polozaj geometrije turbine (p2563), zamenio sam elektromagnetni ventil, zamenio vakum na turbini (pecurka), dizne proverene dobre su. Auto kad je hladan dimi i cuje se iz izduva kao rezanje i trza u voznji. Turbina nekad radi, nekad ne, upada u safe mode. Dpf i egr su iskljuceni i izvadjeni.Obisao sam sve majstore u gradu, niko ne zna u cemu je problem, pa bih Vam bio zahvalan ako mozete nekako pomoci jer vise ne znam sta da radim. Unapred hvala.

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djole_995

Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...