Jump to content
FAS Euroauto Goran
bojanchampion

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - slabije prima gas...

Recommended Posts

Dosta se vozilo u zadnje vreme, i prelazilo, pa je red da se malo utegne auto, ali imao bih prvo jedno pitanje: dešava mi se kada upalim, dok je ladan, motor dosta nepravilno radi i kao da nema sauh, tj, kao da nema snage. Sa blagim gasom pri malom nagibu dok izlazim iz dvorišta kao da hoće da se ugasi, ili odjednom proguta knedlu i onda ide. Pre godinu ipo dana sam čistio dizne, i od tada ugradjen plin, da li mogu da se zaprljaju od slabije vožnje na benzin? Prošle godine sam i kablove zamenio i stavio neke od 900 din( druge nisu imale ), verovatno i oni imaju uticaja, planirao sam da uzmem Facet. Da li je moguće da ga to zeza ili bi trebalo na još nešto da obratim pažnju oko motora? Da li je potrebno s vremena na vreme naštelovati ventile?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta knedla posto vozis na plin je od dizni :) isti problem se i meni javlja ali zanemarljivo je. kablovi, pa ne mora da znaci da su losi ali pogledaj ih za svaki slucaj, najjasniji znak da su losi jesu bele linije kad se pojave po njima i to na onom delu gde ulaze u motor, to je znam da probijaju. Ocistis step motor i leptir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema on sta da ocisti na 8v,do kablova ne verujem da je,ali moguce,probaj sa zamenom svecica i moguce da su zapekle dizne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakupi se svasta i na delovima koji se mogu ocistiti. Leptir se da ocistiti potpuno, kuciste tu i tamo. Za step na Boze pomozi sprejom.

Dobra vest, cujem da se negde i kod nas pojavio kao poseban deo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni pre neki dan u radnji rekoše da ima taj step motor da se kupi, oko 4000 din... MOra da je pomešao sa 16V verzijom :)

Ovih dana skidam onda dizne da properem u ultrazvučnu, imam neki od 60W što koristim za leketroniku, valjda ona može dobro da ispere. Da li smem i ceo onaj deo sa step motorom da potopim da ga izdrmam? Ne znam dal nema neke sklopove koji su podmazani, da ne spere ulje koje podmazuje nešto u motoru...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre nekih 20-tak dana sam uleteo brze kroz neku baru i auto je poceo da se gusi tj ne prima gas, trese se i bucniji je dosta. Bukvalno osecaj kao da mi je otpao auspuh. Posle dan dva sve je bilo ok.

 

Pre tri dana mi se dogodila ponovo ista stvar, prosao sam kroz vecu baru ali polako. Sada ni posle ovoliko dana auto ne radi i danas mi se upalila lampica chek engine koja treperi. Dakle ne gori stalno vec se pali gasi, na momente se ugasi pa opet blinka. Treba da idem na put i po nepisanom pravilu nesto mora da krene naopako.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam gde se i sta to tacno pokvasi malo sam cackao kablove i brisao ih ali sve je delovalo suvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam stvarno kako i zasto ali puno sam citao o tome i uglavnom nakon par dana na suncu bude sve ok... u nekim slucajevima motor popije tj kod auta s karburatorom pa onda bude malo vise zezancije ali dovoljno je da se isto rastavi i posusi... iskreno se nadam da da ce vam problemi nestati sa dolaskom suncanih dana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumem se u mehaniku ni malo. :)

Nije mi jasno samo sto pali tu lampicu za motor. Primetio sam da na boardu ispisuje i vecu potrosnju dok se ovako gusi u voznji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije li ti probio neki kabal na svecicama,upali ga po mraku pa vidi da li neki varnici!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resen problem, otisla bobina. Hteo sam da uzmem BOSH ali nema ga nigde, pa sam uzeo BERU. Sad radi sve ok, inace greska je bila:"Poremećaj paljenja na cilindru 2" :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Imam problema sa fiat puntom. Auto ne vuče, nema zamah. Ne znam kako najbolje da objasnim. To se vremenom desavalo i sve je slabije vuko. Imam delphi dijagnostiku i sa njom sa video samo grešku vezanu za grejač druge lambda sonde. I u stvarnim vrednostima ubrizgavanje mi traje oko 4.5ms i na leru pritisak u usisu je oko 450mbar što smatram da nije u redu. Prebacivani su elementi sa ispravnog punta i nikako nema boljitka. Zamenjene su gumice na usisnoj grani, zamenjen ceo leptir gasa sa senzorom za leptir i step motorom, zamenjene su dizne, pritisak goriva je 3.5bara na leru, izbačen je kočioni servo za probu i opet isto. Auto je uzubljen kako treba to je provereno i kopresiju ima  8.5bar na prvom i četvrtom i na drugom i trećem 9bar. Skinuta je pumpa za gorivo i očišćeno je sito pumpe , tu je bilo previše trunja ali opet je auto posle toga isto išao. Odrađeno je resetovanje adaptacija i adaptacija rotofonike. Nista drugo nisam video sumnjivo. Drug ima endoskopsku kameru koju smo nabili u aspuh iz pravca glave motora i nismo videli nikakvo začepljenje. Ako neko zna šta bi ovo moglo biti bio bih zahvalan. Unapred hvala i pozdrav 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Davidboss

 

Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Videćeš tako šta su ljudi menjali kako bi rešili problem (bobina, svećice....vidim da te stavke nisi pomenuo). :thumbup: 

A, koliko to ''slabo vuče''...preko koje brzine neće, koliko mu otprilike treba do stotke?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto uopšte ne može da se vozi, prvom jedva da ide uz brdasce. Kad sam mu otkacio auspuh jos je gore bilo. Probacu sutra sa bobinama. Ako to ne upali stvarno ne znam sta sledece.

 

 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Davidboss

 

Banalno, al' kakve su kočnice...da ne blokiraju? :) 

Prost je to motor, italijanski Yugo :D, a po tvom opisu sve što bi na prvu loptu moglo da utiče si već radio. Možda nije trebalo da potrčiš sa bobinama jer da su one imao bi grešku nešto tipa ''misfire on cylinder 2'', a te greške nema.

 

Kakve su svećice...jel' to pregledano i nije napisano gore, ili ih nisi gledao?

Sondu treba da rešiš, mada zbog nje bi auto trebalo više da troši i malo slabije da ide, a ne toliko slabije da (kako kažeš) ne može prvom uz malo brdo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/9/2020 at 11:21 AM, neshaoct said:

@Davidboss

 

Banalno, al' kakve su kočnice...da ne blokiraju? :) 

Prost je to motor, italijanski Yugo :D, a po tvom opisu sve što bi na prvu loptu moglo da utiče si već radio. Možda nije trebalo da potrčiš sa bobinama jer da su one imao bi grešku nešto tipa ''misfire on cylinder 2'', a te greške nema.

 

Kakve su svećice...jel' to pregledano i nije napisano gore, ili ih nisi gledao?

Sondu treba da rešiš, mada zbog nje bi auto trebalo više da troši i malo slabije da ide, a ne toliko slabije da (kako kažeš) ne može prvom uz malo brdo.

Kočnice ne blokiraju, vrteo sam sva 4 točka. Svećice su zamenjene i auto se i dalje isto ponasa. Skinuo sam auspuh sa donje strane iz ona dva šrafa i pogledali smo kamerom i katalizator je čist. Ali auto ne vuče nikako kada je skinut auspuh. Da li je moguće da je katalizator začepljen negde na sredini a da se to ne vidi? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao problema sa neravnomernim ubrzavanjem na uzbrdici i pri jacem gasu, takodje je dosta seckao.

Nije mi bio izrazen problem koliko tebi ali bi mozda i bio da sam jos cekao.

Problem je bila sonda, posle zamene auto se preporodio, a isto sam pre toga probavao sve i svasta, cistio dizne,

ali nista nije pomoglo dok nisam zamenio sondu.

Mozda je i kod tebe isti slucaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...