jevta 251 Posted June 9, 2021 Probaj otkačiti MAP senzor za probu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Filip13 0 Posted October 1, 2021 (edited) Zdravo svima, vozim gp 1.3 75ks, i imam problem sa prvim paljenjem. Vergla jako lepo i dobro bez prestanka,ali je potrebno dosta puno puta to pokusavati,posle toga u toku dana pali mnogi bolje, znaci samo prvo paljenje kad odstoji preko noci...Prvo mi je receno da je problem senzor radilice,pa relej grejaca,pa filter goriva,pa dizne, sve sam to zamenio,i i dalje isto,nekada se cak desava da ni preko dana nece paliti ako mu malo ne pritisnem papucicu gasa.. U radu nema nikakvih problema,trokiranja,dimovs,nicega,zaista me izludjuje. Ako neko ima neku ideju, znacilo bi mi puno,hvala ! Edited October 1, 2021 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 1, 2021 @Filip13 Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Filip13 0 Posted December 19, 2021 On 10/1/2021 at 2:31 PM, Filip13 said: Zdravo svima, vozim gp 1.3 75ks, i imam problem sa prvim paljenjem. Vergla jako lepo i dobro bez prestanka,ali je potrebno dosta puno puta to pokusavati,posle toga u toku dana pali mnogi bolje, znaci samo prvo paljenje kad odstoji preko noci...Prvo mi je receno da je problem senzor radilice,pa relej grejaca,pa filter goriva,pa dizne, sve sam to zamenio,i i dalje isto,nekada se cak desava da ni preko dana nece paliti ako mu malo ne pritisnem papucicu gasa.. U radu nema nikakvih problema,trokiranja,dimovs,nicega,zaista me izludjuje. Ako neko ima neku ideju, znacilo bi mi puno,hvala ! I dalje mucim muku sa ovim pa ako ima neko neki predlog znacilo bi mi.Stavljen i nov akumulator,promenio sve 4 dizne,pa ih i cistio i proveravao kod bosiste,ali problem i dalje postoji. Jedino sto primecujem je da tog prvog puta kada dam kontakt, pumpa goriva zuji non stop dok prvi put auto ne upali. Nakon toga na svakom sledecem kontaktu pre paljenja zuji 2-3 sekunde i staje kao sto bi i trebalo da radi,je l moguce da je u njoj problem?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted December 19, 2021 (edited) Regulator pritiska goriva? (Inace cest problem na 1.3 motorima) Edited December 19, 2021 by werp690 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 19, 2021 Moguce, a i deluje mi da negde uvlaci vazduh u sistem goriva , neki spoj creva, gumica na kucistu filtera..ko zna, mozda je i zapuseno sito u rezervoaru ako ga ima, oslabila pumpa..Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Filip13 0 Posted December 19, 2021 (edited) Je l moguce nekako proveriti regulator, unimerom? Jer na dijagnostici ne pokazuje nikakvu gresku,a red je preveliki kod svakog majstora da bih cekao,pritom idu i praznici,a auto mi je preko potreban,hvala MS Mislis na pumpu visokog pritiska ili u rezervoaru? Edited December 19, 2021 by Filip13 Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted December 19, 2021 (edited) Ne mora regulator da prijavi gresku na dijagnostici, zato i jeste problem da se dodje do zakljucka sta ne valja ali jeste cest problem na 1.3 motorima. Ako prijavi, spasen si muke. Ja sam kod drugara odvio cevi koje idu sa magistrale na dizne i skapirao da skoro pa nema pritiska tu pri verglanju(njegov nije hteo ni da upali) zamenili regulator sa drugim polovnim i sve ok. Naravno prvo proverio pumpu u rezervoaru da li je ispravna(metodom, zuji, dobra je, hehehe) Ne kazem da je ovo prava metoda ali sam kao entuzijasta probao na taj nacin. Sigurno postoji sigurnija i bolja metoda sa barometrima, unimerom ili nekim drugim instrumentom ali oko toga vec ne mogu da pomognem jer sam entuzijasta, a ne majstor. Mozda neko zna sa sigurnoscu nacin ispitivanja? Ako neko u okolini vozi isti auto, pozajmi na probu. Fazon 5 minuta je da ga skines, jedino ako je neko voljan da ti da na probu. Edited December 19, 2021 by werp690 Quote Share this post Link to post Share on other sites
DagVanCajk 1 Posted February 1, 2022 (edited) Pozdrav svima. Imam zbunjujuci problem sa gp 1.3 mjet 90ks. Auto nece upalit hladan nikako. Provjereni grijaci i instalacija grijaca, pumpa goriva ispravna, visokotlacna pumpa isto. Zamijenjen regulator tlaka goriva. Promijenjen filter goriva. Promijenjene dizne. Auto i dalje ne pali a dobiva gorivo. Probao sam odpojit maf senzor. Na šlepanje upali na tri metra. Dok vergla zvuči kao da bar jedan cilindar nema kompresiju a ne dimi na štangicu niti na auspuh. Kad sastavi prvih minutu dvije dimi sivo i crno (vjerojatno jer je natocio naftu u cilindre i ispuh). U voznji auto nema problema, poteže lijepo, ide preko 170km/h. Kad ga ugasim nakon sat dva rada i odmah probam upalit vergla 10-ak sekundi i upali. Preko dijegnostike sam provjerio tlakove goriva i djeluju mi normalno, anlaser vergla dobro (digne barem preko 300 okretaja). Jedino što mi ke čudno kad ugssim auto je to da tlak goriva pada do nule i odjednom pokaže 3275bars pritisak. Sutra ću zamijenit i taj senzor tlaka. Citso sam da su znali imati problema sa signalom senzora vanjske temperature ali preko dijagnostike ne mogu vidjet koja je vrijednost. Auto ima 240000km Molim vas da mi date dobar savjet jer mi se trenutno svodi na par opcija. 1. Kompresija - da je ona auto bi dimio i ne bi isao 2.egr otvoren - ne bi upalio nikad 3. Rastegnut lanac - javljao bi grešku senzora bregaste Edited February 1, 2022 by Ivan Spojeno 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted February 1, 2022 @DagVanCajk Pozdrav i dobrodoslica na FLCS forum. Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom, koja se bavi identicnom problematikom vec punu deceniju. 1 DagVanCajk reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DagVanCajk 1 Posted February 1, 2022 (edited) On 6/9/2021 at 8:22 PM, vicent said: Motorni komp. dobija drugačiji signal za spoljnu temperaturu, usled toga dizne daju neodgovarajuću smešu na prvom paljenju. Već je o tome pisano. Ima elektroničara koji to mogu da reše. Potraži na forumu. Pozdrav, imam jako slican problem i trudio sam se nac temu o temperaruri ali nisam nasao. Da li imas kakav link? Hvala ti. Edited February 1, 2022 by Ivan Sredjen citat i format Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted February 1, 2022 5 minutes ago, DagVanCajk said: i trudio sam se nac temu o temperaruri ali nisam nasao. Da li imas kakav link? Hvala ti. Resavalo se to na vecim MultiJet motorima softverski (konkretno pitanje za spoljnu temperaturu koje te interesuje, ne i ostatak navedene problematike u tvom postu). Imas pinovane postove u ovoj temi, na vrhu su pa pogledaj (a pisalo se i na prilicno mesta po forumu, imas bas Search foruma u gornjem delu): https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43170-fiat-nuova-bravo-19mjt-120ks-16-mjet-teže-prvo-paljenje 1 DagVanCajk reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nenad 13 0 Posted May 16, 2022 Poz. imam problem s punto grande 1.3 dizel. Dobije kontakt lampice odrade svoje okrenem kljuc nista,nece. Uz to niti pumpa od goriva nezuji tj neradi. Nez. Sta mu bi dosao s poyla parkirao ujutro ni da bi. Novi akumulator, sve osigurace pregledao vise nez sto bi. Ako netko zna problem. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted May 16, 2022 Kontakt brava.Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Evkan 0 Posted August 4, 2022 (edited) Kada dam kontakt nema zvuka pumpe za gorivo i auto vergla a neće da upali. Električar samo poništio grešku kompjuterom i nije mi ni naplatio, kaže da nije do pumpe. Posle toga auto jedno vreme palio normalno, sad se ponovo desilo. Edited August 7, 2022 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted August 4, 2022 Pregledaj osigurace, releje. Inercioni prekidac, senzor radilice...Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 Evkan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted August 4, 2022 Inrecioni prekidac bi ugasio i pumpu 1 Evkan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Evkan 0 Posted August 5, 2022 Hvala veliko na odgovorima. Inače radi se o 1.3, 2012 godište. Prvi put kada se desilo radio sam mali servis a drugi put posle menjanja paknova. Da li dizanje auta može da izazove ovako nešto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted August 5, 2022 Inrecioni prekidac bi ugasio i pumpu Pa kaze da ne cuje pumpu za gorivo Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 Evkan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted August 5, 2022 Moja greska, ja procitao da cuje se pumpa ali nece da upali. 1 Evkan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Evkan 0 Posted August 6, 2022 Električar ponovo ništa nije našao. Inače se palila lampica grejača kad krenem sa autom, raskačio grejač. Sad radi ponovo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted August 7, 2022 @Evkan Tema je spojena sa postojecom, o problemima sa paljenjem na GP/Evo 1.3 MultiJet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Evkan 0 Posted August 12, 2022 Drugi električar rekao da je do pumpe. Imaju neke četkice na njoj koje ako se nađu u određenom položaju, stvaraju problem sa paljenjem. Quote Share this post Link to post Share on other sites