Jump to content
FAS Goran
PharaohMaster

Grande Punto/Punto Evo 1.3 MJet - problem sa paljenjem

Recommended Posts

pa jos ga nisu resili tj nema nova kutija da se kupi pa su narucili polovnu sutra stize i kao kad to montiraju treba da isprobaju .... a rekli su da i oni mogu da uticu da auto ponekad nece da upali .... a i pisao sam u nekoj temi da autu treba ono malo vise vremena da ubrza do 100 nego ono sto gledam na jutubu .... i da u nekim momentima lepi za sediste a nekad je trom .... pa da je to povezano isto sa tim kodovima pma ce ga znati kad uzmem dizela uvek neki seks sa njim .... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odvezi ti taj auto lepo kod Gorana u Zemun pa će on da reši problem.  Ovi dosadašnji nešto muljaju odnosno neznanju šta je problem pa izmišljaju razloge.  A takav način popravke obično zaboli novčanik. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

a gde sam ja od zemuna ja sam iz subotice a auto je u ovlascenom servisu fiatovom znaci sve po propisu bas gledam da ga odrzavam tamo sve sam radio u ovlascenom nekako imam vise poverenje u njih nego u ove zidare okolo 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po mom iskustvu  to su uglavnom  ovlašćeni menjači delova koji blage veze nemaju o onome što rade (čast izuzecima)  a iskreno  i šta očekivati od njih  kada rade za sramotnu  platicu. 

Uglavnom ćeš tamo videti mlade momke koji kada nešto nauče počnu privatno raditi ili odu negde gde netko više ceni rad i znanje. 

Kod lokalnog kako kažeš "zidara" ako mu kažeš da ti zameni ulje on će to uraditi a u ovlašćenim servisima je bilo da ti naplate a ne urade ništa!!!  Pisano je dosta o tome. 

 

Ako veruješ tim momcima tamo i misliš da znaju posao onda u redu,  samo ti napominjem da je metoda eliminacije jako skupa. Dakle menjaj nešto ako je majstor siguran da je to problem  i da će zamena toga dela rešiti problem.  Pišem ti iz ličnog iskustva  jer sam davno zbog lošeg goriva promenio par delova a problem se je i dalje javljao... 

Možda @horvat  zna nekoga u Subotici? 

@horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huh, procitao sam sta je pisano, i deluje mi kao da je tu isprepleteno vise razlicitih problema.

 

1. Varijanta kada das kontakt i ne cujes pumpu da zuji i nece da upali, i varijanta kada das kontakt, cujes pumpu, i takodje nece da upali - meni deluje da nisu povezane?! 

2. Problem da nekad ne ubrzava kako treba, i da ti ubrzanja nisu kao na youtube, to definitivno nema veze sa kutijom za osigurace, ali mozda ima sa diznama, tj generalno sistemom ubrizgavanja. A ako imas problem na sistemu za ubrizgavanje - mozda je to povezano sa onim kada ne cujes pumpu? Malo sad i ja nagadjam, nisam bas dizelas (a svakako ni majstor), ali sve u svemu, ja bih odradio ovako, korak po korak:

 

Pusti Annus(h)a da ti zavrsi to sa kutijom za osigurace, i onda to dobro istestiraj. Znaci budi siguran da se ne desava da nece da upali. Ako je zamena kutije za osigurace resila taj problem, onda kreni dalje da istrazujes sta se desava sa sistemom ubrizgavanja. Tu moze da se vide na dijagnostici korekcije dizni, pritisci u CR, itd. Ako kojim slucajem problem nije resen, onda moze biti da problemi sa ubrizgavanjem jesu povezani sa problemima zbog kojih nekad ne pali. 

 

U svakom slucaju, ja se ne bih mnogo oslanjao na Annus. Ako ti je Zemun daleko, onda savetujem da odneses kod Djoleta u NS. Treba ti majstor sa dobrom dijagnostikom pri tom, ne mislim na uredjaj nego na coveka sa sposobnoscu i znanjem da dijagnostifikuje uzrok problema. Ovo sad mislim na bilo problem sa paljenjem, bilo na problem sa ubrizgavanjem. Ja u Subotici ne poznajem takvog :( Sve sto znam, sve su srafciger-majstori, sklapaci, naruci-zameni i cao ...

 

Cuo sam preporuku za Tonkovica, ali licno ga nisam isprobao, tako da ne dajem nikakvu licnu preporuku, samo ga eto spominjem, pa se i sam raspitaj oko njega, ili pricaj sa njim, kako god:

 

https://www.facebook.com/AutoservisTonkovic

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajde videcemo danas treba to da mi rese pa ako problem bude i dalje nastajao onda cu morati oterati kod nekog ozbiljnijeg majstora .... nije to ovako meni problem radi on ide ponekad treba jedno 10 puta okretat kljuc al do sad je uvek upalio pa posle radi nego me iritira ja inace ne volim kad na auto nesto skripi a kamoli da se molim hoceli upaliti ... problem i ako bi ga vozio negde drugde tipa ns zemun kad ostavim auto gde cu ja .. da se vratim nazad pa opet nazad kad bude gotov realno je skupa zajebancija .. al dobro videcu sta kazu mada meni najvise mirise da je kontakt brava ali nisam majstor ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste skupa zajebancija, ali videces vremenom, jeftinije ispadne provozati se malo dalje, ali resiti iz prve, nego se vundarati po tim majstorima koji nista ne urade. Ja obicno gledam da im oteram subotom, pa se vratim lagano busom, a onda za kupljenje vec vidim, zamolim ih da mi predaju auto malo kasnije (posto krenem tek posle posla), ili odem opet subotom. I generalno hoce da izadju u susret kada kazes odakle si i koja su ogranicenja. Ali ajde, da ne bude da ih kudim pre vremena, mozda stvarno resi problem ovo sa kutijom osiguraca. Ako to resi problem, onda bi dizne (tj sistem ubrizgavanja) mogao isto tamo resavati, to mi, ovako laicki, cak deluje lakse za ustanoviti... 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosao auto . Problemi reseni auto pali kao mina ide kao pracka valjda kazu dali su dizne remontovane ili stavljane druge pa neko nije znao odraditi kako treba pa je nesto softverski cackano ... oni su sad sve namestili pm ce ih znati sta su radili ali auto je kao nov ... eto mog iskusta ako nekom zatreba ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

Da li je neko imao problema sa Fiatom Grande Punto 1,3 dizel 66 kw 90 ks 2007 godiste.

Auto nece da upali, vergla samo...... upaljen pomocu start spreja, nakon cega samo uspio da odvezem auto do lokalnog majstora.

Gdje je pregledao dizne, pumpu, zamijeno je senzor radilice motora, zamijenio je i senzor na bregastoj, auto se ponasa isto nakon 3 do 4 puta verglanja upali, pokusali smo upaliti i na guranje, potrebno je da prede pola metra na guranje upali tada iz prve.

Majstor mi je vratio auto i rekao da nije mogao da otkloni kvar i da mi jedan grijac ne radi , ali nije ga mogao odvrnuti da ga zamijeni, mada kao ne bi to nista uticalo na rad motora.

Hvala  na pomoci !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj majstor, jel to majstor ili neko dete sa prakse? Vozi ga u neki servis prosecan. Sad, kako je on proverio dizne i pumpu? Koji su pritisci? Kako vrti-vergla alnaser, sta kazu parametri na dijagnostici?

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa proverio je... Vidi pumpa je na svom mestu, ne klima se, deluje suva. Dizne isto tako sto iskusnom majstoru upucuje da je sve u redu! Dijagnostika??? a sta je to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cim napamet menja senzore znas koliko je sati!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam bio prisutan kad je nesto radio ovaj prvi majstor, uglavnom smo se culi preko telefona , tako da sam danas otisao na servisu kod drugog lika. Dijagnostika je pokazala da ima problem sa EGR ventilom i da ne radi jedan grijac. Kao sve ostalo je u redu, al i dalje isto vergla nece da upali i ovaj je dosao na ideju da pregleda katalizator i kaze da je bas zapusen. Nakon sto ga je ocistio auto pali nakon kraceg verglanja , pa je sipao neke aditive i predlagao da skinem katalizator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

Imam problem prvi prvom paljenju Grande Punto 1.3 multijet. Naime kada je auto skroz hladan treba mu vremena da ga upali i kada ga upali krene da varira u leru. Dok traju te oscilacije auto dimi, beli dim je u pitanju.

Ostavicu video u prilogu da vidite kako izgleda, svaka pomoc je dobrodosla.

https://youtu.be/nNHkmWNmid0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dimi jer ima lose sagorevanje iz nekog razloga ( lose dizne, slab pritisak pumpe, uvlaci negde fals vazduh u sistem...)

Isto to vazi i za otezano paljenje.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim sad da sam zaboravio da napomenem da sam dizne vec odradio u bosch-ovom servisu u Veterniku, gde mi je receno da su malo zapusene i da nisu bile dobro podesene. Takodje egr ventil je prociscen koliko je moglo da se odradi.

A sto se tice tih oscilacija one obicno traju 2-3 minuta, gde sacekam da se obrtaji smire i onda tek krecem (dim takodje nestaje kada se obrtaji smirem, nema dima u toku voznje). Znaci na svakom prvom paljenju je tako kada je motor hladan, nije bitno da li je napolju toplo ili hladno. Ako je auto vec jednom upaljen i treba opet da se upali nema nikakvih problema, pali odma.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel to pocelo da se desava kod tebe ili si ga tako kupio?

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada sam ga gledao prilikom kupovine nije imao taj problem, pretpostavljam jer je tip od koga sam kupovao dovezao auto da ga pogledam i onda je auto bio malo zagrejan tako da nije se moglo primetiti to. Doduse ja sam primetio taj problem tek dve/tri nedelje kasnije od kupovine. Svi su mi govorili da ce se to resiti kada se odrade dizne, medjutim ni to nije pomoglo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mora ponovo sve da se proveri, stepen paljenja - zupcenje, dizne, pumpa, regulator,grejaci, pojava fals vazduha...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala puno na pomoci, hteo sam jos da pitam posto sam video u ovoj temi da preporucuju nekog majstora djoleta za fiata u ns. Ako neko ima kontakt i adresu da prosledi bio bih veoma zahvalan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja je snaga tog motora?

Ako je 70-86-90ks, problem je u motornom kompu. Pogrešno pokazuje spoljnu temperaturu. Ima tema o tome na forumu.

 

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste motor od 90ks, ali nisam znao da je to u pitanju, posto je majstor ako se dobro secam proveravao komp ali da temperature normalno dostize na radnu i stoji na pola. Nema pregrevanja ako ste na to mislili.

Ali mozda mislimo na razlicito ne zamerite nisam neki ekspert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorni komp. dobija drugačiji signal za spoljnu temperaturu, usled toga dizne daju neodgovarajuću smešu na prvom paljenju. Već je o tome pisano. Ima elektroničara koji to mogu da reše. Potraži na forumu.

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...