Jump to content
FAS Goran
PharaohMaster

Grande Punto/Punto Evo 1.3 MJet - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Ma jok neće da vergla. A posle dva sata upalio na keca tj baš onako lepo veselo..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbt, jel neko čita šta sam napisao. Proveri kablove koji idu u anlaser, isto je i mene zezao, neće da upali, pa upali posle nekog vremena. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni se tako nešto dešavalo. Običan Punto 1,3 MJ lepo pali, radi itd. I onda jednom prilikom da ga upalim, ništa samo kontakti i ni zvuka.

I tako par puta, dok mi neko ne reče da proverim akumulator. Desi se da neka od ploča u akumulatoru pukne, pa od vibracija izgubi kontakt i napon spadne za par volti. I nema snage da zavergla ni malo.

Vidi u nekom servisu za akumulatore da ti provere njegovo stanje. Ja kupio novi aku i rešio problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri vezu od akumulatora ka alanseru i prema masi (mada ona nije problem)  kontakt sa brave na alanseru,ako je sve ok a mislim da jeste onda čišćenje alansera jer je to problem.

Dijagnostika neće ništa pokazati.

Marko je napisao već.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekako i ja verujem najviše da je neka banalna stvar samo je treba pronaći.
Hvala ljudi na pomoći. Dobio sam dosta korisnih informacija..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz ljudi. Imam problem sa paljenjem, auto se upali pa se posle 2 sek ugasi,sve dok ne skinem crevo sa filtera nafte dam kontakt da malo nafte istece i vratim crevo i auto pali, ali motor radi kao da ga nesto gusi i pola minuta minut, nema gas, tek posle tog vremena dobijam gas i posle auto normalno radi, normalno vuce. Uradjen je kompletan mali servis. 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

O kakvom se pretezno kvaru radi ako mi pumpa pomalo kvasi,znaci pusta naftu, u pitanju je fiat 500 1,3 mjet 75 ks?

Da li je potrebno sto pre to resiti i koliko je komplikovano skinuti pumpu a ako samo su gumice, da li je to neki skup kvar da zanam unapred da me majstor ne odere?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Racunaj zamenu gumica do 100e mada bi trebala manje i ruke majstora za skidanje i montazu pumpe na auto, to vec zavisi do meste u kom zivis :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi, imam isti problem kao PharaohMaster koji je i otvorio ovu temu. Auto nije vozen mesec dana, a zatim je normalno upalio, bio vozen par dana. Nakon toga kada sam pokusao da ga upalim nisam uspeo tj auto se upali podigne na 1000 o/min i odmah ugasi (radi oko 1-2 sec). Pokusavao sam i gas da pritisnem cim ga upalim ali auto se odmah ugasi. Nikakva greska nije uocena na dijagnostici. Sutradan sam auto normalno upalio. Presao sam 3 000 km i problem se ponovo javio, samo ovog puta auto nisam mogao nikako da upalim i odslepovao sam ga do majstora. I onda klasika, kod majstora je upalio i sve je normalno radilo. Majstor nije nista radio. Danas opet nisam mogao da upalim kola. Da li znate u cemu je problem? Da li je moguce da se klapna DPF zagavila? Dizne sam proveravao i ok su. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze pomoc. Imam Grande punta 1.3 dizel 90ks, imam problem dimi i zimi ne moze da upali kao da gubi kompresiju. Svaki majstor mi drugacije prica, da li neko zna mozda sta moze biti problem? 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lampica rejaca mi treperi posle se ugasi, normalno radi nabije  na hiljadu obrtaja pa sekundi i vrati na normalu. Ali zadimi mnogo plavi dim kda ga upalim i posle toga sve normalno radi. Kada se vozi sve okej ne pravi nikakvu smetnju niti da slavo vuce sve okej. 
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar dan imam problem koji se javlja ponekad to jest sednem u auto okrenem kljuc lampuce se popale ali pumpa ne zuji i kad hocu da zaverglam nista .... posle izvadim kljuc vratim dam kontakt zuji pumpa krenem da verglam nista , ponovo kljuc izvadim vratim auto krene da vergla ali uprazno ... i par pokusaja i auto krene da pali kao blesav tj radi nedelju dana bez problema i onda ponovo zeza dva tri dana nosio sam ga kod par elektricara nisu mogli naci problem jel svaki put kad su ga palili upalio je . imam zakazano u ovlascenom teram ga za par dana .... ako je neko imao slicnu situaciju da mi kaze sta bi moglo biti da znam da se pripremil . akumulator nov . remontovan alnaser pre jedno 4 meseca . 

 

Grande Punto 1.3 MJet 90

 

 

Edited by neshaoct
spojeno / formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nije možda problem sa čitanjem koda sa ključa?  Imobilizator? 

Šta se dešava sa lampicom za kod ključa? 

Možda I brava pravi problem. 

 

Ako imaš drugi ključ probaj njega koristiti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista ne svetli pogase se lampice ne pokazuje nikakvu gresku . probao sam i sa drugim kljucem isto znaci pali na pola kljuca inace a zna tipa upalim ga normalno i sad kao da vidim hoce li zezati odma ga ugasim i okrenem kljuc i nistane vergla, pa posle opet i onda vergla ali u prazno bukvalno bi verglo dok akumulator gura ... majstor kod kog sam bio kaze ne moze nista dok ne uhvati taj momenat da nece ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dodam prosli put kad je pravio problem naprskao sam bravu wdom onako u nju i na kljuc i vrteo i posle tog skro mesec dana nije pravio problem ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda ti je bravica otisla, ja sam je menjao jer sam na kljucu imao milion stvari i vremenom se nesto pokvarilo i nisam mogao da upalim. 10e js bila na otpadu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa vidis moguce da je samo mi nije jasno kako radi 10 dana bez greske onda 2 dana zeza, a nema nekog pravila kad se to desava... 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

U ovlascenom servisu su nasli problem ... pravila je kutija sa osiguracima nekad nije pustala struju dalje ... to treba zamenuti i navodno softverski su iskljuceni kodovi dizni i kao trebali bi se uneti e sad ne znam sta je to da li neko ima objasnjenje ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kazes da su nasli problem?

ako su nasli onda su ga i valjda resili? samo mi nikako nije jasno kakve veze imaju kodovi dizni sa prijasnjim problemom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...