Jump to content
FAS Goran
PharaohMaster

Grande Punto/Punto Evo 1.3 MJet - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Ja sam svog vozio onako, penzionerski...ne bukvalno, ali većinom svugde idem sa suprugom i malim detetom, tako da nema tu žestoke vožnje.

 

Lanac je verovatno samo dotrajao, a ja ga nisam menjao kad sam kupio auto (odradio sam samo mali servis) verujući u priče da se isti ne menja do 300,000 (neki su tvrdili i 500,000) pređenih km

Znaš kako, nije samo lanac u pitanju. Lančanici se takođe troše, španeri isto tako, a na lancu se troše rolnice koje sedaju između zubaca. Malo pojedene rolnice, malo se izlizali zubi, malo se izlizali španeri, i eto prezubčavanja. Koliko ja znam, prvi veliki servis na tom motoru je na 200 hkm.

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj auto je napravljen 2004 uvezen 2007 vec imao 147 000 na satu na 300 000 radjen servis,e sad zamislite kupce kola 2004, 2005 uvezen prosle ili ove godine sa 120-130 000 na satu :) e tu je vasa greska on ko nov al zgazio vec 400 -500 hiljada i skoro sve je dotrajalo,a auto se sija kao da je 30 000 zgazio ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li ikada video isti model automobila koji ima 400-500 000Km i onaj sa 30 000Km a da su vozeni u koliko toliko slicnim uslovima? odnosno na osnovu cega donosis takve zaklucke da auto sa tooolikom kilometrazom moze izgledati kao nov?

 Izvinjavam se na offf u, ali to je tesko izvodivo i apsolutno neisplativo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U postu iz marta 2010.g si rekao da je prešao 135 000!? ;)

 

Ko da je to bitno :) 10 tamo vamo mogu da vidim i tacno u servisnoj pa da napisem na satu je pisalo 75 al mi je onaj rekao da je  bilo 113 a u knjizici da je 147 ili 137 ne znam tacno,a kad se pise na poslu ne moze da se razmislja i odugovlaci :) inace Ima auta koje sam vide da su u inostranstvu presli preko 300 000 vraceni na 120 000 i ne moze da se provali sve su to firmina vozila i dobri putevi imate pune oglase audija i bmw-a

iz 2013 koji su presli po 200 000-215 000 a izgledaju kao novi. Sustina je da nasi ljudi iz uvoza kupe auto koji je 12-13 godina vozen i misle da ima pravih 100 000 na satu nije nemoguce ali ima 1 takav auto od 100 uvezenih i takav auto je i tamo na ceni skuplji nego vamo i neisplativ za uvoz i zaradu od strane placeva ili je zarada minimalna. 

 

E sad mi recite da ovaj vrati na 60 000 koliko bi vas provalilo to? 

 

zss02.jpg

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6811712/audi-a6-20-tdi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nije, nego slučajno sam danas čitao temu o čišćenju MAF-a! :)

 

Slučajno ?

Slučajno i Evidentičar ?  :laughing:  :laughing:  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se javim kako sam na kraju prošao.

 

Zamenjen lanac, španeri itd (sve što ide u kompletu) i motor proradio. Znači ništa nije izlomio, moglo bi se reći da sam super prošao.

 

E sad, vozim ja tako 3 dana, auto radi super, 4. dan ponovo ne pali. Zovem majstora koji mi je menjao lanac, pogledao i kaže da mora kod bošiste. Tako i uradimo, odšlepamo ga, evo sad mi javlja da je pumpa otišla (kruni se, ima opiljaka), a 2 dizne valjda zapušene, treba da se menjaju hidraulični stubovi.

 

Da stvar bude gora, eto naučio sam da ovaj auto ne pali čim ga nešto zasvrbi. On još može da ide i sa ovom pumpom i sa ovakvim diznama, ali jednostavno ne možeš da ga upališ, tako je kostruisan.

 

A onda ti kreni sa njim na neki duži put, a ja sam planirao na more (Grčka) za 4 nedelje. Opet, bolje što mi se desilo tu nego napolju, a onda opet, sve što smo štedeli za more ode na servis :(

Edited by ivica su

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoji da je 119.000 (kupljen sa 116.000) ali sam ja siguran da ima daleko više jer sam ga uzeo na autoplacu. Posle prvog servisa sam, onako dobro naoštren, bio na istom placu da vidim hoće li mi ovaj priznati šta su radili, ali se ovaj kune da nisu vraćali.

 

Buni me i mišljenje majstora, jedni kažu da je sigurno vraćena jer to svi rade (inače od dve dijagnostike ni jedna nije pokazivala da li je vraćena), dok mi je par njih reklo da je jako lepo očuvan, da je enterijer kao nov, da se po volanu i ručicama vidi da nije puno korišćen.

Edited by ivica su

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još da dodam, lančanici nisu bili istrošeni, samo lanac istegnut, al dobro, to moraš sve u kompletu menjati. Nego ovaj bošista mi sad ulio crv sumnje. Kaže da GP ima tu manu što ne sakuplja prljavštinu na dnu rezervoara, već pušta sve napred i da je već dosta njih imalo sličnih problema. Po tome ispadne da je problem prljavo gorivo.

 

Ja tačno ne mogu da verujem, a i ne želim da verujem da gorivo može biti uzrok tolikih problema. Pa majku mu nije taj motor od šećera, uostalom, sve sam najbolje čitao o njemu. 


Tu nema logike nikakve. Gde sipas gorivo?

 

NIS, isključivo kod njih...jedno vreme sam onaj novi premium D, pa sam prešao na običan Evrodizel.

Edited by ivica su

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ga pitao. Ali ne sipam ga više, samo sam u početku dok me držala euforija oko kupovine, pa sam ga mazio i pazio, a posle mi svi rekli da je taj Premium D obično prodavanje magle. Ne mogu da tvrdim 100%, ali mislim da mi se malko smanjila potrošnja kad sam prešao na običan (ili sam navikao na auto i lepše ga vozio i samim tim manje trošio, otkud znam)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To za gorivo neverujem nisu ovo devedesete a i filteri su na njima ko od vate nema sta nezadrzavaju bice tu il fabricka falinka il boga oca presao nekako sve to za tu kilometrazu nepije vodu mada nema sta nije moguce ali je malo za nepoverovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta da vam kažem, meni smrdi ns fsbrički loš primerak, dođe mi da ga prodam, samo da ga više ne gledam, a i nemam ja novca za ovakve zezancije. Sad ću još imati strah od kretanja na neki iole malo duži put (pa i do NS-a ili BG-a). Ali onda opet, šta dalje? Mogu ponovo naleteti na loš primerak i ponovo isto ovako proći. Npr. prethodni auto sam vozio 10 godina bez većeg servisa. Zameniš ulje i teraš dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosto neverovatno!

Da ne kazem nemoguce s obzirom na kilometrazu!  Proveri malo bolje kilometrazu, GP je belezi na nekoiko mesta-sa MESom se moze proveriti ali takodjer ni to nije sigurno jer se svuda moze vracati! 

Opste stanje auta je nabolji pokazatelj.  Svaki iole normalan i iskusan mehanicar bi trebao znati proceniti kilometrazu! Razlika izmedju 100 000 i 300 000Km je itekako vidljiva. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš li račin fiskalni od kupovine vozila, ugovor o kupovini od pravnog lica...
Vidim da si malu kilometražu prešao pa kontam da si skoro kupio vozilo?!

 

cxcv9909.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fora je u tome što se 95% kola uvozi na špediterske firme, koje se zatvaraju posle par meseci... I onda nemaš koga da tužiš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...