Jump to content
FAS Goran
Djuntalica

Djuntalica moja jedna jedina :)

Recommended Posts

Pa dobro, isprljao se malo, nije strašno.. Meni u Kg-u nadograđuju sprat i rade fasadu na zgradi, nema teorije da auto ostane čist jedan dan, taman ga operem, ujutru kao da nije ni bio opran, još su se sada navatale one kuglice od stiropora po njemu, ne mogu da ga održim čistim nikako..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahah, to je lerma....ma ja danas bio na turi Bg-Sid-Sr.Mitrovica-Novi sad-Bg pa se preko iriskog venca i lokalnih puteva u mitrovici nafatalo blata haos, a bas je bio lep i cist :D

Podaci sa kompa sa danasnje rute, predjeno 345 km, prosek potrosnje 4,4 prosek brzine 78, meni deluje ok, s obzirom da sam pre novog sada imao oko 250 kg robe + ja 85 kg...

Nije to malo za djuntalicu svilenu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jes masina ful, sve je tu ok, ali trapovi amotrizeri i ta cuda su mu preosetvljiva, pogotovu meni zbog 15 felni i 55 profila guma :S

Videcemo kako ce se pregura zima ako bude snega, tj rupa posle snega i soli i sranja i granja :D

Bice na prolece remont trapa komplet verovatno :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo ja reko da je svilen!!!

Danas bio u AP Sportu na Vozdovcu, samo pregledom ustanovljeno da je geometrija tockova trapova mostova cega vec sva poje*ana, znaci ovih dana sve to i napred i nazad mora da se steluje drnda, ja veze nemam sta se tu radi al maestro rece da ima brda posla, svileno govece :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde ne kukaj , sredjuje se to na puntu nista to nije strasno i alarmantno bitno da nije trap polomljen pa da moras sve menjas , normalno je da se trap rasteluje , mnogi ne znaju da se trap centrira ne menjaju se odredjeni delovi i voze tako , uterace ga Viktor u vinklu ne brini ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa znam da se sredjuje, al ne mora bas sve da me pogodi :D

Sredio Viktor danas prednji deo sve, a za zadnji most prvo moram da resavam silen blokove, kaze da ne valjaju pa onda tek kad se to sredi da se nasteluje i zadnji most.

Ionako ga je danas radio do 17h tako da sileni i zadnji most idu za koji dan, kad bude vremena i kad kapne jos pokoji dinarcic :D

Zamena oba silena ruke i delovi 5 soma, jel to puno, ja mislim da nije, ipak je posao zameniti silen, a cini mi se da se novi stavlja sa presom,ili gresim??

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa posto je prednji trap doveden na mesto, po svim parametrima, nagibima paralelama i tristta cuda :D

Dosle i zimske cizmice............

2012_12_05_13_49_15.jpg 2012_12_05_13_49_29.jpg

2012_12_05_13_49_44.jpg

Videcemo kad padne sneg kako ce se ponasati, prvo put vozim ovu gumu, a cuo sam dosta toga pozitivnog o savi eskimo ...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa jes, koliko se secam tvoj je spusten pa kontam da je i dosta odvratniji u voznji.....

Bas smor sto ne mogu 14ice da stavim, sad smo kod ortaka menjali sa 195/50/15 na 175/65/14 ogromna je razlika preko lezecih i preko neravnina....

Jeb*ni diskovi i kod mene i kod tebe ne dopustaju manju felnu od 15....... :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra masina :) Uzmi za maglenke one sijalice sa smd led diodama pa mozes ih korsititi kao dnevna svetla u toku dana

Samo ne znam gdje nadjete ovak glupe nazive teme ovo bi moderatori trebali editovati nek pise koje je auto i to je to a ne

Djuntalica moja jedna jedina :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa jes, koliko se secam tvoj je spusten pa kontam da je i dosta odvratniji u voznji.....

Bas smor sto ne mogu 14ice da stavim, sad smo kod ortaka menjali sa 195/50/15 na 175/65/14 ogromna je razlika preko lezecih i preko neravnina....

Jeb*ni diskovi i kod mene i kod tebe ne dopustaju manju felnu od 15....... :thumbdown:

Ma 15 je puna kapa veruj mi. I nije odvratan u voznji, mada zavisi od ukusa ali auto se vozi kao pegla i nije toliko neudoban koliko se cini na prvi pogled, samo malko poskakuje. :smoke:

Diskove, tj. kocnice uvek mozes da zamenis sa nekim ako ti vec toliko problema stvaraju... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja maglenke picim i ovako kao dnevna, djasvi mi se tako, sta znam.....a to sa diodama ne bi radio jer onda nocu kad zatreba gubis efekat maglenki, bar sam tako cuo da gube funkciju kad ti stvarno trebaju...kad dodje bolja situlacija idu xenoni gore i dole pa ce da sija ko marakana :D

Pa jes, koliko se secam tvoj je spusten pa kontam da je i dosta odvratniji u voznji.....

Bas smor sto ne mogu 14ice da stavim, sad smo kod ortaka menjali sa 195/50/15 na 175/65/14 ogromna je razlika preko lezecih i preko neravnina....

Jeb*ni diskovi i kod mene i kod tebe ne dopustaju manju felnu od 15....... :thumbdown:

Ma 15 je puna kapa veruj mi. I nije odvratan u voznji, mada zavisi od ukusa ali auto se vozi kao pegla i nije toliko neudoban koliko se cini na prvi pogled, samo malko poskakuje. :smoke:

Diskove, tj. kocnice uvek mozes da zamenis sa nekim ako ti vec toliko problema stvaraju... ;)

Ne menjam nista bre :D

sad kad gi nateram u vinklu i resim zadnje amorte bice koliko toliko bolji, a kocnice mi ne pada na pamet da diram, ionako preko 150 km/h jedva koci :D

Sta bi bilo da si klasik diskovi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako bre jedva koci?! Meni auto zakiva kako koci i sa 150 se bez problema zaustavljam. Sta imas pozadi, diskove ili dobose?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pozadi su mi dobosi, vata on dobro, ali par puta u pocetku mi se desilo da omanem iskljucenje sa autoputa koje mi treba :D

kad npr preko 150 moram da nabodem onda nije bas najsrecniji, cak se nekad i abs aktivira kad bas stisnem na velikoj brzini, tako da kontam da je to do njegove tezine, ne verujem da audi a8 ima te probleme :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Neshaoct

Pa majku mu valjda teze makine bolje koce, il sam ja istripovao.........

@ MiloshBg

Ma nije pakovan nema sta da se pakuje, tvoj HGT ima po fabricki zadnje diskove, moj nema, jos 2 komada sa istim motorom iz iste opreme znam i nemaju diskove pozadi, valjda su kontali da su prednji nasvirani diskovi dovoljni :D

Juce bas isao s drugarom koji vozi sportinga 1.9 JTD od 86 ks da menja paknove pozadi, ni od nema diskove natrag :huh: :huh:

Verovatno se vode mislju da ce HGT da se gazi pa mi zbudzili diskove pozadi, ovo moje je za gospodu :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel si ti dosao do podatka na koliko konja je tvoj chipovan, jel si ga negde teroa na valjke??

BAs me zanima kako ide sa nekih 130 ks koliko bi se kao dobilo optimalnim chipom....zato ti i trebaju diskovi, i pozadi vece da metes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam nigde proveravao, planiram da odem do Raleta da vidimo koju mapu imam al nikako da se nakanim, al u krajnjem slucaju dogodine planiram da sredim dizne jer me jedna i dalje zeza, ima malko vecu vrednost nego ostale pa cu ici kod Zeravice tako da cu onda i snagu izmeriti na valjcima, cisto reda radi.

A za vecim kocnicama nemam potrebe, ovo sto sad imam mnogo ozbiljno koci, ko god je seo odusevio se koliko je direktna i jaka. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas me zanima na koliko ti je konja mapa...meni su verovatno dosta potrosene kocnice pa zato malo slabije vata na vecim brzinama...al ce to morati da priceka,moze i ovako da tera samo pazljivo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...meni su verovatno dosta potrosene kocnice pa zato malo slabije vata na vecim brzinama...

Kočnice isto koče dokle god postoje na autu, dokle god su u stanju da koče. Taman posla kad bi kočile sa 100% onda kad su pločice nove, a onda sa 50% kad su negde na pola, a valjda sa 20% kočione sile kada su pločice za zamenu. ;) Za kočenje sa većih brzina (150 pominjanih), moraju bolji diksovi i bolje pločice, otpornije na visoke temperature koje tada nastaju. Disk se bukvalno užari tada.

Naravno, može to i sa standardnim, ali nema uzastopnih takvih kočenja, niti im to prija.

...npr preko 150 moram da nabodem onda nije bas najsrecniji, cak se nekad i abs aktivira kad bas stisnem na velikoj brzini, tako da kontam da je to do njegove tezine,

Normalno je da se ABS aktivira prilikom oštrih kočenja, zato i služi. Nije to do težine, nego do kočione sile. I na Yugu koji ima 900 kilograma točkovi blokiraju kada stisneš do poda pedalu i sa mnoooogo manjih brzina nego što je 150. Neuporedivo manjih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako. Nema razlike u kocionim silama u odnosu na stanje diskova i plocica, ili koci ili ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...