Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Honda / Acura NSX

Recommended Posts

Retka Honda NSX-R ide na aukciju

 

honda nsx 3.jpg

 

Kada automobilskim entuzijastima pomenete pojam Type-R, većina pomisli na legendarni snažni Hondin hatchback Civic ili fantastičnu Integru Type-R coupe, ali samo retki će se setiti nečega još ozbiljnijeg. Početkom devedesetih godina prošlog veka, a zatim ponovo deset godina kasnije, Honda je ''zalepila'' Type-R oznaku na legendarni NSX. Rezultat je bio spektakularan, dok su i cene danas najblaže rečeno spektakularne.

 

honda nsx 2.jpg

 

Britanska kompanija Torque GT specijalizovana za japanske automobile putem aukcije prodaje drugu generaciju Hondinog modela NSX-R s početnom cenom od 346.178 evra. Ova cena je gotovo trostruko veća u odnosu na vrednost modela NSX, a moguće je i da će tokom aukcije dostići još veći iznos.

 

honda nsx 1.jpg

 

Ova NA2 generacija modela NSX-R je bazirana na obnovljenom NSX-u koji se pojavio posle 2002. godine, a proizvedena je u manje primeraka u odnosu na prvu generaciju. Podaci govore da je Honda proizvela 500 primeraka prve, i samo 140 primeraka druge generacije.

U poređenju sa standardnim NSX-om, R je lakši za oko 100 kg zbog upotrebe karbonskih komponenti i uklanjanju nepotrebne opreme uključujući servo upravljač. Automobil pokreće 3.2 V6 motor koji prema fabričkim specifikacijama razvija 286 konja, što je prema dogovoru između japanskih proizvođača, ali je gotovo sigurno da isporučuje više snage na zadnje točkove. Motor je uparen sa 6-stepenim manuelnim menjačem. NSX-R je prešao 50.920 kilometara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 1998. Acura NSX

 

Njen 3.2 V6 (do 1997. godine su fabrički išli 3.0 V6) u ovom konkretnom autu je sa kompresorom koji je naknadno dodat od strane ovlašćenog prodavca (postojala je ta opcija na USA tržištu), tako da ima 370KS/400Nm - kompletan test plus vožnja na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acura NSX GT3 Evo22

 

acura nsx evo.jpg

 

Acura NSX GT3 ulazi u novo poglavlje svoje evolucije lansiranjem unapređene Evo22 verzije. Spreman da uđe u motosport takmičenja početkom 2022. godine, NSX GT3 Evo22 dolazi sa brojnim mehaničkim poboljšanjima koja se odnose na potrebu timova i vozača.

 

Jedan od glavnih noviteta osveženog trkačkog automobila je set poboljšanih međuhladnjaka koji su dizajnirani tako da obezbede konzistentnije performanse pogona u različitim uslovima. Tu su i veći rezervoari za tečnost koji su bolji za endurance trke, kao i redizajnirani oslanjanje. Takođe, novi sistem točkova omogućava brže promene guma. NSX GT3 Evo22 će se nuditi s različitim opcijama za klima uređaj i svetla, a šasija će kao i do sada biti zadatak Performance Manufacturing Centra u Ohaju, dok će finalno sklapanje obavljati JAS Motorsport u Milanu u Italiji. Ova kompanija će takođe biti odgovorna za tehničku podršku timovima i klijentima koji koriste trkački NSX u Evropi.

 

''Originalni'' NSX GT3 se pojavio 2017. godine, a do sada je upisao 25 pobeda u klasi u IMSA GTD i SRO GT takmičenjima. Trenutno brani titule u oba takmičenja. ''Veoma smo zadovoljni najnovijim razvojem već izuzetno uspešnog modela Acura NSX GT3. NSX je pobeđivao na trkama i osvajao titule u nekim od najprestižnijih GT3 serijama, verujemo u konstantno poboljšanje naših proizvoda i pružanje najbolje opeme za podršku naših Acura Motorsport timova'', izjavio je John Whiteman, menadžer Honda Performance Development-a.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor1youtubelogoall.jpg Motor1: Acura NSX Type S

 

U decembru 2021. počinju da se prave, biće ih 350 komada za ceo svet, od čega Honda planira da 300 komada bude samo za Američko tržište, naravno tamo pod brendom Acura.

Izmene u najkraćem, malo više konja i malo manje težina. NSX Type S ima okruglo 600 konja. Početna cena za USA tržište biće (preračunato) 145.000 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Honda NSX možda kao električni model

 

acura advanced sports car concept.jpg

 

Honda NSX nije svršena stvar, kako bi neko pomislio. Japanska marka je sa drugom generacijom postavila standarde koje su preuzeli neki etablirani proizvođači egzotičnih superautomobila, a sa Type S modelom, otpevana je i ''labudova pesma''. Međutim, potpredsednik Acure, Džon Ikeda, sugeriše da ovo nije kraj za NSX.

 

''Ako ste primetili, mi kreiramo NSX kada želimo nešto da kažemo. Prva generacija je posedovala benzinski pogonski sklop, druga je hibridna. Biće još jedna'', rekao je Ikeda. Doduše, nije želeo da potvrdi da li će se raditi o čistom električnom modelu, ali se navodno nasmešio kada mu je postavljeno to pitanje. Ikeda je priznao da druga generacija NSX-a nije bila finansijski uspešna. Međutim, Hondina perjanica je za kompaniju odradila neke druge stvari. Njen razvoj je japanskom proizvođaču pružio građenje dodatne ekspertize u kreiranju električnog automobila zabavnog za vožnju, naglasio je on. Ipak, nije pružio bilo kakve dodatne detalje u vezi s tim šta možemo očekivati od treće generacije NSX-a, niti kada će ona stupiti na scenu, što znači da bismo mogli da budemo godinama udaljeni od nje.

 

Moguće je da Honda namerava da budući NSX zasnuje na Advanced Sports Car Conceptu koji je debitovao 2007. Kolale su glasine da će dotična studija biti prevedena u serijsko vozilo za nekoliko godina, ali se to nije desilo. Honda HSV-010 GT trkač iz Super GT serije u Japanu bio je nagoveštaj šta bismo mogli dobiti. Acura nema električni model u svom portfoliju trenutno, sem što je na putu njena verzija Honde Prologue. Dotična luksuznija varijanta neće pristići pre kraja 2024. mada će oba vozila počivati na Ultium platformi General Motorsa i koristiće GM-ove baterije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2005. Honda NSX

 

Novi hibridni NSX nije baš sasvim opravdao veliko nasleđe koje su postavili prva (NA1) i druga (NA2) varijanta prve generacije ovog modela. Ali, da li je originalni NSX zaista bio tako dobar koliko se svi sećaju?

 

Da. Na mnogo načina. Prvo, evo njegovih brojeva: NA1 NSX je imao 3.0 V6 VTEC atmosferac sa oko 270 konja. To je 1997. godine povećano na 3.2 litre, sa snagom povećanom na 290 konja koja je i dalje išla na zadnje točkove. Mogli ste da ga kupite sa manuelnim ili automatskim menjačem. To je otprilike to za original, i to je verovatno ono što ga čini tako posebnim. NA1 i NA2 pokazuju da vam nisu potrebne ogromne KS i veoma malo sekundi do stotke da biste iskusili vozačku nirvanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda NSX Type S rasprodata za samo 24 sata

 

acura s 02.jpg

 

Pre par nedelja Honda/Acura je predstavila NSX Type S na Nedelju automobila u Montereju. Pored čitavog niza kozmetičkih i unapređenja na planu performansi, japanska kompanija je saopštila da će ukupno proizvesti samo 350 jedinica, s tim što je 300 komada za američko tržište. Međutim, oni preko ''velike bare'' koji su planirali da priušte ekskluzivni NSX a to nisu uradili, već su zakasnili. Budući da se radi o ograničenoj seriji ovo ne bi trebalo da je iznenađujuće, ali reakcija kupaca je bila zaista rapidna. Izvor iz Honde kaže da je svih 300 primeraka za Ameriku rezervisano sa datim kaparama za samo 24 sata, a lista čekanja se proširila na više od 100 ljudi. Cena formalno startuje od 169.500 dolara, dok primerci opremljeni ''Lighweight'' paketom kreću od 182.500 dolara. Prvi VIN je naravno prodat za mnogo veću sumu.

 

acura s 01.jpg

 

NSX Type S je mnogo više od automobila ograničene serije. On poseduje agresivniji ''anfas'', kao i nove elemente od karbona poput zadnjeg difuzora i bočnih pragova. Snaga dolazi iz 3.5 V6 twin-turbo hibridizovanog sklopa, koji isporučuje 608 konja i 667 Nm. Novi turbopunjači su ''pozajmljeni'' od NSX Evo trkača, a povećan kapacitet baterija omogućava prelazak duže distance u čisto električnom režimu vožnje. Menjač je devetostepeni i daje 50% brže promene prenosa nagore, kao i novi rapidni režim promena prenosa nadole.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda NSX iz 1992. sa skoro 650.000 kilometara

 

honda nsx 02.jpg

 

Šon, koji je na Instagramu pod nikom ''lonewolfdrifter'', postavio je fotografiju koja pokazuje 400.000 milja (644.000 kilometara) na kilometar satu. Da je reč o nekom ''langsam aber sicher'' modelu, ovo možda ne bi bila neka vest, ali kada govorimo o supersportskom automobilu sa visokoturažnim motorom, stvari dobijaju drugačiji smisao.

 

Reč je o Hondi NSX iz 1992. godine. koja ispod poklopca motora poseduje netaknut, originalan V6. ''Nikada ne objavljujem postove o mom automobilu, iz prostog razloga što sam zauzet vožnjom'', napisao je na Instagramu vlasnik. Pored fenomenalnog inženjeringa, pouzdanost automobila je objašnjena pažljivim održavanjem. ''Neverovatno sam srećan što sam blizak sa jednom od najprestižnijih NSX radionica u zemlji. Njihova stručnost i volja da pomognu, bile su neprocenjive za mene'', zaključio je on.

 

honda nsx 01.jpg

 

Šon je potvrdio da je automobil kupio pre čak 17 godina, kada su na kilometar satu stajala 112.654 kilometra. Od tada, prelazio je oko 32.000 kilometara godišnje u proseku. Najduža vožnja ''iz cuga'' je iznosila 1.287 kilometara. Manuelna transmija je morala biti reparirana nakon otkazivanja prstenastog osigurača na 198.000 pređenih kilometara. Sada sa skraćenim prenosnim odnosima i NSX-R finalnim prenosnim odnosom od 0:43, takođe su zamenjene šolje amortizera i amortizeri na 611.551 kilometru. Pored toga, ova japanska ikona može da se pohvali unapređenim izduvnim sistemom i atraktivnim naplacima. Proizvođena između 1990. i 2005. u dve faze (NA1 i NA2), prva generacija NSX-a je bila inspiracija za Gordona Mareja kada je kreirao McLaren F1. U ponudi sa motorima radne zapremine 3.0 i 3.2 litra, NSX  je mogao da se naruči i sa četvorostepenim automatskim menjačem, mada je ova jedinica sa konverterom obrtnog momenta oduzimala na zadovoljstvu u vožnji.

Tačno 18.685 primeraka je proizvedeno tokom 15 godina.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasli u duhu Sene za volanom klasičnog NSX-a

 

gasli honda.jpg

 

Pjer Gasli je izašao na Circuit Of The Americas sa modelom prve generacije Acura NSX. Austin staza predstavlja dom severnoameričke Formula 1 trke ove godine i ona je bila jedina do sada, ali će joj se 2022. godine pridružiti Majami. Francuz nije bio nimalo nežan, niti se stideo da potera trideset godina star sportski automobil do samih granica. Vikend u Severnoj Americi bio je događaj koji je ponovo vratio Acura ime u F1 nakon skoro petnaest godina...

 

U klipu koji je izašao, moguće je videti Gaslija kako jurca sa prvog generacijom NSX-a do samih granica njegovih mogućnosti, podsećajući na video Sene u prototipu NSX-R modela kompanije Honda, tokom njegovog testiranja oko Suzuka staze. Sumnjamo da je čovek koji je osigurao da u krilu pobednika prošlogodišnje trke u Monci stoji kamera za snimanje njegovog rada nogu želeo da kopira brazilskog svetskog šampiona, aii modernom izdanju snimka definitivno nedostaju one potpuno ležerne mokasine.

 

Nažalost, Gaslijev krug nije bio meren jer je moguće videti brojne druge modele spremne za svoje promotivne trke na startno/ciljnom pravcu, a oni uključujui Ecto-1 automobil, verovatno kao promociju predstojećeg filma Ghoustbasters: Afterlife. Međutim, nakon prvog izleta u svet superautomobila kompanije Honda, delovalo je da se Gasli odlično zabavlja i da je oduševljen svojim iskustvom, naglašavajući čak da će morati da stupi u pregovore kako bi sebi nabavio jedan primerak:

 

 

 

Nezaboravni original:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počela proizvodnja Acure NSX Type S

 

221888-acura nsx 02.jpg

 

Honda je u avgustu prošle godine predstavila Type S izdanje njihovog hibridnog sportskog modela NSX (koji se inače u Americi prodaje pod brendom Acura), a sada je saopšteno da je zvanično počela i njegova proizvodnja. Proizvodnja se odvija u Hondinoj fabrici u Ohaju, a biće ograničena na samo 350 primeraka (od čega je 300 namenjeno Amerikancima). Na kraju, 70 primeraka će biti u ekskluzivnoj Gotham Gray boji.

 

221889-acura nsx 01.jpg

 

NSX Type S međutim označava i kraj za ovu drugu generaciju NSX-a, budući da je još ranije potvrđeno da će njegova proizvodnja zvanično biti prekinuta u decembru 2022. godine. Kako bilo, Japanci navode da je novi NSX Type S najbrži, najsnažniji i najupravljiviji serijski NSX. NSX Type S je dobio izmenjeni prednji branik sa većim otvorima za vazduh i novim spliterom, pragove od ugljenčnih vlakana, redizajnirani zadnji branik sa difuzorom od ugljeničnih vlakana, zadnji spojler od ugljeničnih vlakana, kao i Gloss Berlina Black finiš za retrovizore i ručice na vratima. Takođe, u paketu su i standardni krov od ugljeničnih vlakana, novi točkovi u Matte Shark Grey ili Gloss Berlina Black boji, Pirelli P-Zero gume (245/35ZR19 napred i 305/30ZR20 pozadi), širi trag točkova, modifikovano oslanjanje i kočioni sistem, doterani enterijer (alkantara, Type S logo, NSX logo na naslonima za glavu i kontrastni šavovi), brži 9-speed DCT automatski menjač, retjunirani Integrated Dynamics System sa četiri režima (Quiet, Sport, Sport+, Track), kao i više snage u odnosu na standardni model. Tačnije, hibridni pogonski sistem (3.5 twin-turbo V6 sa elektromotorima) sada raspolaže sa 608KS i 667 Nm, što je za 27KS i 22 Nm više od standardnog NSX-a. Produžen je i domet u električnom režimu vožnje, ali ovde nije saopštena nikakva konkretna brojka.

 

Acura takođe navodi da je NSX Type S na stazi Suzuka za dve sekunde brži od regularnog NSX-a. Pored toga nudiće se i opcioni Lightweight Package (po ceni od 13.000 američkih dolara), koji podrazumeva Brembo karbon-keramičke kočnice (sa Black, Silver, Red ili Orange kočionim kleštima), poklopac motora od ugljeničnih vlakana i paket za enterijer od ugljeničnih vlakana.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ARTA tjuning Honde NSX

 

arta 03.jpg

 

Japanski trkački tim ARTA predstavio je svoju verziju Honde NSX, koja je vizuelno potpuno transformisana, a dobila je i izduvni sistem koji podseća na Pagani Zondu. Kompanija je automobilu dala ime Legavelo, cena je 222.000 dolara, a biće napravljeno samo pet primeraka. ARTA je iskoristio plastiku pojačanu ugljeničnim vlaknima za 65% odsto eksterijera. Revidirani elementi obuhvataju novi prednji kraj sa većim usisnicima i prednji karoserijski poklopac sa mnogo otvora. Kutijasti prednji blatobrani takođe sa gornje strane imaju otvore.

 

arta 02.jpg

 

Zadnji kraj je dobio naglašenije uglove, a to je naročito vidljivo na krilima. Tu su i manje krilo na zadnjem poklopcu i četvorostruke izduvne cevi ispod branika. Kabina je izmenjena dodavanjem panela od ugljeničnih vlakana, novim presvlakama od alkantare za sedšta, upravljač i panele vrata.

 

arta 01.jpg

 

 

Kompanija ne pominje izmene na pogonskoj jedinici NSX, pa se pretpostavlja da je zadržan fabrički setap koiji čine 3.5 V6 motor i tri električna agregata ukupne snage 580KS. Honda se trenutno oprašta od NSX pošto je kraj proizvodnje predviđen za 2022. Tim povodom kompanija je napravila Type S sa 600KS, menjačem sa dvostrukim kvačilom, karbon-keramičkim kočnicama i karbonski enterijerom, što je smanjilo težinu automobila za 26.2 kg. NSX Type S je ograničen na 350 primeraka za čitav svet. Početna cena je 169.500 dolara, a sa paketom za olakšavanje vozila 182.500 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviewyoutubelogonew.jpg RedlineReviews: 2022. Acura NSX Type S

 

U petoj godini od predstavljanja NSX je prošao kroz update, u okviru kojeg je snaga podignuta na okruglo 600 konja (20 konja više), pa sada Honda kaže da mu sprint do stotke traje nešto manje od 3 sekunde:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse: 2022. Acura NSX Type S vs 1999. Acura NSX

 

Koliko znači ''NSX'' značka u dve decenija razmaka?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda NSX dobija električnog naslednika

 

223904-honda ev 02.jpg

 

Preporođeni superautomobil Honda NSX imaće električni pogon i predvodiće planove japanske kompanije koji se odnose na globalnu elektrifikaciju. NSX se definitivno vraća kao flagship ponude od 30 električnih vozila koja će Honda plasirati na tržište u sklopu svoje ambiciozne strategije elektrifikacije vredne oko 58 milijardi evra. Budžet je namenjen razvoju hidrogenskog pogona i zamenjivih baterija, a oko 36 milijardi evra je rezervisano za elektrifikaciju i softverske tehnologije.

 

Honda je otkrila prve detalje o svom brzom globalnom uvođenju električnih vozila u periodu do 2030. godine, a najveća vest je to što ćemo videti potpuno električnog naslednika superautomobila NSX, i novi ''flagship'' grand tourer. Honda NSX je trenutno u svojoj trećoj generaciji, a njen V6 motor sa hibridnom tehnologijom isporučuje 573KS. Proizvodnja ovog modela će biti završena krajem godine, ali nove informacije su prva zvanična potvrda da Honda planira da ostane u segmentu superautomobila dok transformiše svoj biznis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2022. Acura NSX Type S

 

NSX Type S ima 600 konjskih snaga i 667 Nm obrtnog momenta od 3.5 V6 twin-turbo hibrida. Uz sve to, jeftiniji je od kompletne konkurencije u vidu Audija R8, Lamborghini Huracana, BMW i8, Nissana GTR, C8 Corvette Z06, McLarena 570s, McLaren Arture...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova generacija Honde NSX će nastupiti u čisto električnom izdanju

 

acura s 2023.jpg

 

Honda se pozdravila sa drugom generacijom NSX-a u aprilu, lansiravši Type S varijantu u ograničenoj seriji od 350 primeraka. Međutim, samo nekoliko dana nakon svetske premijere, potpredsednik Acure, Džon Ikeda, sugerisao je da bi performantna mašina mogla da se vrati u nekom momentu u budućnosti, i to u električnom izdanju. Ukoliko premotamo dešavanja do ove nedelje, uvidećemo da je ista osoba ponovo istakla plan vezan za treću generaciju NSX-a, i to u intervjuu datom za nedeljnik Nikkei Asia.

 

Na pitanje u vezi s mogućnošću lansiranja nove sportske perjanice, Ikeda je rekao: ''Kladio bih se na to'', dodavši da će se raditi o električnom modelu. Potpredsednik Acure je nastavio rekavši da performantna mašina bez motora sa unutrašnjim sagorevanjem neće biti izuzetna samo po pitanju pravolinijskih mogućnosti. On je takođe konstatovao da nije na njemu odluka o povratku NSX-a, sugerišući da će ta odgovornost pasti na pleća predsednika i generalnog direktora Honde, Tošihira Mibea. Ono što je interesantno, Nikkei Asia citira ljude bliske Acurinoj agendi, koji kažu da bi električni NSX mogao da pristigne već 2026. kada će matična kompanija uvesti namensku Honda e:Architecture platformu. Međutim, ništa od ovoga nije zvanično u ovom momentu, radi se o nepotvrđenim informacijama koje treba uzeti s dozom rezerve.

 

Ipak, činjenica da Džon Ikeda otvoreno priča o povratku kultnog modela samo nekoliko meseci nakon debitovanja Type S verzije, sugeriše da Honda ne želi da se odrekne svoje ikone. Za sada, ove dve japanske marke imaju važnija posla, jer se Honda priprema za lansiranje Prologuea 2024. a Acura ZDX-a, zajedno s Type S varijantom. Ova dva elektromobila će počivati na Ultium platformi koju je razvio General Motors. Acurin prvi električni model na Honda e:Architecture, naći će se u prodaji 2026. U međuvremenu, ljubitelji Honde mogu da uživaju u novom Civicu Type R kada je o konvencionalnom pogonu reč, a mogu da čekaju i na Integru Type S, koja se prošle nedelje našla u objektivima špijunskih foto-aparata. Naravno, budućnost je električna, bilo da se radi o baterijskoj ili vodoničnoj tehnologiji, jer je Honda najavila potpuno odbacivanje motora SUS 2040. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercarblondienovi.jpg SupercarBlondie: Acura NSX Type S

 

Samo 350 komada NSX Type S će biti napravljeno, što će ovaj automobil činiti izuzetno retkim. NSX Type S je hibrid kojeg pokreću twin-turbo V6 i dva el. motora koji zajedno proizvode preko 600 konja. Ovo će biti poslednja proizvodna verzija NSX-a Type S:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kraj za Acuru NSX Type S

 

acura nsx type s.jpg

 

Honda je saopštila da je i zvanično okončana proizvodnja sportskog modela NSX (koji se u Americi prodavao pod brendom Acura), i to u završnoj Type S ediciji. Proizvodnja NSX-a Type S se odvijala u Hondinoj fabrici u Ohaju i bila je ograničena na samo 350 primeraka (od čega 300 za SAD). Takođe, 70 primeraka je proizvedeno u ekskluzivnoj Gotham Gray boji u kojoj je i poslednji primerak.

 

Podsećanja radi, NSX Type S je ima izmenjeni prednji branik sa većim otvorima za vazduh, pragove od ugljenčnih vlakana, redizajnirani zadnji branik sa difuzorom od ugljeničnih vlakana, zadnji spojler od ugljeničnih vlakana, kao i Gloss Berlina Black finiš za retrovizore i ručice na vratima. Takođe, u paketu su i standardni krov od ugljeničnih vlakana, novi točkovi u Matte Shark Grey ili Gloss Berlina Black boji, Pirelli P-Zero gume (245/35ZR19 napred i 305/30ZR20 pozadi), širi trag točkova, modifikovano oslanjanje i kočioni sistem, doterani enterijer (alkantara, Type S logo, NSX logo na naslonima za glavu i kontrastni šavovi), brži 9-speed DCT automatski menjač, retjunirani Integrated Dynamics System sa četiri režima (Quiet, Sport, Sport+, Track), kao i više snage u odnosu na standardni model. Tačnije, hibridni pogonski sistem (3.5 twin-turbo V6 sa elektromotorima) raspolaže sa 608KS i 667 Nm, što je za 27KS i 22 Nm više od standardnog NSX-a. Acura takođe navodi da je NSX Type S na stazi Suzuka za dve sekunde brži od regularnog NSX-a.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...