Jump to content
FAS Goran
neshaoct

F1: Mercedes

Recommended Posts

Hamilton: Titula bi mogla da bude Rozbergova

 

hamilton%20433.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, aktuelni šampion Formule 1 Luis Hamilton rekao je da se zbog tehničkih problema boji za svoje šanse u borbi za četvrtu titulu šampiona sveta. Hamilton je posle osam trka ovogodišnjeg šampionata 24 boda iza svog timskog kolege iz Mercedesa, posle petog mesta na Velikoj nagradi Evrope u Bakuu, na kojoj je Nemac slavio. ''Definitivno nisam mnogo samouveren po pitanju budućnosti, ali imamo još mnogo trka. Trenutno izgleda kao da bi titula mogla da bude Rozbergova, ali ja nikad ne odustajem'', istakao je Hamilton. Britanac je pred Baku zahvaljujući pobedama u Monaku i Kanadi smanjio zaostatak u odnosu na Rozberga sa 43 na devet bodova. Međutim, sam sebi je otežao posao na ulicama prestonice Azerbejdžana greškama u kvalifikacijama, zbog kojih je startovao sa desetog mesta. Tu nije bio kraj, pošto je tokom trke imao probleme sa podešavanjem motora, a tim nije mogao da mu kaže kako da ih izmeni zbog ograničenja komunikacije putem radija. ''Drago mi je što sam osvojio neke bodove i nadam se da ću od sada imati bolje trke. Ali, tome sam se nadao neko vreme, a problemi sa motorom su i dalje tu, tako da na tome moramo da radimo'', naglasio je Hamilton. Iz nemačkog tima su istakli da su programirali jedno od podešavanja pogrešno, tako da je ''vukao'' manje snage, umesto više. Isti problem je imao i Rozberg, ali je on uspeo da ga se reši mnogo brže jer je sam promenio podešavanja tokom trke, za razliku od Hamiltona, koji nije.

 

Hamilton je sa tim podešašvanjima započeo trku jer se znalo da će morati da pretiče druge vozače. Kada je primetio da se problem pojavio u četvrtom krugu, timu je bilo potrebno vreme da ustanovi u čemu je problem, dok Hamilton nije znao šta da radi. Zbog toga, Britanac je istakao da bi trebalo promeniti pravila po pitanju komunikacije preko radija. ''Bilo je opasno. Samo to što sam gledao u svoj volan tokom većeg dela kruga, duž celog pravca, a oni su samo mogli da mi kažu da je jedan prekidač u pogrešnoj poziciji. Gledao sam svaki i pomislio sam: Da li sam ja ovde idiot? Da li sam uradio nešto pogrešno. A nisam. Zabrane komunikacije preko radija je trebalo da dovedu do toga da se vozačima ne pomaže gde da nadoknade vreme ili slično, a ne kada je u pitanju tehnički problem. Formula 1 je toliko tehnička da je skoro i previše tehnička. Da sam imao veću snagu motora, to bi doprinelo spektaklu. Više bih bio u trci'', rekao je branilac titule.

Ovogodišnji šampionat Formule 1 nastavlja se Velikom nagradom Austrije na stazi ''Red Bul ring'' 3. jula.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozberg: Još dugo ću biti u Mercedesu

 

niko%20i%20luis.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, vozač Mercedesa Niko Rozberg rekao je da će ostati u nemačkom timu još mnogo godina, ali njegovi pregovori oko produžetka ugovora još traju. Nemcu, kojem ugovor ističe na kraju sezone, ovo je sedma godina u Mercedesu, u koji je stigao 2010. godine iz Vilijamsa. Rozberg je nedavno angažovao nekadašnjeg vozača Formule 1 Gerharda Bergera da mu pomogne u pregovorima. Uprkos tome, 31-godišnji Nemac ističe da trenutno ne žuri sa dogovorom, već da je fokusiran na borbu za titulu sa timskim kolegom Luisom Hamiltonom. ''Ugovor nije nešto o čemu razmišljam u ovom trenutku. To mi nije prioritet jer ne postoji nikakav pritisak. Osećam se sjajno, srećni smo zajedno. Biću ovde još mnogo godina i to je to. Nema potrebe da žurimo'', rekao je Rozberg, koji trenutno ima 28 bodova prednosti u odnosu na Hamiltona u generalnom plasmanu.

Šef ekipe Mercedesa Toto Volf itakao je da ni tim ni Rozberg ne razmatraju druge opcije, a kada je upitan da li vidi uticaj pregovora na Nemca, rekao je: ''Ne. Prvenstveno, on ima sjajnog savetnika koji ima iskustva u pregovorima da izdejstvuje dobre ugovore. Bilo je pametno što je sebe izvukao iz cele te priče i mislim da to ne utiče na njega. Pregovori dobro teku, jasno je da Niko i mi želimo da ostanemo zajedno. Samo moramo da budemo strpljivi''. Hamilton je prošle godine potpisao ugovor sa Mercedesom do kraja 2018. godine. Ovogodišnji šampionat Formule 1 se nastavlja Velikom nagradom Austrije 3. jula.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volf: Za tango je potrebno dvoje

 

151425-mercedes%20f1.jpg

 

 

Kako prenosi Sport klub, direktor Mercedesa Toto Volf nije želeo da prebacuje krivicu na određenog vozača nakon novog kontakta Luisa Hamiltona i Nika Rozberga. Britanac i Nemac su imali kontakt na Velikoj nagradi Austrije kada je Hamilton pokušao da prestigne Rozberga sa spoljašnje strane. Na kraju je aktuelni šampion slavio u Austriji, dok je lider ovogodišnjeg šampionata stigao tek četvrti. ''Za tango je potrebno dvoje, ali negde mora da počne, a počinje sa kočenjem u krivini dva gde jedan težak manevar izaziva sledeći i na kraju može da postane noćna mora za sve. Ne želim ni na koga da prebacujem krivicu. Ali znate šta, dosadilo mi je analiziranje ovakvih situacija. Ne želim više sudara. Imam mišljenje koje neću izraziti. Jedna opcija je da se ''zamrzne'' redosled u jednom trenutku. Ako je trkanje nemoguće bez kontakta, onda su to posledice'', rekao je Volf. Ovo je drugi kontakt Hamiltona i Rozberga u poslednjih pet trka, prethodni ih je izbacio već u prvom krugu na Katalunji. ''U Barseloni sam bio mnogo blaži jer smo imali 30 trka bez sudara. Bilo je jasno da će se eventualno dogoditi, izbacio je oba naša bolida sa trke, a ja sam pomislio: ''OK, moraju naučiti lekciju, videće posledice i više se neće ponoviti''. Ali, ponovilo se. Sada ćemo sagledati sve opcije'', istakao je Volf.

 

Rozberg razočaran epilogom incidenta u Austriji

U video blogu, vozač Mercedesa Niko Rozberg se oglasio nakon incidenta sa klupskim ''drugom'' Luisom Hamiltonom. Nemac je kažnjen sa 10 sekundi, što nije uticalo na konačan plasman pošto je završio četvrti, ali Nemca je više bolelo što je on proglašen krivim. ''Branio sam unutrašnju stranu i osećao sam da imam dobru poziciju. Bio sam ubeđen da ću uspeti. Nisam mogao da reagujem kad je on krenuo sa spoljašnje snage i na žalost, bolid je oštećen i izgubio sam tri pozicije. Veoma je teško kada vas proglase krivim i kazne za ovako nešto. Užasan kraj vikenda'', rekao je Rozberg. Njegovo vođstvo u generalnom plasmanu posle ovakvog završetka trke u Špilbergu smanjeno je na 11 bodova.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamilton: Navijači će trpeti zbog timskih naredbi

 

hamilton%20socci.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, vozač Mercedesa Luis Hamilton rekao je da se moli i nada da njegov tim neće uvesti naredbe zbog njegove borbe sa Nikom Rozbergom jer će navijači zbog toga najviše trpeti. U poslednjem krugu Velike nagrade Austrije došlo je do kontakta između vozača Mercedesa, posle kojeg je Hamilton došao do pobede, a Rozberg kao četvrtoplasirani prošao kroz cilj. Vrlo lako je moglo da se desi da obojica tada odustanu da je kontakt bio jači, zbog čega je šef ekipe Toto Volf rekao da razmišlja o uvođenju timskih naredbi. ''Već sam bio u takvoj poziciji, timske naredbe su protiv svih vrednosti trkanja'', istakao je Hamilton. Posle devet trka, Rozberg na čelu generalnog plasmana ima 11 bodova više od Hamiltona, a izvesno je da će njih dvojica svoju borbu nastaviti predstojećeg vikenda na Velikoj nagradi Britanije.

''Nisam ušao u Formulu 1 da bih bio u takvoj situaciji, tako da se molim i nadam da se to neće desiti. Prvenstveno zbog sebe jer bi to oduzelo svu radost trkanja do samih granica. Onda i zbog navijača jer bismo im oduzeli upravo ono zbog čega oni plaćaju karte da bi nas gledali. Timske naredne nisu nešto zbog čega bi trebalo da im oduzmemo uzbuđenje. Čak i da je obrnuta situacija, to je trkanje. Zbog toga mnogi kampuju, sede u prašini i kupuju kape sa nečijim obeležjem, zbog toga što osećaju strast i vatru'', istakao je Hamiltona. Zbog incidenta na ''Red Bul ringu'', Rozberg je kažnjen, ali to nije uticalo na njegovo četvrto mesto. Volf je prethodno rekao da vozači mogu da se slobodni trkaju, ali da ne smeju da izbacuju jedan drugoga iz trke, ali je u nedelju istakao da razmatra sve opcije da bi iskontrolisao situaciju.

 

''Svi smo imali nalet emocija, ali možda to nije bilo najpametnije reći. Nije reč samo o nama trojici, već o 1.300 ljudi u timu. Iako je teško, najvažnije je kakvu energiju širimo jer smo vođe projekta'', naglasio je Hamilton, ''Osećam da ima  priliku da kažem svoje mišljenje, bez obzira na to šta šef kaže. Ne osećam da je neko iznad ili ispod, bez obzira na to kako živite, bogatstvo, religuju ili bilo šta drugo. Možete da pričate sa svakim na tom niovu sa poštovanjem i ja ću im reći svoje mišljenje. Oni mene angažuju kao vozača da bih se trkao, ne angažuju me da bih bio drugi''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamilton: Osećam vatru u sebi

 

_56690237_hamilton_131111.jpg

 

Aktuelni šampion Formule 1 Luis Hamilton rekao je da oseća veliko samopouzdanje pred Veliku nagradu Mađarske, na kojoj želi da pretekne timskog kolegu iz Mercedesa Nika Rozberga u generalnom plasmanu. Od njihovog udesa u Španiji početkom maja, Hamilton je trijumfovao na četiri od pet trka i sada ima samo bod manje od Rozberga, koji je prethodno ostvario pobede na prve četiri trke ove sezone. ''Od te loše trke u Barseloni, uspeo sam da kultivišem neverovatno jak mentalni stav. Osećam se sveže, moćno i uvereno pred Mađarsku. Osećam vatru u sebi'', rekao je Hamilton. Britanac je tokom karijere četiri puta slavio na Hungaroringu, gde je poslednju pobedu ostvario 2013. godine, a u prošle godine je bio šesti. ''Imam neverovatnu podršku u Budimpešti i ne mogu da dočekam da stignem na stazu. U poslednjih nekoliko godina nisam imao najlakše vikende u Budimpešti, ali znam da imam dobar ritam i želim da preokrenem situaciju'', naglasio je Hamilton. Rozberg je prošle godine bio osmi u Mađarskoj, gde mu je najbolji plasman četvrto mesto. ''Borba sa Luisom je u toku, osećam se sjajno, bolid je sjajan i neka borba počne'', naglasio je Rozberg.

Akcija na stazi Hungaroring počinje u petak, a ceo trkački vikend moći ćete da ispratite u direktnim prenosima na Sport klubu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozberg u Mercedesu do 2018.

 

f1%20ros.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, nemački vozač Niko Rozberg produžio je ugovor sa Mercedesom do 2018. godine. To znači da će on i Luis Hamilton biti timske kolege u nemačkom timu još dve sezone. Rozberg je trenutno lider šampionata Fomule 1, sa svega jedan bod ispred Britanca, aktuelnog šampiona. Njih dvojica su poslednjih godina imali dosta sukoba na stazi, pre nekoliko nedelja su u Španiji posle međusobnog sudara izleteli, a potom su imali kontakt i u Bakuu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed ekskluzivni intervju, Lewis Hamilton

 

Lewis-Hamilton.jpg

 

Kada je u jesen 2012. godine saopštio da naupušta tada još uvek pobednički tim McLaren i prelazi u Mercedes, ekipu koja se u to doba tek razvijala, mnogi su mislili da je to pogrešan potez. Međutim, Lewis Carl Davidson Hamilton je već u prvoj sezoni došao do pobede na VN Mađarske, a onda je 2014. i 2015. prosto zbrisao konkurenciju i osvojio još dve šampionske titule, koje je dodao uz onu iz 2008. Na početku ove sezone činilo se da nije dovoljno fokusiran na trke i da više uživa u zabavi i mondenskom životu, tako da je njegov timski kolega, Nemac Niko Rosberg stekao značajnu prednost.

Najniža tačka u sezoni bio je, verovatno, njihov sudar u Barseloni, ali od tada, tačnije trke u Monaku na kojoj je pobedio, Hamilton se pretvorio u opasnog lovca! Britanac je pobedio u šest, od sedam održanih trka, te u dva meseca nadoknadio prednost timskog kolege od 43 poena i trenutno je vodeći u generalnom plasmanu vozača. Zapravo, sa poslednjim trijumfom u Hokenhajmu ima i čak 19 poena više nego Rosberg… I jasno je da se Hamilton tu neće zaustaviti, već će nastaviti pohod ka novim rekordima i četvrtoj šampionskoj tituli, a trećoj uzastopnoj u ekipi Mercedes.

 

Foto: Martin Candir, TopSpeed

 

Inače, Britanac čija se porodica 50-ih godina prošlog veka doselila sa Grenade, rođen 7. januara 1985. godine u mestu Stivenejdž u Engleskoj. Otac mu je 1991. kupio automobil na daljinsko upravljanje sa kojim je Lewis Hamilton bio veoma uspešan i često pobeđivao odrasle. A onda je prešao u karting, pa Formulu Renault, F3, GP2 i uobičajenim putem do mesta u F1, gde je debitovao 2007. na VN Australije i to u ekipi McLaren. Zanimljiv je zapravo prvi sustret mladog Hamiltona i šefa ekipe, Rona Dennisa, 1995. na dodeli nagrada britanskim vozačima, kada mu je prišao i rekao: ''Želim da jednog dana vozim za Vas…  Da vozim za McLaren''. Tri godine kasnije, želja mu se ostvarila i bio je u F1. I ne samo da je vozio, već je i pobeđivao, a to je nastavio i u Mercedesu. U ukupno 179 GP nastupa osvojio je tri šampionske titule, te zabeležio 49 GP pobeda i 55 pol-pozicija. I još uvek je željan uspeha!

 

Foto: Martin Candir, TopSpeed

 

Na zakazani intervju uoči VN Austrije, na prvi sprat motorhoma ekipe Mercedes stigao sam nekoliko minuta ranije. Tamo je već sedeo Hamilton zabavljao se postavljajući slike na društvene mreže. Samo me je pogledao, klimno glavom i nastavio da gleda u svoj mobilni telefon. Nekako, nisam bio ubeđen da će biti previše raspožen za razgovor, ali kada je došao trenutak zakazanog intervjua, tačno u sekund, on je ustao, prišao stolu, veoma ljubazno se pozdravio i odložio mobilni u stranu…

 

TopSpeed: Vidim, veoma ste aktivni na društvenim mrežama… Postavljate dosta sadržaja, a snimate i promotivne spotove, poput onih za Mercedes?

Hamilton: A vidim pratite šta se događa i gledali ste one klipove ''Zver iz Zelenog pakla''… One gde se pojavljuje novi Mercedes AMG GTR. I da li Vam se dopadaju?

TopSpeed: Da, odlični su… Imate talenta za glumu. Da li ste možda razmišljali da nakon F1 karijere promenite profesiju?

Hamilton: Ne nisam, ali uživam u tim snimanjima. To je nešto sasvim drugačije od onoga čime se uobičajeno bavim i dopada mi se. Uostalom, to je deo mog posla.

 

Foto: Martin Candir, TopSpeed

 

TopSpeed: Da li Vam sve to, ipak, odvlači pažnju od takmičenja?

Hamilton: Ne previše, jer treba u životu ostaviti vremena i za neke druge aktivnosti, a ne samo posao. Treba uživati i nešto sasvim drugačije, družiti se sa prijateljima i fanovima, ali to nikako ne znači da sam zaboravio na svoje uobičajene obaveze. I čim dođe GP vikend, potpuno sam fokusiran na događaje na stazi.

TopSpeed: Nije li to neki ''ventil'' kojim se oslobađate pritiska?

Hamilton: Ne, jer to je delom i ugovorna obaveza, a opet meni lično je sve to veoma zabavno. Lepo je raditi nešto novo i čak mi pomaže da svaki put kada dođem na stazu budem još bolje raspoložen i motivisan za borbu.

TopSpeed: Borbu… Prvenstveno tu mislite borbu sa Vašim timskim kolegom, zar ne?

Hamilton: Mislim da je ove godine sve moguće. Bilo je mnogo uspona i padova u ovom prvom delu sezone i agesije na obe strane. Sada je trenutak da se obojica usredsredimo na trke i što bolje rezultate. No, u svakom slučaju biće uzbudljivo, jer znam da se Niko neće tako lako predati!

 

TopSpeed: Imajući u vidu rezultate vozača ekipa Red Bul i Ferari, da li očekujete da se i oni uključe u borbu za pobede ili će do kraja sezone i dalje sve zavisti od Rosberga i Vas?

Hamilton: Ne mogu biti siguran ni u šta! Bez obzira koliko nekome trenutno naša prednost u poenima činila nedostižna ne treba zaboraviti da obe ove ekipe stalno napreduju. Može se dogoditi da nas pobede u ponekoj trci, mada ne treba zaboraviti da i mi radimo na razvoju bolida, jer želimo da zadržimo ovu prednost.

TopSpeed: Kako se pripremite za trku, odnosno da li imate neku posebnu rutinu ili pokušate i ponešto novo?

Hamilton: Za mene je najvažnije da budem fizički i psihički spreman. A onda dolazi rad sa ekipom. Generalno, tim se dosta oslanja na podatke koje već imamo, ali i one dobijenih iz simulatora. Potom, sledi čitav niz sastanaka na kojima se bavimo strategijom tokom vikenda, pogotovo onom u samim kvalifikacijama i trci. A tu se stalno nešto menja, jer istovremeno pratimo sprovođenje našeg programa u jednoj realnoj situaciji u kojoj se ponekad menjaju i pravila, ali i vremenske prilike, pa to utiče, recimo, na potrošnju guma i ostalale parametre. Dakle, postoji procedura koju sledimo, ali ona je stalno podložna promenama, jer u F1 je potrebno da se brzo prilagođavate novim okolnostima.

 

Foto: Martin Candir, TopSpeed

 

TopSpeed: Čini mi se da ove godine niste baš uvek bili zadovoljni strategijom koju je tim izabrao za Vas?

Hamilton: Svako ima svoje lično mišljenje o nekim stvarima i događajima. Tako se i moje ponekad ne poklapa sa onim koje imaju ljudi u timu. No, pretpostavljam da nam je svima zajedničko jedno, a to je želja da pobedimo! Zato ako se i dogodi neka greška, pre nego što reagujem, volim da imam sve informacije, kako bih stekao kompletnu sliku.

TopSpeed: Šta očekujete od promene pravila u 2017. godini?

Hamilton: Bolidi će izgledati sasvim drugačije i čini da je ova promena pravila dobra, mada sa nekom konačnom ocenom treba sačekati i videti kako će sve to izgledati u praksi! Naravno, očekujem da i ovaj put bude onih koji će se bolje snaći u novim okolnostima, a sigurno će biti i dosta konfuzije, pogotovo na samom početku sezone i kada počene usavršavanje tih novih bolida. U svakom slučaju, biće interesantno.

 

TopSpeed: A kako Vam se čine nove, šire, gume?

Hamilton: Da, šire gume označavaju dobar pravac u kojem ide F1. Potrebne su nam takve gume, radi boljeg mehaničkog gripa. Trenutno, 60% ukupnog mehaničkog prianjanja bolida F1 potiče od guma, dok ostatak dolazi od raziličitih razvojnih rešenja na polju mehanike, pre svega oslanjanja. Aerodinamika će samim tim, kada gume budu imale veću kontaktnu površinu, postati manje značajna… Mada, i dalje ćemo mnogo zavisiti od aerodinamičkog gripa, možda još uvek i previše?!

TopSpeed: Šta biste Vi promenili na bolidima F1?

Hamilton: Voleo bih da imaju klasične sisteme upravljanja, minimalno elektronike i manuelne menjače, što znači da dole u kokpitu imamo tri pedale - gas, kočnicu i kvačilo! Nažalost, sumnjam da će se to ikada više vratiti u F1…

 

Foto: Martin Candir, TopSpeed

 

TopSpeed: Koji period iz istorije F1 Vam je najdraži?

Hamilton: Mislim ona druga polovina 80-ih godina prošlog veka. Posebno 1988. godina. Bio sam u prilici da vozim bolid koji je vozio Sena, upravo iz te sezone, i svarno mi odgovara. Osećaj je zaista neverovatan i mnogo mi se dopao.

TopSpeed: Šta mislite, da su Vam merili vreme i koliko ste brzi, kakav bi rezultat postigli?

Hamilton: Mislim da nije realno praviti takva poređena. To su dva sasvim različita vremena, dve sasvim drugačije epohe. F1 se od tada mnogo promenila i zaista ne znam kako bih je ja snašao u tom vremenu, ali ni kako bi moje kolege iz tog doba danas prošle ovim bolidima. I to nikada nećemo saznati jer dolazimo iz dva različita sveta, odnosno iz dva različita vremena!

TopSpeed: Danas, baš kao i u pretekle dve godine, ekipa Mercedes je dominanta u F1. Ipak, imate li osećaj da se još uvek ne koristi pun potencijal bolida i pogonske jedinice, te da još uvek ima prostora za napredovanje?

Hamilton: U F1 uvek ima prostora za napredovanje, ali se situacija menja od jednog do drugog vikenda. Generalno, u poslednje dve sezone mi smo bili veoma uspešni, ali prošle godine je bilo mnogo teže doći do dobrih rezultata zato što je bolid bio mnogo sofisticiraniji nego onaj prethodni. Ni sada, u 2016. godini, nije nam tako lako da nadmašimo konkurenciju, kao što bi se na prvi pogled moglo zaključiti. Potrebno je dosta rada i truda, kao i sreće… Bilo je trenutaka kada su nam isključivo greške naših rivala pomogle da dođemo do pobeda.

 

Foto: Martin Candir, TopSpeed

 

TopSpeed: Rozberg je imao zanimljivu konstataciju nakon svoje četiri pobede na početku sezone i prednosti koju je ostvario, kada je rekao da to ništa ne znači, pogotovo kada je glavni protivnik neko poput Vas. Uprkos svim nesporazumima, čini mi se da postoji obostrani respekt i uvažavanje između vas, zar ne?

Hamilton: Hmmm… Da! Mi smo kolege vozači i deo smo istog tima. I logično je da se uvažavamo. Mislim da je obostrani respekt uvek postojao, jer se veoma dobro poznajemo. Tačno znamo koje su prednosti i slabosti onog drugog, ali to ne moraju i ostali da znaju. On poštuje mene i ja ću poštovati njega, a na stazi ćemo već videti ko je brži. Važno je samo da borba bude fer i korektna.

TopSpeed: Možete li ove godine da izgubite šampionsku titulu u duelu sa njim?

Hamilton: Verujem da, ako se dogodi da ove godine izgubim šampionsku titulu, to će biti samo iz jednog razloga, a to je pouzdanost bolida. To je nešto na šta nikako ne mogu da utičem.

TopSpeed: Šta mislite o pravilma kojima se ograničava komunikacija putem radio veze između vozača i ekipe?

Hamilton: Ponekad prilikom izrade pravila neke stvari promaknu, pa ih naknadno treba izmeniti ili precizirati. Sada su pravila takva kakva su i treba da ih se pridržavamo. Međutim, F1 je takmičenje. I to ne samo ekipa i inženjera, već i vozača. Zato publiku ne treba da zanima da li je neki prekidač uključen ili isključen. Oni žele da vide preticanja i borbu točak uz točak, a ne tehnička nadmudrivanja. Ako nema borbe i trke postanu dosadne, publika gubi interesovanje. No, nije loše da ekipa pomogne vozaču da bude brži i tako trku učini zanimljivijom!

 

Foto: Martin Candir, TopSpeed

 

TopSpeed: Da li postoji neko takmičenje u auto-moto sportu u kojem bi voleli da učestvujete, možda kada završite karijeru u F1?

Hamilton: Ne! Moj san je bio da osvojim tri titule svetskog šampiona i on se ostvario. Sada želim i četvrtu… Još uvek želim da pobeđujem i sve ovo vidim kao novi, veliki, izazov. Budući da je ove godine sve to još teže učiniti, biće mi još draže da u tome uspem. I trenutno sam potpuno fokusiran na F1 i nemam želju da se dokazujem u nekom drugom sportu. Istina, volim MotoGP trke, ali kada ovde završim karijeru, biću suviše star na bi tamo bilo šta počeo. Probao sam i NASCAR i WRC automobile, ali nekako nemam želju da nastupam u tim takmičenjima. F1 je sam vrh automobilskog sporta i trenutno me samo to interesuje, mada ne isklučujem mogućnost da za šest ili sedam godina probam i nešto drugo…

TopSpeed: A onda se nakon nekoliko godina pauze ponovo vratite u F1?

Hamilton: Ne! To nikako neću da uradim… Video sam neke od najboljih kao su to uradili i kako su prošli. Suština je da čovek treba da oseti trenutak kada da se povuče. Takmičenje treba napustiti dok si na vrhu. Zato, ja kada jednom odem iz F1 više se neću vraćati!

TopSpeed: Možda započnete muzičku karijeru, jer i svirate u slobodno vreme?

Hamilton: Eh, nisam baš siguran u to… Mislim da je bolje da se držim automobilizma. A kad dođe vreme za penziju, mislim da sam se dovoljno obezbedio.

 

Foto: Martin Candir, TopSpeed

 

TopSpeed: Auto-moto sport je uvek bio povezan sa rok muzikom, ali Vi imate nekako drugačiji stajling. Više hip-hop ili rep muzike. Kako to komentarišete?

Hamilton: Ja ne promovišem rep muziku. Istina je da sam jedini crnac u F1, pa postoji taj stereotip da mi obično promovišemo rep muziku. Možda samo zato što sam crn… Mada, rep sigurno nije nešto što baš volim! Istina, postoji samo nekoliko crnih muzičara u rok muzici, ali opet ima i samo nekoliko belih repera. Recimo, Eminem je veliki reper i njega rado slušam, baš kao i Chuck Berry, koji pripada sasvim drugom muzičkom pravcu.  Tako ako prihvatimo da u F1 dominiraju belci, onda možemo zaključiti da je veza sa rok muzikom jača. Da ima više crnaca stereotip bi bio da F1 više prati bluz, rege, džez… To je muzika, koju ja, takođe, volim da slušam, baš kao što volim i Bitlse i Rolingstonse.

TopSpeed: I na kraju, kao u onom promotivnom spotu koji ste snimili gde pričate unucima o svojim uspesima… Da li postoji, pored te četvrte šampionske titule, još nešto što želite da ostvarite?

Hamilton: A da… Deda Lewis tu priča svojim unucima šta je postigao u životu, ali i kaže i da je izbegavao rizične situacije. Hm, to baš i nije sasvim tačno, no suština je da se uvek usudite da probate da uradite nešto… Nešto novo! Za sada ne znam šta bi to novo, konkretno, trebalo da bude, ali kada se pojavi siturno da neću oklevati da se usmerim na ostvarenje tog cilja. Za sada, u mom fokusu, ipak, ostaje samo četvrta šampionska titula u F1!

 

Ekskluzivno,

 

Zoran Živkov

Foto: Martin Candir, Top Speed

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamilton: Mnogo toga mora da se poklopi

 

hamilton%20socci.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, Luis Hamilton ne može da objasni krizu u kojoj se nalazi od letnje pauze. Vozač Mercedesa nije slavio u poslednje tri trke, a pre toga je dobio šest od sedam. ''Stvarno nemam odgovor na ovo. Svaka sezona je drugačija i tako to ide. Neki vikendi su za mene sjajni, neki nisu. Niko je odradio fantastičan posao u Singapuru, a mi nismo. Mnogo gluposti mora da se poklopi za savršen vikend'', rekao je Hamilton. On je bio treći u Singapuru, bez šanse da ugrozi Nika Rozberga na prvom mestu. ''Kad se sklonio sigurnosni auto, samo je pobegao (Rozberg, prim. aut) i ništa nisam mogao da uradim. Nisam imao priliku ni Rikarda da prestignem. Verujte mi, da sam imao, iskoristio bih to'', dodao je Britanac. 

Šest trka pre kraja šampionata Formule 1 ima osam bodova manje od timskog kolege. ''Ne znam da li će doći do novog preokreta. Ne možemo znati da li će ga biti i ako se dogodi, kada će se dogoditi. Još je šest trka do kraja, moram pritisnuti i nadati se najboljem'', zaključio je vozač Mercedesa. Sledeća trka vozi se u Maleziji, trka na Sepangu na programu je 2. oktobra od 9 časova ujutru po našem vremenu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco testira bolid Mercedesa na Silverstonu

 

147437-lorenco.jpg

 

Petostruki svetski šampion Horhe Lorenco konačno će ispuniti svoj san i naći se za volanom bolida Formule 1, pošto će testirati šampionski Mercedes Luisa Hamiltona iz 2014. godine na stazi Silverston. Još u junu se pojavila informacija da Lorenco pokušava da organizuje testiranje preko Monstera, koji je kako sponzor Mercedesa, tako i Yamahe. Iz tima španskog motocikliste su tada istakli da je najveća prepreka za realizaciju te ideje nalaženje pravog termina, ali će testiranje biti organizovano ove nedelje. Aktuelni šampion kraljevske klase će testirati Mercedes W05 u kojem je Hamilton osvojio drugu od svoje tri titule. U sklopu pripreme za to testiranje, Lorenco, koji ima malo iskustva u automobilizmu, već je probao neka vozila na Silverstonu da bi upoznao stazu koja predstavlja drugačiji izazov na dva i četiri točka. Posle testiranja, Lorenco će otputovati u Japan, gde će 16. oktobra biti vožena naredna trka Moto GP šampionata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://sportklub.rs/Automoto/Formula-1/a136414-Niko-Rozberg-zavrsio-karijeru-Na-vrhu-planine-sam.html

nemogu da verujem sta mu se desilo,postao je sampion sveta i posle 5 dana od zadnje trke od se povlaci iz sveta Formule 1,nije normalan,dal je pod nekim pritiskom il

Sefovi ekipa Formule 1 proglasili su pre dva dana da je najbolji vozac Luis Hamilton,Rozberg tek treci,al san mu se ostvario da postane kao i njegov otac sampion sveta

GettyImages-613566934.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Covek je ostvario cilj, san...i odlazi kao sampion. Ima smisla, pogotovo ako mu je dosta igara, namestanja, interesa krupnog kapitala i svega ostalog sto prati svaku sferu gde ima mnogo novca. Ako uz to ima i druga interesivanja onda ga potpuno razumem.....Covek napravio izbor

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/2/2016 at 6:33 PM, Siciliano said:

Ima smisla, pogotovo ako mu je dosta igara, namestanja, interesa krupnog kapitala i svega ostalog sto prati svaku sferu gde ima mnogo novca.

 

Ima smisla, al' samo zato što je čka klasična :D , to je pokazivao na stazi, to je pokazao i ovim samopenzionisanjem. Mislim da bi jedino još Masa isto uradio da je nekim slučajem onda osvojio titulu. Prosto su takve ličnosti izgleda...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste zaslužio titulu ove godine, bio je najkonstantniji. :thumbup: 

Ali za ovo samopenzionisanje...jedino mogu da razumem ako ima neku bolest neizlečivu koja će brzo napredovati...ovako je ispao klasična 'čka koja nema hrabrosti da odbrani titulu, nego ono kao da kaže...''juuuu, usralo me jednom nemam ni pojma kako, ae da se sklanjam odmah iz sporta al' dok sam još šampion'' :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa da je pravi pa sledecu sezonu pobedjuje i razbije Hamiltona pa i da kazemo da je vrhunski vozac ovako nista,bio uvek u bodovima osvajao trke zahvaljujuci Mercedesu koji ima najbolji auto i eto titule,pa tako bi i Vehrlein osvojio titulu

A posto se Niko penzioniso u Mercedesu ima upraznjeno mesto,sad je team Mercedes u lovu na Fernanda Alonsa,a on je lud samo ako predje kod njih jer je veoma komplikovana situacija,bolje neka ostane u Mclarenu i neka przi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes razmatra Alonsa, McLaren demantuje navode

 

alonso%202016%2011.jpg

 

Nemački tim i dalje traži najbolju moguću opciju za upražnjeno vozačko mesto. Mercedes je potvrdio da je Fernando Alonso razmotren kao opcija za novootvoreno mesto koje je usledilo posle penzionisanja Nica Rosberga. Nemački tima ima vrlo malo vremena da reši ove probleme, jer je većina vozača produžila ili potpisala nove ugovore. I pored toga Mercedes ima ozbiljne namere da i tu umeša prste pa je tako na listi želja i španski as, koji je već jednom u karijeri delio garažu sa Lewisom Hamiltonom. ''Mi moramo svakako da razmotrimo Fernanda Alonsa kao opciju. On je odličan vozač sa puno poštovanja. Ima talenat, brzinu i iskustva. Ali, on ima ugovor sa McLaren-Honom i sada moramo da pogledamo i druge opcije'' kazao je Toto Wolff. Ipak, sa druge strane iz Vokinga je stigla potvrda da Fernando Alonso neće menjati tim: ''Mi imamo ugovor sa Fernandom i on je veoma srećan. Očigledno je da mi želimo da se vratimo na prave staze i nismo zabrinuti zbog ove situacije koja se desila u Mercedesu'' dodao je Zak Brown.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šefovi F1 ''ponizili'' novog šampiona: Evo gde su smestili Rosberga

 

f1%20ros.jpg

 

U tradicionalnoj anketi čelnici timova u Formuli 1 izjasnili su se o najboljima. Šefovi timova Formule 1 proglasili su u anketi časopisa Autosport Britanca Lewisa Hamiltona najboljim vozačem iako on ove godine nije osvojio titulu svetskog šampiona nego njegov timski kolega u Mercedesu Nico Rosberg. Nemac Rosberg, koji je u nedelju u poslednjoj trci sezone u Abu Dabiju osvojio svoju prvu titulu svetskog šampiona, treći je u ovom ispitivanju koji sprovodi Autosport, dok je drugi ovogodišnja senzacija u Formuli 1 vozač Red Bulla 19-godišnji Holanđanin Max Verstappen. Drugi vozač Red Bulla Australijanac Daniel Ricciardo je četvrti. Hamilton je pobedio u deset od 21 trke ove sezone, što je prvi put da je vozač pobedio u više od sedam trka i nije osvojio titulu, dok je Rosberg slavio u devet trka. Trostruki svetski šampion Hamilton je takođe 12 puta startovao sa najbolje startne pozicije, ali mu je titula izmakla za pet bodova koliko je imao manje od Rosberga.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toto Volf bi najradije izbegao dovođenje ''velikog imena'' u Mercedes

 

toto-wolff.jpg

 

Toto Volf je priznao da angažman velikog imena umesto Nika Rozberga nije njegova poželjna opcija. Nakon iznenadnog i nenadanog penzionisanja aktuelnog šampiona, Mercedes mora da pronađe novog partnera za Luisa Hamiltona. Imena poput Sebastijana Fetela i Fernanda Alonsa su spomenuta, uprkos tome što su ovi vozači pod važećim ugovorima sa Ferrarijem i McLarenom. Tu je i Valteri Botas iz Williamsa, čiji je menadžment tim povezan sa Volfom. Mercedes takođe ima opciju regrutovanja nekog iz mlade garde, poput Paskala Verlajna ili Estebana Okona, mada je potonji već potpisao za Force Indiju. U intervjuu datom za ''Gazzetta dello Sport'', Volf je saopštio moguće opcije, uz opasku da je angažovanje prvih vozača iz rivalskih timova nije ono što bi on želeo.

''Imamo tri moguća puta'', rekao je Volf. ''Prvi je da razmišljamo o broju jedan i broju dva, kao što je radio Ferrari u vreme Mihaela Šumahera i Felipea Mase. Možemo da angažujemo vozača koji će nam garantovati poene u borbi za titulu u konkurenciji konstruktora. Druga varijanata je ubacivanje u vatru nekog od mladih vozača, Okona ili Verlajna. Na kraju krajeva i drugi timovi su pokušali sa momcima poput Maksa Ferštapena i Stofela Vandorna. Treća opcija je potraga za vrhunskim vozačem.'' Na konkretno pitanje da li se razmatra dovođenje Fetela, Volf je rekao: ''Moja namera nije da se mešam u unutrašnje poslove Ferrarija i ne znam da li Sebastijan uopšte želi da dođe kod nas. Šta bi Ferrari ili McLaren radili bez Fetela ili Alonsa u decembru? Ili Williams bez Botasa? Treća opcija je ona koja mi se najmanje sviđa.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes bi Alonsa na mesto Rozberga

 

140799-alonso.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, ekipa Mercedesa se dala u potragu za novim vozačem pošto je šampion Formule 1 Niko Rozberg pet dana po osvajanju titule završio karijeru. Jedan od glavnih kandidata za upražnjeno mesto je vozač Meklarena Španac Fernando Alonso. Koliko je to realna opcija za sada nije poznato, jer bi se tako u nemačkom timu ponovo ''povezali'' stari rivali Alonso i Luis Hamilton. Oni su već bili klupske kolege u Meklarenu 2007. godine, ali je po završetku sezone Španac zbog ''zategnutih odnosa'' ranije napustio ekipu i raskinuo ugovor. Zagovornik dovođenja Alonsa u Mercedes je Toto Volf, jedan od glavnih ljudi u redovima nemačkog konstruktora. ''Fernanda uzimamo u razmatranje. On je vozač koga mnogo poštujem. On kombinuje brzinu, talenat i iskustvo. Sve je tu. Alonso trenutno ima ugovor sa Meklarenom, ali mi moramo da razmotrimo sve opcije'', rekao je Volf o dvostrukom šampionu Formule 1. Među potencijalnim kandidatima za novog vozača Mercedesa su još Sebastijan Fetel, Valteri Botas, Paskal Verlajn, Danijel Rikardo, Esteban Okon...

 

McLaren bezbrižan: Alonso je naš

Čelnici Meklarena ne brinu se zbog spekulacija da bi Fernando Alonso mogao da pređe u ekipu Mercedesa. Aktuelni šampion Formule 1 traži zamenu za neočekivano penzionisanog Nika Rozberga, a Španac je među glavnim kandidatima. ''Imamo ugovor sa Fernandom i on je srećan ovde. Naravno, svi žele da pobeđuju, tako i mi, ali nismo zabrinuti'', rekao je novi generalni direktor Meklarena Zek Braun.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes preko oglasa nudi mesto vozača F1

 

mercedes%20driver.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, Mercedes je nakon penzionisanja ovogodišnjeg šampiona Nika Rozberga u potrazi za vozačem koji će ga zameniti naredne sezone, a ljubitelji Formule 1 slatko će se nasmejati kada pročitaju oglas koji je Mercedes objavio u britanskom Autosport magazinu. Naime, Mercedes preko oglasa traži vozača.

''Otvorilo se iznenada mesto vozača u našem timu'', stoji u oglasu. Kandidat bi bio zadužen za test voženje, sve događaje u kojima tim učestvuje i vožnju na Gran pri trkama. Uz to što bi osobe koje se prijave na Mercedesov oglas trebale da budu visoko motivisane, da imaju jaku želju ta uspehom i posvećenost poslu, bilo bi idealno i da imaju iskustvo: ''Idealno bi bilo da ste dokazani vozač sa iskustvom u preticanju, kočenju a posebno ubrzavanju. Prednost bi bila i posedovanje FIA Super licence'', kaže se u oglasu. Uspešan kandidat morao bi da ume da uradi sledeće stvari:

  • Da može da obavest tim o stanju bolida
  • Da jasno razazna slabosti i mane rivala
  • Da bude izuzetno strpljiv kada je u centru medijske pažnje

Ono što Mercedes navodi kao dobru stranu rada za njihovu kompaniju jeste velikodušan bonus, životno osiguranje, privatni lekari, privatnu teretanu i mirne restorane.

Pa, izvolite...

 

Rozberg: Možda se vratim u F1, ali...

Aktuelni šampion sveta u Formuli 1, Nemac Niko Rozberg ne isključuje mogućnost da se jednog dana vrati ''najbržem cirkusu''. Doskorašnji vozač Mercedesa nedavno je iznenadio svet odlukom da se povuče iz Formule 1. ''Moja odluka ne može da se promeni, to je završena poglavlje za mene. Moguće da ću biti u Formuli 1, ali ne kao pilot'', rekao je Rozberg. ''Možda ću imati neku drugu ulogu u F1, jer to je za mene najbolji sport na svetu''. Nemac se raduje odmoru sa svojom porodicom, a potom će razmisliti šta je najbolje za njega. ''Imaćemo dug odmor, a posle nekoliko meseci ću razmisliti o novom projektu. Malo sama vremena ovih godina provodio sa porodicom'', naglasio je Rozberg.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko umesto Rosberga? Mercedesov popust i vozač za Botasa

 

 

116829-botas.jpg

 

Čelnici Mercedesa užurbano traže naslednika Nike Rozberga, koji se povukao iz Formule 1 posle osvajanja šampionske titule, a prema nekim informacijama najbliži prelasku u nemački tim je Valteri Botas iz Vilijamsa. Kako prenosi BBC šef šampionskom tima Toto Volf je se obratio Vilijamsu sa predlogom da Botas napusti pomenuti tim i bude drugi vozač u Mercedesu. ''Mercedes je nudio Vilijamsu popust do 10 miliona evra za motor ekipe, što je manje od polovine originalne cene. Takoše, nemački tim nudi Vilijamsu svog rezervnog pilota Paskava Verlina u zamenu za Botasa'', navodi BBC. Međutim, ubrzo po objavljivanju ove vesti oglasili su se predstavnici Vilijamsa, koji tvrde da će Botas i 2017. godine voziti za njihovu ekipu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamilton: Hoću da budem konsultovan povodom kolege

 

f1-australian-gp-2016-lewis-hamilton-mer

 

Luis Hamilton je rekao da Mercedes ima obavezu da ga konsultuje povodom izbora kolege. Po svemu sudeći, to će biti Valteri Botas, dosadašnji vozač Vilijamsa, a Felipe Masa izgleda neće u penziju da bi tamo popunio upražnjeno mesto. ''Mislim da se svelo na nekoliko vozača i po ugovoru, oni moraju da konsultuju i mene. Ne odlučujem ja, ali moraju da me pitaju'', rekao je Hamilton.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

------------------------------------

 

Da, naravno, pitanje će glasiti ''da li se baš slažeš'' ili se ''mnogo slažeš'' da taj i taj bude kolega sledeće godine... :D:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamilton: Osetio sam veliko nepoštovanje tima

 

157776-hamilton.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, trostruki svetski šampion Luis Hamilton rekao je da je osetio da ga u Mercedesu ne poštuju posle kritika koje su upućene na njegov račun iz tima zbog vožnje na poslednjoj trci sezone, Velikoj nagradi Abu Dabija. Britanac je trijumfovao na stazi ''Jas marina'', ali ga je za pet bodova u borbi za titulu pobedio timski kolega Niko Rozberg. U poslednjem pokušaju da odbrani titulu, Hamilton je pokušao da uspori Rozberga da bi ga Sebastijan Fetel i Maks Ferstapen izazvali u borbi za drugo mesto, ali nije uspeo u tome. Na taj način, vozač Mercedesa se oglušio u naredbe svom tima, pošto mu je tehnički direktor Padi Lou poručio da ubrza u finišu trke. Posle trke, šef ekipe Toto Volf je rekao: ''Anarhija ne funkcioniše ni u jednom timu, ni u jednoj kompaniji''. ''To je bio jedan od mnogih neprijatnih trenutaka ove godine. Kada sam čuo šta je sve rečeno posle trke, osetio sam nepoštovanje onih ljudi koji su to rekli. Ne očekujete tako nešto od ljudi koji su nadređeni tolikom broju ljudi'', rekao je Hamilton za britanski Kanal 4. Upitan da li je situacija u međuvremenu razrešena, Britanac je odgovorio: ''Ne, nije''.

 

U istoj specijalnoj emisiji koju je emitovala britanska televizija, Rozberg je izrazio iznenađenje Hamiltonovim načinom vožnje. Nemac se povukao iz Formule 1 samo pet dana pošto je osvojio titulu, čime je Mercedes stavio u nezgodan položaj, pošto se još ne zna ko će biti Hamiltonov timski kolega sledeće godine. ''Možda sam bio naivan, ali nisam mislio da će Luis voziti na taj način. Zbog načina na koji smo pričali interno, sve je bilo jasno. Uvek je pričao da želi da bude što brži i pobedi sa što većom razlikom, da bi svima pokazao. Ali, očigledno nisam ništa znao'', rekao je Rozberg.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamilton otkrio ''prljav veš''

 

hamilton%20monca.jpg

 

Trostruki svetski šampion Formule 1 vozač Mercedesa Luis Hamilton rekao je da je tokom ove sezone bilo ''neprijatnih'' i ''pomalo čudnih'' situacija sa klupskim kolegom Nikom Rozbergom. Hamilton je ove sezone pobedio u 10 trka, uključujući i poslednje četiri, ali je titulu osvojio Rozberg sa pet bodova prednosti. Nemački vozač je posle toga završio karijeru. Hamilton i Rozberg su se sudarili na trkama u Španiji i Austriji, dok je u poslednjoj trci u Abu Dabiju Britanac odbio naredjenje iz boksa da ubrza, pošto je usporio kako bi pružio priliku ostalim vozačima da obidju Rozberga. Hamilton je imao probleme sa motorom u Kini, Rusiji i Maleziji.

''Bilo je pomalo čudnih situacija. Bilo je neprijatnih scenarija, ali to je trebalo da očekujem. To dolazi sa poslom kada se duže vreme borite u vrhu. Za ekipu je nezgodno kada se njeni vozači bore za šampionsku titulu. Ali, ono što te ne ubije ojača te, pa kroz takva iskustva mnogo naučiš o sebi i drugima'', rekao je Hamilton, preneo je Autosport.

Uprkos tome što nije osvojio četvrtu šampionsku titulu, Hamilton je rekao da je mnogo naučio i da je ostao pozitivan. ''Ove godine sam imao više pobeda i pol-pozicija, što je sjajno. Sazreo sam kao vozač, a zadovoljan sam odnosom koji sam izgradio sa saradnicima i to je nešto što će me činiti jačim za narednu godinu. Ove godine sam mnogo naučio o sebi. Shvatam svoje slabosti i mogu da ih popravim, iako sam deo toga već uradio tokom ove sezone'', naveo je Hamilton.

 

Volf o mogućem sukobu interesa: Nisam idiot

Šef ekipe Mercedesa Toto Volf rekao je da njegova uloga u menadžmentu Valterija Botasa ne predstavlja konflikt interesa, pošto nemački tim želi da angažuje Finca za narednu sezonu. Vozač Vilijamsa je prvi favorit da zameni Nika Rozberga, koji se povukao iz Formule 1 posle osvajanja titule. Šanse da Botas bude timski kolega Luisu Hamiltonu su postale veće pošto je Felipe Masa postigao dogovor sa britanskom ekipom da odloži penziju i ostane. Pitanje Volfovog sukoba interesa potegao je jedan od čelnika Red Bula Helmut Marko u zajedničkom intervjuu sa Nikijem Laudom, koji je neizvršni direktor Mercedesa. ''Toto ima ulogu u mendžmentu pre nego što je postao prvi čovek tima. Ako Botas dođe kod nas, Volf će morati da se odrekne te uloge'', istakao je Lauda tada. Volf je istakao da ne postoji sukob interesa oko Botasovog potencijalnog prelaska u Mercedes i potvrdio Laudine reči. ''Nisam idiot. Kada sam stigao u Dajmler pre četiri godine, potpisao sam ugovor da ne smem da budem menadžer ili da imam komercijalna prava na vozača Mercedesa. To nije problem i neće biti problem. Ko god da priča o tome ne razume Formulu 1'', rekao je Volf. Austrijanac je takođe istakao da Mercedes još nije doneo odluku o tome ko će zameniti Rozberga. ''Nismo doneli odluku jer nije samo pitanje vozača i našeg tima. Moramo da poštujemo i druge timove. Valteri je opcija, ali znamo i koliko je važan za Vilijams. Delikatna je situacija, kojom moramo oprezno da pristupimo i zato ne žurimo'', naglasio je Volf.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...