Jump to content
FAS Goran
neshaoct

F1: Mercedes

Recommended Posts

Hamilton se odmah posle trke vraća u fabriku

 

Lewis_Hamilton_Mercedes_W13_VN_Abu_Dabija_Staza.jpg.webp

 

Vozač Mercedes nije uspeo da završi trku u Abu Dabiju.


Lewis Hamilton ovu godinu je završio bez pobede i pol pozicije, što mu se dešava po prvi put u karijeri. Inače, gorak ukus nosiće i sa poslednje trke sa Jas Marine koju ovoga puta nije uspeo da završi a Mercedes je ove sezone po prvi put posle dosta godina ostao i bez titule u konkurenciji vozača i timova.

“Vratiću se u fabrici kako bih video sve ljude.” kazao je Lewis Hamilton za Sky Sports. “Nećemo ovoga puta biti u prilici da slavimo šampionat, ali ćemo slaviti njihov naporan rad i zalaganje. Nadam se da su nam zadate muke dali dodatne alate kako bi mogli da napredujemo dalje.”

On se osvrnuo i na trku u Abu Dabiju, ali nije objasnio razlog zbog čega je odustao.

“Imao sam problema sa podom, odmah ispod sedišta gde je izgleda bio udarac. Zbog toga sam izgubio na performansama. Izgubio sam balans. Na kraju sam čekao da odemo na servis kako bi napravio korekcije a bolid je posle toga bio bolji.” dodao je vozač Mercedesa.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da su u Abu Dabiju bili konkurentni kao u Meksiku i Brazilu ostavili bi onu oplatu motora sigurno. Ovako bar znaju da je promašaj.Radi samo na sporim stazama i sporim krivinama,u brzim krivinama i pravcima baš slabo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolff postavlja velike ciljeve za narednu sezonu

 

Toto_Wolff_Mercedes_2021.jpg.webp

 

Nemački tim imao je jednu tešku godinu.


Mercedes je očekivao da će se ove sezone boriti za titulu šampiona, ali je posle zimskih testova bilo jasno da to možda neće biti slučaj. Njihov W13 je zbog promene tehničkog pravilnika dosta patio od poskakivanja a timu iz Berklija bilo je potrebno oko pola sezona da ovaj problem reši. Na kraju Mercedes je ostao bez šampionata u konkurenciji vozača i konstruktora a jedinu pobedu zabeležio je Gorge Russella u Brazilu.

“Siguran sam da je ova teška godina bila potreba kako bi se ponovo motivisali i dodatno organizovali.” kazao je Toto Wolff. “To nas je nateralo da se priberemo kako bi više cenili ukus pobede. Moramo da shvatimo da je konkurencija jaka ali učinićemo sve što je u našoj moći da svoje ciljeve ponovo postavimo visoko i da na kraju dođemo do njih.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamilton o Red Bullovim greškama na i van staze: Malo je ličilo na Kardashian show

 

Lewis_Hamilton_Peter_Bonigton_Mercedes_VN_Abu_Dabija_Garaza.jpg.webp

 

Britanac je dao zanimljivu izjavu povodom nedavnih dešavanja u kojima je bio umešan tim iz Milton Kinsa.


Red Bull uspeo je da ove sezone dođe do vozačke i konstruktorske titule, pa je tako njihov drugi deo ove godine bio poprilično fantastičan. Ipak, kako su se stvari dobro odvijale na stazi to ne može da se kaže sa dešavanjima i van nje jer je tim probio pravilo o ograničenju budžeta za šta je dobio određenu kaznu. Pored toga imali su i incident na VN Brazila, kada je Max Verstappen u poslednjem krugu odbio da vrati ranije ustupljenu poziciju od strane Sergia Pereza. Sve ovo posmatrao je tim Netflixa a nekih od ovih dešavanja verovatno ćemo moći da vidimo naredne sezone. Zbog toga i Lewis Hamilton imao je zanimljivu izjavu povodom svih ovih događaja.

 

“Mislim, malo je ličilo na Kardashian show.” kazao je vozač Mercedesa za Channel 4. “Na primer, pravilo o ograničenju budžeta. Poprilično je smešno, jer neke priče koje sam čuo o ovim dešavanjima su bile baš zabavne. Siguran sam da je tu bio Netflix, biće sjajno za gledanje.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolff predviđa da će Red Bull u 2023. imati zaostatak od dve desetinke po krugu

 

Max_Verstappen_Red_Bull_RB18_George_Russell_Mercedes_W13_VN_Brazila_Sprint_Trka_1.jpg

 

Nemački tim imao je tešku sezonu.


Red Bull je ove godine osvojio vozačku i konstruktorsku titulu, ali je ujedno i kažnjen zbog nepoštovanja pravila oko ograničenja budžeta. Tako će tim iz Milton Kinsa pored novčane kazne imati i umanjenja rada u vazdušnom tunelu za 10% u narednih 12 meseci. Prema rečima konkurencije ova penalizacija mogla bi ozbiljno da utiče na preformase tima u 2023. dok Red Bull veruje da svaku priliku i test mora pametno da iskoristi.

Zbog toga šef Mercedesa smatra da će novi bolid iz Milton Kinsa imati zaostatak.

“Mi mislimo da će to biti jedna do dve desetinke po krugu, zavisno od sezonskog proseka.” kazao je Toto Wolff za Speedweek.com.

On je ovim povodom prokomentarisao probijanje budžeta od strane Red Bulla.

“Mi smo ponudili iste benificije, od odustva do bolovanja pa i osiguranja, što je bilo iznad proseka. Da smo imali dva miliona više, mi bi smo ih potrošili na tehnologiju. Mi smo imali poslednje unapređenje u Silverstonu a Red Bull je posle toga doneo još četiri peketa sa novim delivima.” dodao je šef Mercedesa.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Russell dao otisak za sedište, nazreli se prvi detalji novog W14

 

gerorge_russell_mercedes.jpg.webp

 

Nemački tim objavio je kratak snimak ovog procesa.


Mercedes je preko svog YouTube kanala izbacio video klip u kome George Russell daje otisak za sedište za novi W14. Inače, ovo doba godine je normalno kada vozači rade ovakve stvari, kako bi inženjeri imali više vremena da spreme sam kokpit i prilagode ga vozačevim zahtevima.

 

 

Takođe, ovaj snimak otkrio nam je i neke detalje na koji način bi mogao da izgleda novi bolid, ali najznačajniji je gornji otvor, odnosno usisnik za vazduh koji je dizajniran na drugačiji način jer je FIA promenila ove propise posle teškog udesa koji je imao Zhou Guanyu na Silverstonu. Takođe, na novom kokpitu vide se i neki novi aero delovi.

 

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes već na filmskom danu u Silverstonu primetio prve probleme sa W13

 

Lewis_Hamilton_Mercedes_W13_Test_Barselona.jpg.webp

 

Nemački tim odmah na početku godine video da nešto nije u redu sa njegovim novim automobilom.


Šef trkačkih inženjera Andrew Shovlin priznao je da su prvi problemi sa njihovim bolidom bili primetni još pre testa u Barseloni, odnosno kada je W13 odradio filmski dan na Silverstonu u februaru. Od tada bolidi iz Berklija patili su zbog problema sa poskakivanjem, kojeg su tek na polovini sezone uspeli da reše.

“Da budem iskren, prve znakove uvideli smo još na veoma, veoma ranom početku isprobavanja bolida, čak i na filmskom danu koji smo uradili na Silverstonu.” kazao je Shovlin u Mercedesovom saopštenju o zaključku prosle sezone. “Mi smo tada otišli u Barselonu i bolid nije bio konkurentan ali smo očekivali velika unapređenja u Bahreinu i to je bio momenat kada smo shvatili da imamo ozbiljan problem jer kada smo stavili nove delove bolid jednostavno nije bio brži. Od tada, to je bila interesantna godina, bilo je puno rada koji smo morali da obavimo kako bi došli do vrha i rešili probleme.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolff: Binotto je izdržao duže nego što sam mislio

 

Mattija_Binotto_Ferrari_Toto_Wolff_Mercedes_VN_Azejberdzana_KZN.jpg.webp

 

Šef Mercedesa nije iznenađen smenom koja se desila u Maranelu.


Toto Wolff izjavio je da je primetio da je njegov sada bivši kolega Mattija Binotto bio pod velikim pritiskom i da je bilo pitanje vremena kada će doći do razlaza.

“Mislim da smo Mattija i ja imali svoje momente, to nije bila tajna tokom ovih godina.” kazao je Austrijanac za podkast The Beyond The Grid. “Tokom 2022. veza između nas se poboljšala. Bili smo u mnogo boljoj poziciji, ali je bilo jasno da je bio pod velikim pritiskom. Ako želite da budete šef Ferrarija, onda je bolje da imate dobru izlaznu klauzulu.”

Šef Mercedesa je dodao da je bilo previše šefova u Ferrariju u poslednjih 15 godina.

“Sada se desilo ono neizbežno, ali je Binotto je izdržao duže nego što sam mislio. Apsolutno. Kada reprezetnujete Ferrari onda predstavljate celu zemlju. Način na koji idete gore ili dole je brutalan. Kao Italijan to je teže jer stranci ne čitaju vesti. Kada ste Italijan na tom mestu onda se na prvoj liniji udara.” dodao je on.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes po prvi put upalio svoj novi W14

 

Mercedes_Nos_W13_Paljenje_W14.jpg.webp

 

Nemački tim uveliko se sprema za novu sezonu.


Ove godine Mercedes je uspeo da u svoje vitrine stavi samo jedan trofej, odnosno samo pehar sa pobede u Brazilu jer su ovoga puta po prvi put od 2014. godine ostali bez titule u šampionatu konstruktora dok se i ovog puta Max Verstappen okitio trofejom u šampionatu vozača. Nemački tim je prošlu sezonu započeo na krivoj nozi ali su u toku godine uspeli da uhvate ritam i smanje zaostatak za Red Bullom i Ferrarijem.

Zbog toga Mercedes je ranije počeo sa razvojem novog W14 koji će se po filozofiji razlikovati od svog prethodnika a tim je imao prilike da ga juče po prvi put upali u svojoj fabrici u Berkliju.

 

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes zadržava dizajn uskih bočnih usisnika i u narednoj sezoni?

 

mercedes_usisnici_2.jpg.webp

 

Nemački tim ne očekuje da ima probleme sa poskakivanjem.


Tim sa bazom u Berkliju uveliko radi na svom novom W14 bolidu koji bi trebao da bude mnogo bolji na nekim poljima od svog prethodnika. Kako piše Formu1a.com Mercedes je dobro analizirao svoje probleme u 2022. koje je uspeo da reši što pokazuju nove analize u simulatoru.

Naime, svi znamo da je W13 uveliko mučio sa fenomenom poskakivanja bolida, zbog čega je prvi deo prošle sezone proveo u njegovom rešavanju da bi na kraju Mercedes uspeo da zabeleži i pobedu na VN Brazila. Ovaj izvor dalje navodi da nemački tim ne razmišlja o nekim radikalnim izmenama pa se očekuje da zadrži dizajn uskih bočnih usisnika za vazduh. Pre samo nekoliko nedelja i Toto Wolff potvrdio je da će njegov tim zadržati sličan koncept bolida, ali da je filozofija sasvim drugačija u odnosu na prethodnika.

Siguran odgovor na ovo pitanje možda ćemo dobiti na predsezonskom testu.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolff samouveren u performanse novog W14

 

Toto_Wolff_Mercedes_2021.jpg.webp

 

Nemački tim polaže velike nade u novu sezonu.


Mercedes nije uspeo da se u 2022. bori za titulu ali je uspeo da na VN Brazila dođe do jedinog trijumfa. Primetno je bilo i poboljšanje forme W13 bolida koji na početku godine nije bio konkurentan da bi na samom kraju uspeo da donekle parira Red Bullu i Mercedesu. Zbog toga šef tima nada se da će oni u ovoj godini biti konkurentni od samog starta.

“Sve je u vezi sa protokom vazduha, prenosom težine i aero mapama.” kazao je Toto Wolff za Planetf1.com. “Naš bolid se fundamentalno promenio tokom sredine (prošle) godine. Mislim da smo došli do tačke gde smo razumeli zbog čega naš auto nije funkcionisao kako treba.”

Šef nemačkog tima je u ovom intervjuu kazao da je uveren da će Mercedes uspeti da od samog početka bude konkurentan. Pored toga on je impresioniran kvalitetnima novog bolida za kojeg je rekao da je pun iznenađenja.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolff o novom Hamiltonovom ugovoru: Trenutno nemamo zacrtanih rokova

 

Lewis_Hamilton_Toto_Wolff_Mercedes_VN_Kanade_Garaza.jpg.webp

 

Britanac još uvek nije produžio ugovor sa nemačkim timom.


Toto Wolff uveren je da će Lewis Hamilton produžiti svoj ugovor sa Mercedesom koji trenutno ističe na kraju 2023. Po njegovim rečima još uvek nema konkretnih dogovora ali svakako ova stvar biće prioritet na početku sezone. Saradnja između ove dve strane u poslednjih nekoliko godina bila je izuzetno uspešna, jer su uspeli da zabeleže 6 vozačkih i 8 konstruktorskih titula.

“Iskreno, Lewisov ugovor je jedna od glavnih tema tokom ove zime ali trenutno nemamo zacrtanih rokova.” kazao je šef tima za Formula1.com i dodao da ne očekuje probleme u pregovorima. “Lewis je deo tima i tim je deo Lewisa. Nemamo razloga a da ne nastavimo saradnju.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes tvrdi da su pronašli dodatne performanse u svom dizajnu bolida

 

Mercedes_W13_retrovizori.jpg.webp

 

Nemački tim prošle godine jedini je imao uske bočne usisnike za vazduh.


Već na drugom testu u Bahreinu tim iz Berklija doneo je novu verziju svog bolida, koja je sadržala dosta uske bočne usisnike za vazduh i tako bio jedini tim na gridu sa ovakvim dizajnom. Još tada većina timova se oglasila da je ranije u vazdušnom tunelu testirala ovakvo rešenje ali da po njima ono nije donelo onakve rezultate kakve su to dobili sa upotrebom širih usisnika. Sada, Mercedes tvrdi drugačije i da su oni došli do boljih brojki što je konstatovao i tehnički direktor tima.

“Mi smo bili iznenađeni da niko nije pronašao ovu rupu u pravilima.” kazao je Mike Elliott u razgovoru za Auto, Motor und Sport. “Kada u nekom pravcu odete dosta daleko onda je veoma teško za ostale da vas kopiraju. Trenutno, mi imamo samo delimičnu sliku stvari, vidimo samo ono što naš bolid može da uradi. Teško je sada prosuditi kako bi se drugačiji koncepti bolida ponašali.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes i Hamilton pregovaraju o novom dvogodišnjem ugovoru?

 

Lewis_Hamilton_Toto_Wolff_Mercedes_Garaza_2022.jpg.webp

 

Obe strane najavile su da će uskoro pokrenuti razgovore na ovu temu.


Toto Wolff je pre samo nekoliko dana objavio da će po Hamiltonovom povratku u Evropu sesti za sto kako bi započeli pregovore o novoj saradnji, ali francuski mediji pišu da su prvi koraci na ovom polju već načinjeni.

Prema navodima sportune.20minutes.fr trenutno Britanac dobija od Mercedesa 45 evra dolara po sezoni kao i bonus od 25 miliona evra ukoliko osvoji šampionsku titulu. Takođe, ovde je uključen i projekat Mission 44 za koji Lewis Hamilton izdvaja 8 miliona evra a ovo se odnosi na razne socijalne poduhvate.

Prema ovom izvoru šef Mercedesa svakako ima nameru da i po završetku karijere ostavi svog najtrofejnijeg vozača u timu ali u ulozi ambasadora brenda ali je ovaj ugovor daleko manje vredan i iznosi od 1 do 3 miliona evra po godini.

Prema najnovijim navodima, Mercedes je Hamiltonu ponudio produženje ugovora na dve godina ali sa mnogo većom sumom i to od 70 miliona evra po godini. Kako se navodi 90% ove sume platio bi Jim Ratcliffe, vlasnik kompanije Ineos jednog od većih sponzora tima a do sada on je lično podržavao Hamiltonove ugovore sa 33% udela u njima. Takođe, ulaganja u projekat Mission 44 bi se skoro pa duplirala pa bi Mercedes za njih izdvajao 15 miliona evra kao i da bi sedmerostruki šampion sveta mogao potpisati desetogodišnji ambasadorski ugovor sa Daimler Groupom koji bi vredeo 25 miliona evropskih novčanica po godini, odnosno ogromih 250 miiliona koje bi mu bile uplaćene sve do 2035. godine.

Za sada još uvek nema potvrde ovih informacija.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolff se nada da će se novi W14 brže razvijati od konkurencije

 

George_Russell_Lewis_Hamilton_Mercedes_W13_VN_Brazila_Staza.jpg

 

Nemački tim želi da se vrati u vrh u narednoj sezoni.


Šef Mercedesa nada se da će njegov tim moći da se bolje i brže razvija tokom 2023. u odnosu na svoje najveće konkurente, Red Bull i Ferrari. Tim iz Berklija prošle godine izgubio je dosta na ovom polju jer je u prvom delu morao da reši problem sa poskakivanjem bolida koji ga je dosta usporio. Zbog toga svi se nadaju da će oni od samog strata biti u konkurenciji da se bore za pobede.

“Naš koncept bolida ima puno potencijala. Nadam se da će naš razvojni put biti mnogo bolji u mesecima koji dolaze.” kazao je Toto Wolff za Sky Sports.

Razlog za ovakvo razmišljanje je to što će Mercedes imati više resursa na raspolaganju od Red Bulla i Ferrarija a u prilog tome idu i dodatni sati koje su po prvilima dobili da provedu u vazdušnom tunelu.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Direktor Mercedesovog tima u Formuli 1 o nadogradnji bolida

 

mercedes w14 01.jpg

 

Direktor Mercedesovog tima u Formuli 1 Toto Volf izjavio je da bolidi nemačkog tima neće imati nadogradnju pre trke u Imoli. Vozač Mercedesa Luis Hamilton zabeležio je peto mesto u prve dve trke u sezoni - Bahrein i Saudijska Arabija, sa timskim kolegom Džordžom Raselom su na sedmom, odnosno četvrtom mestu. Trka za Veliku nagradu Emilije Romanje u Imoli na programu je 21. maja.

''Pravimo dobre korake, dobar je razvoj događaja, ali morate da ih pokrenete, potvrdite, proizvedete. Tako da mislim da ih nećemo predstaviti pre Imole'', istakao je Volf. Direktor Mercedesovog tima je dodao da ne treba očekivati da će promene na bolidu napraviti čudo. ''Želimo to da uradimo kako treba. Ne treba očekivati čudo. Naredne tri trke, uključujući Australiju, nećemo dodavati nikakve performanse, radi se o najboljim rešenjima za podešavanja, gume, da bude u pravom trenutku. Neće biti lako, biće potrebno vreme, ali znamo kuda idemo'', zaključio je Volf.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da promene ove bokove bar i na polovini sezone i možda bi imali vremena da se spreme za sledeću sezonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes je najavio velika unapredjenja na bolidu za sledeću trku u Imoli i to skoro pola bolida. Navodno će imati novi pod,prednju osovinu i izmenjene bokove. Nikad se nezna kako mogu da se pokažu novi delovi ali ovaj sadašnji bolid sigurno nije konkurentan za pobede. U svakom slučaju sa novim bokovima bolid bi trebalo da bude brži kao što je i Wilijams proradio čim je promenio bokove. Ako ništa drugo Mercedes će biti konkurentan u nastavku sezone a sigurno će biti konkurentni za sledeću sezonu jer im ostaje cela tekuća sezona da spreme bolid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes se nada da može sustići Red Bull već do kraja godine

 

George_Russell_Mercedes_W14_VN_Austrije_Staza.jpg

 

Nemački tim uveren je u razvoj svog bolida.


Posle teškog početka sezone Mercedes je na VN Monaka doneo unapređenja sa izmenjenim bokom bolida za koje i sam tehnički direktor tima kaže da su napravile bar malu razliku.

“Novi bok bolida nije bio problem, oni su zasebni kada se uzmu sve premene od poda i vešanja.” kazao je James Allison za Auto Motor und Sport. “Uskoro više nećemo pričati na ovu temu, već da su stariji bokovi imali nejasno pamćenje.”

 

Lewis_Hamilton_Mercedes_W14_VN_Austrije_Staza.jpg

 

Prema njegovim rečima W14 je sada mnogo stabilniji na kočenju kao i da je problem sa blokiranjem prednjih točkova manje verovatan. Ipak, bolid još uvek nije pogodan za vožnju jer je zadnji kraj i dalje nestabilan a dalji razvoj bolida svakako ograničava i pravlo ograničenja potrošnje budžeta.

“Biće teško, ali i ostali timovi pate od toga.” kazao je tehnički direktor Mercedesa i dodao da je moguće sustići Red Bull. “Ja to stalno ponavljam: zbog čega nije moguće da se ovo desi do kraja godine? Sve dok razvijamo bolid imamo pravo da tako mislimo. Trenutno zauzimamo drugo mesto u šampionatu konstruktora.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corriere dello Sport: Hamilton i Mercedes dogovorili su se oko novog ugovora

 

Lewis_Hamilton_Mercedes_W14_VN_Belgije_Garaza_1.jpg

 

Prema navodima ovog italijanskog lista ove strane pronašle su zajednički jezik.


Već neko vreme puno se priča o tome da su pregovori između Lewisa Hamiltona i Mercedesa u punom jeku, ali još uvek nije bilo nekog konkretnog rezultata. Prema nekim navodima i Ferrari je pokušao da dovede Britanca u svoje redove, ali mu nije pošlo za rukom a koji je od svog sadašnjeg tima zahtevao ugovor na četiri ili više godina kao i desetogodišnji ugovor sa ulogom ambasadora.

 

Prema navodima Corriere dello Sport, u nedelju Lewis Hamilton i Mercedes postigli su dogovor koji bi trebalo da bude objavljen pre VN Holandije. Prema njihovim informacijama upitna je nova dužina saradnje gde se spominje da se očekuje višegodišnji ugovor, što bi značilo da će on sadržati i eventualnu izlaznu klauzulu.

Za sada još uvek nemamo potvrdu ove informacije.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verstappen kandidat za mesto u Mercedesu, Holanđanin ima izlaznu klauzulu?

 

Max_Verstappen_Red_Bull_VN_Bahreina_Kvalifikacije_Konferencija_2024.jpg

 

Prema nekim navodima puno toga se dešava u timu iz Milton Kinsa.


Pošto je istraga u vezi sa Christianom Hornerom okončana, gde su protiv njega odbačene sve optužbe, još više prašine podigao je Jos Verstappen otac Maxa Verstappena, koji je naveo da je šef Red Bulla kriv za celu situaciju u kojoj se tim nalazi, kao i da je tenzija neizdržljiva.

Stariji Verstappen je odmah posle trke viđen kako razgovara sa šefom Mercedesa Toto Wolffom, a na pitanje novinara da li postoji šansa da aktuelni šampion dođe u nemačku ekipu, Wolff je kazao da je sve moguće.

 

Max_Verstappen_Helmut_Marko_Red_Bull_Testiranje_Bahrein_2024.jpg

 

Kako sada prenosi Auto Motor und Sport, Max Verstappen ima izlaznu klauzulu koja mu dozvoljava da odmah napusti Red Bull. Prema njihovim informacijama Holanđanin će postati slobodan samo ako savetnik tima Helmut Marko takođe napusti ekipu. Povodom toga oglasio se i ovaj stariji Austrijanac.

“Što se mene tiče, ja neću stajati Maxu na putu.” izjavio je Helmut Marko.

Sa druge strane, on je dodao da bi ove turbulencije mogle da utiču i na ostale, kao što je čuveni dizajner Adrian Newey kao i na novog partnera, američku kompaniju Ford.

Za sada još uvek nema potvrde ove informacije.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...