Jump to content
FAS Goran
neshaoct

F1: Mercedes

Recommended Posts

Russell dao svoj otisak za sedište za novi W13

 

George_Russell_Mercedes_Sakir_2020.jpg.webp

 

Britanac je posetio fabriku tima.


George Russell je posle tri dobre sezone u Willimasu promovisan u novog fabričkog vozača Mercedesa gde je zamenio Valtterija Bottasa. Tako je on morao da ispoštuje potrebnu proceduru pa je posetio fabriku tima gde je dao svoj otisak za sedište. Inače, Russell važi za jednog od viših vozača na gridu što znači da bi pozicioniranje sedišta mogao da bude i mali izazov za tim a poslednji put ovaj proces je za nemački tim odradio je još 2020. godine na stazi Sakir kada je zamenio Lewisa Hamiltona.

 

 

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još samo da bude konkurentan Hamiltonu. Skoro su bile neke analize Rasela i Latifija. Kvalifikacioni krug mu je uvek bio bolji ali trkački tempo im je bio sličan

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesantno koliko se razlikuju bolidi ove godine, mada s obzirom na promenu pravila, to je bilo i ocekivano. Jedva cekam testove, da vidimo barem okvirno ko je gde ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Russell: Bio je ovo lud dan

 

russell_mercedes_2022_photo.jpg.webp

 

Mladi Britanac je danas po prvi put provozao svoj novi bolid i kaže da se osećao neverovatno ponosno.


Russell je nakon sjajnih vožnji u Williamsu dobio priliku da se nađe za volanom Mercedesa umesto Valtterija Bottasa.

 

hamilton_russell_mercedes_w13_shakedown_2022.jpeg.webp (1100×700)

 

Sada je na njemu pritisak da pokaže šta zna, a vožnja za tim iz vrha uvek nosi sa sobom dodatni teret.

„Imamo oluje ovde na Silverstonu i misli da nikada nisam vozio po ovakvom vetru. Bilo je potpuno ludo. Prošli smo na kraju kroz sve što smo hteli. Bolid je manje-više radio ono što smo očekivali. Vremenski uslovi su igrali veliki faktor. Mislim da je sve za sada pozitivno“, izjavio je Russell.

 

George Russell

 

On se potom osvrnuo i na prezentaciju koja je održana jutros.

„Naježio sam se kada smo upalili bolid. Vozio sam mnogo krugova u simulatoru, video sam gomilu crteža, sedeo na velikom broju sastanaka, ali ovo sada je prava stvar kada je bolid na stazi“, rekao je Russell.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamilton očekuje uzbudljivu sezonu

 

Lewis_Hamilton_Mercedes_o_W13.jpg.webp

 

Vozač Mercedesa ove godine boriće se za svoju osmu vozačku titulu.


Lewis Hamilton je odmah po početku testova spažen kako se šeta po padoku i razgleda bolide ostalih timova, gde je i on sam video različite dizajne i rešenja timova za nove aerodinamičke propise, zbog čega i sam kaže može da očekuje mnogo uzbudljiviju sezonu.

“Trenutno niko nema ideju kako jedni stoje u odnosu na druge. Biće interesantno videti kako će se odvijati prva trka u sezoni.” kazao je Hamilton a prenosi sajt FormulaPassion.it.

Takođe, fanovi su željni da vide još jednu intenzivnu bitku između njega i Verstappena.

“Mislim da je svaka godina zanimljiva.” nastavio je vozač Mercedesa. “Ali, jasno je da su bolidi u prošloj sezoni razvijani nekoliko sezona. Ova generacija bolida je potpuno nova. Ja sam prve skice W13 video još pre nekoliko meseci. Sada pokušavamo da razumemo šta su ostali timovi radili i da li su izabrali drugačiji put.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi dizajn Mercedesa predmet rasprava, Volf nije zabrinut

 

mercedes w13 2022.jpg

 

Ekipa Mercedesa predstavila je radikalno novi dizajn na drugom testiranju pred start sezone u Bahreinu. Međutim, Red Bull nije zadovoljan promenama koje je napravila ekipa koju predvodi Toto Volf i poručuje da liga ne bi trebalo da dozvoli te inovacije. Kako piše Sport Klub, prvi čovek Red Bull-a Kristijan Horner govorio je za nemački Motor und Sport.

 

''Mercedes je otišao korak predaleko. Ovo ne odgovara duhu novih pravila. Po našem mišljenju, bočni deo novog bolida Mercedesa ne bi trebalo da bude dozvoljen'', izjavio je Kristijan Horner, mada je kasnije izjavio da su ti navodi neprecizno preneti. Generalni direktor Formule 1 Ros Bron rekao je da je bočni deo Mercedesovog vozila ''veoma ekstremna interpretacija novog pravilnika''. O bolidu koji će voziti Luis Hamilton i Džordž Rasel govorio je i prvi čovek Ferarija Matija Binoto. ''Dizajn je odličan, ali postoji rizik da će u budućnosti svi timovi dizajnirati retrovizore da izgledaju kao svemirski brodovi. To bi trebalo da bude predmet šire diskusije'', kaže Binoto.

 

Međutim, Toto Volf nije zabrinut zbog ovih komentara. ''Za očekivati je da će inovacije, naročito dobre kao što je ova, izazvati debatu'', kaže prvi čovek Mercedesa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolff zabrinut: W13 ima nekoliko problematičnih oblasti

 

Lewis_Hamilton_Mercedes_W13_VN_Emilije_Romanje_Petak_Toto_Wolff_Greske.jpg.webp

 

Nemački tim ove sezone ima potpuno drugačiji koncept bolida.


Već na drugom testu u Bahreinu Mercedes je rešio da donese novu verziju bolida koja ima potpuno drugačije bočne usisnike za vazduh, koji su spušteni veoma nisko kako bi smanjili otpor vazduha. Ovo rešenje nije donelo puno uspeha nemačkom timu jer oni puno zaostaju za Ferrarijem i Red Bullom kao i da imaju velike probleme sa poskakivanjem bolida na pravcima. Inače, ovakav koncept je tokom prošlog leta testirao Haas, ali je na kraju odustao od njega jer klasičan dizajn doneo mnogo bolje rezultate na polju prijanjanja.

Na pitanje novinara da li tim mora da pre nađe rešenje kako bi obezbedio stabilnost poda i smanji efelat poskaivanja u odnosu na inovacije koje bi im donela više tempa, Toto Wolff je kazao:

“To je činjenica. Sve dobre i loše stvari vezane su za pod i takvo je stanje u ovom trenutku. Imamo interesatne ideje i koncepte koje isprobavamo i tražimo najbolje načine kako bi ih primenili na bolidu u narednih nekoliko trka. Ne mogu da kažem da je koncept pogrešan, ali imamo oblasti na kojima radimo jer oni se ne ponašaju onako kako želimo sa primenom novih propisa. Zbog toga moramo da zadržimo delove koji su se dobro pokazali, ali postoje neke fundametalne oblasti u kojima još ne možemo da otključamo potreban potencijal za koji verujemo da postoji i on nam je baš potreban.”

 

Preuzeto sa: https://pole-position.rs/wolff-zabrinut-w13-ima-nekoliko-problematicnih-oblasti/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamilton objasnio zbog čega nikada nije prešao u Ferrari

 

Lewis_Hamilton_Mercedes_VN_Monaka.jpg.webp

 

Britanski vozač je tokom svoje karijere samo vozio agregate ovog nemačkog proizvođača.


Lewis Hamilton je svoju prvu sezonu u Formuli 1 imao sa McLarenom a pre toga je još od 1998. bio član njihovog programa mladih vozača. Britanac je tim iz Vokinga napustio 2013. ali je i dalje ostao veran Mercedesu.

U razgovoru sa Corriere della Sera, Hamilton je objasnio da je Ferrarijev fan i da će pre navijati za Charlesa Leclerca nego za Maxa Verstappena. Pritom on je u izjavio za ovaj list objasnio zbog čega zbog čega nikada nije prešao u ovaj italijansku ekipu i šta znači njegova tetovaža na ruci “Lojalnost”.

“Naravno da bi bilo lepo da se trkam za Ferrari tokom svoje karijere, ali stvari se nisu desile sa razlogom. Mercedes je moja familija. Ja ću uvek biti Mercedesov vozač, kao Stirling Moss.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes objasnio zbog čega se trese njihov W13

 

Lewis_Hamilton_Mercedes_W13_VN_Australije_O_Poskakivanju.jpg.webp

 

Nemački tim trenutno ne pruža iste performanse kao Red Bull i Ferrari.


Mercedes je još od početka sezone najviše patio od poskakivanja bolida prouzrokovanim novim aerodnimačkim pravilima, ali su novim delovima koji su doneti u Barseloni verovali da je ovaj problem rešen. Ipak, stvari su se ponovile u Monaku a još gore bile su u Bakuu. Sada, šef svih inženjera u timu James Vowles objasnio je kompleksnost ove situacije jer su se javili i druge poteškoće.

Tako je pored poskakivanja na pravcima W13 krenuo počeo je da se trese, što je svakako zadalo dodatnu glavolju za sve.

“Bolid je spušten dosta niže kako bi popravili problem sa poskakivanjem.” kazao je Volwes. “Zbog toga sve je drugačije spakovano, pa kada sve to naiđe na jaču silu onda se javlja fenomen da se bolid trese.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes donosi nove delove za VN Velike Britanije

 

George_Russell_Mercedes_W13_VN_Spanije_PitStop.jpg.webp

 

Tehnički direktor tima očekuje puno od ovih unapređenja.


Mike Elliott izjavio je da očekuje od svog tima više brzine na trci u Silvrestonu, jer će oni za ovu priliku spremiti neke inovacije. Ovo će biti domaća trka za Lewisa Hamiltona i Georgea Russella i nada se da će ovoga puta moći da smanje zaostatak za vodećim Red Bullom i Ferrarijem.

“Pokušavamo da unapredimo tempo našeg bolida sa trenutnim paketom koji imamo. Takođe, donećemo i nove delove. U ovom momentu mi smo malo iza vodećih Ferrarija i Red Bulla, pa tako u normalnim uslovim biće veliki broj izazova. Ma šta se desi mi ćemo da se trudimo. Naši vozači forsiraće do maksmuma. Sve to radimo jer ponovo želimo da pobedimo. Želimo da pobedimo za tim i za fanove. Videćemo šta će se biti.” izjavio je Mike Elliott za timski sajt.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duhovit neki covek, apsolutno se slazem da bi bio neverovatan rezultat :D ...

 

Hamilton želi da pobedi na Silverstonu: To bi bio neverovatan rezultat

 

Lewis_Hamilton_Mercedes_VN_Majamija_Parada.jpg.webp

 

Britanac je pobedio na domaćoj trci osam puta.


Prošle godine Lewis Hamilton je i pored incidenta sa Maxom Verstappenom, zbog čega je dobio kaznu, uspeo da na kraju obiđe Charlesa Leclerca i pobedi na VN Velike Britanije. Ovoga puta stvar je malo drugačija jer Mercedes nema bolid koji trenutno može da se takmiči sa Red Bullom i Ferrarijem pa bi pobeda bila veliki uspeh. Takođe, dosta timova sprema unapređenja što bi možda moglo da pomeša karte na gridu.

Na pitanje novinara Sky Sports-a Martina Brundla da li može da i po deveti put pobedi na Silverstonu, vozač Mercedesa je kazao:

“Na tome svi zajedno radimo.” kazao je Hamilton. “Imamo tešku godinu i to je nešto na šta se nismo nadali, ali vidim da smo se ojačali na nekoliko drugih strana. Radimo naporno kako bi zabeležili prvi pobedu. Bio bi to neverovatan rezultat ako bi to postigli ovog vikenda.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

AMuS: Mercedes će donositi određena unapređenja sve do trke u Mađarskoj

 

George_Russell_Mercedes_W13_VN_Velike_Britanije_Staza.jpg.webp

 

Nemački tim je na trci u Silverstonu uspeo da smanji zaostatak za vodećima.


Zahvaljujući velikom paketu sa unapređenjima koji je na W13 instaliran na VN Velike Britanije, oba bolida prikazali su bolji tempo što je omogućilo Lewisu Hamiltonu da se bori za pobedu. Ipak, tim iz Berklija nije siguran kako će se bolid ponašati na stazi u Austriji jer su karakteristike staze u Silverstonu njima baš odgovarale.

Kako prenosi novinar Auto Motor und Sporta Michael Schmidt Mercedes sprema još novih delova do letnje pauze.

“U Mercedesu nisu sigurni kako će se novi delovi ponašati na Red Bull Ringu. To će biti dobra staza kako bi se procenilo koliko je novi paket zaista dobar. Iz tima (Mercedesa) rekli su mi da će oni doneti mala unapređenja na svakoj trci a one će biti vezane za pod. Mercedes će donositi unapređenja sve do Mađarske. Ako sve bude kako treba oni veruju da će moći da pobede na trkama u drugom delu sezone.” napisao je ovaj nemački novinar.

Po njegovim rečima nemački tim će u Austriji doneti manju količinu delova dok se veći paket očekuje u Francuskoj i Mađarskoj.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpuno se slazem - odmah oduzeti sve titule onima koji nisu imali konkurenciju pri njihovom osvajanju :D .

 

Wolff: Trke su manje zanimljive jer postoji velika razlika u odnosu na vodeće

 

Toto_Wolff_Mercedes_O_Dominaciji.jpg.webp

 

Ove godine nemački tim ne uspeva da parira Red Bullu i Ferrari.


Sve do prošle sezone Mercedes je osvojio svaku titulu u hibridnoj eri, pa je tako uspeo da sakupi sedam vozačkih i osam konstrukotrskih titula. Izgleda to ove sezone neće biti slučaj, pa tim iz Berklija ostati praznih šaka jer njihov W13 nije u mogućnosti da prarira Red Bullu i Ferrariju. Zbog toga, Toto Wolff izjavio je kako su današnje trke dosadne jer se bitka vodi između dva tima, ali izgleda da je zaboravio dominaciju svoje ekipe posebno u periodu od 2014. do 2016. kada je samo postojao jedan tim na stazi.

“Mislim da su trke manje zanimljive jer postoji velika razlika za vodećim timovima.” kazao je šef Mercedesa za The Independent. “Kada vidite da Verstappen nestaje u daljini, onda na scenu stupaju dva Ferrarija i to je jedina zabava koju će te videti a mi se nalazimo na ničijoj zemlji. Onda, ostali timovi iza, oni se nalazi u DRS voziću. To nikada ne može da napravi dobru sprint trku.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvartararo želi F1 test na kraju godine

 

kvartararo-f1.jpg

 

Aktuelni MotoGP šampion, Fabio Kvartarao, mogao bi na kraju sezone da odradi F1 test sa Mercedesom.

 

Nastavljajući stopama Valentina Rosija, koji je Ferrari F1 bolid vozio u više navrata dok se takmičio u premijernoj klasi, Kvartararo bi mogao da zameni dva točka za četiri na privatnom testu s čuvenim timom. Francuz je prisustvovao trci na stazi Pol Rikar, na kojoj je pobedio Maks Ferštapen, a vozač Yamahe nije krio svoju želju da se nađe za upravljačem bolida Formule 1. ''Radimo na tome da na kraju godine dobijem priliku da odradim jedan F1 test'', izjavio je Fabio. ''Formula 1 se dosta razlikuje od MotoGP-a, ali mnogo mi se dopada. Bilo bi to ostvarenje jednog sna za mene.''

Dugogodišnji F1 novinar Sky Sport-a, Ted Kravic, potvrdio je da će Kvartararo provozati Mercedesov F1 bolid na kraju godine. Aktuelni lider šampionata je tokom tekuće sezone pokazao zavidnu formu. Međutim, prva greška ove godine, koju je napravio u Asenu, poslednjoj trci pred letnju pauzu, dozvolila je Alešu Espargaru i donekle Frančesku Banjaji, da se ponadaju da imaju šanse da ga sustignu. Francuz je veliki navijač sedmostrukog F1 šampiona, Luisa Hamiltona, a ni Britanac ne krije simpatije koje ima prema asu japanske ekipe. Svi uslovi su ispunjeni da ga vidimo kako vozi F1 bolid s brojem 44 na sebi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamilton otvoreno govorio o gubitku finala iz Abu Dabija: To su bili moji najteži momenti

 

Lewis_Hamilton_Mercedes_VN_Abu_Dabija_2021.jpg.webp

 

Britanac je govorio o prvim momentima posle trke na Jas Marini.


Lewis Hamilton i Max Verstappen vodili su veliku borbu tokom 2021. koje je išla do poslednjih granica a za sam kraj odluka je pala na završnoj trci u zadnjem krugu. Vozač Mercedesa ubedljivo je vodio sve do finiša kada je izbačeno sigurnosni auto zbog udesa Nicholasa Latifija posle čega je Holanđanin u Red Bullu imao prilike da zameni gume i uzme mnogo bržu meku komponentu. Po restartu, Verstappen je obišao Hamiltona i ovu poziciju uspeo je da odbrani do samog kraja. Posle prelaska startno-ciljne ravnije u Red Bullu usledilo je veliko slavlje dok je u garaži Mercedesa zavladalo ogromno razočarenje.

“Kada sam video kako su se stvari počele odvijaju, oživeli su moji najveći strahovi.” kazao je Hamilton za Vanity Fair. “Bio sam u fazonu, nema šanse da me neko na ovakav način prevari.”

Takođe, on je bio u upitan kako se osećao u bolidu.

“Ne znam, ne mogu da vam opišem rečima osećaj koji sam imao. Znam da se sećam da sam samo sedeo u neverici. Shvatio sam da sam trebao da skinem pojaseve i da izađem iz bolida, moram da odradim ove stvari i da za to nađem snagu. Ja snagu nisam imao. To su bili moji najteži momenti, rekao bih, taj osećaj sam imao dugo, dugo vremena.” dodao je vozač Mercedsa.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes: Niko od našeg osoblja nije otišao u Audi

 

Toto_Wolff_Mercedes_O_Dominaciji.jpg.webp

 

U 2026. ovaj nemački proizvođač potvrdio je da dolazi u Formulu 1.


Audi je pre vikenda u Belgiji najavio da će ući u najbrži cirkus, zbog čega je potpuno izvesna situacija da će oni u narednim godinama dovoditi razne inženjere iz ostalih timova u svoje redove. Tako je Red Bull preuzeo skoro 50 ljudi iz Mercedesa među kojima su Ben Hodgkinson, Steve Blewett i Omid Mostaghim, ali izgleda da nadalje nije bilo odliva “mozgova” iz Briksforta i Berklija.

“Mi nismo izgubili nikog od strane Audija. Ali sigurno će biti situacija gde će Mercedesovi ili bivši Mercedesovi zaposlenici ići u Audi.” kazao je Toto Wolff za Motorsport-Total.com.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes je priznao da je bio veoma optimističan po pitanju ovogodišnjeg bolida

 

Lewis_Hamilton_Mercedes_W13_VN_Velike_Britanije_Staza.jpg.webp

 

Nemački tim priznao je da je od ove sezone imao velika očekivanja.


Još na zimskom testu u Bahreinu Mercedes se pojavio sa radikalnim dizajnom bolida, čiji su bočni usisnici za vazduh bili dosta manji i uži. Ipak, ovakav koncept se nije pokazao kao dobar jer je W13 dosta patio od fenomena poskakivanja, zbog čega su njihove performanse bila dosta slabije u odnosu na Red Bull i Ferrari.

“To je bilo veoma interesantno putovanje.” kazao je trkački direktor svih inženjera Andrew Shovlin za Motorsportweek.com. “Mislim da smo bili veoma optimistični na način kako će se bolid ponašati. Bolid koji smo predstavili imao je puno prianjanja ali i puno problema koji su se pojavili prilikom vožnje. Mi nismo onde gde bismo želeli da budemo, ali smer poboljšanja je dobar. Naporno radimo kako bi uspeli da se poboljšamo.”

Ipak, performanse W13 su se poboljšavale pa su tako postepeno smanjivali zaostatak za vodećima, ali izgleda da ovom bolidu više odgovaraju staze sa više prianjanja kao što su Hungaroring i Zandvort nego one sa manje potiska a to su Monca i Spa-Frankošamp.

“Spa je bila veoma zanimljiva.” dodao je Sholvin. “Bilo je bolno neko vreme, ali smo mi već rekli da nam je to najteži vikend i na njemu smo uspeli da puno toga naučimo. To saznanje dalo nam je smernice koje trebamo da primenimo na razvoju za budućnost. U Zandvortu očekivali smo da budemo više konkurentni. Prepoznali smo koji je osnovni problem na način kako smo razvijali bolid i kako nam aerodinamički paket radi.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da su nastavili sa razvojem prve verzije bolida sada bi sigurno bili bolje plasirani. Pa zadnji deo poda drže 2 žice kako to može da bude čvrsto na većim brzinama.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolff očekuje da će od Audija izgubiti još neke članove svoga tima

 

Toto_Wolff_Mercedes_O_Dominaciji.jpg.webp

 

Nemački tim potvrdio je svoj dolazak u Formulu 1.


Prošle godine imali smo situaciju u kojoj je skoro 50 članova Mercedesa prešlo u Milton Kins od momneta kada je Red Bull krenuo sa izgradnjoj svoje fabrike za proizvodnju agregata. Pored običnih inženjera među njima bili su i neki koji su se nalazili na visokim pozicijama u Briksfortu.

Zbog toga Toto Wolffu je izjavio da bi ova stvar mogla da se nastavi pre svega kada Audi pojača svoj intenzitet rada u najbržem cirkusu.

“Mi za sada nismo još nikog izgubili od strane Audija, ali biće situacija kada će neko od Mercedesovih ljudi ili naših bivših zaposlenika preći u Audi u to nemamo sumnje.” kazao je šef Mercedsa za Motorsport.com. “Takođe, mi imamo prelaske od strane drugih proizvođača, ali oni ne izbacuju zvanično saopštenje kada se to i dogodi. Tako da da, to je kompletno normlano.”

On je dodao da je veoma srećan što će se ova nemačka kompanija priključiti u šampionat.

“Veoma je uzbuđujuće.” dodao je Wolff. “Oni imaju fantastičnu infrastrukturu u Neuburgu. Znaju kako da pokažu performanse a to su prikazali na Le Manu. Nemam sumnje d aće oni biti veoma konkurentni.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes na VN SAD donosi poslednje unapređenje za W13

 

Lewis_Hamilton_Mercedes_W13_VN_Japana_Pitlejn.jpg.webp

 

Nemački tim će na ovoj trci spremiti završni aerodinamički paket.


Mercedes je od 2014. pa do prošle sezone uvek osvajao konstruktorsku titlu, ali je već sada jasno da to ovoga puta neće biti slučaj. Od početka ove godine tim sa bazom u Berkliju muči se sa svojim bolidom, ali kako je sezona odmicala njihove performanse su bile sve bolje. Pored mnogo izazova koji su imali još jedan problem je i pravilo oko ograničenja budžeta koje svakako diktira tempo razvoja.

Zbog toga Mercedes će na VN SAD doneti svoj poslednji paket unapređenja za ovu sezonu, koji bi trebalo da dobiju na vremenu, stavi u što bolju poziciju na poslednje četiri trke kao i da dosta nauče za 2023.

“To je naš finalni korak na polju aerodinamike i nadamo se da će nam doneti više performansi što je bitno kod novih delova, mi učimo sve više i više i to želimo da prenesemo i na narednu godinu.” kazao je Andrew Shovlin direktor svih inženjera. “Takođe, imaćemo i proces sa nekim komponentama gde ćemo smnjaiti težinu bolida i nadam se približiti se minimalnoj težini. Teško je pervideti gde možemo biti.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolff: Red Bull ostaje favorit i na startu naredne sezone

 

Max_Verstappen_Red_Bull_RB18_George_Russell_Mercedes_W13_VN_Italije_Trka_1.jpg

 

Nemački tim imao je težak start ove godine.


Pošto je Max Verstappen osvojio titulu na VN Japana, Red Bull ima velike šanse da na VN SAD dođe do svoje nove konstruktorske titule, odnosno prve od 2013. godine. Tim iz Milton Kinsa je u 2022. bitku vodio sa Ferrarijem dok je ovoga puta Mercedes zaostajao za njima, što je puno uticalo na njihov razvojni put.

“Očigledno da smo mi propustili puno vremena za razvoj jer smo tražili rešenje za poskakivanje bolida i takvih sličnih stvari. Pa tako, bilo je veoma jasno da je Red Bull favorit, ne samo ove godine već i na startu naredne sezone.” kazao je Toto Wolff u razgovoru s Davideom Coulthardom za Channel 4. “U smislu gubljenja, mislim da je važno da shvate da mi nismo odradili dobar posao kao što su to uradili ljudi u Milton Kinsu i Maranelu.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamilton želi novi višegodišnji ugovor sa Mercedesom

 

Lewis_Hamilton_Mercedes_VN_Italije_Padok.jpg.webp

 

Ovom Britancu na kraju sezone ističe saradnja sa nemačkom kompanijom.


Lewis Hamilton već je izjavio da želi novi ugovor sa Mercedesom, ali sada je sedmostruki šampion sveta dodao da želi da to bude više godišnja saradnja. Britanac je u tim iz Berklija stigao 2013. i to iz McLarena i do sada uspeo je da zabeleži čak šest šampionskih trofeja.

“Mislim da će to biti višegodišnji ugovor. Tu se sada spominje cela ova stvar oko penzionisanja, ali iskreno to mi je uvek smetalo i ne želim još da idem tamo. Imamo još puno posla da uradimo kao tim, kao individualci sa timom kao da dosta toga pružimo ovom sportu i ja želim da deo svega ovoga.” kazao je Hamilton za Formula1.com

Takođe, on ima još veće ciljeve.

“Moramo da donesemo još pobeda.” dodao je vozač Mercedesa.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...