Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
djakon

P: Punto EL 1.2 8v, 2001.

Recommended Posts

Prodajem svoj auto.

Punto je u vrlo dobrom stanju, redovno odrzavan. Ja sam dosta putovao sa njim pa je auto odrzavan tako da sam u svakom momentu mogao na duzi put sa njim

Uvezen je u aprilu 2011, tada je uradjen veliki servis (kaisevi, spaneri, vodena pumpa, svecice, paknovi, plocice, sajla rucne, kociono ulje...) Veci deoovih stvari nije trebalo jos da se menja ali obzirom da je to potrosni materijal i da su delovi za punta jeftini odlucio sam da zamenim kako ne bih razmisljao. Kada je auto kupljen na satu je bilo nesto oko 80.000 (carinjen na tu kilometrazu) a sada je 102.000, da li je to prava kilometraza, nemam pojma.

Nakon toga pred zimu sam promenio set kvacila, stavio novi akumulator (garancija) i 4 nove zimske gume (garancija). Letos dve nove letnje (garancija) i zadrzao sam dve dobre miselin energy mada i njih mislim da promenim da bih imaoi letnji novi komplet...

Sto se tice malih servisa oni su radjeni na oko 7-8000km ili redje u zavisnosti od toga koje ulje sam sipao (Seleniju kupljenu u Srbiji ili Italiji) Sa Italijanskom Seleniom na 7.000 nisam primetio potrosnju ulja dok onu je seleniju koju sam kupovao ovde poceo da trosi oko posle 5.000. Ta potosnja je izuzetno mala i ja nisam dolivao ulje vec sam odmah radio mali servis.

Klima je ove godine servisirana. Izvuceno je 450 (ne znam cega) od 550 koliko staje u klimu. Zamenjene su gumice na presostatu i dopunjena klima i ulje u kompresoru.

Sto se tice tehnickih problema imao sam sledece

- dihtung dekla - promenio sam ih 2-3 i svi su poceli da sline vec nakon 10 dana. Nakon toga sam u Top Autu kupio dihtung nekog meni nepoznatog proizvodjaca i taj je sada suv.

- regulator pritiska goriva - nije bilo da se kupi odvojeno pa sam kupio novu pumpu i sve to zamenio.

- pre izvesnog vremena pojavilo se neko sitno cviljenje, kao da kais proklizava. To je bilo neko vreme i zatim nestalo.. u servisu su rekli da je sve ispravno i da je moguce da se to ipak cuo kais...

Svi servisi radjeni su u AC Ninic i postoji kompletna dokumentacija. U Srbiji nikada nije sipao nista sem 98okt sa EKO pumpe a u inostranstvu uglavnom 100oktana. Sve servise i gorivo placam sa racuna firme i sve mogu da dokazem.

Vozen krajnje pazljivo, par puta proban na 140/150 ali uvek oko 115kmh zbog potrosnje.

Uz redovan servis, kontrolu i pazljivu voznju ovo je veoma pouzdan auto. Letos sam presao vise od 3000 na odmoru, bez ikakvih problema. Potrosnja auto putem je oko 5.5 (delimicno sa klimom) u gradu oko 8 mada je moja gradska relacija kratka i ja po gradu vozim glavnom uvece.

Cena je 2400 eur a uz auto idu 4 nove zimske gume (presle nesto vise od 1000km, u garanciji), mp3/usb/sd radio, alarm, centralna, dva kljuca, dva daljinca. Prodaja vazi do 6.10.2012. Moguca je svaka provera/proba u Beogradu.

Slike mozete preuzeti sa sledeceg linka.

http://djakonovic.co...nload/punto.rar

Slike su nesto starije pa se njima vidi stari fabricki radio kas koji je zamenjen novim usb/sd/mp3 radio uredjajem.

Za sve ostale informacije

0691771856

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...