Hardvet 2 Posted September 19, 2012 (edited) Bobine bi se manifestovale kroz broj obrtaja, nemiran rad jer ne rade svi cilindri, trzalo bi i pravilo cuda. Posto nigde nisi napisao da se bilo sta slicno desava osim dima, verujem da nisu one.Inace, kako se proveravaju ja ne znam, ali stici ce odgovor verovatno brzo od nekog ko zna.Samo mislim da su tebi bobine integrisane u modul, tako da nema kablova vec se sve to direktno nabaci na svecice.Mozda i gresim, znam da je tako na nekim Stilicima. Ti to znas najbolje...Cim otvoris haubu, jasno je Edited September 19, 2012 by Hardvet Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted September 19, 2012 Verujte mi imam iskustva sa plavim dimom od ulja,ali sa prethodnim autom.Poceo sam i ja da sumnjam na gumice i uljne karike,ali evo na srecu nije do toga.Imao je neke rupe pri kretanju i gusio se na oko 2000 o/min.Skripanje tockova sam zaboravio (sem onih iritirajucih od plocica) kako izgleda.Desavalo se bas tako da pri prvom paljenju izbaci dim.Poslednji put bilo je toliko dima da sam se lepo izblamirao ispred kafica.Trabant bi izgledao kao ekolosko vozilo pored stila.Efekte sam poceo da primecujem vec sledeceg dana sa voznjom na benzin.Poceo je lepse da radi i ubrzava.Sipao sam i ranije neka sredstva za ciscenje dizni,ali ovo na preporuku i najskuplje se pokazalo super.Sada sam jos mali vrsio kalibraciju plinskog ecu-a i jedva cekam da se vozikam i uzivam u saltanju na 2000 o/min i povlacenju iz istih.Jos malo ,pa kao diesel Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted September 19, 2012 Kada sam ja imao ovakvih problema a verujte kao da citam svoje iskustvo prvo sam posao od senzora radilice preko MAP senzora dok nije otkrio svoje pravo lice ECU !Posto se javlja na "prvom" paljenju i ja sam sumnjao na nepovratni ventil u rezervoaru. Nije!Nekada je tako smrdelo iz izduva kao da se kuvaju macici ... Pa sam sumnjao na gorivo pa na GAS ...dok nije zveknuo ECU!Cika Sale to najbolje zna pa se obrati njemu za strucnu pomoc! Quote Share this post Link to post Share on other sites
s.dragan67 0 Posted September 19, 2012 (edited) jbg ne vidim razlog da je ECU problem je samo u prvih 10- sek rada. (baci beli dim i ponekad kao da radi na tri klipa ) Znaci upalim zadimi posle par sek ponovo palim rad normalan to bi trebalo da eliminise zagrevanje ECU da bi on poceo da brljavi obicno koliko sam pratio pobrljavi od prevelike temperature zbog mesta gde je postavljen (i to planiram da odradim da ga izmestim )Inace posle tih prvih desetak sekundi ponasa se savrseno ide ko blesav potrosnja po kompu od 5-6l pri brzinama od 60 do 90 km na sat motor prede moze i da zaskripi gumama Edited September 19, 2012 by s.dragan67 Quote Share this post Link to post Share on other sites
DusanCirkovic 0 Posted September 19, 2012 prijatelju ako tebi ne pomera vodu i ulje a zadimi beo dim ti imas duha u autu ne mora da trosi litar litar proveri i mala potrosnja ulja mora da se manifestuje dimom.. a plin da je problem mirisalo bi tako da nebi imao sumlju da je do njega a i sekvent plin ne radi tada kad se tebi javlja dim Quote Share this post Link to post Share on other sites
s.dragan67 0 Posted September 19, 2012 nemam ugradjen plin ulje ne trosi za ovih 1500 km od zamene isao je preko iriskog venca jedno 7-8 puta i bas je silovan do maximuma Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted September 19, 2012 Cim ima manifestaciju da i na kratko radi kao na tri klipa, ECU nemoj da odbacujes kao mogucnost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted September 19, 2012 U narednih 3-4 meseca , nemoj daleko... Quote Share this post Link to post Share on other sites
s.dragan67 0 Posted September 19, 2012 jbg pokusacu i da ocistim ona dva dzeka na ECU pre nekoliko godina ima sam problem na tipu 1.4 ie sa dzekom koji je isao na karburator zezo me preko 2500 obrtaja jedva sam pronasao o cemu se radi kao i ovo sad da nisam udario na rupu i on proradio nikad ne bi uklavirio sta mu je (davljenik se i za slamku hvata) Quote Share this post Link to post Share on other sites
s.dragan67 0 Posted September 21, 2012 Sipano sredstvo za ciscenje dizni u rezervoar ocisceni svi kontakti i naprskani sprejom jutros upalio bez verglanja i bez dima i tako tri puta danas cetvrti put malo duze verglao i malo dima izbacio nisam pametan cackacu i dalje ove sitnice pa ako ga navatam sta mu je bice dobro glava i pumpa samo u krajnjoj nuzdi Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 21, 2012 ...Ima li neko savet kako proveriti bobine da i to pokusam da eliminisemU servisu, za 3 minuta, od čega 2 minuta traje da se poveže Examiner i klikne tamo na par opcija. Onda se lepo vidi kako rade sve 4 i odstupa li neka. Tako uradih čisto onako preventivno pre mesec, dva iako nikakvih problema nisam imao. Videlo se da jedna odstupa i eno je sada u gepeku. Stavljena druga, a ta u gepeku služi kao rezerva ako nekada, negde, možda, negde van grada neka od one 4 pod haubom ispusti dušu. p.s. Inače, ta jedna koja je sada u gepeku, tj. koja je odstupala je upravo jedina koju do sada nisam zamenio, tj. njegova originalna. Ostale tri sam zamenio tempom od jedne godišnje...otprilike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted September 21, 2012 Gde si to radio? TIM?I reci mi kako tvoj Stilo ima reseno paljenje? Mislim na bobine. Negde si pisao da je sve spojeno u modul (pa na svecice, bez kablova) tako da ne mogu da se menjaju pojedinacno.Za dijagnostiku pitam iz razloga sto ni u jednom servisu nisu radili dijagnostiku kako Bog zapoveda. Ne mislim samo na TIM.Pisao na vise mesta, ne bih sad ponovo detaljno u pogresnoj temi.Kakve crne bobine, gledaju samo dal ima gresaka, eventualno pogledaju koliki mu je ler!Neki cak i ne pale auto, gledaju samo na ugasenom!Naplacuju redovno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
s.dragan67 0 Posted September 22, 2012 I ja sam to primetio gledaju samo na ugasenom i sta je memorisano do gresaka niko nije radio na upaljenom pa da ga onda prelista sta radi sta ne radi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted September 22, 2012 Rade i na upaljenom, ali "od prve strane" dijagnostike ne mrdaju dalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 22, 2012 Gde si to radio? TIM?I reci mi kako tvoj Stilo ima reseno paljenje? Mislim na bobine. Negde si pisao da je sve spojeno u modul (pa na svecice, bez kablova) tako da ne mogu da se menjaju pojedinacno.Da, TiM...isto možeš u bilo kom servisu koji ima Examiner.Mogu da se menjaju pojedinačno, i da...nema kablova već ide direktno na svećicu. Ovako izgleda:Ovako se ''nabije'' dole na svećicu i to je sve. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted September 22, 2012 A-ha, to je to. Hvala puno na slici! Quote Share this post Link to post Share on other sites
s.dragan67 0 Posted October 2, 2012 Sve isprobano nista ne pomaze od nedelje ide majstoru na 5 dana pa nek se j... sa njim dok ne nadje sta je Quote Share this post Link to post Share on other sites
s.dragan67 0 Posted October 22, 2012 uradjene gumice ventila ipak su bile one Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted October 24, 2012 lici na gumice samo delimicno. Bas taj dim pri prvom paljenju.Ostalo ne lici... Na pr. to da ne trosi ulje... I dalje mislim da je morao da trosi ulje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
s.dragan67 0 Posted October 27, 2012 (edited) JBG troskario je ali se to sve uklapalo u fabričke norme na 2500 km potrosio 300-400 grama. Kad je glava skinuta bas je bilo čađavo po klipovima i kompresionom prostoru sve očišćeno i sređeno primetna je rezlika ide bolje zaključak majstora je da je prpustao ulje kroz gumice kad se ugasi i ulje je jos vruce i retko i slije se u cilindar. U voznji nije dimio placena zamena gumica ventila, frezovanje i ravnanje 40 eura majstor za ruke 50e metalni zaptivac glave oko 4000 dindži i zamenjena neka dva ventilčića na podizačima oko 2000 dinara Edited October 27, 2012 by s.dragan67 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MMica 0 Posted November 30, 2012 (edited) Pozdrav drustvu sa foruma Pre neki dan sam menjao gume kod kuce u dvoristu i zbog prostora morao sam prvo na levoj strani (prednji i zadnji tocak istovremeno) a onda sam planirao da okrenem auto pa desna strana...Po spustanju sa dizalice kada sam hteo da ga upalim i okrenem istog momenta mi je prijavio "engine fault" i prebacio u save mode tj iskljucio pedalu gasa i tako zasmrdeo na auspuhu da je komsijin retriver, koji inace prati sve moje aktivnosti u dvoristu- pobegao u svoju kucicu .Auto je bio poprilicno nagnut na desnu stranu tako da mi je palo na pamet da je,verovatno, pokupio ko zna sta iz rezervoara pa sam resio da sutra skidam pumpu a mozda i rezervoar i da to ocistim. Moje pitanje za kolege je da li ima neka fora za ovu akciju ili ne...btw ovaj kvar (save mode) mi se periodicno javlja vec duze vreme, ali nisam pronasao uzrok...mozda mi se posreci sa ovim ciscenjem. Pozdrav Edited December 1, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted December 1, 2012 proveri senzor radilice... verovatno kad si ga nagnuo gubi kontakt negde i verovatno ti se kvar javlja posle vlaznih dana tj ujutro kad je magla i posle celonocne kise... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted December 1, 2012 Hm...Poglečni kakve sam gimnastike ja imao. >_>zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boki87 1 Posted December 18, 2012 Meni je juce pri prvom paljenju zadimio kao na takmicenju, sto kaze crnisale bilo me je sramota Inace auto trosi ulje oko pola litre na 1000 km, ali ne dimi nikada nesto vidljivo, vise se vidi kao i kondenz na drugim automobilima. Videcemo sta ce danas ispustiti na auspuh Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boki87 1 Posted December 19, 2012 Juce je bio dobar, i jutros, da ga ne ureknem, pupupu Morace se nesto preduzeti po tom pitanju, samo jos odabrati pravog majstora, da sredi taj problem za sto manje evrica, i da ne menja i ono sto ne treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites