ivan.ik 625 Posted October 19, 2012 Nije predviđen za kupanje u obogaćenoj bujici. Očigledno ga treba rastaviti kao pušku, sve prebrisati-očistiti dobro podmazati i ponovo sklopiti.Da se meni to desilo macola 2 kg i udri.Prodati auto ? Pa neki nesrećnik da mu se na grbaču popne ili ga vrati nazad.Pojeo si šta si pojeo i sad ideš do pola ili kraja tj sredi samo najosnovnije da možeš da se voziš od A do B ili sredi sve šta koštalo da košta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted October 19, 2012 Auto doteran iz slepackog servisa iz Cacka prosli vikend konacno. Od svega sto smo se dogovorili da urade, samo su zamenili repariranu turbinu (u prevodu skinuli i zasrafili kad je bila sredjena)...nista drugo nisu uradili a ko fol su pregledali auto!!!Sednem,pali normalno...krenem, lepo povlaci i nema dima ni malo bez obzira na turazu. I tu krece nerviranje Ventilacija ne radi, prvi primecen problem. Pri ubrzanju nesto zuji (kao recimo pumpa za gorivo kad krene da crkava). Struganje/zujanje u motorskom prostoru pri jacem gasu. Na leru nesto klepece, kad stisnem kvacilo prestane - ukazuje na plivajuci (jbm ti srecu)!!! Itd, vec sam dobio nervni slom u tom trenutku...U ponedeljak odvezem auto u servis na N.Bgd, ostavim auto jer sam naredna 3 dana bio van zemlje i kazem sta sam sve primetio i nek rade auto dok me nema. Zove me juce vlasnik servisa i ukratko sledeca je situacija:*** lezaj pk kaisa ispran od vode-zamena, spaneri valjda osteceni, verovatno ce morati veliki servis ili nesto tog tipa*** ventilator u kabini zardjao (od vode naravno), mora da se zameni jer je skroz izgoreo kad je ukljucen a bio zapekao*** lezaj alternatora ispran, zamena***kao slag na tortu - PLIVAJUCI ZAMAJACjos je nesto pricao covek, ali nisam ga vise cuo jer mi se slosilo i muka me uhvatila!!! Pa dal je moguce i ima li kraja ovim sr.njima???Do sad me kostalo "plivanje" oko 750-800eur, sa ovim novim detaljima ode preko 1000eur debelo. Stvarno vise nemam odakle da finansiram, bukvalno pola vrednosti auta moram da ulozim da ga osposobim...i da se nadam da se nece pojaviti jos nesto naknadno!AUUUUU! Brate pa ne znam sta da ti kazem.Za servis u Cacku necu nista dobro. Mogli su da ne promene ulje a da ti ne znas da jesu.Obzirom da si tako prosao kako si prosao mogu da ti izadjem u susret i da ti poklonim ventilator kabine zatvog stilica. Imam jedan na lageru spava mi u podrumu.Obzirom da si sa N.BG i da si mi skoro komsija i da mi je zao kako si prosao javi se da se dogovorimo za motorce ventilacije! Quote Share this post Link to post Share on other sites
tatamata 2 Posted October 19, 2012 ja tek danas videh temu i još ne dolazim sebi šta te sve snadje! Moj savet je da obidješ još par majstora bez da im kažeš šta su drugi rekli, pa da se vidi jel riknuo plivajući ili ne? naravno ako već nije započet servis.Ako je već auto pregledan u ovlašćenom servisu(u Čačku) i nisu ti sve ovo prijavili traži pare nazad, bar deo neka vrate ! Traži servisne naloge i da se vidi šta su radili i zapreti inspekcijom. Mogao je auto da te izda do BG-a, ko zna šta sve da se desi,...Ako si tražio kompletan pregled a verovatno si im i rekao šta ti se desilo, iskoristili su čoveka u nevolji i treba da plate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted October 19, 2012 Treba...Nego, stvarno je neverovatno kako svi ti servisi brljaju. Ni u koga covek ne moze da se pouzda, ostavi auto i preuzme ga popravljenog.Cak i kad pare nisu problem, problem su majstori.Objektivno, taj auto je rupa bez dna. Ko zna koliko ce kostati njegova voznja i ko zna da li ce majstori ikad znati sta mu je sve u problemu.Iskreno mi je zao zbog svega sto se ispodesavalo i zbog raspada auta na kraju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zof79 0 Posted October 20, 2012 Preuzeo sam juce auto iz servisa! Inace radio sam ga u Topic servisu na N.Bgd (kod Roma Company ako neko zna). Nije fiat servis ali imao sam dobra iskustva sa njima ranije. Promenili su ventilator u kabini (hvala Stilisti na ponudi,kasno sam procitao post jbg), veliki servis (kais,spaneri,pk kais,samo bez zamena ulja i filtera), lezaj alternatora, lezaj klime (nije radila nakon poplave),oprali motor 2x, izduvavali kompresorom,oprali onu izolaciju ispod poklopca haube. Plivajuci nisu dirali,kaze vozi tako malo dok se ne oporavis finansijski pa zameni kad budes mogao,nije urgentno. Primecuje se da je otisao, na leru klepece,hoce da zatrese kad spustam u nizu brzinu i pustim kvacilo, mislim da je definitivno u losem stanju (inace nije menjan a ima 245.000km,menjan je set kvacila). Nasao sam preko druga polovan za cca 85€ ali ne znam koji je,postoji Valep i Luk kao prva ugradnja - jel moze da se zna koji je na autu bez otvaranja menjaca??? Za zamenu mi traze 6000din inace...Problem koji ne znam kako da resim - izbacuje mnogo prasine i sitnog peska iz ventilacije, juce je u serbisu radio nekoliko sati sa ventilacijom na max brzini,onda sam ga ja isterao na autoput,nagario ventilator i vozio prilicnom brzinom neko vreme...sve vreme izbacivao prasinu ali nije sve izaslo. A da skidam instrument tablu ne bih bas...neka pametna ideja?Juce sam platio gore nabrojano 30.000din (mislim da nisu odrali ako su uradili sve sto su rekli da jesu). Total ulozeno do sad oko 1000€, sa plivajucim ce biti jos 150€, skoro pa pola vrednosti auta. I sto me najvise nervira,ko zna dal ce se jos nesto pojaviti naknadno kao problem...Razmisljao sam da ga prodam,ali nije ljudski da nekom uvalim takav auto dok ga ne sredim,ionako svi gledaju kako da zeznu nekoga...ne bi bilo fer, desilo se sta se desilo i jbg sad.Sredinom novembra inace registracija i prenos, znaci ode jos 40.000din Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted October 20, 2012 (edited) Dobar je Topić (Nemanja) servis. Menjao sam tamo set kvačila na prethodnom autu. Konstantno su u gužvi, ali mi deluje da su korektni. Plivajući ako nađeš dobar polovan, mislim da je bolja opcija od novog. Ne verujem da planiraš još 150 hiljada da pređeš sa Stilom. 6000 mislim da je OK cena za zamenu, toliko sam ja platio zamenu seta kvačila, a da zameniš zamajac mislim da mora sve isto... Edited October 20, 2012 by Coo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 20, 2012 jbg ja ne bi prodao tu djuntu do kraja zivota nije mala stvar dovesti depresivno nervoznog vlasnika i celu njegovu familiju iz tunguzije..ciglo 700 - 800 km i to polu ziv auto...gledaj prikrpi to i teraj ne prodaj jer posle moras da kupis neki drugi a ko zna na kakvu ces podmornicu da naletis kad budes kupovao drugi auto... zamajac nemoj da menjas dok skroz ne krepa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted October 20, 2012 @ gusarA kad krepa skroz taj zamajac sta moze da se desi sa radilicom i ostalim delovima motora i menjaca?@zofVozi ti to pa vidi kako se ponasa , pa ako nema vecih problema skupljaj lovu za zamenu zamajca.Nadam se da ces da zaboravis ovu golgotu i uzivati u voznji Stila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 20, 2012 Isteraće zamajac i tu štroku što je nakupio.Oteraj auto na neku vagu čisto da vidi koliko je otežao sa grčkim šutom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zof79 0 Posted October 20, 2012 Kako da znam da li je u Stilu plivajuci LUK ili VALEO (1.9 jtd,115ks, 2003 sw, stigao je iz Nemacke ako to nesto znaci kao podatak) ?Pametan predlog kako da ocistim ventilacioni sistem od peska i prasine a da ne rasturam celu instrument tablu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 20, 2012 Samo pranje i ovog puta čistom vodom. Imaš ove klima servise npr Polar klima koji se bave i sa dezinfekcijom auto klima. I po rečima gazde, cela tabla se rastura kao i klima komora i sve se detaljno pere, naravno i mali hladnjak i isparivač. Da ga usisavaš nekim jakim industrijskim usisvačem ili da izduvaš da kopresorom uvek će neku prašinu da isteruje. Ništa bez pranja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gaggi 0 Posted October 20, 2012 Da li su ti u tom servisu menjali filter kabine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gaggi 0 Posted October 21, 2012 Verovatno je filter pun prasine pa samim tim i stalno ulazi u kabinu. Skini filter i ponovi opisan postupak sa izduvavanjem. Valjda ce uroditi plodom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zof79 0 Posted October 21, 2012 Mislis na filter pri dnu soferke,ispod one crne plastike izmedju soferke i haube? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sikander 0 Posted October 21, 2012 To je valjda tzv polen filter kod suvozacevih nogu (tacnije leve noge). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zof79 0 Posted October 21, 2012 Jel to sam da menjam ili da idem u servis? Koliko kosta taj polen filter?Inace,kad nako sedi na suvozackom sedistu imam problem sa paljenjem lampice "airbag failure", narocito kad se saputnik pomera. Napipao sam ispupcenja na prednjem delu sedista,deluje da se folija pomerila i stradalo je tu nesto oko senzora tezine saputnika...ne znam sal je to mozda povezano sa poplavom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 21, 2012 najverovatnije samo zahrdjao konektor... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zof79 0 Posted October 21, 2012 Ima li neko sa foruma za preporuku u vezi sredjivanja ovog airbag problema?Jel niko definitivno nema ideju koji plivajuci zamajac se nalazi u stilu??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gaggi 0 Posted October 21, 2012 Evo cena filtera.http://www.ap-sport....roduct_id=35213a menjanje u servisu, naravno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zof79 0 Posted October 21, 2012 Jel se radi o filteru klime ili polen filteru, tj.jel to jedno te isto? Zbunjuje mepozicija filtera na semi iznad,filter klime je skoro uvek pri dnu soferke,ispod plastike... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted October 21, 2012 Tako je, to je jedan te isti filter. Pazi da ne polomiš unutrašnji poklopac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17454 Posted October 22, 2012 (edited) a menjanje u servisu, naravno.Filter bre zameni sam, imenjak ti je postavio prave slike. Kada skines one 2 plasticne oplate, poklopac filtera osigurava krstasti sraf (pristupa mu se sa donje strane) i plasticne zabice. To je sav posao.Cene se krecu od 600-700 kinti za ove papirne do oko 3000 za originalni sa aktivnim ugljem, koliko para toliko muzike.Sto se tice greske, cim se javlja po sedanju ili pomeranju na suvozackom sedistu, meni to nazalost deluje da je OCS otisao. Mozes da pokusas sa ciscenjem konektora ispod sedista, ali cisto sumnjam da ces nesto postici. Mogu da ti provere i na dijagnostici.Ako je OCS, sreca u nesreci je da se to jeftino resava pomocu simulatora, imas sve u temi "Stilo-OCS, Rear fog". Imas semu, izlemis otpornike i spojis umesto senzora. Kosta koliko i saka otpornika, a ako te mrzi da to radis imas i gotove simulatore oko 20 Eur, sa ugradnjom max 50 Eur.Da ti ne baksuziram, ali u nekim slucajevima OCS zna da zaglupi centralu airbag-a, pa onda i ona mora da se flesuje (50-80 Eur). Edited October 22, 2012 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites