Jump to content
FAS Goran
Macvanin

Automobil do ____ evra?

Recommended Posts

Ne bih bio protiv fiata Bravo, naprotov, ali na zalost jako, jako losa je ponuda Bravo kod nas na placevima i inace, nema izbora pa nemam priliku zainteresovati se za neki primjerak i isprobati.. Jedan moj prijatelj koji je prodao svog grande punta, zarekao se da uzme samo Bravo i nista drugo, ali vec mjeec i po ne uspijeva pronaci primjerak koji bi uzeo, a ide i van Sarajeva probati rijetke primjerke i u Banjaluku i druge gradove i jos nista.. Kod nas ti dileri 70-80% dovlace "svabe", a tek 20-30% otpada na sve ostale brendove.


Danas sam na placu gledao i isporobao jednu Astru H sa fiatovim 1.3 mjet (cdti u astri) verzija 6 brzina, 66 Kw (90 Ks). Vanjski izgled i unutra lijepo ocuvana, prodaje je vlasnik neki cikica, nije diler. Ako je kilometarsatu vjerovati oko 80 000km, god 2007. Isprobao sam je u voznji. Jako lijep osjecaj za volanom, motor stabilan i tih, odlicno kocenje i ponasanje pri naglim promjenama pravca, prikovan je za cestu. Jedino sto mi je malo pokvarilo utisak je sto ga treba bas jace stisnuti da povuce, a probao sam ga na ravnom.To me razocaralo, ali mozda je normalno i do osjecaja i navike jer trenutno vozim ipak benzinca 1.6. Naravno nisam ga mogao odvuci majstoru, jer je nedjelja, pa sam uzeo telefon. Sta vi mislite o ovom motoru inace iz GP u astri, jeli mnogo trom za preticanja i uzbrdice ili se meni samo cini?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas smo probali jednog Grandea sa 1.3 MJ i 75 KS, sa sve četvoro nas (oko 360 i više kg) i muči se uz blagi uspon. Ide nije da ne ide ali ipak to je 1250 kubika i na 1100 kg auta. Dok je Astra još teža.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao sam i Pandu 1.3 MJ VAN (930 ks / sam u kolima) i ide ko blesava. Ubrzava , međuubrzanja prosto neverovatno. Ipak skoro 200 kg lakši i 270 kg manje putnika čine razliku ogromnom (menjač sličan).

Astra 1.3 CDTI 5v prazna teška 1230 kg / puna 1805 kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivane nije ni 360kg. Sad sam se izmerio i 86kg  :laughing:

A u Astri 1.3 90ks sam imao priliku da se vozim par puta  i ok ide po gradu, šesta brzina dosta znači na otvorenom, ali turbo rupu baš ima. Zbog kilaže do 2500 obrtaja  ne ide dobro tako da bi auto lepo išao mora da se šalta na preko 3000 tako da kad padnu obrtaji da može da uhvati i nastavi da vuče. Po meni za takvu karoseriju je 1.9 ili evenutalno 1.6. Ispod toga bi i mnogo trošilo i bilo bi nepraktično za vožnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da nisam jedini primijetio kako je lijena ;) danas je u 1.3 astri bilo kao u porodilistu, guraj, guraj stisni.. doduse uhvati ona tek na vecim obrtajima ali, ali.. :D jos je ovo reko dobro po ravnom, kako je tek na uzbrdici, sa klimom, sa malo vise tereta i sl.. Nista, ovaj motor otpada, sto se tice astre h jedino ako kakva izleti 1.9 na sigurno ili eventualno sa isuzuovim 1.7 (nisam tu isprobao pa ne znam kakav je osjecaj) , a ima i benzinac 1.6.. To ili Focus 1.6tdci, eventualno benzinac 1.6 16v. pa sta prije i bolje naleti.. :)

Edited by sencci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odličan je to motor, ali neodgovarajući za tu kilažu. Ništa novo kod Opela, imali su oni još takvih izleta sa kubikažama. Jedan od njih je i Astra 1.2 16v. Kažu da je taj auto išao kao autobus-pun gas da bi krenuo  :laughing:  Sa druge strane 1.9 bukvalno leti. Jedina stvar koja mi se kod nje ne dopada mnogo je nešto kraći menjač u odnosu na jtd 115ks u Stilu tako da se ta 6. brzina bukvalno kompenzuje i budeš u 6.brzini na 200-300 obrtaja manje nego što bi imao sa Stilom u 5. brzini, ali stvarno ide baš,baš dobro. Ovo se odnosi na 150ks, 120ks nisam imao priliku da probam.

 

Ako hoćeš 1.3 ja ne bih išao na nešto krupnije od GP-a i Corse. Njih će sasvim fino nositi 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Jedan od njih je i Astra 1.2 16v. Kažu da je taj auto išao kao autobus-pun gas da bi krenuo  

Moraš da mašeš i blicaš vozaču šlepera da malo uspori kad ga pretičeš :laughing:

Edited by totti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa tako je i sa mojom do 4500 obrtaja  :laughing: Posle malo povuče, ali opet je veliko maltretiranje po auto obići nekog. Ali sve je rešivo, zaletim se sa 30-50km/h više nekom u leđa pa ga obilazim i ne bude problema :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav crni 1.3 u bilo čemu osim u Puntu i Corsi.
Ganjaj 1.9 Astru H.

Nisi ništa prokomentarisao za onaj drugi auto koji sam ti predložio u svom prethodnom postu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeni mi se ne svidja 147-mica, kaze previse mladalacki pa ce se za mene usput lijepiti puterice kad nje nema ;):lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi pomoglo ;)

Salim se, 147-mica ima nesto manji gepek i nesto je niza i manje prostrana. Mozda je subjektivno, ali to je razlog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo hatchback, 2005-2007, 5 door

length 4223 mm

width 1729 mm

height 1442 mm

wheel base 2546 mm

lugage 292l

 

Focus hatchback, 2004-2008, 5 door

length 4342 mm

width 1840 mm

height 1447 mm

wheel base 2640 mm

lugage 385l

 

Astra hatchback, 2004-2007, 5 door

length 4249 mm

width 1753 mm

height 1460 mm

wheel base 2614 mm

lugage 347l

 

Ne kazem da je tijesna ali ima razlike, posebno kod gepeka i na straznjim sjedistima, a inace volim i malo odignutije vozilo od tla radi nasih cesta i preglednosti.

Edited by sencci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gepek okej jeste manji, ali za nijansu je uži i vrlo je malo uštinuto na komforu. Mada, imaš mgućnost obaranja sedišta, ako baš nešto treba da se preveze, a imaš i mogućnost obaranja samo jednog zadnjeg, pa ti ostane i mesto za sedenje, a povećaš gepek prostor.  :turned:  Dobro, razumem ako ti treba veći gepek, ali teško ćeš naći atraktivniji izgled, u odnosu na kvalitet i cenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

... posebno kod gepeka i na straznjim sjedistima, a inace volim i malo odignutije vozilo od tla radi nasih cesta i preglednosti.

 

Honda HR-V, Toyota RAV, 2003,2004,2005god. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz istog razloga sam ja odustao od alfe tj decijih kolica....

:thumbup: To je to. alfa mi je po prostranosti bliza GP, od kojeg sam odustao iz slicnih razloga. Recimo novi Bravo je vec druga prica, cak je malo bolji od konkurencije po tome, ali slaba ponuda kako rekoh ovdje, pa ga tesko mogu ganjati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj 147 5vrata uzivo, promenices misljenje o prostoru u autu. Vara te oko gledajuci je od spolja, takve su joj linije pa je umanjuju. Unutra je po meni bas komforna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...