Jump to content
FAS Goran
Macvanin

Automobil do ____ evra?

Recommended Posts

Ti bre neznaš šta hoćeš !

Kad ne juriš Mondea što se raspituješ za Mondea TDCi ? Fantom X lepo reče pare iz jorgana pa na pijacu ili plac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vijaj neki JTD kako god okreneš.

Nalete nekad odlične 156-ice po oglasima, ~2003., par drugara je uzelo nedavno, čak i 16V ima da se nađe, iscenkaš se malo i ima i registraciju da pokriješ za te pare.

Edit: Fabia, Octavia :laughing: :laughing: Jel seo neko nekad u Fabiu ili Oktaviu prve generacije, ili je preporučuje napamet? Ono je bukvalno, sedi u auto, nemoj nigde da gledaš osim ispred sebe, kroz šoferšajbnu, jer ako pogledaš u bilo koji deo enterijera i instrument table, pripašće ti muka od plastike, oštrih ivica i monotonije...

čovek vozi juga,pa stoga u koji god auto da uđe,što se tiče enterijera,biće kao ulazak u Enterprajz.enterijer Škode je klasičan golfovski,mada još siromašniji,tvrda plastika da,monotonija da,ali oštre ivice nikako.

da sam na mestu Mačvanina razmislio bi i o nekoj Hondi, Civic npr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada covek kupuje auto "za kucu" mora dobro da razmisli o svemu, tj. po kakvom ce putu da ga vozi, koliko km planira da prelazi godisnje, koliki mu je budzet za odrzavanje, itd. pa tek onda dolazi na red sta mu se svidja i sta bi voleo. Kako vidim ti samo imas volju da potrosis novac. :thumbdown: Sta zelis od tog automobila? Da budes vidjen u njemu i da ga lickas a da stoji u dvoristu ili da vozis u njemu papriku na pijacu? To dvoje i jos mnogo stvari ne mozes da sastavis! Po ovom "jos se razmatra", zakljucujem da nemas nikakav automobil pa je moja preporuka da ne dajes veliki novac za prvi auto vec da kupis nesto za "male pare" da posle ne bude... :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka uzme Peugeot 205 GTI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dva golfa dvojke!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošto verovatno čovek traži porodični auto(kaže imamo Juga, a ne imam :laughing: ), ja ne bih gledao manja kola, ali bih gledao kola sa malim motorom. Po svemu što si opisao ja bih ti predložio Astru 1.4 16v. Ulaganja u nju su smešna. Mali servis izađe manje od 5000din. Troši za benzinca i suviše malo ako znaš kako da je voziš, a ako želiš postavi plin i koštaće te još manje da se voziš. Gepek ima baš veliki, nosila je kod mene i preko 80kg pozadi(gepek+malo na spuštenim sedištima), kada je tako natovariš neće baš da ide, ali vuče bolje od mog starog Juga 55. Registracija je isto jako niska. Nemaš nikakvog cimanja oko kola,a imaš auto koji jako malo troši u odnosu na Juga i sa kojim možeš sa porodicom da odeš na more, ali ne i da sa punim autom pretičeš sve redom. A auto mene neodoljivo podseća na Juga kada podigneš haubu, sve može da se rastavi sa šrafcigerom. Ja sam posle 2 dana vožnje detekovao sam kvar i popravio ga( i još me izašlo 100din, zamisli koja je to sreća bila :rofl: ).I još jedna zanimljiva stvar. Jugo mnogo bolje kreće od Astre šta god joj radio :laughing: . Da postoji neka disciplina u trkama na 10 metara moj Jugo bi bio apsolutni favorit :laughing: :laughing:

Dva golfa dvojke!!!

Što ne 4. golfa 1? :rofl: Ko još može da priušti da svaki dan vozi drugi auto(valjda će biti različite boje Golfići :laughing: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzmi Lancia lybra 1.8 benzin stavi LPG i sibaj sa porodicom.2000-2004 god. one su ti manje od 3500eura i plus mozes naci sa 120 000 km ili malo manje prodzenih.E tada ces videti sto je porodicni auto.Sta si zapeo za disel,pa ne mozes naci ispod 140 000 km predzenih.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imamo juga,treba mi porodican auto.Stilo i Mondeo to jesu sto se tice prostora.Raspitujem se za svaki auto jer sigurno necemo ga menjati 5-6 godina,i za te pare hocu da kupim najbolje sto moze.Auto ce sluziti da se sa njim ide na posao svaki dan do SM,i ovako kada idemo negde porodicno.Necu da bude preterano skup za odrzavanje,necu da gledaju u mene kad prolazim,jednostavno treba mi pouzdan auto za duzi period,da ima sto vise prostora.Necu se sa njim trkati,hocu da ima snage da preveze 4 odrasle osobe,a da se ne muci.A ako je bilo zabune,oko voznje,svi cemo ga voziti,tata,mama i ja.

Nisam zapeo za dizel,daleko od toga,gledam sta je najbolje za te pare.Zato sam i pitao ovde za savet.

Sta moze do 3500e?

Inace godisnje prelazimo oko 30 000km.

Nadam se da sam sada bio malo jasniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druže ajde ovako da probamo :)

Da li želiš jak automobil u kome bi uživao pri vožnji ili samo prevozno sredstvo?

Koliko ti je bitna potrošnja?

Koliko si spreman da daš za registraciju i održavanje(precizno)?

Šta smatraš autom sa dosta prostora?

Da li više voliš da pritiskaš auto ponekad ili da imaš uvek istu snagu(da ti kriva obrtnog momenta bude prava linija ili da bude kao prava x=y)?

Prvo se ti sam odluči šta želiš od ovog pa će onda neko moći da ti pomogne, ovako će ti svi samo zbunjivati :) Meni iskreno nije cilj da te ubedim da voziš ista kola kao i ja, štaviše i odgovara mi da bude što manje kola kao mojih, nije ni fora da na svakom semaforu viđam 4 ista autmobila kao i moj, a od toga 2 iste boje(redovna pojava sa Astrom :laughing: ), Ili jednostavno uzmi pare, na plac i uzmi šta ti se svidi i šta bude u dobrom stanju. Ja sam tačno imao definisano šta želim(jtd motor), ali do zadnjeg dana nisam odlučio da li je to Punto(jtd 85ks+chip/1.9mjt 100ks),Stilo,147 ili Bravo i to je presudilo stanje vozila. Napravi mali spisak vozila, fokusiraj se na ta i traži, ovako ništa ne postižeš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobio si odgovor odmah nakon pitanja.

Stivlo, 5 vrata (ne karavan), JTD posle 2003. godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I još nešto. Što se tiče Stila jtd, kontaktiraj Terzu, evo ti link do njegovog profila

http://www.fiat-lanc...p?showuser=1293

pa vidi sa njim za Stila jtd sa 5v, on svoj prodaje. Verujem da će ti pošteno reći šta je dobro na kolima,a šta ne. Siugrnije je mnogo na placu, a verujem da te niko sa foruma ne bi zeznuo jer su ovde ljubitelji kola, a ne preprodavci :)

Sve sam rekao u predhodnoj poruci.

Nisi rekao ništa. Seicento 1.1 lagano vuče sa 4 osobe u kolima. Moj Jugo sa oštrom bregastom je išao sa 5 osoba lagano 100km/h dok je bio živ(doduše ukupna kilaža nije bila preko 330kg, ali je išao :) ), a daleko od toga da je jak auto. Moraš malo preciznije da definišeš. Ćaletov drugar vozi E klasu, mali servis mu izađe 300e i to njemu nije mnogo, meni je mnogo da dam 15 000 za mali sevis za Stila u ovlašćenom servisu. Njemu troši 15l i kaže da je štedljiv, verovato i jeste za tu klasu, a ja sam kukao na Astru kad pređe 8l.

Meni Stilo 3v ima sasvim dovoljno prostora, a komšiji VW Transporter mali jer prevozi ko zna šta sve u kolima :laughing:

Preciznije to malo definiši ako hoćeš da ti neko kaže koji tačno auto da uzmeš :)

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice servisa i potrosnje tu smo isti.A sto se tice prostora-pozadi da ima dovoljno mesta da dve osobe mogu komotno da sede,da ne udaram kolenima u sedista.Napred isto tako da ima dovoljno prostora za komotno sedenje.

Izgleda da je Stilo ipak realna opcija posle svega.

Edited by Macvanin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imamo juga,treba mi porodican auto.Stilo i Mondeo to jesu sto se tice prostora.Raspitujem se za svaki auto jer sigurno necemo ga menjati 5-6 godina,i za te pare hocu da kupim najbolje sto moze.Auto ce sluziti da se sa njim ide na posao svaki dan do SM,i ovako kada idemo negde porodicno.Necu da bude preterano skup za odrzavanje,necu da gledaju u mene kad prolazim,jednostavno treba mi pouzdan auto za duzi period,da ima sto vise prostora.Necu se sa njim trkati,hocu da ima snage da preveze 4 odrasle osobe,a da se ne muci.A ako je bilo zabune,oko voznje,svi cemo ga voziti,tata,mama i ja.

Nisam zapeo za dizel,daleko od toga,gledam sta je najbolje za te pare.Zato sam i pitao ovde za savet.

Sta moze do 3500e?

Inace godisnje prelazimo oko 30 000km.

Nadam se da sam sada bio malo jasniji.

Libra!!!

Stilo nije bas neki ubica sto se tice prostora na zadnjem sedistu, ima dosta falinki a za iste pare mozes da uzmes libru koja je 2 klase iznad stila u svemu a i nudi mnogo vise prostora kako pozadi tako i u gepeku. Registracija se ista kao i za stila, tako da je bolje da gledas kvalitet i kvantitet u odnosu na cenu, a libra je bas tu u prednosti.

P.S.

Za 3500 ima da biras libru kakvu zelis, kao u salonu da biras!!!

image.jpg

http://www.polovniau...a_lybra_19_jtd/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto planiras da godisnje prelazis dosta kilometara onda trazi auto sa sto manjom kilometrazom. Reno dizele zaobilazi u sirokom luku bez obzira ako naletis na dobre primerke!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda Stilo No1,...........pa nesto tipa Xsare hdi, Xsantie hdi, Fokus tdci 116. To sam ukapirao iz tvojih zahteva. Mada posto ti je prvi auto i nisi bas upucen u novija vozila, ja bih ti preporucio slobodno Punta 5vr multijet ili Korsu c 1,3tdci. Za te pare bice i dosta mladji i moze se naci primerak sa manjom km. pogotovu kod punta, imas 5vr, klimu, trose kao upaljaci 4-5l ed., moze da ih vozi svako, jeftino odrzavanje, i prodas ih kad hoces ili jos lakse zamenis za sta pozelis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice stila, samo otvorite tehnicki deo i videcete teme i broj postova u njima, sto znaci da su ocajni.

Za forumsku sekciju u kojoj je i tvoj Punto trenutno ima napisanih 12.653 odgovora. Tamo gde je Stilo ima 12.940 postova. Što bi se reklo, mrtva trka...

Jel' onda Punto po tome jednako ''očajan'' kao i model Stilo? ;)

Najviše postova ima u ta dva podforuma jer su to najčešći Fiati kod nas. Samo zbog toga.

Isto kao što će pisanje za Stila i Punta da zamire u narednih 2, 3 godine, a pojačaće se pisanje za Grande i novi Bravo. To tada neće značiti da je Stilo odjednom postao kvalitetniji (jer će se manje pisati), nego samo da se smenila generacija Fiata koji se voze masovno po Srbiji.

P.S Da stilo valja, Fiat ne bi raskrstio sa tim nesrecnim imenom i vratio Brava!!!

:D :D :D

Vrati se unazad...kako se zvao Fiatov predstavnik u toj klasi sa kraja 80-tih? Tipo.

Nov model i drugo ime, pa tako nastadoše polovinom devedesetih modeli Bravo/a.

Opet nov model i krajem 2001. eto nam Stila.

Opet nov model i krajem 2007. eto nam vraćanje imena Bravo.

Naslednik Brava će se zvati kako? Pa, jedino se može pretpostaviti da neće Bravo. Voleo bih da vrate ime Tipo, ili da krenu sa nekim potpuno novim imenom. :)

Napiši ozbiljno šta smatraš da je problem, a ne ovakve ''argumente''... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa nesom, kada neupucenom coveku das samo takve "argumente" mozes da ga navedes da kupi nesto mnogo gore npr. Napisi konkretno nasta mislis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa igor0511 napljuva hdi motor.Mislim da cu da vijam Stila,ili eventualno Punta sa jtd motorom, ako nista ne nadjem.

Edited by Macvanin

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da pogledas ti nekog una 2000-o godiste i da se za male pare navozas ko covek sledecih 10 god ima ih po oglasima tu su oko 1500 e...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje ti je koliko je to merodavno sto je Igor napisao, kao i Chellic za stillo, uostalom kao i svi mi. Ja ti pricam iz iskustva sa vozilima uopste, jer mi je to profesija a i namenjao sam se poprilicno. Hdi motori P.S. grupe su se izvanredno pokazali, i po izdrzljivosi i po ekonomicnosti, pitaj u bilo kom servisu ili ljude ovako. Peugeot je uvek imao jedne od najboljih dizel motora u Evropi !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li imao iskustva sa C5 2002-2003g sa 2.0hdi 110ks?

U stvari pitanje za sve,jel zna neko koje su mu boljke,a koje prednosti?

Gusar@Pravicu se da nisam video :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam samo pozitivnih iskustva sto se tice auta, nije neki potrosac mozda oko 7-8l po gradu( kod mene u gradu) na otvorenom pri normalnoj voznji 120km/h 5-6l ne mogu da se setim. Ide skroz fino u odnosu na svoju masu koja nije nikako zanemarljiva. Iznutra daje neki osecaj glomaznosti, ne deluje pregledno, nekako deluje ogromno, pa zato u kazem da mi i nije neki auto za neku cescu voznju po gradu.

Inace sam enterijer je kvalitetno napravljen sa bogatim nivoom opreme i u najslabijoj varijanti. Recimo moj je bio classic a imao je i dvozonsku dig.klimu, mf. volan, board komp.,dva skakavca kljuca, aerbegove ne znam ni ja koliko, i u krovu i sa strane i ne znam gde sve, mnostvo pregrada i skrivenih drzaca casa i sl., senzore za kisu, nekoliko mogucnosti stelovanja one hidraulike i automatsko takodje, pa one drvene lajsne po tabli i tapacirima, sva 4 podizaca, el.retr, abs, esp...

Ne znam koje su mu mane, jedino sto su mali skuplji delovi u odnosu na Nemce i Italijane. Znam da je imao jedan spaner pk kaisa koji je bio oko 7000din, dok su ostali spaneri i kajsevi bili normalne cene. Drugo sto se tice mehanike nisam nista menjao, limarija je na otpadu smesno jeftina, to nisam mogao da verujem. Po meni najveca mana mu je izuzetno teska prodaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...