Jump to content
FAS Goran
Macvanin

Automobil do ____ evra?

Recommended Posts

Sve sve ali da je udobnija astra od stila..hmmm

Ja posle opela imam osecaj kao da sam sedeo na klupi u parku :vava::harhar:

pre neki dan sam se vozio u Insigniji i takodje isti problem pretvrda sedista.

Edited by bglion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo iz svice i uklapas se u budzet. Ima Stila za te pare samo budi uporan

covece pa to jeftinije nego ovde.ja sto sam video najeftinijeg stila u zenevi bio je oko 3500 franaka,tako da me uvek oduseve nasi preprodavci sa cenama kod nas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam išao da merim visine kola. Astra sa fabričkim 15'' gumama udaljena od zemlje ~20cm, Stilo sa 16'' fabričim u najnižoj tački 16-17cm od zemlje.

Ali to nije bitno, meni Stilo mnogo bolje leži u krivinama sa fabričkim felnama i gumama i niko ne može da me ubedi u drugačije.

Tvrdnja da nema Astre G koja vuče bolje od Stila jtd je po meni sasvim opravdana,a evo i zašto. Najjači motor koji je išao u tu Astru je 2.0dti koji je daleko ispod Fiatovog traktora. Benzinske turbo motore ja nisam video u običnoj Astri i to su bile samo Astre Bertone koje bi imalo smisla porediti samo sa Stilom 2.4, ali to je druga priča..

@Zvukoljub bez ljutnje, ali ja sebe smatram ipak merodavnijim od tebe :) Sam si naveo spisak vozila koji si imao, Stilo nije na tom spisku i nisi kao ja imao duži period da istovremeno probaš oba vozila. Naravno, sve ovo što ja pričam je subjektivno, ali zaista tako mislim i nemam nikakvog motiva da napišem nešto što ne smatram 100% tačnim. Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg lako prevare stare švajcarske bakice, možda i malo odrade i dobiju auto po bagatelnoj ceni.

Pa i posle restajlinga imao je više opreme.

Visina vozila jeste bitna (3V je najniži u celoj porodici), ali za stabilnost su takođe bitni trag točkova, međuosovinsko rastojanje, raspored masa tj. težište naravno vrlo bitna stavka samo vešanje i pneumatici.

Igore što nekupi neke dobre gume kad si bio kroz Sloveniju ? http://www.novegume.si/PIRELLI_205-55_R16_91V_CINTURATO_P7_ECO.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno nije mi ni palo na pamet gume da gledam, već sam se pomirio da nema vožnje po snegu i da se kola parkiraju do lepšeg vremena na prvi znak pahulje. Sad imam toliko troškova da su mi gume bukvalno zadnja opcija. Čak mi je i na putu auto malo prosvirao oko španera, sumnjam na remenicu alternatora, ali proveriću sutra sve i verujem da neće izađi popravak ispod 50e :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajmo opet

Sad sam išao da merim visine kola. Astra sa fabričkim 15'' gumama udaljena od zemlje ~20cm, Stilo sa 16'' fabričim u najnižoj tački 16-17cm od zemlje.

To o čemu sada pričaš nije visina nego najniža tačka vozila (ground clearance). To su dve različite stvari. Pogledaj o čemu si pisao u prethodnim porukama.

Ali to nije bitno, meni Stilo mnogo bolje leži u krivinama sa fabričkim felnama i gumama i niko ne može da me ubedi u drugačije.

Kao što rekoh, ovo nije sporno. Sporna je izjava da "Astra samo što se ne prevrne u krivini", koja nema nikakvo utemeljenje u stvarnosti.

Tvrdnja da nema Astre G koja vuče bolje od Stila jtd je po meni sasvim opravdana,a evo i zašto. Najjači motor koji je išao u tu Astru je 2.0dti koji je daleko ispod Fiatovog traktora. Benzinske turbo motore ja nisam video u običnoj Astri i to su bile samo Astre Bertone koje bi imalo smisla porediti samo sa Stilom 2.4, ali to je druga priča..

Najjači dizel u Astri G je 2,2 DTi od 125 KS, ugrađivao se u sve verzije. Najjači benzinac je 2,0 T od 190/200 KS, ugrađivao se u 3v, karavan i Bertone (za 5v nisam siguran). I kako je sad tvrdnja da nema Astre G koja vuče bolje od Stila JTD opravdana?

@Zvukoljub bez ljutnje, ali ja sebe smatram ipak merodavnijim od tebe :) Sam si naveo spisak vozila koji si imao, Stilo nije na tom spisku i nisi kao ja imao duži period da istovremeno probaš oba vozila. Naravno, sve ovo što ja pričam je subjektivno, ali zaista tako mislim i nemam nikakvog motiva da napišem nešto što ne smatram 100% tačnim. Pozdrav

Apsolutno sam siguran da nemaš motiva da napišeš nešto što ne smatraš 100% tačnim, ali to ne znači da je sve što napišeš uvek 100% tačno. I nije :) . A ovde još pričamo o suvim kataloškm podacima (motori, performanse), koje je danas bar lako utvrditi sve i da u životu nisi video ni Astru ni Stilo. A ja sam reagovao samo na ono što je netačno, nijednog trenutka nisam osporavao da je Stilo noviji, prostraniji, moderniji itd.

I evo 101. put, reagovao sam na:

- Astra G samo što se ne prevrne u krivini - NETAČNO

- Nema Astre G koja vuče bolje nego Stilo JTD - NETAČNO

- Da je najveći adut Stila ogroman torque - NETAČNO - to je najveći adut Stila sa JTD motorom. Uzmi Stilo 1,2 i situacija se drastično menja.

Faktor estetike ću uvažiti kada izmisle mašinu za merenje lepote, a do tada - svakom svoje.

A ko se ljuti, ulet... znamo kako ide dalje :D

Pozdrav :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odem danas da vidim Astru,provozam.Automatski menjac je zaista fantasticna stvar,auto ide kao nevereme.

I naravno uvek ima nesto.Auto nema KLIMU!!!Ej nema klimu!

Pose*em se Svabama u usta!

Nema nista od kupovine Astre,i ako je u odlicnom stanju.

Edited by Macvanin

Share this post


Link to post
Share on other sites

veruj, nemac je to, tu se oprema debelo plaća :) Mada, viđao sam i stila bez klime i nisam mogao da verujem da postoji :huh:

A astre često vozim službene..auto je okej, benzinci bez problema idu preko 250.000km, održavanje i popravke nisu skupe, ali ako si visok i debeo na vozačkom sedištu je toliko skučena da noge nemaš gde da mrdneš, i jedva ulaziš i izlaziš iz nje.. Sećam se da sam se uvek čudio kako je uska, čak i dok sam vozio punta keca (u njemu sam se posle astre baškario na prednjem sedištu) Pozadi je situacija drugačija, ima dosta mesta za noge, a ne fali ni za glavu.

Što se tiče stabilnosti, jeste malo kutijasta, ali potvrda je pa nije nestabilna..

Inače, nekako sam stekao utisak da je najbolji izbor 1.6 16v sa plinčugom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista cudno za svajcarce, zvuci neverovatno ali ima delova zemlje u kojima jednostavno ljudi ne kupuju auta sa klimom.

@Zvukoljub

garantujem da jtd 115ks ide bolje od svake astre dizel, korse dizel, vektre dizel! Za onu sramotu od benzinaca 1,4 , 1,6 1,8 necu ni da pricam. Trose bre svaku tecnost koja postoji u njima i to prilicno, a performanse nikakve. Nekad je opel benzinac bio best bye dok nije poceo sa eco tec s..njima. Vozio sam sve stare opele cak i gsi-e, sem limarije i slabijeg trapa perfektna vozila! Vozio sam i novija sr..astru g 1,4 twinport nova kupljena, ja je vozio od 48-52hkm, do 100km/h i ima logike, preko nikako ni za voznju ni za potrosnju, vozio takodje novu 1,6 malo bolje povlaci ali i dalje spora na otvorenom i srce sve sto joj sipas, i dalje je kod sestre trenutno ima 71hkm i redovno obilazi servise!

Cak i omegu buljavu 2,2eco tek automatik '02g, trosi ulje naravno doosta, benzin onako ali troma kao mrtav konj. Vektra b 1,6 i 1,8 sve isto! Vektra c 1,8 najveca greska, odrzavanje kao za Bmw od '05 i mladji , voznja 0, najgora od svih navedenih, i trosiiii. A obozavao sam opele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolja stvar kod Astre G 1.4 je što može lagano da ide u 5. brzini 70-75km/h(2200-2400rpm) i da se ne muči uopše i pri takvom režimu vožnje stvarno jako malo troši i milina je za vožnju, preko toga već skače potrošnja, a kao što kaže MS PK ne treba je mučiti pri većim brzinama jer auto realno nije za to. Baš lako ulazi u visoke obrtaje i potrošnju lagano diže preko 8l kada se olabavi malo noga na gasu.

Njen najveći adut je neko krstarenje magistralom pri brzini 90km/h gde je stvarno odličan izbor, a po meni nije previše ni za grad, a ni za autoput. Ali ume i da povuče kad treba, samo je potrebna pristojna priprema pre toga u vidu vraćanja 1-2 brzine niže i gasa dok ne zvecne metal o metal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najjači dizel u Astri G je 2,2 DTi od 125 KS, ugrađivao se u sve verzije. Najjači benzinac je 2,0 T od 190/200 KS, ugrađivao se u 3v, karavan i Bertone (za 5v nisam siguran). I kako je sad tvrdnja da nema Astre G koja vuče bolje od Stila JTD opravdana?

bas zato sto je u stila ugradjivan 1,9mjt motor sa 140konja sto je opet jace nego opelov 2,2

o troskovima da ne pricam....

Takodje tu je benzinac 2.4 kao najjaci motor koji se ugradjivao u stila u serijskoj proizvodnji...

tako da tvoje tvrdnje opet nisu na mestu....

nije stilo za klasu bolji od astre, bolji je za jednu generaciju!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kolega.jankovic

Tvrdnja je bila da "Nema Astre G koja ide bolje od Stila JTD", što bi značilo da Stilo JTD ide bolje i od Astre 2,0T. Niko i nigde nije pominjao Stilo MJT 16v ili 2,4b.

@Zvukoljub, garantujem da jtd 115ks ide bolje od svake astre dizel, korse dizel, vektre dizel!

Garantuješ da ide bolje i od Vectre 3,0 CDTi sa 184 KS i 400 Nm?

Ne znam da li vi ljudi ne znate šta sami pišete, ili ne čitate dobro šta drugi pišu.

Odoh da gledam Žikinu šarenicu.

Edited by Zvukoljub

Share this post


Link to post
Share on other sites

da nisi u istim gov___ ko i mi svi mozda bi i ti vozio auto preko 2000ccm, zato o njima mahom i ne raspravljamo.

Takodje ako je rekao neko to sto si napisao onda je to podrazumeva se da nema astre (podrazumevano dizel) koja ide bolje od stila jtd (podrazumevano dizel pa makar i mjt).

Isto tako siguran sam da tema nije napravljena da bi ti ili ja vadili rečenice iz konteksta i dikutovali o totalno nebitnim stvarima koje se i onako ne tiču onoga ko zeli da kupi auto do 3500€. Ko se nalazi u ovakvoj situaciji zeli samo da za sto manje parića dobije sto vise jarića tako da diskusija o motorima preko 2000ccm je bezveze.... Svaki komentar tipa astra je bolja od stila i obrnuto se odnosi iskljucivo na narodske verzije tih automobila tipa 1.9jtd ili 1.7(isuzu) ili 2.0dti i njima sličnih štediša (1.6.......).

Naravno da su komentari uopšteni i na osnovu sopstvenog mišljenja- sto vise misljenja to je bolji odgovor coveku ali ne odgovor tipa ''stavi 16ice na astru pa da vidis sto je stabilna!!!''' Aj molim te koliki je procenat medju astrama onih koje imaju felne vece od 15''??? A stila??? Ne uporedivo!

Tako isto nisi rekao da je bas taj 3.0 CDTi u stvari jtd :) samo sa dodatnih 1100ccm

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedan minus za astru tog godista je slaba limarija

video sam ih vise komada nacetih oko rubova i napred i pozadi

ima je i moj rodjak, rado bi je zamenio za lybru

inace njegova je 1.7tdi i kaze da je mrtva posle 80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da nisam pogresio sto sam odustao od nje,ipak voziti auto bez klime u 2012 je pomalo glupo.

Da zakljucim,posto je ova tema otisla predaleko,od danas trazim samo STILA :D Ako neko cije za dobrog Stila,do 3000e neka javi na pm,ako ga pre toga ne nadjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma tema nije otisla predaleko, sem sto si zavadio par ljudi (zezam se malo ;) ).

Sem sto treba da je 5v, jos samo da nam kazes za koji si se motor na kraju odlucio? Model pre ili posle restyle?

Od toga dosta i zavisi da li ces moci da nadjes dobar u tom cenovnom rangu koji planiras...

Ili trazis neki do te cifre, pa sta naleti ?

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih najradije kraj 2003,2004,jer su to godista koja mogu naci za te pare.

Sto se tice motora,JTD naravno,ali ako naleti bas povoljno moze i 1.6.

Nekoliko ljudi mi je reklo da cekam sa kupovinom,kazu da ce jos malo da padnu cene.

Strasna je kriza,mozda neko bude i prodavao,trebaju coveku hitno pare,pa mozda da i ispod cene.

Pratim oglase,ali ako nesto bude zanimljivo javite.Maksimalno mogu 3000 ipak,a ne 3500 :(

Edited by Macvanin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cene uvek padaju :-) a najvise od pola decembra do pola marta, prosle godine bukvalno 2-3%mesecno sto nije zanemarljivo jer sam u to vreme prodavao jedan auto i cena je bila 3600 u novembru i padala prosecno 130€ svaki mesec tako da je u martu-aprilu bio oko 3000 i ostalo dugo tako. Cak i sad mu je cena oko 2800!

ali sta da se radi, negde dobijes, negde izgubis...

Послато са U8815 користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno ne znam da li Stilo može da se nađe za manje od 3000e, mislim može Stilo, ali šta je unutra to niko ne zna :laughing: Danas sam bio kod majstora da rešim neki problem koji je počeo da me zeza i dok sam čekao deo dolazi čovek koji je upravo uzeo Stila jtd sa 230kkm za 2500e da pogleda šta fali. Prva stvar koju primećujem je da iz kola curi ulje, bukvalno curi a ne kaplje. Zamajac lupa pri paljenju i gašenju kola, turbina zviždi kao prekid programa, motor hoće da iskoči iz haube,... Majstor pali dijagnostiku i, vidi čuda, auto prešao 900 000km!!! Ovo što sam ja na prvi pogled čuo je bilo neispravno i pored toga potrebna zamena kvačila, silen blokovi, svi nosači motora, veliki i mali servis, nove gume i felne pošto su stare potpuno krive, neke kugle na točkovima se raspale, prednji stabilizatori, 3 grejača ne rade, zuje podizači farova konstanto i, naravno, ne rade, egr zapušen i treba da se zatvori, auto ne radi sa protokomerom i jede filtere klime iz nepoznatog razloga..ne znam da li sam nešto izostavio, ali vidi se poenta :laughing:

I šta mislite šta je čovek rekao kada mu je majstor sve ovo ispričao? "Da li to može da se zakrpi, spusti kilometraža i da ga prodam za 2000e?"

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobro, i ako je stvarno prešao toliko km, onda je turbina menjana (remontovana) bar dvaput, zamajac 3-4 puta. silen blokovi desetak, a stabilizatori oko 50 puta :laughing: Salim se, kilometraža zna da pobrljavi kada je čačka svaki dilkan, ali nebitno, shvatamo poentu ;)

JTD za 2500e nema da valja.

Benzinac 1,6 za 2500e ima da valja :) kad se setim kakvog sam mogao da kupim za 2200e..cena je bila niska zato što je bio spolja sav izglonđan, i nisam ga uzeo zato što je trebalo farbati bar 5 delova, ali unutra je bio nov-novcat, prešao samo 80ak hiljada km.. Ustvari, nisam ga uzeo zato što me prodavac iznervirao, pa iz principa, ali sam dugo žalio za njim... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj od 900 000 treba u muzej.

Ako je VladaNS bar u pola pogodio scenarijo tu su šrafovi razrađeni do ja..

Igore ti malo smanji, da ne budemo na početku priče, tj nemoj Mačvanina da uplašiš pa da odustane od Stila. :harhar:

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogao bi ovaj Stilo kog sam video u muzej, ali da ga drže na posebnoj temperaturi i u staklu jer ozbiljno preti da će da se raspadne :laughing: Nije mi jasno kako je uopšte 9 godina star auto toliko mogao da pređe, to mu izađe 100kkm godišnje ili preko 8000km mesečno, a ja toliko za godinu pređem i prilično se navozam. Što je najgore 3v je pa teško da je bio taxi.

Ivane nije ni fora da sad čovek kupi auto i zatvori se tema :laughing: Kako smo krenuli lagano dolazi tema do popularnosti "benzinci vs dizeli"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma to mu je nesto pobrljavio komp, ili je mozda menjan, ne znam gde cuva km. nemoguce mi je samo iz razloga sto je 3vrata, inace vidjao sam aute i kombije sa po 800-900hkm, ima i drugar doduse kombi, sa 800+hkm, '05godiste, Kupljen nov u Srbiji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...