Nikolaj 1 Posted November 13, 2012 Da se vratim na temu.Danas sam bio kod coveka,koji doterava auta iz Svajcarske i on mi kaze-Stila tesko mogu naci,malo ih ima tamo,uopste FIATA slabo ima.ajde i ja da ti kazem za svicu,posto imam malo veze sa istom.stila nema mnogo,ali se mogu naci,ali ne u ceni koju ti mozes da platis,a da imas dobar auto plus jos carina i porez.ali ovo da FIATA slabo ima je obicna glupost.i jos nesto pitaj tog lika kad je ta astra prosla zadnji put tehnicki u svajcarskoj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Macvanin 88 Posted November 13, 2012 (edited) Ja da imam vece pare,jurio bih Stila 2006 multijet,ali sta ces,kad je drzava propala...meni se Stilo svakako vise svidja,ali ako je ovo sve tacno,sto cu naravno proveriti,mislim da bi Astra bila dobar izbor za te pare.Naravno AKO je sve tacno.Jer kao sto rekoste,za te pare,nema dobrog Stila,nazalost Edited November 13, 2012 by Macvanin Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted November 13, 2012 Ima ima! Ne 2006. i multijet ali npr 2003. jtd sa 5vrata Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted November 13, 2012 http://www.polovniau...at_stilo_19_jtdEvo iz svice i uklapas se u budzet. Ima Stila za te pare samo budi uporan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Macvanin 88 Posted November 13, 2012 E jos da ima 4 vrata Ako bih kupovao Stila,ne bih isao ispod 2004g,odnosno samo restajling model. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted November 13, 2012 Evo ja svakodnevno vozim Astru i Stila, pa da ti kažem najrealnije kako je, nemam razloga da te lažem ni da kudim jedan auto jer su oba moja i oba su mi jednako draga. Velika je razlika što je Stilo 3v 1.9jtd, a Astra 1.4 16v sa 5 vrata. Što se prostora tiče i udobnosti, Astra definitivno odnosi pobedu, udobnija je za sedenje, manje oseća rupe i ima više prostora u kolima, neuporedivo više u odnosu na 3v verziju Stila. Gepek malo veći Astra ima, ali meni još nije zafalilo prostora na Stilu,a i da zafali tu su preklopna sedišta. Kad sam kod preklapanja, kod Stila mi baš smeta što sedišta ostanu do pola u vazduhu i landaraju gore-dole kad se preklope,a kod Astre fino "legnu" da budu ravna.Astra ima manji menjač, ali meni više leži menjač na Stilu, jer je pored ogromne ručice mnogo precizniji i ima možda za nijansu kraći hod.Što se stabilnosti tiče ne mogu ni da se porede, Astra samo što se ne prevrne u krivini i često možeš da čuješ kako točkovi šrkipe bez obzira što nisi naglo ušao u krivinu, kod Stila to još nisam čuo.Volan im je manje-više isti na normalnom modu korišćenja, malo teži na Stilu, ali sasvim pristojan, onaj city servo ne koristim jer nema potrebe.Performanse ne vredi ni porediti, nema Astre G koja vuče bolje nego jtd, a tako i za potrošnju. Stilu je potrebno oko 5,5l za 100km normalne vožnje gde ima i gradske, na otvorenom ide ispod 5l, na autoputu zavisno od brzine 5,5+ litara i jače, a Astra 2l više u svakom režimu vožnje.To da prelaze 300 000km i jače zaista sunjam, moja je u savršenom stanju i kao nova je (manje od 120kkm) i kažu mi u servisu kad sam pitao da retko koji benzinac pređe 200kkm i više bez otvaranja.Što se održavanja tiče otprilike isto izađe, možda je Astra za nijansu jeftinija, ali ako porediš dizel-dizel to je to.Bez obzira što je Astra 2,5god jeftinija, Stilo ima duplo bolju opremu i retke su Astre sa jakom opremom, čak je i bord kompjuter retkost, dok Stila lagano nalaziš sa fabričkom muzikom i prednjim maglenkama(retkost za Astru):E sad koji je bolji auto Sa Stilom radije idem na bilo koji put bez obzira na udobnost jer obožavam obrtni moment koij je visok prakitčno od lera, dok svaki benzinac mora dobro da se pritisne da bi vukao, to je najveći adut Stila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 13, 2012 Igore, zar se ne diže prvo sedalni deo zadnje klupe pa se tek onda obaraju nasloni ili je to na 3V varijanti drugačije. I koliko ova tvoja Astra sagori motornog ulja ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted November 13, 2012 Kod mene se samo otkače sedišta u ćoškovima i obaraju nasloni, možda sam i ja negde pogrešio, baš ću pogledati to sutra. Do sad sam obarao samo tako da naslone otkačim i spustim, nije mi ni palo na pamet da postoji druga opcija.Astra je najviše potrošila od kad je imam oko 0,5-1l na 1000km na autoputu pri obrtajima oko 5000 i par izlatanja do 6000 obrtaja, a pri normalnoj vožnji oko 1l na 5000km, misilm da je sad u njoj Total 10w40 i njega ubedljivo najmanje troši, minimalna je razlika od zamene do zamene(na 7500km) i uglavnom ne moram da dosipam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted November 13, 2012 Kod mene na stilu sa 5v samo se naslon obara, sedalni deo zadnje klupe moze samo sa se pomera napred nazad za nekih 20ak santima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 13, 2012 Trebao bi ovako da oboriš sedišta i dobiješ ravan gepek. Jedino ako 3v nema drugačije obaranje. 5v i karavani koji imaju pomičnu zadnju klupu (sa otvorom za skije) nemaju mogućnost dizanja sedalnog dela i dobijanje ravne površine gepeka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted November 13, 2012 Šteta za ovo što nema 3v. Najviše me nervira što kada spustim sedišta i vozim pozadi nešto preko 20kg težine, useku se pojasevi u sedišta i ostaju ocrtani narednih par dana,a nikako ne mogu da se ispomeraju da se to ne dešava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted November 13, 2012 (edited) Kod mene se samo otkače sedišta u ćoškovima i obaraju nasloni, možda sam i ja negde pogrešio, baš ću pogledati to sutra. Do sad sam obarao samo tako da naslone otkačim i spustim, nije mi ni palo na pamet da postoji druga opcija.Igore, imas ruckicu usivenu u sedalni deo (u uglu, ispod ledjnog dela). Mozda ti je ubacena ispod pa je ne vidis.Povuces i podignes sedalni deo ka prednjim sedistima, pa tek onda oboris ledjni deo ako hoces da ti to bude ravnije. Kao sto ti i drugi Ivan kaze .EDIT: Tek sad vidim i njegovu sliku, sve ti se samo kaze, isto je i na 3v... Edited November 13, 2012 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted November 13, 2012 Auuuu ne znam kako to nisam video Još se čudim kako su onako "zakrivljena sedišta kad se spuste. Definitivno sam trebao da čitam ono forumsko uputstvu na sprskom umesto što sam preleteo originalno Italijansko uputstvu. Hvala ti Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted November 13, 2012 Mogu reci da sam odusevljen pomeranjem zadnje klupe napred nazad jer na njoj imam decje sediste tako da i onako ne bih obarao sedista a desava se da bas zafali koji cm na primer bas sad za gume zimske-letnje i ispostavi se kao korisno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gremlin 0 Posted November 14, 2012 Gremlin prodaje svoju ljubimicu, pa ako je neko zainteresovan http://www.polovniau..._romeo_147_jtd/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted November 14, 2012 Što se stabilnosti tiče ne mogu ni da se porede, Astra samo što se ne prevrne u krivini i često možeš da čuješ kako točkovi šrkipe bez obzira što nisi naglo ušao u krivinu, kod Stila to još nisam čuo.Ako je tako, s tvojom Astrom nešto nije u redu.Performanse ne vredi ni porediti, nema Astre G koja vuče bolje nego jtd, a tako i za potrošnju.Naravno da ima.Sa Stilom radije idem na bilo koji put bez obzira na udobnost jer obožavam obrtni moment koij je visok prakitčno od lera, dok svaki benzinac mora dobro da se pritisne da bi vukao, to je najveći adut Stila.To nije adut Stila nego TD motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted November 14, 2012 Demantovao si coveka u svemu, pa nije bas tako... Imao sam ja astru 1.7, a posle nje stila jtd. Tako da tvrdnja oko td motora ti ne stoji, imao sam i tdi od 110ks, opet ti tvrdnja ne stoji, stilo ih jede sve!, A sad da li ima astre g koja ide bolje, a manje trosi od stila ne znam, ali tesko da ima... Imao sam samo ovu 1.7, tako da nisam bas merodavan da se upustam u raspravu, za nju cu sa sigurnoscu reci da ne ide bolje od stila i vise trosi! Generalno, stilo jeste stabilniji od astre, ne sad nesto drasticno, ali je stabilniji, ni jedan ni drugi nisam vozio do krajnjih granica, pa sad da bas mogu da tvrdim, ali stilo jeste stabilniji. I najvise od svega, stilo ima brdo opreme koju astra nema, mnogo je lepsi i moderniji auto.... Za generaciju iznad u odnosu na astru Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted November 14, 2012 Terza, taj 1.7 u Astri je bese Isuzuov motor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted November 14, 2012 Što se stabilnosti tiče ne mogu ni da se porede, Astra samo što se ne prevrne u krivini i često možeš da čuješ kako točkovi šrkipe bez obzira što nisi naglo ušao u krivinu, kod Stila to još nisam čuo.Ako je tako, s tvojom Astrom nešto nije u redu.Performanse ne vredi ni porediti, nema Astre G koja vuče bolje nego jtd, a tako i za potrošnju.Naravno da ima.Sa Stilom radije idem na bilo koji put bez obzira na udobnost jer obožavam obrtni moment koij je visok prakitčno od lera, dok svaki benzinac mora dobro da se pritisne da bi vukao, to je najveći adut Stila.To nije adut Stila nego TD motora.Najvažnija stvar, nemam uopšte razloga da lažem, oba automobila su moja i svakodnevno ih vozim. Nijedan nije na prodaju pa da ga kudim a drugi hvalim i Astra je objekitvno u boljem stanju jer je mnogo manje prešla od Stila i više se čuva.1) Viša je dosta, manje gume i manje aerodinamična i sigurno će pri malo agresivnijoj vožnji proklizati, provereno X puta. Stilo u takvoj situaciji izvlači i ne ostavlja tragove guma.2)Probao sam i 2.0dti pre nego što sam uzeo Astru i odustao zbog potrošnje. Čak i taj 2.0 nije ni za prineti jtd-u po performansama, tako da tvrdnja da je Stilo jtd jači od Astre stoji, osim ako neće čovek da uzme Bertone Astru u šta sumnjam.3) Rekoh da je do obrtnog momentaI sad ja tebe nešto da pitam. Koliko često voziš ova 2 modela? Ja od jutros oba vozio tako da sam verovatno malo merodavniji od nekog ko ga jednom mesečno ili ređe proba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted November 14, 2012 Najvažnija stvar, nemam uopšte razloga da lažem, oba automobila su moja i svakodnevno ih vozim.Nigde nisam napisao da lažeš, samo se nisam složio sa onim što si napisao.1) Viša je dosta, manje gume i manje aerodinamična i sigurno će pri malo agresivnijoj vožnji proklizati, provereno X puta. Stilo u takvoj situaciji izvlači i ne ostavlja tragove guma.Prema mojim podacima Astra je niža 5 cm, ali i uža 7 cm. Naravno da širina guma igra ulogu, ali stavi iste gume na Astru i dobićeš isti efekat. Ako odeš korak dalje i na Astru staviš još šire gume, efekat će biti još bolji i Astra će verovatno biti stabilnija od Stila. Nema smisla tvrditi da je Stilo stabilniji od Astre na osnovu dva (neravnopravna) primerka, a pogotovo nema smisla tvrditi da Astra samo što se ne prevrne u krivini. Astra se u vožnji ponaša odlično i veoma je stabilna, sigurna i predvidiva u reakcijama.2)Probao sam i 2.0dti pre nego što sam uzeo Astru i odustao zbog potrošnje. Čak i taj 2.0 nije ni za prineti jtd-u po performansama, tako da tvrdnja da je Stilo jtd jači od Astre stoji, osim ako neće čovek da uzme Bertone Astru u šta sumnjam.Naravno da je Stilo JTD jači od Astre DTi, to su svima dostupni podaci. Ali ti nisi napisao to, već da "nema Astre G koja vuče bolje nego JTD". Nadam se da ne moram da objašnjavam koja je razlika.3) Rekoh da je do obrtnog momentaOpet, nisi tako napisao. To je najveći adut motora koji je u tvom Stilu, u odnosu na motor koji je u tvojoj Astri. Pokretač teme razgleda raznorazne automobile, različitih klasa i sa različitom motorizacijom. Kako si ti to sročio, može da pomisli da će svaki Stilo da vuče bolje od svake Astre.I sad ja tebe nešto da pitam. Koliko često voziš ova 2 modela? Ja od jutros oba vozio tako da sam verovatno malo merodavniji od nekog ko ga jednom mesečno ili ređe proba.Pre nego što sam kupio Bravo, a nedavno i Punto, 2 godine sam imao Astru G 1,6 16v, tako da sam merodavan isto koliko i ti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted November 14, 2012 Ne znam, davno bese I ne secam se vise, presao sam sa njom svega par hiljada km, ali u to srecno vreme bila je tip-top, plus kasko osigurana 1.7 motor mislim da je imao oznaku dti club ili tako nesto Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted November 14, 2012 Sve jedno je standardan stilo tj onakav kakav ga najcesce vidjamo i dalje jaci brzi ekonomicniji i stabilniji od iste takve astre... mozes astru budziti stavljati vece gume tvrdje opruge chipovati.....sta god ali to onda vise nije standardan auto koji se moze lako naci na trzistu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted November 14, 2012 To sve nije sporno, noviji je model. Sporne su izjave tipa "Astra samo što se ne prevrne u krivini" i "nema Astre G koja vuče bolje nego JTD".Drugo, nema potrebe budžiti Astru, dovoljno je za potrebe poređenja uzeti primerak sa snažnijim motorom, koji fabrički opremljen širim gumama. Nije valjda da stvarno mislite da su razlike između generacija automobila (u ovom slučaju pola generacije - 3 godine) u pogledu voznih svojstava toliko drastične i upadljive? Te razlike se obično svode na nekoliko procenata, a često su rezultat upravo širih guma i raznih elektronskih skraćenica, dok konstrukcija donjeg postroja ostaje suštinski nepromenjena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted November 14, 2012 Sve jedno je standardan stilo tj onakav kakav ga najcesce vidjamo i dalje jaci brzi ekonomicniji i stabilniji od iste takve astre... mozes astru budziti stavljati vece gume tvrdje opruge chipovati.....sta god ali to onda vise nije standardan auto koji se moze lako naci na trzistu.Stilo do restyle-a je imao dosta vise serijske opreme tako da je nezahvalno u stock verziji ga porediti sa Astrom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted November 14, 2012 Uz malu napomenu da je jaci dizel u astri od 2000 kubika i dalje 14konja slabiji od stila jtd a 39konja slabiji od 1.9mjtobrtni momentastra 2.0 205Nmstilo 1.9jtd 255Nmstilo 1.9mjt 305Nmbravo/a 1.9 JTD 200Nm i 105konjabravo/a 1.9 TD 200Nm i 101 konjda stilo nosi fabricke ALU! 16'' felne,ima i 17'' ali redje, a astra nosi 15'' ALU! felne, da je guma kod astre visa a uza, opet fabricki (tacno je da stilo ima i celicnu 15'' i da na astru moze da se nagura i 17'' ali budimo realni...)Po godinama pocetka proizvodnje bi trebalo da je bravo/brava 1995, astra 1998 stilo 2001evidentno je i po spoljasnjosti a i unutrasnjosti da su pre astra i bravo u istom kosu nego astra i stilo koji je nasledio brava!to se vidi najvise u materijalima unutrasnjosti i opremi gde su najslicniji bravo i astra g odnosno opel ovaj trend uvodi tek u astru h!isto tako i sličnosti u dizel motorima tj poredjenjem njihove snage/obrtnog momenta kao i principa funkcionisanja istih se vidi sličnost brava i asrte g odnosno stila i astre hNadam se da sam bio jasan, ne kolegi Zvukoljubu nego svima koji se dvoume oko ovih modela automobila, kojima sam hteo da pomognem u odluci tako sto sam im izneo cinjenice i po koje moje misljenje koje nikako ne namecem kao cinjenicu!to sto uz stila dobijate gratis jos nesto opreme je valjda samo jos jedan + :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites